Een heel fijn reisbureau!!!

Staan altijd voor je klaar,en alles word Zoo geregeld..Hel leuke verkoopsters..

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips ga zo door a.u.b

Grandioos

Deskundig advies en begeleiding naar een mooie reis. Diverse alternatieven presenteren en afwegen. Persoonlijke aandacht. Communicatie, ook daarna, is top. Latere vragen worden altijd keurig beantwoord. Indien mogelijk, worden er aanpassingen in de reis doorgevoerd, indien blijkt, dat dit prijsgunstiger uitvalt.

Leuke vakantie geboekt

Wij hebben op 11 jan jl. een vakantie geboekt bij Judith. Mede door haar goede adviezen en tips gaan we in april naar Lanzarote. We komen uit Eindhoven omdat ze bij Travel Service Best alle tijd nemen en de deskundigheid hebben om een mooie reis met ons te boeken. Ook zijn zij goed geïnformeerd over de coronaregels die voor de vakantielanden gelden. Waarom zouden we dat dan via internet doen?

Vertrouwen in mn Travel met Service van Lisa

Wetende voordat ik t reisburo binnen loop dat ik mn twijfels nog heb waar ik naar toe ga. Door alle expertise wat je krijgt weet je dat t zeker goed komt. ........GEEN internet boeking kan hier tegen op. De vakantie begint al als je de deur uitloopt...heerlijk.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Lisa van Mil

Super!!

Wij zijn echt super goed geholpen door Judith. Het was een fijn gesprek en ze luistert goed naar wat onze wensen zijn. Daarna is de op zoek gegaan naar een leuke vakantie voor een weekje naar de zon. Ze heeft 4 verschillende opties voor ons gevonden en deze pasten alle drie goed bij onze wensen. Ook tijdens onze reis werden onze vragen snel en goed beantwoord. In één woord super!!

Top reisburo

Boek hier al jaren onze vakantie altijd alles goed geregeld niets is te veel.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Altijd prima persoonlijk advies, goede service door de medewerkers. Chapeau!

Uitstekend geholpen,

Vriendelijk ontvangen. Enthousiaste mensen, die weten waarover ze het hebben. En waar niks te veel is gevraagd.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Heel fijn geholpen en alles goed uitgelegd en goede tips gekregen

Al door verschillende medewerkers geholpen en zijn allemaal fijne mensen!

• Persoonlijke aandacht
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? N.v.t.

Prima geholpen

Fijne, vrolijke meid die haar best doet om je te helpen

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Een heel goed en fijn reisbureau

Zeer goed geholpen met al de papieren ,ook die je nodig had in verband met Corona . Alles was zeer goed geregeld , bedankt Mayke

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Veel tijd gestoken in de gezamenlijke zoekopdracht. Dit heeft geleid tot een boeking tot ieders tevredenheid. Top gedaan.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Wederom weer geweldig geholpen!!!!

Zoals elk jaar boeken wij onze vakantie bij Travel service Best ! Ook deze keer wordt voor ons alles uit de kast gehaald om onze reis tot een onvergetelijke vakantie te laten zijn ! Kortom wij vertrouwen het hele team van dit reisbureau dat ze alles op alles zetten Om voor de klanten het beste eruit te halen ! Geweldig, super ! Ga zo door!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door !!!

Fijn geholpen en nemen de tijd

Ik werd erg goed geholpen. Nemen de tijd voor je en zoeken uit wat echt voordeligst is voor de klant

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn

Fijne service, goed bereikbaar, altijd tijd voor de klant

Fijne service, goed bereikbaar, altijd tijd voor de klant

• Persoonlijke aandacht
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? N.v.t.
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Rens toevoegen aan reisadviseurs

Linda Jacobs is een kanjer!

Linda heeft ons vanaf het begin van het boekingsproces ontzorgt. De reis was een verrassing voor onze ouders en mede door haar is het een droom die uitkomt. Ze was heel betrokken en had aan 1 woord genoeg. We zijn heel blij dat we haar hebben ingeschakeld, want zeker in deze tijd is het fijn te weten dat de reis goed geregeld is. En dat we niets over het hoofd zien. Linda, ontzettend bedankt! Je bent een kanjer!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Alles was top

Uitmuntend

Goede afspraken fijne mensen om mee samen te werken en heel goede prijzen voor de reizen enz. Aanrader

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Kan niet beter aanrader voor de mensen

Enthousiast - Op maat voor de klant - Volledig & snel

Vooral het enthousiasme om voor ons de juiste reis samen te stellen spatte er van af. Er werd naar ons geluisterd en er werden aanvullende ideeen toegevoegd. Het eerste voorstel was nagenoeg spot on en de informatie van de reis was heel duidelijk. Wij zien uit naar een mooie reis het komende jaar.

Zie bovenstaande

Er werd goed geluisterd naar onze wensenlijst. Suggesties sloten daarbij goed aan. Er werd voor ons alle tijd ingeruimd. Niet "opdringerig". Corona maatregelen werden prima toegepast.

Kan niet beter

Wij hebben wensen die de wereld bestrijken en jullie hebben de kennis en de ervaring hoe we die wensen zo aanpakken dat het plezier niet in praktische problemen verdwijnt.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop

Top service

Ik ben zeer tevreden.

Altijd meedenkend

Fijne mensen die tijd voor je nemen en het beste helpen uitkiezen

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn

Top reisbureau

Altijd goed geholpen worden. En ze kennen de wensen van hun klanten. Onze voorkeur bij jullie is Judith of Sonja

Perfect!!

Wat een geweldige service en vriendelijkheid!

Top bedrijf

Al veel verschillende reizen geboekt bij travelservice, wij zijn hier zeer tevreden over. Men denkt mee, als er problemen zijn is men oplossingsgericht gericht. Regelt zaken waar wij nog niet aan gedacht hadden, doen hele maar ook hele goed voorstellen voor alternatieve accomodaties, mocht iets vol zitten. Wij komen er graag, omdat er geluisterd wordt naar je. Ik kan dan ook iedereen aanbevelen om hier eens naar toe te gaan, om een reis te boeken.

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!