Tijd nemend, deskundig, duidelijke uitleg, klantvriendelijk

Voor mijn eerste reis alleen op pad, heeft Linda rustig de tijd genomen om samen te komen tot een passend reisadvies. Persoonlijke benadering en interesse in mij om zo goed mogelijk me van dienst te kunnen zijn.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips De enige suggestie die ik heb is dat je als reisbureau de CO2 compensatie onder de aandacht van de klant mag brengen

Je word uitstekend geholpen. Al mijn wensen wordt snel en duidelijk een oplossing voor gezocht.

Wederom super geholpen

Goede service.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Geweldig samenwerkend team met supersnelle service

vragen worden binnen het uur beantwoord en door iedere medewerker professioneel opgepakt

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips vooral zo door gaan ;-)

Wij zijn zeer goed geholpen

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Super fijn om de weg te vinden tussen al de opties.

Wij vonden het erg prettig om tussen al het aanbod aan vluchten, hotels en lokaties de juiste opties te vinden die bij ons passen. Verder was iedereen super vriendelijk en was het gezellig om het zo te plannen.dit was onze eerste ervaring met een reisbureau en we zijn zwaar tevreden.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Wij zijn zeer fijn geholpen!

Van het begin tot het eind zijn wij zeer fijn geholpen met het boeken van een mooie reis. Na een hele periode niet vliegen, zijn we blij dat we weer voor het vertrouwde reisbureau TSB in Best hebben gekozen. Een professioneel reisbureau met medewerkers met vele jaren ervaring en een zeer vriendelijke uitstraling. Onze reisadviseur kon zich gemakkelijk verplaatsen in onze wensen en ook bij het aangeven van wijzigingen werd dit zonder problemen goed opgepikt. Zeer goed dus!

Deskundig en vriendelijk

Er wordt meegedacht en gekeken naar andere mogelijkheden om tot de beste optie te komen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Ondanks dat ik zomaar binnen kwam lopen werd er tijd gemaakt en alle aandacht voor mijn wensen

Altijd een fijne ervaring bij dit reisbureau. Zeer vriendelijk personeel met aandacht voor de klant . Er wordt goed meegedacht en opties geopperd voor een nog betere boeking . Kortom , top !

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Doordat zij zo ervaren zijn en ik prikkel gevoelig, vond ik soms het meekijken op het scherm en snelle geklik moeilijk te volgen .

Zoals altijd super geregeld

We zijn al jaren niet anders gewend. Maar het blijft toch altijd weer een genot hoe snel en klantgericht Travel Service Best onze reizen weet te regelen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Natasja van den Broek
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Houden zo!

Zoals altijd weer geheel fantastisch...in elk opzicht en enorm bedankt weer!!

Wederom weer geweldig geholpen met het boeken van onze reis! Communicatie erg goed en duidelijk en alle dames even vriendelijk en op de hoogte! Hartelijk Bedankt weer Team Travel Service Best met in het bijzonder Linda!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Zou het niet weten!

Super fijn reisbureau, met geweldige service

Wij boeken al jaren onze reizen bij dit reisbureau. Ze zoeken alles piekfijn uit, waardoor je verblijf een cadeautje is. Ook bij ooit een strubbeling, proberen zei het beste voor je te doen, en te betekenen.

Geweldige dienstverlening.

Denken met je mee, komen met goede adviezen en tips, regelen je vakantie tot in de puntjes, nemen je veel geregel en zorgen uit handen.

Helemaal top

Vriendelijk, rustig het reisprogramma doorgelopen, vragen beantwoord we zijn meer dan tevreden !

Super service

We worden altijd goed geholpen

Perfect advies

Natasha heeft geholpen met boeken van reis Valentia. We kregen extra zin in de reis door haar spontaniteit. Ze kwam zeer kundig over met haar advies, en heeft goed zitten puzzelen om aan onze wensen te kunnen voldoen

Top service

Zoals altijd weer goed geholpen bij het boeken van onze vakantie dit keer naar Tenerife. Snelle reactie per mail ik doe bijna alles per mail dit omdat ik niet echt in de buurt woon namelijk in Bemmel bij Nijmegen. Ik stuur mail dan t.a.v. Anneke Weijnen maar die niet werkt niet elke dag maar ik weet dat er altijd een collega is die de mail oppakt dat is erg fijn! Altijd snel reactie. In ons dorp zit nog een reisbureau maar die geven niet de service die ReisXpert in Best geeft. Kortom wederom zeer tevreden een dikke 10!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen

Uitstekende service

Fijn reisbureau. Altijd een extra stapje voor de klant. Duidelijk communicatie. Vergelijken aanbieders voor de beste reis en prijs. Al meerdere reizen geboekt, helemaal top!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips -

Snel op een lijn met hetzelfde vakantie- idee!

Meerdere opties snel bekeken en afgewogen tov elkaar Dit geldt niet alleen voor accomodatie maar ook voor mogelijkheden ter plaatsen Inclusief tips en adviezen Gewoon fijn geregeld, korte lijnen, top!!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Aub op deze voet verder…

Goed luisteren naar onze wensen resulteerde in een passend reisvoorstel

Na eerste fijne gesprek was er bij ons twijfel over de ervaring van Travel Service Best met de reisbestemming (Argentinië) en het bijbehorende budget. Door duidelijke communicatie en een tweede gesprek werd voor ons en de reisadviseur duidelijker wat de bedoeling en het reisbudget was. Het reisvoorstel (met een andere reisorganisatie dan men standaard werkte) dat daaruit voortkwam was precies wat we wilden en maakte ons enthousiast. Uitleg van de reis en wat daarbij komt kijken was prima.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Niet vooraf zeggen dat een reis erg duur is. Kan voor reëler budget ook gerealiseerd worden.

We zijn erg tevreden over de ondersteuning.

We hadden een specifieke vraag over een combinatie van vluchten. Er werd goed geluisterd naar onze randvoorwaarden, kregen de keuze mogelijkheden snel gepresenteerd en er werd adequaat gehandeld.

GOED EN DUIDELIJK GEINFORMEERD MET ALTERNATIEVEN

duidelijk in uitleg en openstaand voor wensen klant. bovendien goed meedenkend

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn

Fantastisch en proffesioneel.

Linda is een gedreven en gepassioneerde adviseur die met veel empathie en advies jouw reis samenstelt. We krijgen veel advies, tips en mogelijkheden aangeboden, ook vanuit eigen reis ervaring. Fantastische proffesionele adviseur die ik heel graag aanbeveel aan anderen .

• Verbeterpunten, suggesties of tips Niet

Perfecte service

Nam de tijd voor de juiste vluchten, en duidelijke uitleg waar rekening mee gehouden moet worden.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Nooit te moeilijk. Prima service en persoonlijke behandeling

Binnen lopen. Erg druk maar toch even tijd vrij maken. Binnen enkele uren geboekt wat zij voor ons hebben uitgezocht. Dankjewel Anneke.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1976 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.