Zeer positief

Zeer positief. Geen enkel punt van kritiek te noemen. Compleet tevreden

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

ik heb zeer goede ervaring

Goede service klant vriendelijk. Als je binnen komt wordt je al vriendelijk ontvangen en ook wilt u iets drinken. Ik ben zeer tevreden plus goede uitleg voor dat je op reis gaat. En ze staan voor je klaar.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen

Zeer prettige gesprekspartner

Anneke heeft echt goed haar best gedaan om voor ons gezin de ideale vakantie te vinden. Ze is geduldig en kan goed luisteren naar onze wensen. Doordat ze echt de tijd heeft genomen om diverse aanbieders en vliegvelden te vergelijken, hebben we nu echt een mooie vakantie in het vooruitzicht.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Luisteren goed naar de wensen

Ik was samen met mijn moeder en zus om een gezinsreis te boeken en dus ook met 3 personen met een eigen mening en wens. Uiteindelijk hebben ze goed kunnen filtreren waar we naar opzoek zijn en is de reis naar alle tevredenheid geboekt . Bedankt voor de goede service!

Super service

Er wordt alles aan gedaan om de klant een fijne reis te bezorgen. In ons geval waren dit Karin, Mayke en Natasja.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Top begeleiding met samenstellen reis

De afgelopen maanden zijn we bezig geweest met het samenstellen van een mooie rondreis door Scandinavië. De adviezen, hulp en service is fantastisch geweest en heeft ons het vertrouwen gegeven dat het zou gaan lukken een mooie reis te mogen gaan maken. Karin, onze reisadviseurs heeft ons met regelmaat op de hoogte gehouden, in afwachting van bevestigingen vanuit de reisorganisatie. We hebben wat geduld moeten hebben maar nu het helemaal rond is kijken we uit naar het moment waarop we mogen vertrekken. Bedankt Karin!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen

Heel fijn geholpen

Heel fijn geholpen en uitleg gekregen bij wat we zochten in een vakantie

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Fijne service

We zijn goed geholpen door Sonja. Ze heeft veel verstand van zaken.

Weer super fijn geholpen

We zijn weer naar volle tevredenheid geholpen

• Verbeterpunten, suggesties of tips -

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Judith helpt ons, met onderbreking, al meer 20 jaar naar volle tevredenheid en wij zijn nog nooit teleurgelsteld geweest. In een woord top en wij verwachten dat dit nu niet anders zal zijn.

Fijne persoonlijke benadering.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Van reiswens naar boeking met persoonlijke tips

De allereerste keer in jaren weer in mijn uppie op vakantie. Waarnaartoe? Wat is leuk en veilig en past bij mijn wensen? Zeer goed geadviseerd en meegedacht over prijzen en opties. Nu dromen van een mooie reis.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

professionele mensen die luisteren naar je wensen.

super fijn geholpen en Monique doet echt haar best voor je, Ze luistert goed naar je wensen en gaat hier zorgvuldig mee aan de gang. Wij zijn top geholpen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn

fijne goede service van Travel Service Best

mijn reis geboekt bij Travel Service Best , een goede complete service , alles correct en netjes geregeld , goed bekwaam en fijne mede werksters die verstand van zaken hebben . een aanrader voor een leuke weekend trip of reis te boeken naar de zon sneeuw ect ect ....

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goed geïnformeerd, vriendelijk en met kennis van zaken

We zijn prima geholpen met het boeken van onze reis. Verschillende mogelijkheden zijn besproken in alle rust. Ook tips gekregen voor de reis en het verblijf ter plaatse.

Vakkundig en meedenkend

We hebben onze reis naar Noorwegen Lofoten geboekt. Op alle vragen die we hadden hebben we een goed antwoord gekregen. Ze zijn zeer deskundig en hebben heel veel goede tips die we dan ook hebben toegepast. Het voornaamste is dat ze met je meedenken en ook daar naar handelen. We gaan zeker met een goed gevoel op vakantie.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Service en meedenken bestendigen

Super fijne service

Ik werd super geholpen voor de vlucht

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Je weet dat Judith de Baar het goed voor je regelt

Bij ons maakt Judith de Baar tijd vrij om ons te helpen zoeken naar wat we “willen” dat maakt boeken een stuk (gezelliger) efficiënter … ze weet inmiddels waar onze prioriteiten liggen. Heel fijn

• Verbeterpunten, suggesties of tips Niks

Geweldig geregeld weer met een TOP service!

Monique Wijn had voor mij (tussen haar drukke bezigheden door) al het e.e.a. uitgezocht. Op haar vrije dag heb ik telefonisch contact gehad met Anneke Weijnen. Ondanks de drukte én telefoon- en computerstoring heeft ze mij ontzettend goed geholpen en uiteindelijk heeft ze de boeking kunnen regelen (ze heeft hierdoor zelfs moeten overwerken; nogmaals sorry!)

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

Professioneel

Snel een afspraak kunnen maken. Op basis van onze wensen, en in overleg met de adviseur, een goede keuze kunnen maken. Ook meteen de reservering kunnen regelen en een vlucht kunnen boeken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Vriendelijk, betrouwbaar, kennis van zaken

Travel Service Best is een betrouwbaar, klantvriendelijk reisbureau met veel kennis van zaken en ervaring in de reisbranche. ReisExpert past perfect bij dit reisbureau, want dat zijn ze. We komen er al jaren en we zijn nog nooit teleurgesteld. Judith luistert goed naar onze wensen en adviseert ons daar waar nodig.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Deskundige en uitgebreid advies

Heel deskundig en vriendelijk geholpen. Judith had aan een paar woorden al genoeg. Ze wist precies wat wij zochten. Wij kunnen iedereen Travel Service Best aanraden.

Altijd super

Judith weet precies wat ik wil en wat niet. Zij zoekt gericht naar mijn vakantiewensen. Maakt voor mij altijd de juiste keuze. Top

• Verbeterpunten, suggesties of tips Zou ik niet weten

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1976 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!