Helemaal super

Wij zijn al jaren klant en hebben al diverse reizen geboekt bij Travel service Best. Altijd tot volle tevredenheid.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Persoonlijk, vriendelijk, alles aandacht.

Al vele jaren kom ik hier om mijn/onze vakanties te boeken. Super service en altijd zorgen voor ‘de beste’ optie. Of het nu voor een weekendje weg is, of een verre bestemming het maakt niets uit.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Helemaal niets, altijd meer dan 100% tevreden geweest.

Zoals altijd TOP!

We hadden opeens zin om een week naar Portugal te gaan en hadden daarom met Judith de Baar afgesproken, die eigenlijk ons vast aanspreekpunt geworden is bij Travel Service Best in de afgelopen jaren. Zoals luisterde ze weer goed naar onze wensen en kwam ze zoals zo vaak ook met de nodige suggesties. Al met al weer een prima ervaring en we verheugen ons al op onze reis naar Portugal.

top

Onze ervaring met Travel Service Best en met name met Anneke is heel goed verlopen. We zijn van het begin van de plannen tot de boeking prima begeleid. Alles super geregeld, hele goede uitleg en veel gezelligheid. Dit was al de 10e keer dat Anneke onze reis heeft geregeld, dat zegt toch heel wat!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

weer super goed geholpen

Om een cruise voor 13 personen te zoeken valt niet altijd mee, maar het is Mayke gelukt! en ik had niet anders verwacht, wantde inzet bij TravelService Best is altijd top! Nu is het wachten....Noorwegen we komen er aan!!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

altijd vriendelijke en vakkundige medewerksters

er wordt alle tijd voor je genomen en meegedacht maakt niet uit met wie je kontakt hebt, het is altijd goed

Snel en goed in de weer

Denkt goed mee

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Kitty van Rijssel

super reisbureau

vriendelijke adviseurs . goede kennis van zaken . zeer betrouwbaar . nemen de tijd voor je , hier voelen wij ons thuis. Top

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Prima geholpen door enthousiast personeel

Uiteindelijk na zoeken en via wat omwegen tot een leuke bestemming gekomen

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Verknogt aan dit reisburo

Vriendelijke adviseurs, goede kennis van zaken. Nemen de tijd voor je en nemen alles met je door. Goede adviezen. Gezellig onder een kopje koffie te weten dat alles voor je is geregeld en dat je de juiste maatschappij hebt en een goede keuze voor hotel,

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Alles is al in top

Een super reisbureau

Hier wordt alles erg netjes en snel voor je geregeld! Ook wanneer er problemen zijn in het buitenland (door eerdere ervaringen met dit bureau) staan ze echt achter je! Nu weer een reis geboekt en ze hadden ons niet beter kunnen adviseren.

Super!!!

Zoals eigenlijk altijd goed en netjes geholpen! Meer hoef ik er eigenlijk niet over te zeggen... Hanneke luisterde naar onze wensen en we gaan hopelijk een aantal mooie dagen tegemoet!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Hanneke Weerts
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door!!

Fantastisch

Zeer vriendelijke ontvangst. Er wordt goed geluisterd na je wensen, als je vragen niet direct kunnen worden beantwoord wordt er alles aan gedaan om door even te telefoneren alsnog je vraag te beantwoorden.

Wij zijn prima geholpen door Mayke Top 😎👍

Was gewoon heel goed

• Verbeterpunten, suggesties of tips Was gewoon top

Zin in reizen? Ik ga daar voor naar Travel Service in Best.

De dames weten al mijn vragen te beantwoorden. Als ik de deur uitstap, heb ik geboekt en loop ik met vlinders. Het is er ongedwongen, persoonlijk onder het genot van een kopje koffie.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Met alle inspanningen en luisterend oor de juis reism mee samenstellen, Top!

Door een open vraag te stellen, we willen naar dat land op vakantie, gaat de motor lopen. Er wordt gekeken naar een mooie locatie. Omdat we nog wat meer wilde vergelijken hebben we dit ook aangegeven. En geen moeite te veel. Er werd verder gezocht en goed overleg. Kan niet anders zeggen dan Top meegedacht. Ook de het nabellen en bespreken na het akkoord of alles goed was, is de extra stimulans om volgende keer weer de VakantieExperts te benaderen voor de volgende reis. Dank, Onze reis is door verschillende reisadviseurs bekeken, omdat het redelijk snel moest, maar bi een ieder was de overdracht en kennis perfect.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Een klein foutje maar het was super goed.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Fijne geholpen bij het boeken van een vakantie

Goed advies en actief op zoek gegaan naar een passende vakantie op korte termijn. En succesvol geweest, dus gelijk geboekt.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Fijn ontvangst en ruim de tijd genomen

Mayke nam alle tijd voor ons. Zelfs toen het sluitingstijd was, haastte zij zich niet. Vriendelijk en verstand van zaken

• Verbeterpunten, suggesties of tips Eigenlijk geen

vriendelijk en deskundig

We werden zeer vriendelijk ontvangen met lekkere koffie. Daarna werden we zeer goed en zonder gehaast geholpen. De dame die ons hielp had goed verstand van zaken. Ze nam echt goed onze wensen op en gaf daarnaast nog goede tips en advies. Zeer tevreden en geslaagd voor onze reis keerden we huiswaarts.

Fantastisch team

Telefoon wordt altijd snel opgenomen. Geen ergenis met lang wachten en altijd een opgewekte reisadviseur met grote kennis van zaken

Behulpzaam meedenkend zorgvuldig

Zeer behulpzaam en mee denkend over t invullen van mijn reis. Bereid om te veranderen, kijkend naar mogelijkheden, kortom zeer tevreden

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

fantastisch

Ik boek altijd uitsluitend via Travel Service Best. Vaak is Judith degene die mij helpt. Veel kennis, objectief en zeer correct en vreindelijk

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips voor haar geen enkele

Fantastisch

Judith is een fijne collega die blijft zoeken naar een geschikte vakantie

Snel en goed

Goede service en duidelijke uitleg

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Gewoon zo doorgaan.

Over Travel Service Best

Travel Service Best is reeds 40 jaar ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!