Deskundig en vriendelijk

Via internet steeds last prijsopdrijving gehad bij het zoeken naar een bestemming. Bij het reisbureau heb je daar geen last van Judoth heeft ons naar volle tevredenheid geholpen.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's

Fantastisch

Nadat we onze vakantie hadden moeten annuleren ivm corona heeft Judith van Travel Service Best er voor gezorgd dat we toch nog op vakantie kunnen naar ons favoriete hotel.

• Verbeterpunten, suggesties of tips We komen zeker terug

Uitstekend reisbureau

Al meerdere reizen geboekt bij dit reisbureau. Nog iedere keer worden we verrast met de geweldige service meedenken enz. Zeker een aanrader voor iemand die nog geen idee heeft waar naar toe te gaan.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door!!!

snelle reactie en vriendelijk geholpen en ontzorgen mij

Ik informeerde naar een reis, kreeg snel de voorstellen gemaild. Wilde langs komen, ook dat kon snel. MIjn probleem was het invullen van spth formulieren voor Spanje, daar ik dit vorig jaar een heel werk vond. Judith zei meteen, maak een afspraak en ik doe het voor je als service. Dit gaf bij ons de doorslag om bij jullie te boeken. Hier zijn we voor van Sint-Oedenrode naar Best gekomen, omdat wij geen reisburo meer hebben, was D-reizen die failliet is gegaan.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Een goed behulpzaam reisbureau.

Ik ben zeer tevreden hoe wij een reis hebben geboekt bij jullie.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ik zie op dit moment geen verbeter punten. Wij zijn zeer tevreden.

Top service

Vanwege Corona was het wat moeilijker om een geschikte reis te vinden dit jaar maar met behulp van het vriendelijk personeel van TSB werd er een prachtige reis gevonden.Alles tip top geregeld en netjes in orde, veel tips gekregen en alle maatregelen werden netjes doorgegeven betreft Corona.Hele fijne vakantie gehad.Groet Anne Bressers

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Super aardige mensen bij het reisbureau We worden altijd Super goed geholpen En we gaan daar altijd naar toe Bedankt voor de Super helden van het reisbureau

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius

Voortreffelijk

De persoonlijke en enthousiaste benadering van Judith spreekt ons erg aan. Bij het uitzoeken van onze reis heeft ze ons heel kundig en uitgebreid geadviseerd. Ze neemt hier alle tijd voor. Hierdoor hebben wij een weloverwogen keuze kunnen maken voor onze vakantie. We zullen zeker nog vaker bij Judith een reis gaan boeken.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door!

Super geregeld

Wij boeken elke zomervakantie via VakantieXperts. Altijd goede service, We weten precies waar we aan toe zijn. Ook nu weer, in deze Corona periode. Reis naar Turkije konden we kosteloos annuleren en iom Judith hebben we een nieuwe vakantie geboekt.

Weer geweldig geholpen

We hadden op het laaste moment een afspraak gemaakt en konden tot onze aangename verrassing de volgende dag al terecht. Judith heeft super met ons meegedacht en alle opties doorgenomen. Ze is zelf altijd erg enthousiast wat aanstekelijk werkt. Heel erg blij dat we weer voor TSB hebben gekozen.

Fijn personeel!

Een warm welkom. Nemen de tijd en denken mee. Leuk en gezellig team

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Super fijn geholpen

Ben heel erg fijn geholpen. De vrouw van het reis bureau dacht helemaal mee in mijn budget. Was erg laat om te boeken dacht alles zal wel weg zijn maar nee hoor. Ik ben meer dan te vrede. Toppie

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

persoonlijke aandacht, altijd met je meedenken en vol enthousiasme!

Alweer voor de tweede keer de reis moeten omboeken. Er wordt echt mee gedacht, mee gezocht en ze hebben alle tijd voor je. Ze reageren en handelen snel en vriendelijk. Echt een heel fijn reisbureau met een topteam!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen

Zoals altijd prima

Alles vlotjes en duidelijk

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ik zou er geen weten

Superfijne mensen die niks te gek vinden om voor je uit te zoeken

Hele fijne mensen die je heel graag aan een onvergetelijke vakantie willen hebben. Zo enthousiast en veel reiservaring.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Niks..ga zo door!!

Hallo Travel Service Ik ben uitstekend geholpen door Judith. Daarom kom ik altijd weer terug bij jullie om een reis te boeken vanwege jullie hulp. Wij gaan lekker naar Rhodes. Bedankt Judith en tot de volgende keer.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goed geluisterd naar onze wens met een perfecte reisbestemmingmingsteren

Goede tips, luisterend oor, maat advies, duidelijk en helder

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Vooral zo doorgaan

Top service !

Het team is echt heel erg vriendelijk, alle vragen worden beantwoord niets is te veel. Er is veel kennis in het team. Je krijgt altijd een advies op maat!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Blijf gewoon jezelf ! Niks veranderen.

Goed netjes en goede informatie

Het was een leuke vrouw die ook echt de tijd nam om ons te voorzien voor een vakantie naar wens

Fantastisch

In één woord TOP Geweldige medewerkers die met je meedenken en alle zorgen m.b.t. de reis.... en het land, uit handen nemen. Fantastisch zeker in deze bijzondere corona tijd met alle "regels" Super bedankt ♡

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen alles Top!

I was very happy with the friendly, informative and professional service. I

We were super delighted with our travel agent. Our agent was friendly and patient. She spent loads of time explaining different options and paid attention to our specific needs and wants. We were never forced into making a decision. Once we had narrowed our choices down to one option we were given time to make sure that we were truly satisfied. During this phase we could still ask questions and received speedy feedback. I will definitely recommend Travel Service Best.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips If possible could the paperwork also be in English.

Professioneel, enthousiast.

Na de wens op tafel gelegd te hebben om een rondreis in Sicilië te maken werd er voortvarend een plan gemaakt en binnen een paar dagen kregen we 2 mogelijkheden voorgelegd. Onze reisadviseur legde de mogelijkheden en verschillen uit en al snel waren we het met haar voorstel eens waardoor de reis kon worden vastgelegd als een totaalpakket wat in deze tijd met Corona beperkingen veel voordelen heeft.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Uitstekende service met een vriendelijke glimlach van een reisbureau dat zijn zaken kent

Gewoon naar binnen gelopen zonder afspraak en 30 minuten later was onze vakantie geboekt. Travel Service Best is professioneel en behulpzaam, en doet net dat beetje meer om hun klanten tegemoet te komen. Ze luisteren naar wat de klant wil, en proberen je geen diensten te verkopen die je niet nodig hebt. Ik heb ze bij talloze gelegenheden gebruikt en ze stellen nooit teleur. Andere familieleden gebruiken hen ook, en alleen maar goede rapporten.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Niks

Ook voor een last minute vakantie "ons" reisbureau

Al ruim 25 jaar zijn wij met volle tevredenheid klant van Travel Service Best. Van een standaard pakketreis tot een volledig op maat gemaakte rondreis naar een droombestemming, Travel Service Best is het reisbureau waar je moet zijn. De travel angels zijn altijd even vriendelijk, behulpzaam en hebben door hun eigen reiservaringen altijd goede adviezen/tips. Kortom, wij hopen nog zeker 25 jaar mooie reizen bij Travel Service Best te kunnen boeken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Heel betrokken en goed meegedacht

Reisadviseur Anneke had snel door waar ik naar zocht. Ze heeft veel kennis van reizen en denkt goed mee over wat voor ons een geweldige vakantie zou zijn. Daarnaast weet ze wat er in allerlei landen wel of niet open is nu door corona en hoe de ligging is van een verblijf ten opzichte van een stad en strand. En haar persoonlijke betrokkenheid maakt het plaatje helemaal af. Erg prettig om, zeker in deze onzekere coronatijd, het gevoel te hebben dat we samen voor een fantastische vakantie gaan zorgen. En dat je weet dat er iemand met je mee blijft kijken en denken over de dingen die goed geregeld moeten worden voor vertrek.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen, ga vooral zo door.

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!