Prima geadviseerd en zeer tevreden met het resultaat.

Prettig ontvangen door een erg vriendelijke adviseuse en ruim de tijd genomen om de reisplannen in kaart te brengen. Uiteindelijk tot een goed reisadvies gekomen waar wij erg tevreden over zijn. Nu nog even wachten tot het zover is.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goed geholpen door Judith, veel tips gehad

Judith heeft goed advies gegeven en we kijken uit naar de vakantie

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Alles goed en zeer betrouwbaar

Geen betere service denkbaar!

Al jaren boeken wij veel reizen via Travel Service Best. Iedere keer weer weten ze ons te verrassen met een geweldig advies, een uitstekende voorbereiding en zelf hulp tijdens de vakantie (indien nodig). Een 10 met een griffel.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Helemaal geen.

Vriendelijk een meedenken met de klant

Vriendelijk en meedenken met de klanten

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Nee

Zeer vriendelijk enthousiast en ervaren medewerkster.

Wij komen er al ruim 25 jaar en zijn erg tevreden over alles. Elke keer weer word de ervaring gedeeld met al de medewerkers, als je naar een bestemming aan het kijken bent. Net zoals nu, we waren aan het weifelen over New York en Dubai. Maar dankzij het meedenken waren we er zo uit en hebben we weer een mooi vooruitzicht, met dank aan Sonja 👍 En de koffie was ook erg lekker !

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Vriendelijk, hulpvaardig en een meedenkend reisbureau.

We zijn gastvrij ontvangen. Er werd goed geluisterd naar en meegedacht over onze reiswensen. En we hebben een fantastische reis kunnen boeken.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips de coachende interventies naar Evi toe waren niet altijd noodzakelijk.

Gewoon geweldig geholpen.

Een vakantie op maat gemaakt, fantastisch. Alles perfect geregeld. Dus wij kunnen zonder zorgen op vakantie.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Prima service, zo een vakantie naar alle tevredenheid geboekt!

Goede service, goed voorbereid, vriendelijk en meedenkend/oplossingsgericht.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Kitty van Rijssel
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Geweldig reisbureau met persoonlijk advies en een gezellige sfeer

Wij komen inmiddels al ruim 10 jaar bij Linda Jacobs/Travel Service Best, en zijn altijd super tevreden. Het is een feestje om met haar samen een vakantie uit te zoeken. Ze weet precies wat we wel en niet fijn vinden en zo komen we iedere keer weer tot een hele fijne reis! Wij vinden het super als je persoonlijk advies krijgt met een gezellig gesprek en op die manier naar je vakantie kan toeleven, i.p.v. zomaar online zelf iets boeken.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips wellicht leuk als er in de toekomst een app is waarop je al je informatie over je boeking kunt zien

Goed naar onze wensen gekeken. Niet opdringerig

Fijn geholpen! Goed naar onze wensen gekeken. Nemen echt de tijd!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Enthousiast, nieuwe ideeën, eerlijk en verstand van zaken!

Met een paar woorden genoeg, eerlijk en behulpzaam. Evi heeft ons goed geadviseerd en uiteindelijk hebben we een leuke zomervakantie geboekt. Zelfs naar een andere bestemming dan dat we vooraf in gedachten hadden.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Proberen om meer tijdstippen voor afspraken beschikbaar te stellen buiten kantoortijden

Zeer vriendelijk personeel met kundigheid en voorlichting op maat!

Een fijne persoonlijke benadering en rekening houdend met onze wensen voor een eventuele vakantie. Uiteindelijk zijn we met een optie de deur uit gegaan en diezelfde middag hebben we definitief bevestigd. Ook na de bevestiging kregen we nog volop informatie die duidelijk en op maat was. Echt super goed en op een prettige manier geholpen. We gaan hier in de toekomst zeker vaker boeken.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Kitty van Rijssel
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Niks, ga vooral zo door

Voor mij eerste keer vliegen. Alles was nieuw voor mij. Het vliegen en het uitzoeken van de reis. Hanneke heeft mij hierbij heel rustig geholpen, samen met mij dingen uitgezocht. Ik heb haar alles kunnen vragen!! Haar rust heeft mij erg gesterkt. Door haar groeide mijn zelfvertrouwen. En heb ik verder alles zelf durven doen. Online inchecken, parkeerplaats regelen, appje van het buitenlandse vliegveld gebruikt enz. Uiteindelijk is was de reis top! Een goede voorbereiding was hier zeker het halve werk. Hanneke, bedankt voor je persoonlijke aandacht.

Vriendelijk deskundig snel
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop

Mayke is een ervaren adviseur met veel kennis en, niet onbelangrijk, geduld
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop

Wij komen niet voor niets enkele keren per jaar bij Travel Service. Altijd gezellig. Ze weten wat we zoeken. Vriendelijk personeel en ze proberen altijd aan onze wensen te voldoen. SUPER
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Hanneke Weerts

Het is erg fijn dat TSB zowel bij een vaag idee als bij een specifieke wens een reis kunnen samenstellen in een korte tijd. Met alle tips en opties is het makkelijker om te besluiten wat je precies zoekt en door de hulp weet je meteen welke opties je hebt en waar je die kan vinden. Ook de service om het boeken heen is erg fijn met het zorgen voor informatie, reserveringen en het directe contact als er vragen zijn.
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

We komen nu al een paar jaar bij Linda voor advies over onze reizen, de combinatie van kennis over de bestemmingen, service en vriendelijkheid maakt dat we altijd graag terugkomen.
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs

Goede Snelle service, duidelijke informatie, behulpzaam
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen

Linda is heel enthousiast, kundig en klantvriendelijk. Samen met haar hebben we weer een heerlijke vakantie geboekt!

ongekend geweligdige ervaringen in ruim 35 jaar
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Hanneke Weerts

Vriendelijk, snel en deskundig geholpen. Onderzoek van diverse mogelijkheden etc.
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen

Goede service en klantvriendelijk.
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen

Altijd enthousiaste medewerkers die met je meedenken over je wensen.goede communicatie en afspraken worden ook nagekomen.
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen

Hanneke heeft me fantastisch geholpen met het zoeken van een gepaste reis. Tevens persoonlijke , oprechte aandacht ! Dank aan Hanneke 😃

Over Travel Service Best

Travel Service Best is reeds 40 jaar ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!

Filter op Taal