Erg tevreden

Wij zijn zeer tevreden over de service van Stone Company. Het team heeft onze badkamer met deskundigheid samengesteld en een misverstand op een vriendelijke en professionele manier opgelost. Een absolute aanbeveling voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en service!

Luxe en elegantie van de materialen met een hele fijne manier van verkoop communicatie en service!

Zoekende naar mooie spullen voor een badkamer op zolder zijn we uitgekomen bij Stone Company. Na een warm welkom met een fijne rondleiding waren we direct gecharmeerd van de materialen. Tegels, kranen, waskommen, toilet zijn van hoogwaardige kwaliteit en design. We zijn enorm blij met onze keuze voor deze spullen en dit bedrijf! Een absolute aanrader!

Fantastische service en prachtige spullen

Mijn ervaring laat zien dat Stone Company van alle markten thuis is. Ik had zowel een luxe badkamer voor thuis nodig als een badkamer voor in een studentenhuis. De luxe badkamer was van de hoogste kwaliteit met fantastisch maatwerk. De andere badkamer was van degelijke kwaliteit voor een goede prijs. De service was top: bij het design werd uitstekend naar mijn wensen geluisterd, alles werd op tijd geleverd en vakmensen voor installatie hoefde ik ook niet zelf te regelen. Die vakmensen waren ook nog eens zeer goed in hun vak. Niets dan lof over Stone Company, zou er volgende keer zeker weer mijn badkamer kopen!

Super fijn bedrijf!

Mijn bestelling van Gessi is helemaal top! Goed contact gehad en vriendelijk personeel. Goed geïnformeerd voor bij mijn keuze en helemaal tevreden. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen!

Fijn contact en klantvriendelijk. Bedrijf met smaak

Wij hebben bij Stone Company een vrijstaand bad en nieuwe douche besteld via de webshop. Via de telefoon wat advies gevraagd en daarna eenvoudig via de webshop besteld. Alles verliep prima en ben nergens tegenaan gelopen. Het enige is dat het bestelproces op de webshop nog wat gemakkelijker kan, maar daar gaven ze aan de telefoon al mee bezig te zijn. Top bedrijf!

In een woord LUXE!

Dit jaar een nieuwe badkamer laten ontwerpen en plaatsen door Stone Company. Die keuze heeft uitstekend uitgepakt! De showroom in Rotterdam is prachtig ingericht, waarbij niks te wensen overlaat. Daar hebben we met een van de medewerkers een ontwerp gemaakt. Van ontwerp tot realisatie een uitermate luxe gevoel gekregen. Je krijgt echt waar voor je geld. Ik raad iedereen aan die wat anders wilt dan een standaard badkamer met Stone Company in zee te gaan!

zeer klantvriendelijk, prachtige natuursteen, deskundig gelegd

Wij hebben bij Stone Company natuursteentegels besteld. Het contact verliep zeer prettig en constructief. De tegelwerkzaamheden zijn via Stone Company op deskundige wijze uitgevoerd. Het resultaat is prachtig! Een aanrader, er wordt met liefde voor het vak en de zaak gewerkt.

Klantvriendelijkheid die je niet vaak meer tegenkomt

Eind december een toilet globo4All gekocht bij Stone Company. Dit jaar 2020 moest de toilet door problemen tijdens de renovatie van de badkamer helaas meerdere keren gedemonteerd worden. Door een foutje was een deel van het bevestigingsmateriaal van de zitting binnen in het toilet gevallen. We kregen het er niet meer uit en het was een onderdeel wat je ook zo niet kon kopen. Daarom maar contact opgenomen met Stone Company met de vraag of dit onderdeel ook los verkrijgbaar was. Koen wist te vertellen dat dit wel besteld kon worden en een dag later was het al bij hun geleverd. Tot mijn verbazing kon ik het gratis komen afhalen of tegen verzendkosten opgestuurd krijgen. Aangezien de afstand te ver was koos ik voor verzenden. Maar later kreeg ik te horen dat iemand van hun bij ons in de buurt woonde en dat ze het zouden afgeven. Volgens Koen scheelde dat weer verzendkosten. Een dag later lag het bij ons in de brievenbus. Service en klantvriendelijkheid in het algemeen is soms ver te zoeken maar gelukkig is het er nog steeds en deze keer gevonden bij Stone Company.

Fijne ontzorgende partij met mooie spullen

Dank Stone Company voor een top badkamer en terras. Een fijn familiebedrijf met een excentrieke showroom die zich onderscheiden in het assortiment en ideeën over indeling en kleurcombinaties!

Super familiebedrijf met kennis van zaken en fijne partners!

Toen we bij Stone Company binnenliepen wisten we niet wat we konden verwachten. Na 3 badkamerzaken bezocht te hebben waren we niet echt tevreden met het aanbod tot dan toe. Bij binnenkomst wat er meteen het wauw effect en was het gevoel bij de spullen en het advies meteen goed. Koen bedankt voor het mooie ontwerp en het aanraden van de Interieurmakers, eveneens een fijne partij voor de inrichting van de rest van het huis en onze keuken. Het was de rit uit Friesland meer dan waard en wij raden Stone company dan ook van harte aan!

Solide bedrijf dat aan het contact een persoonlijk tintje weet te geven

Oerdegelijk bedrijf ( zo vader, zo zoons), dat met uitstekende producten de markt verrijkt en via een prettig en persoonlijk contact klanten voor zich weet te winnen en aan zich te binden.

Niet verder kijken! Absolute aanrader: hart voor het vak, expertise en een warm familiebedrijf.

De eerste afspraak viel al direct op... Erik ontving ons, begon meteen enthousiast te schetsen toen wij onze ideëen deelden, noemde alle benodigde maten op (uit zijn hoofd!!!) en we voelden ons direct begrepen. Hoe vaak komt het voor dat je als consument niet goed begrepen wordt door een bedrijf? Bij de StoneCompany ging dat bij ons allemaal automatisch. Erik, Koen en Luuk hadden aan een paar woorden genoeg om precies te weten wat we wilden en een heel ontwerp neer te zetten. Los van de fijne service en het warme contact, zijn ze bizar kundig. Ook hebben we snel contact, persoonlijk contact en nog steeds contact. Voor alle accessoires komen we steeds terug. Onze mooie toiletten en badkamer hebben we te danken aan hen. Absolute aanrader!

Fijne zaak met goed persoonlijk advies, hebben ons ontzorgt in een stressvolle verbouwingsperiode met prachtige ontwerpen en projectbegeleiding. Dank daarvoor Luuk en Koen! Wij raden Stone Company zeker aan.

• Ervaring met: Overige

Een zeer enthousiast familiebedrijf met oog voor de klant. Koen en Luuk bedankt voor het mooie advies en de 3D-ontwerpen. Wij raden Stone Company zeker aan voor een fijn advies en voor prachtige spullen.

• Ervaring met: Overige

Een heel fijn bedrijf met passie voor het vak en een prachtige showroom! Door middel van het Virtual Reality systeem hebben we een prachtig beeld gekregen van de toekomstige badkamer! Bedankt Stone Company voor het fijne advies en de moeite! Wij raden Stone Company zeker aan!!

• Kwaliteit

Helemaal happy met onze prachtige wellnessruimte en badkamer. Een zeer onderscheidende showroom met goede gasten met oog voor de klant. Dank mannen voor het goede advies en de prachtige spullen!

• Ervaring met: Wellness

Geweldig geholpen door de mannen van Stone Company met een prachtig ontwerp en echt advies op maat. Ook zeer tevreden over de vaste aannemer van Stone Company, Eric. Bedankt voor het begeleiden van het project en onze prachtige badkamer! Wij raden Stone Company zeker aan!

• Ervaring met: Douche

Na verscheidene bezoeken aan andere badkamerzaken, zijn we eindelijk geslaagd bij Stone Company. In deze stressvolle periode was het fijn dat een bedrijf de zorgen over de badkamer compleet op zich nam. Bedankt daarvoor mannen! Wij zijn dolblij met onze mooie nieuwe badkamer!

• Ervaring met: Bad

Uitstekend en op prettige wijze advies. Onverwachte problemen werden prima opgelost. We kwamen via Erik ook nog aan een goede aannemer: Cor de Jong en zijn mannen. Allemaal vaklui en prettige mensen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Toilet is 375 euro duurder dan overeengekomen. 2.5 week wachten op ons nieuw besteld toilet. We belden de afgelopen week meerdere malen om te vragen wanneer de levering is. Men beloofd ons om terug te bellen. Niet dus. Heden vinden we een email in de spambox d.d. 10 maart 2018, dus 5 dagen geleden. Het toilet kost geen 411, 40 maar 1252,35 😲Maar liefst 840,95 euro DUURDER! Stone compagny zegt, dat bij het omzetten van de website in OKTOBER, er een foutje is ingeslopen... Ze kunnen ons wel 30 procent korting geven. (375 euro duurder) Met excuses voor "ongemak" Geen vertrouwen meer in dit bedrijf na deze enorme blunder. We hebben nu een andere wc besteld elders. Hierdoor moeten we een leiding over ons nieuw tegelwerk, leggen omdat de wateraansluiting is gemaakt op de hoogte van het toilet van Stonecompagny. Als Stone Compagny mijn bedrijf was zou ik een klant niet met de gevolgen laten zitten van mijn blunder.

• Advies N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Toilet

super coulante service mbt nalevering toilet onderdelen. thanx groeten Dirk

• Ervaring met: Toilet

Mooie showroom met enthousiast en gedreven personeel die weten waar ze over praten. Prachtige ontwerpen maken en waarbij niets onmogelijk lijkt.

• Ervaring met: Bad

Onze droombadkamer gerealiseerd door een prachtig advies op maat en echte service. Echte inspiratie gekregen door middel van het Virtual Reality in de showroom. Hierdoor kregen we echt inzichtelijk wat de badkamer ging worden en wat we wel en niet wilden. Bedankt mannen!

• Ervaring met: Wastafel

Na een lange zoektocht naar de geschikte dealer eindelijk een gevonden die perfect bij ons paste. Perfect begeleid en vragen werden adequaat behandeld. Waar het bedrijf voor zegt te staan maken ze ook dubbel en dwars waar: advies op maat en hoogwaardige producten en service. Erik en zonen: Dank jullie wel.

• Ervaring met: Overige

Wat een showroom en creativiteit! Echt verder gekomen met het advies en de ontwerpen. Prachtig bedrijf dat ons veel stress verminderd heeft in deze hectische tijd van verbouwen en ons geweldige service heeft geboden. Mannen bedankt voor onze bijzondere badkamer!

• Ervaring met: Wellness