Helemaal top

Vriendelijk, rustig het reisprogramma doorgelopen, vragen beantwoord we zijn meer dan tevreden !

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's

Super service

We worden altijd goed geholpen

Perfect advies

Natasha heeft geholpen met boeken van reis Valentia. We kregen extra zin in de reis door haar spontaniteit. Ze kwam zeer kundig over met haar advies, en heeft goed zitten puzzelen om aan onze wensen te kunnen voldoen

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Zoals altijd weer goed geholpen bij het boeken van onze vakantie dit keer naar Tenerife. Snelle reactie per mail ik doe bijna alles per mail dit omdat ik niet echt in de buurt woon namelijk in Bemmel bij Nijmegen. Ik stuur mail dan t.a.v. Anneke Weijnen maar die niet werkt niet elke dag maar ik weet dat er altijd een collega is die de mail oppakt dat is erg fijn! Altijd snel reactie. In ons dorp zit nog een reisbureau maar die geven niet de service die ReisXpert in Best geeft. Kortom wederom zeer tevreden een dikke 10!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Fijn reisbureau. Altijd een extra stapje voor de klant. Duidelijk communicatie. Vergelijken aanbieders voor de beste reis en prijs. Al meerdere reizen geboekt, helemaal top!

• Verbeterpunten, suggesties of tips -

Snel op een lijn met hetzelfde vakantie- idee!

Meerdere opties snel bekeken en afgewogen tov elkaar Dit geldt niet alleen voor accomodatie maar ook voor mogelijkheden ter plaatsen Inclusief tips en adviezen Gewoon fijn geregeld, korte lijnen, top!!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Aub op deze voet verder…

Goed luisteren naar onze wensen resulteerde in een passend reisvoorstel

Na eerste fijne gesprek was er bij ons twijfel over de ervaring van Travel Service Best met de reisbestemming (Argentinië) en het bijbehorende budget. Door duidelijke communicatie en een tweede gesprek werd voor ons en de reisadviseur duidelijker wat de bedoeling en het reisbudget was. Het reisvoorstel (met een andere reisorganisatie dan men standaard werkte) dat daaruit voortkwam was precies wat we wilden en maakte ons enthousiast. Uitleg van de reis en wat daarbij komt kijken was prima.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Niet vooraf zeggen dat een reis erg duur is. Kan voor reëler budget ook gerealiseerd worden.

We zijn erg tevreden over de ondersteuning.

We hadden een specifieke vraag over een combinatie van vluchten. Er werd goed geluisterd naar onze randvoorwaarden, kregen de keuze mogelijkheden snel gepresenteerd en er werd adequaat gehandeld.

GOED EN DUIDELIJK GEINFORMEERD MET ALTERNATIEVEN

duidelijk in uitleg en openstaand voor wensen klant. bovendien goed meedenkend

Fantastisch en proffesioneel.

Linda is een gedreven en gepassioneerde adviseur die met veel empathie en advies jouw reis samenstelt. We krijgen veel advies, tips en mogelijkheden aangeboden, ook vanuit eigen reis ervaring. Fantastische proffesionele adviseur die ik heel graag aanbeveel aan anderen .

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Niet

Perfecte service

Nam de tijd voor de juiste vluchten, en duidelijke uitleg waar rekening mee gehouden moet worden.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Nooit te moeilijk. Prima service en persoonlijke behandeling

Binnen lopen. Erg druk maar toch even tijd vrij maken. Binnen enkele uren geboekt wat zij voor ons hebben uitgezocht. Dankjewel Anneke.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

Heel prettig, professioneel geadviseerd

Linda gaf ons al een vakantiegevoel en deed alle moeite

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs

Uitstekend!

Ik ben uitstekend geholpen met het samenstellen van onze reis naar Costa Rica door Natasja. Ze dacht mee, had tijd en was zeer vriendelijk en professioneel.

Weer geweldig geholpen bij Travel Service

Al jaren laten wij onze reizen samenstellen bij Travel Service en in het bijzonder bij reisadviseur Mayke van Lierop. Niets is haar te veel of te gek om voor ons een passende reis samen te stellen. Ze kent inmiddels onze voorkeuren voor wat betreft hotels en dergelijke, dus dat is ideaal. Wij zijn zeer tevreden klanten!

Super fijne ervaring!

Wij kwamen met een plan binnen gekomen en naar buiten gegaan met de uitvoering van ons plan. Heel erg fijne en persoonlijke communicatie met de medewerkers van Travel Service.

altijd goed

zeer fijn reis bureau zeer kundig personeel als je ongeveer weet waar je heen wilt,zoniet dan vinden zij wel iets wat bij je past. kom graag terug ,maar eerst op vakantie.

uitstekend

Heel goede uitleg over de reis

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Geweldig service, meedenkend en creatief

Inmiddels voor de 5e keer een reis geboekt bij Travel Service Best. Er wordt alle tijd genomen, goede inschatting van wensen. Er wordt gezocht naar de juiste en beste mogelijkheden. Zeer persoonlijke benadering en superservice. Hoewel het nog even duurt is onze vakantie eigenlijk al een beetje begonnen met deze boeking. Monique: Dank je wel.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Absoluut niet.

Behulpzaam, blijven kijken naar mogelijkheden

Realistisch t.a.v. budget wat we hadden, maar goed gekeken naar alternatieven. Goed meegedacht en naar mogelijkheden gekeken. We hebben ‘ relaxed’ een vakantie geboekt.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Fijne hulp bij samenstellen van de reis.

Er werd goed meegedacht bij het plannen van de reis. Snelle response op vragen, ook al was de persoonlijke adviseur er niet. Een collega behandelde dan onze vragen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Complete ontzorging ipv dat de klant nog zelf dingen moet regelen. Bv accomodaties waar de partij die het reisbureau helpt geen zaken mee doet zelf contacteren ipv de klant het zelf laten regelen.

Super goede service en communicatie

Wij waren best lastig maar Natasja heeft ons supergoed geholpen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Ook in 2024 nog steeds "ons" reisbureau!

Al meer dan 25 jaar boeken wij onze reizen bij Travel Service Best. Of het nu een citytrip betreft, een weekje zon-/duikvakantie of een op maat gemaakte rondreis naar een verre bestemming. Door de persoonlijke aandacht van de reisadviseur (in ons geval heel vaak Judith), het meedenken met onze wensen en de bijzonder goede service, maakt het dat wij al zoveel jaren klant zijn van Travel Service Best en nog vele jaren zullen blijven.

Zeer goed!

Klantvriendelijk, goede service,alles op maat!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Onze wensen m.b.t. vluchten en bezienswaardigheden, zijn perfect ingevuld.

Reisadviseur luisterde heel goed naar onze wensen en vrij snel kwam ze met de juiste oplossingen. Alles ging in goed overleg.

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1976 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!