Goed advies en behulpzaam

Ervaring met onze soort vakanties Snelle afhandeling Goede en duidelijke communicatie

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's

prettig

Kon merken dat Monique erg ervaren was met het helpen van mensen om een mooie reis uit te zoeken. Heb dat als zeer prettig ervaren. Vandaar de 4 sterren.

Zeer goed geregeld.

Zie boven

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Top begeleiding bij een mooie reis samenstellen!

Altijd een feestje om met de medewerkers van Travel Service Best een reis samen te stellen: zoeken goede vluchten met prettige reistijden, centraal gesitueerde hotels en een fijne begeleiding bij de randverschijnselen om een reis goed te laten verlopen. En vanaf je vakantieverblijf goed bereikbaar ingeval nodig. Klasse!!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Al meerdere keren fantastisch geholpen !

Met veel geduld op zoek gegaan naar de beste accommodatie / vlucht combinatie .

Service- en klantgericht.

Judith helpt ons al jaren met de meest bijzondere reizen. Helpt super bij het uitwerken van de ideeën, draagt alternatieven aan die de reis nog aantrekkelijker maken.

Wederom Travelsevice op z'n Best

We hebben voor de zoveelste keer een reis geboekt via Travelservice Best. Monique heeft ons weer op een deskundige en adequate manier geholpen om door de reiswereld te laveren. Ze geven ons daar iedere keer een goed gevoel om de aanstaande reisbestemming te ontdekken en te ervaren en de mooiste plekken te ontdekken. Klasse!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Niet nodig

Enthousiast en professioneel

Een last minute naar grote tevredenheid afgehandeld. Dwz. Prijs/Bestemming.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Elk jaar boeken wij onze vakantie bij Travel Service Best. Iedereen is ontzettend aardig, het personeel denkt echt met je mee! Wij zijn altijd heel erg blij als wij weer een vakantie hebben mogen boeken bij Travel Service Best. Een woord ‘Super!’ Groetjes, Martijn en Dylana

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Tijd nemend, deskundig, duidelijke uitleg, klantvriendelijk

Voor mijn eerste reis alleen op pad, heeft Linda rustig de tijd genomen om samen te komen tot een passend reisadvies. Persoonlijke benadering en interesse in mij om zo goed mogelijk me van dienst te kunnen zijn.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips De enige suggestie die ik heb is dat je als reisbureau de CO2 compensatie onder de aandacht van de klant mag brengen

Je word uitstekend geholpen. Al mijn wensen wordt snel en duidelijk een oplossing voor gezocht.

Wederom super geholpen

Goede service.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Geweldig samenwerkend team met supersnelle service

vragen worden binnen het uur beantwoord en door iedere medewerker professioneel opgepakt

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips vooral zo door gaan ;-)

Wij zijn zeer goed geholpen

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Super fijn om de weg te vinden tussen al de opties.

Wij vonden het erg prettig om tussen al het aanbod aan vluchten, hotels en lokaties de juiste opties te vinden die bij ons passen. Verder was iedereen super vriendelijk en was het gezellig om het zo te plannen.dit was onze eerste ervaring met een reisbureau en we zijn zwaar tevreden.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Wij zijn zeer fijn geholpen!

Van het begin tot het eind zijn wij zeer fijn geholpen met het boeken van een mooie reis. Na een hele periode niet vliegen, zijn we blij dat we weer voor het vertrouwde reisbureau TSB in Best hebben gekozen. Een professioneel reisbureau met medewerkers met vele jaren ervaring en een zeer vriendelijke uitstraling. Onze reisadviseur kon zich gemakkelijk verplaatsen in onze wensen en ook bij het aangeven van wijzigingen werd dit zonder problemen goed opgepikt. Zeer goed dus!

Deskundig en vriendelijk

Er wordt meegedacht en gekeken naar andere mogelijkheden om tot de beste optie te komen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Ondanks dat ik zomaar binnen kwam lopen werd er tijd gemaakt en alle aandacht voor mijn wensen

Altijd een fijne ervaring bij dit reisbureau. Zeer vriendelijk personeel met aandacht voor de klant . Er wordt goed meegedacht en opties geopperd voor een nog betere boeking . Kortom , top !

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Doordat zij zo ervaren zijn en ik prikkel gevoelig, vond ik soms het meekijken op het scherm en snelle geklik moeilijk te volgen .

Zoals altijd super geregeld

We zijn al jaren niet anders gewend. Maar het blijft toch altijd weer een genot hoe snel en klantgericht Travel Service Best onze reizen weet te regelen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Natasja van den Broek
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Houden zo!

Zoals altijd weer geheel fantastisch...in elk opzicht en enorm bedankt weer!!

Wederom weer geweldig geholpen met het boeken van onze reis! Communicatie erg goed en duidelijk en alle dames even vriendelijk en op de hoogte! Hartelijk Bedankt weer Team Travel Service Best met in het bijzonder Linda!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Zou het niet weten!

Super fijn reisbureau, met geweldige service

Wij boeken al jaren onze reizen bij dit reisbureau. Ze zoeken alles piekfijn uit, waardoor je verblijf een cadeautje is. Ook bij ooit een strubbeling, proberen zei het beste voor je te doen, en te betekenen.

Geweldige dienstverlening.

Denken met je mee, komen met goede adviezen en tips, regelen je vakantie tot in de puntjes, nemen je veel geregel en zorgen uit handen.

Helemaal top

Vriendelijk, rustig het reisprogramma doorgelopen, vragen beantwoord we zijn meer dan tevreden !

Super service

We worden altijd goed geholpen

Perfect advies

Natasha heeft geholpen met boeken van reis Valentia. We kregen extra zin in de reis door haar spontaniteit. Ze kwam zeer kundig over met haar advies, en heeft goed zitten puzzelen om aan onze wensen te kunnen voldoen

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1976 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!