Hartelijk dank voor de prima service!

Met veel plezier vertrekken wij op 13 mei aanstaande naar Miami. Met veel dank aan Mayke die deze reis voor ons verzorgd heeft. Korte lijnen, meedenkend in mogelijkheden en pro-actief. Hartstikke prettig! Wij kijken enorm uit naar deze mooie Amerika-trip! Dank!

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Er wordt zo fijn mee gedacht!

Wij wisten nog niet precies welke vakantie we wilden, maar onze reis adviseur dacht zo goed met ons mee, dat we toch tot de ideale vakantie zijn gekomen waar we nu enorm naar uitkijken!

Top service!

Er word altijd met alle tijd geluisterd naar je wensen en er word alles aangedaan om de beste vakantie te boeken samen. Ik heb er zo alle vertrouwen in dat onze vakantie keer op keer top word!

Vertrouwen en goed gevoel

Fijne ontvangst Bijgepraat over algemene dagelijkse zaken en natuurlijk meest recente reizen Goede contacten en to the point betreffende nieuwe reis Alle opties besproken en samen afwegingen gemaakt en gewenste reis in goed overleg en tevredenheid geboekt! Je kunt niet beter wensen, dank je !

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Zo doorgaan…!

Geweldig geholpen!!

Ik ben met heel veel plezier geholpen door Anneke. We hebben samen alle opties bekeken en daarbij ook de kosten in de gaten gehouden. Ze heeft een aantal voorstellen gedaan op basis van mijn wensen. Je kon merken dat ze op alle mogelijke manier heeft geholpen met een voor mij belangrijke reis! Chapeau Anneke. Dank daarvoor!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen.

Veel kennis en erg behulpzaam

Vakkundig en bereid om de vakantie zeer goed te laten slagen Nemen alles uit handen om het ons zo gemakkelijk te maken

• Verbeterpunten, suggesties of tips Nvt

Je wordt gegarandeerd goed geholpen!

Al jarenlang boeken wij onze vakanties bij dit reisbureau. Tot volle tevredenheid. We hopen dit nog jaren te kunnen doen!!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door!!!!

Top reisbureau

Wensen worden goed uitgezocht en ze komen met voorstellen op maat. Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel. Snelle opvolging en uitstekende service!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

wat een inzet, betrokkenheid en zorgvuldigheid!

Lisa dacht met ons mee, zocht zaken uit, nam de tijd en moeite om een "reis op maat" met ons samen te stellen. Wat een service. Dank!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Lisa van Mil
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Enorme hulp

De klantvriendelijkheid en hulpvaardigheid springt eruit, doen er alles aan om aan je wensen tegemoet te komen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Heel erg fijn! Ze nemen ook echt de tijd voor jou!

Alles goed uitgezocht!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

Super vakantie geboekt!!!

We kwamen met wat wensen en een bepaald budget voor de zomervakantie bij Judith. Naast dat het altijd gezellig is, is Judith een ster in het zoeken van een passende vakantie die aansluit bij onze wensen. Deze keer heeft ze het zelfs mogelijk gemaakt om een vakantie te vinden die volgens ons onmogelijk was voor ons budget. Het is haar gelukt en onze vakantie voorpret is nu al begonnen. Super bedankt Judith!!!

We zijn geweldig geholpen

Alles werd goed uitgelegd en opgezocht. Ze denken met je mee. Nemen de tijd. En zoeken iets op wat ze zo in eerste instantie niet weten. De mails zijn duidelijk. Met andere woorden: wij zijn heel tevreden.

Vakkundig en Vriendelijk

Al diverse keren een reis geboekt en te allen tijde zeer tevreden over de gehele afhandeling. Deskundig en klantvriendelijk reisbureau !

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Super geholpen , denken goed met je mee en luisteren naar je wensen

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

geweldig behulpzaam team

Altijd even vriendelijk en behulpzaam om een mooie reis uit te zoeken. Ga zo door!

super reisbureau

Altijd kundig en vriendelijk geholpen

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Deskundig en vertrouwd zoals vanouds

Judith weet wat wij willen, hoort onze twijfels en schetst de opties. Helpt ons ook knopen door te hakken op een prettige manier

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door!

Tevreden.

Wij zijn deskundig en zeer vriendelijk geholpen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goed meegedacht en een passende vakantie gevonden.

Ondanks de krappe termijn en de grote drukte ivm de meivakantie goed haar best gedaan en een passende vakantie gevonden voor 7 personen in hetzelfde hotel op een mooie plaats

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Een hele prettige ervaring .... nog voordat de vakantie begint.

Goed voorbereid zijn wij binnengestapt. Na onze uitleg werden onze wensen omgezet naar betere appartementen op een geschiktere locatie. We kwamen met een goed gevoel naar binnen en gingen heel gelukzalig naar buiten. Complimenten.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goede service , er wordt mee gedacht en een goede sfeer .

Ik ben wederom goed geholpen. Ben blij met de service en het meedenken . Kom graag weer terug !

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Alles heel fijn geregeld helemaal naar onze wensen

Sonja snapt precies wat wij zoeken! Heel fijn om niet zelf alles te hoeven regelen!! Was niet voor t eerst en ook zeker niet voor t laatst dat wij hier onze vakantie hebben geboekt!!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Voor nu geen

Als altijd, een perfecte voorbereiding op alweer een bijzondere reis.

Al vele jaren boek ik mijn reizen via Travel Service Best; verre reizen of dichterbij, altijd weer fijn om met de medewerksters er iets bijzonders van te maken. Hun betrokkenheid en persoonlijke ervaringen en verhalen maken elk contact weer iets bijzonders. Bovendien geven hun expertise en ervaringen een geruststellend gevoel dat alles onder controle is, niet alleen de boeking, maar ook het invullen van extra administratief papierwerk (o.a. corona). Klasse!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen verbeterpunten; erg tevreden!

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!