Fijne prettige ervaring met nette schilders

Buitenkant huis laten schilderen. Ziet er weer top uit. En kleine reparaties uitgevoerd zodat wij er weer jaren mee door kunnen. Zeker aan te bevelen.

Goede en prettige ervaring

Afspraken goed geregeld. De mensen werken heel goed samen en geven vertrouwen.

Vakwerk

Door Jim en zijn team fantastich vakwetk afgeleverd op zowel tex en schilderwerk in ons appartement. We zijn heel erg tevreden en zijn van mening dat er niet veel zijn die zo'n vakwerk af leveren en alles zo netjes achter laten ! Top !

Hele goede schilder

Hele goede ervaring

Uitstekend!

Echte vakmannen die netjes werken en mooi werk leveren. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar ervaren schilders.

Super hier de schilders rekening hielden met onze baby

De schilders van VDM waren keurig op tijd en hadden de klus netjes af binnen de voorspelde tijd. Daarnaast waren ze bereid de werkzaamheden zo te plannen dat het slaapstand van onze baby niet werd verstoord én zette ze keurig de muziek uit

Puur vakmamschap enthousiaste harde werkers leuk team.

top

Top schilderwerk geleverd!

Wij zijn echt super tevreden met het geleverde schilderwerk door Jim en zijn topteam! We hebben de benedenverdieping van ons huis laten schilderen en dat is heel vlot en netjes gedaan. Alles werd netjes afgedekt en ook weer opgeruimd toen het klaar was en er kwam ook nog wat meerwerk bij, maar dat was geen probleem. Kortom echt een aanrader!

Harde werkers

De mannen van VDM Schilderwerken hebben hard gewerkt aan mijn woonkamer. Het was ook wel hard nodig. Dikke nicotine laag en n poging gewaagd het zelf te doen was ook niet geslaagd. Ik heb een nieuw huis lijkt wel. Alles netjes achtergelaten, goede communicatie en advies over de kleur. Je kan er van op aan dat ze mooi werk leveren, zeker een aanrader

Quick, clean and well done.

Job done timely, actually quicker than I expected. They protected the floor and areas around which end up with me not worry about any damage or cleaning. Since we are working from home they were very considerate to keep their work quiet, I very much appreciate that! They earn my recommendation.

• Would you recommend us? Yes

Geweldige service.

Bij ons nieuwbouwhuis heeft Jim de gehele zolder geschilderd (latex spuitwerk). Bij de oorspronkelijke afspraak bleek dat ons huis niet schilderklaar was. Hierbij heeft Jim pro-actief nagedacht over een oplossing en is een tweede keer terugkomen om de het werk uit te voeren. Helaas liet op de naden het schilderwerk los door werking van onze dakpanelen. Jim heeft dit op eigen iniatief helemaal zelf opgelost. Hierbij zijn ze langer bezig geweest om dit te herstellen dan de oorspronkelijke opdracht. Hoewel Jim hier zelf niets aan kon doen voelde hij zich wel verantwoordelijk om dit op te lossen. Top service!

Prachtig schilderwerk en super klantvriendelijke schilders

Het schilder- en behang werk in mijn nieuwe woning is ontzettend netjes gedaan, en het contact met Jim en zijn collega's was heel plezierig. Echt een bedrijf wat ik onmiddellijk aan zou raden!

Goed schilderwerk en prima samenwerking

VDM schilders zijn een prettig schilderteam om mee samen te werken . Ze leveren goed werk en zorgen dat het goed wordt opgeleverd. Ook de nazorg is goed.

Vakwerk van prettige én netjes werkende schilders

Zowel Jim als zijn verschillende schilders en stucadoor die hij dienst heeft, hebben op een prettige en nette manier het binnen- en buitenwerk van ons woonhuis verzorgd. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar vaklui!

Helemaal top

Professionele vakkundige mensen, die zeer flexibel werken, met een goede nazorg

Vakwerk geleverd en afspraken nagekomen. Zoals het hoort.

Prima werk geleverd met een goed team jonge serieuze vakmensen. Probleem wat zich tijdens het werk voordeed direct adequaat opgelost met bevriende timmerman. Jim nu voor de derde keer mijn huis binnen en buitenkant geschilderd en kan er weer jaren tegenaan

Hele goede ervaring. Service gericht. Meedenkend . Alles mooi willen maken. Geen half werk

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Eenvoudig contact, snelle reactie, goed meedenken, netjes gewerkt, mooi resultaat. Ook bijzonder professioneel dat na afloop nogmaals gevraagd werd of alles naar wens was en het te laten weten mocht dat in de toekomst niet zo zijn.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Drie vrolijke jonge schilders op de stoep. We zagen er tegen op, maar alles verliep vlot en zonder problemen. Vier uur later was de klus geklaard. Zelf vonden ze dat het plafond niet in 1 keer goed gedekt was, dus ... Een extra ronde voor perfect resultaat. Deze drie mogen vaker langs komen. Dik tevreden.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Jim en zijn mannen hebben alle wanden en ook de trap geschilderd/gespoten van ons jaren '30 huis. Jim is heel communicatief, denkt mee, houdt zich aan afspraken en is heel vakkundig. Met liefde voor de stijl van het huis had hij duidelijk zin om het huis weer mooi te maken en was trots op zijn werk. Hij gaat voor kwaliteit. Scheuren pakt hij grondig aan, ook al kost dat hem meer werk, zodat ze ook onzichtbaar blijven. Ook regelde hij zelf een goeie stukadoor voor de grote beschadigingen. Ik zou VDM zeker aanraden. Je kunt het werk gerust aan hem overlaten.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Er is snel en efficient gewerkt en enkele uren later is er niets meer van de waterschade te zien. Het plafond in de woonkamer/keuken is geschilderd zonder dat de kamer leeggehaald moest worden. Alles goed afgedekt en ook het rappenhuis ziet er weer uit zoals het moet. Zeer tevreden over het geleverde werk en het contact met de drie schilders. Overweeg sterk om de rest van het schilderwerk ook hier onder te brengen. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Ervaring met: Waterschade behandelen

Wat een verademing, de opgewekte en vriendelijke schilders die gisteren ons het plafond hebben gespoten! Toen de kleur bleek af te wijken werd er voortvarend gehandeld. Geen twijfel, geen gezeur, perfect moest het zijn: het was tenslotte mijn huis. Binnen no- time alles weer perfect afgeplakt en de goede kleur er op. Fantastisch! Binnenkort ons hele huis opnieuw in de verf: ik heb er vertrouwen in!

• Orde en netheid van werken

Na een brand in huis de gehele zolder/trappen overloop wanden laten schilderen. Communicatie had iets beter gekund maar al met al zijn wij zeer tevreden over VDM schilders. Ik zou ze zeker weer benaderen als ik een schilder klus zou hebben.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Altijd snel reactie bij vragen en afspraken goed nagekomen. En alles wat geschilderd is ziet er echt top uit. Wij zijn erg blij met het opgeleverde resultaat.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Snel, goed en met extra advies. Meer dan Ik er van had verwacht! Dikke aanrader!!

Brussellaan 24 5628 TC Eindhoven

Over VDM Afbouw & Onderhoud

Latex spuiten en afwerking nieuwbouw VDM Afbouw en Onderhoud maakt van jouw huis een droomhuis. Wij ontzorgen jou op het gebied van de afwerking van muren en plafonds en garanderen een mooi eindresultaat voor een eerlijke prijs. Onze vakmannen zijn gespecialiseerd in latex spuiten, dunpleister, stucwerk (stucen nieuwbouw, renovlies of stucen), schilderen en het behangklaar maken van nieuwbouwwoningen. Wij doen dit in heel Noord-Brabant, maar ook daarbuiten in Limburg, Gelderland en Utrecht. Speciaal voor nieuwbouwwoningen hebben wij pakketten waardoor jij snel en zorgeloos kunt genieten van een mooi afgewerkte woning. Hulp nodig bij het kiezen van de juiste afwerking qua materiaal of kleur? Onze adviseurs helpen jou de afwerking te kiezen en adviseren je welke kleur te gebruiken en dat 7 dagen per week.