Mooi Ruim bedacht niet alleen een perfect functionele bar voor ons restaurant, maar verraste ons ook met de vele functionele en originele details die met oog voor het bestaande pand en gevoel voor de beoogde sfeer werden toegevoegd. Door het gebruik van natuurlijk bewerkte materialen van hoge kwaliteit maar lage kostprijs hebben wij als beginnende ondernemers een zeer onderscheidende bar voor een bijzonder scherpe prijs gekregen. Dik tevreden.

Positief Betrokken Meedenkend

• Betrouwbaarheid en service

Onze ervaring met Tjerk van Mooi Ruim is er 1 om niet snel te vergeten. Tjerk neemt tijdens de eerste afspraak de tijd om naar je ideeën te luister en probeert die aan tafel direct om te zetten naar een ontwerp. Geeft daarbij handige tips en aanbevelingen waar je ook echt iets aan hebt. De snelheid van communicatie is ook goed er word telkens binnen 24 uur gereageerd en de belofte die Tjerk doet komt hij ook na. De offerte is overzichtelijk met oog voor details. Na het gunnen van de opdracht liet Tjerk er geen gras overgroeien en binnen no-time kwam hij onze muurbank met opbergladen en bureau al plaatsen. Het eind resultaat daar zijn we heel erg blij mee. We bevelen Mooi Ruim dan ook van harte aan.

• Betrouwbaarheid en service

Tjerk heeft goed geluisterd naar onze wensen en goede adviezen gegeven. Het eindresultaat is helemaal naar onze wens en we bevelen Mooi Ruim dan ook van harte aan!

• Betrouwbaarheid en service

Ik ben nog elke dag enorm blij met mijn kast in de woonkamer. Het is echt een blikvanger in mijn interieur. Tjerk heeft een topprestatie geleverd met slechts een wensenlijstje en mijn moodboard als houvast. Ik ben heel tevreden.

• Heeft u tips of suggesties: Vooral doorgaan

Als Interieurstyliste heb ik regelmatig klanten waar ik een kast, openhaard, TV meubel of iets anders adviseer waarbij deze op maat moet worden gemaakt. Hiervoor schakel ik dan Tjerk in. We hebben al jarenlang een hele plezierige samenwerking waarbij een half woord voldoende is. Ook mijn klanten ervaren de samenwerking met Tjerk als heel prettig. Hij maakt vooraf een goed ontwerp die 100% overeenkomt met de daadwerkelijke uitvoering. Ook de aftersales is goed, heel belangrijk voor mij….. ik kan Mooi Ruim zeker aanbevelen!

• Betrouwbaarheid en service

Ons bedrijf heeft al diverse malen gebruik gemaakt van de diensten van MooiRuim. Zowel voor een aanpassing aan een bestaand meubel maar ook voor het vervaardigen van een meubel op basis van zeer specifieke wensen van onze medewerkers is MooiRuim het juiste aders. Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat.

• Betrouwbaarheid en service

Prachtig resultaat en een prettige samenwerking!

• Betrouwbaarheid en service

fantastisch ingeschat en prachtig gemaakt.

• Kennis en vakmanschap
  • Inzichtelijkheid offerte en ontwerp N.v.t.
  • Betrouwbaarheid en service

Mooi Ruim maakt niet alleen meubels die mooi in de ruimte passen. Tjerk denkt met je mee in oplossingen en is in staat om net even dat extraatje toe te voegen waardoor het meubel niet alleen tijdloos mooi is maar ook superfunctioneel (of het nu om een extra stopcontact gaat wat uit het zicht wordt gemonteerd, of een klep van een bank die extra veilig is voor kleine vingertjes) Absolute aanrader! ( div. kasten, bank in de keuken met verborgen oplaadstations, schuifdeur en inbouwkast)

• Betrouwbaarheid en service

In traject van ontwerp ging communicatie soms wat moeizaam, qua helderheid en stiptheid. Het eindresultaat is echter prachtig. Echt vakmanschap!

• Betrouwbaarheid en service

Tjerk Oomen heeft goed naar onze wensen en suggesties geluisterd en een prachtige boekenkast ontworpen, gemaakt van mooie materialen, die perfect in ons interieur past.

• Betrouwbaarheid en service

Tjerk van Mooi Ruim heeft bij mij een koof gemaakt voor een electrische haard. Communicatie en contact was prettig. Vooraf kwam hij langs om het te bespreken en de maten op te nemen. De bouw van de koof ging vlot en was binnen een ochtend klaar. Daarna werd het geheel nog gestuced. Ik ben erg tevreden!

• Betrouwbaarheid en service

Hele professionele en creatieve partij. Altijd opzoek naar de beste oplossing. Mooi Ruim heeft ons huis echt mooi ruim gemaakt en wij genieten iedere dag van het fantastische resultaat.

• Betrouwbaarheid en service

Mooi Ruim besteedt veel aandacht aan het inschatten van de behoeftes van de klant. Eigen ideeen over hoe iets te maken worden daarmee sterker. Gevolg is dat je misschien ook dingen niet doet waar je later spijt van krijgt. Zeer fijne ervaring!

• Betrouwbaarheid en service
  • Heeft u tips of suggesties: Ga zo door!

Op Tjerk kan je vertrouwen, in het weekend en tijdens feestdagen heeft hij op locatie voor ons gewerkt. Tjerk is een meester in oplossingen bedenken, en voert ze ook uit op tijd en naar wens.

• Betrouwbaarheid en service

Ik heb Mooi Ruim als een zeer klantvriendelijk bedrijf ervaren. Daarnaast denken ze met de klant mee om tot de beste oplossing/ontwerp te komen. Wij wilden een vlonder aan het water om daar met stoeltjes te kunnen zitten. Na het aanhoren van onze wensen kwam Mooi Ruim met een prachtige oplossing waarbij een zitbankje, plantenbakken en vlonder gecombineerd zijn. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

• Betrouwbaarheid en service

Super mooi ontwerp voor mijn inloopkast. Goed meegedacht. Creatief niet alleen in het ontwerp maar ook in de verschillende mogelijkheden en opties. Snelle service en echt vakmanschap. Erg tevreden.

• Betrouwbaarheid en service

Goede communicatie, vriendelijke mensen. Ze werken snel en efficiënt, ruimen ook al hun rommel op. Eindresultaat zeer mooi en professioneel, na zorg ook dik in orde, eventuele problemen worden snel opgelost

• Betrouwbaarheid en service

mijn 33 jaar oude keuken is opgeknapt en aangepast met prachtige materialen en lijkt weer als nieuw.

• Betrouwbaarheid en service

het was een prettige ervaring om met mooi ruimte werken geduld met uitzoeken en ontwerpen van onze trap goed berekent zodat het een steile trap is en lekker loopt ik de firma mooi ruim aanbevelen goede ervaring mee

• Betrouwbaarheid en service

Inmiddels heeft Mooi Ruim bij ons een 2e inbouwkast mogen doen en dat zegt genoeg! Beide keren is er een bijzonder eind resultaat gekomen, waar we zeer tevreden mee zijn. Tjerk heeft erg goed meegedacht over ontwerp, materialen, budget en plaatsing. Mooi Ruim is vooral goed- en niet -koop, maar heeft bij ons voor echte meerwaarde van het huis gezorgd.

• Betrouwbaarheid en service

Het is erg prettig werken met MooiRuim. Tjerk is flexibel, luistert goed en denkt mee in het proces wat resulteert in fantastische resultaten.

• Betrouwbaarheid en service

Waar wij het meeste van onder de indruk waren was: Het vakmanschap en het daaruit voortvloeiende creatieve idee. Door samen te fantaseren over de te maken meubelen werd het een prachtige coproductie met een super eindresultaat, Wij zijn echt tevreden klanten die een top gevoel overhouden aan zowel het proces als het eindresultaat.

• Betrouwbaarheid en service
  • Heeft u tips of suggesties: Kom nog een keertje langs voor een lekker kopje koffie en te genieten van al dat moois wat jullie hebben gemaakt.

Zeer mooie oplossing voor onze zolder. De hele zolder omgetoverd tot een kledingkast. Zeer mooie en degelijke afwerking.