Perfect!

Al jaren komen wij bij Linda om vakanties te boeken. Nu waren we zelf aan het zoeken maar konden niets vinden, toen toch maar een afspraak gemaakt. Linda snapt direct wat je wensen zijn en weet altijd leuke plekjes te vinden. Wederom een hele fijne ervaring met een mooie vakantie in het vooruitzicht!

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goed vriendelijk geholpen zeker met het meezoeken naar de bestemming

Wij komen altijd bij Travel Service en ook deze keer maar hadden pech dat we toch allemaal even niet oplette waardoor een andere week werd geboekt als de bedoeling was.Hadden wel de goede week gezegd en was genoteerd maar toen is het toch misgegaan.Hier hebben ook wij van geleerd.En omdat je ook geen optie kon doen is er geboekt en kwamen we er te laat achter .Dat gaat ons geen tweede keer meer gebeuren.Maar verheugen ons wel op de vakantie de we gaan maken in Oktober.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Misschien wijzelf ook dubbel checken voor de boeking.

Geweldige service

Door de bomen het bos niet meer zien en dan geweldige hulp krijgen van een ervaren dame.

TOP, TOP, TOP. Snel, behulpzaam, super correct, zéér klantvriendelijk

TOP, TOP, TOP. Snel, behulpzaam, super correct, zéér klantvriendelijk. Judith is altijd erg behulpzaam, denkt mee en uiterst bekwaam in wat zij doet.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

We zijn heel goed geholpen!

Aardig en goed geholpen!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Weer prima geholpen voor onze volgende reis, we kijken er naar uit!!!!

Ik ga vrienden aanbevelen om via jullie reisbureau te boeken.

Perfect advies

Fijne, duidelijke communicatie over de vakantiemogelijkheden. Goed geadviseerd en alles adequaat geregeld.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Wij zijn blij met de service van Travel Service Best. We zijn heel fijn geholpen door Natasja, geen vraag was teveel en we kijken uit naar onze droomreis!!

Goede service!!

Luisteren goed naar je wensen en zoeken de perfecte reis , tegen zo gunstig mogelijke kosten

• Verbeterpunten, suggesties of tips Kan er geen bedenken

Werd vriendelijk en professioneel geholpen

Werd zo goed geholpen dat ik meteen un 2 de vakantie erbij geboekt heb

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Weet ik niet meer

Goed mee gedacht

Prima, lang gezocht naar de beste oplossing.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Zoals altijd, alles perfect geregeld.

Sonja is al vele jaren ons vaste aanspreekpunt bij travel service. Ze regelt alles altijd perfect. Wij zijn super tevreden.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius

Deskundig en snel.

Het was heel gezellig om met Natasja onze reis te regelen. Ze is deskundig, dacht met ons mee. Ze had er zelf plezier in om dit te doen met ons. Complimenten voor dit alles.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Natasja van den Broek
  • Verbeterpunten, suggesties of tips tip, zo door gaan.

Zeer goed en met aandacht geholpen.

Zeer deskundig en meedenkend om de beste vakantie te boeken

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Wij boeken al heel wat jaren bij travel service Best. Ze zijn ontzettend in de weer om alles uit te zoeken voor ons. Wij kunnen ze van harte aanbevelen!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Gingen op bonnefooi naar reisburo om vliegticket te kopen, ging vlot.

Werden, ondanks drukke tijd voor de vakantie, direct vriendelijk en snel geholpen, stonden in no-time met het gewenste vliegticket weer buiten. Zijn zeer tevreden hiermee.

Vriendelijke meedenkend

Vriendelijk personeel al vaker via dit reisbureau een reis geboekt, ze zoeken echt met je mee en nemen al je wensen mee in het zoeken, uiteindelijk weer vertrokken met hopelijk weer een mooie vakantie in het vooruitzicht, Monique in deze alweer bedankt!

Super service

Altijd vriendelijk, helpen je graag! Denken graag mee! Ondanks faillissement FTI kunnen we alsnog op dezelfde vakantie, dit was erg snel geregeld!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

heel vriendelijk ontvangen en geholpen

wij zijn super ontvangen en daarna heel goeg geholpen met onze wensen voor onze vacantie daarna ook nog de juiste communicatie dank jullie

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips ik kan niets vinden wat verbeterd kan worden

Zeer positief

De vriendelijke verwelkom met een bakje koffie is een zeer goede start van het boeken van onze reis. De leuke persoonlijke aandacht, kennis en ervaring wordt meteen in de strijd gegooid om je te adviseren op al je reis wensen.Je krijgt ook gevraagd en ongevraagd advies dat ten zeerste door ons gewaardeerd werd. Top.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Natasja van den Broek
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen, houden zo.

Alles goed geregeld en fijne / goede communicatie.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

We zijn super geholpen en ze heeft echt de tijd voor ons genomen

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Zeer fijn geholpen, niets is teveel,

Zeer fijn geholpen, niets is teveel. Er wordt meegedacht en opties aangedragen. Wederom dik tevreden.

Super goed

Prima reisbureau.

Boterhoek 83

5683 AX Best

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1976 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!