
Geachte heer, Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat u verwacht had een hogere schade uitkering te ontvangen van de verzekeringsmaatschappij, voor de schade aan uw actioncam. Graag willen wij u informeren dat wij, als tussenpersoon/adviseurs, geen schades behandelen, noch beoordelen of de hoogte daarvan bepalen. Een verzekering is tenslotte een contract tussen een verzekeraar en u. Wij zijn er, voor u, om u te adviseren, u te begeleiden bij een schade en u te wijzen op uw rechten en mogelijkheden. Nadat een verzekeraar een schade heeft behandeld en deze is niet volgens uw verwachtingen afgewikkeld is, dan zijn wij er voor u, om uw verwachting kenbaar te maken bij de verzekeraar en in dit geval, te vragen om een aanvullende betaling (zou er helemaal geen uitkering gedaan zijn, dan hadden wij de mogelijkheid om te vragen naar een coulance schade uitkering). Dit alles hebben wij voor u gedaan en wij hebben u daarvan op de hoogte gebracht. De verzekeraar bleef echter bij het standpunt en deed geen aanvullende betaling. Naar aanleiding van onze berichten waarin wij, uw ongenoegen kenbaar maakte, heeft de verzekeraar, van de meldingen een officiële klacht gemaakt, dit conform de wettelijke regels, zie hiervoor de pagina KIFID.nl (Klachten Instituut Financiële Dienstverlening). De verzekeraar had hierop gereageerd en het antwoord hadden wij dan ook 1 op 1 naar u doorgestuurd. De verzekeraar gaf aan dat ze een actioncam in 3 jaar afschrijven, dit volgens de polisvoorwaarden. Nu u een reactie heeft, heeft u de mogelijkheid om deze hele zaak voor te leggen bij KIFID, zoals wij in onze email reeds hadden medegedeeld. Ook in dit traject willen wij u begeleiden. Een uitspraak van KIFID wordt vrijwel altijd opgevolgd. Helaas hebben wij van uw kant geen reactie op dit advies gekregen. Wenst u alsnog verdere stappen te nemen, dan vernemen wij dat graag.
Geachte heer, Hiermee komen wij terug op uw beoordeling, waarvoor onze dank. Graag kijken wij voor u wat de best passende oplossing is. Uw motor is verzekerd bij verzekeraar Europeesche. Deze verzekeraar zet helaas de clausule voor diefstal preventie op de polis. Dit heeft te maken met het merk en type motor dat u heeft. U gaf aan dat u de motor met een grondanker vast zet en ook nog eens 2 sloten gebruikt. Om deze rede hebben wij bij de verzekeringsmaatschappij gevraagd of de clausule eraf kan, zodat de polis voldoet aan uw wensen. Een reactie hebben wij helaas nog niet ontvangen. Wij herinneren de verzekeraar hier net zo vaak aan totdat wij een antwoord hebben. Naar aanleiding van het telefonisch onderhoud van 5 september hebben wij u een toelichting gegeven, tevens hebben wij u een email gestuurd met een offerte van een andere verzekeringsmaatschappij die wel aan uw wensen voldoet. U mag nog steeds gebruik maken van deze aanbieding. Via email nemen wij deze ochtend contact met u op om een de mogelijkheden door te nemen en zo de best passende oplossing aan te bieden.
Geachte Badr Qassabi, Hiermee komen wij terug op uw beoordeling, wij waarderen het dat u uw mening kenbaar wilt maken. U geeft aan dat u geen kentekenplaatje heeft ontvangen. Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren. Daarom hebben wij het een en ander uitgezocht. Het kentekenplaatje wordt verzonden door een externe partij, de verzekeraar, helaas hebben wij geen invloed op de verzending. Wanneer een poststuk niet aankomt dan melden wij de verzekeraar dat er een nieuw plaatje verstuurt moet worden. U had bij het aanvragen op 15-08-2018 het huisnummer 8 opgegeven. Helaas nam u pas 2 weken later op 30-08-2018 contact met ons op. U gaf aan dat u niet op nummer 8 woont maar 8 met een toevoeging. Helaas heeft u ons geen mogelijkheid gegeven om het voor u op te lossen. Wij konden dus geen service verlenen. U wenste de verzekering per ingangsdatum te laten vervallen. Dit recht heeft u en dat hebben wij voor u gedaan.
Geachte L. uit Bleiswijk, Wij zijn voor u uw adviseur en wij proberen dan ook voor u een goede oplossing te zoeken. De verzekeraar Voogd en Voogd heeft naar aanleiding van uw correctie in hun digitale polismap een wijziging uitgevoerd en daarbij kosten in rekening gebracht. Wij zijn ook niet blij met deze handelswijze en wij hebben dan ook Voogd en Voogd verzocht deze kosten terug te draaien. Zodra wij een reactie hebben komen wij hierop terug. Premie verhogingen worden niet door ons uit uitgevoerd maar door de verzekeringsmaatschappijen. Naast deze verzekeraar werken wij met nog circa 20 verzekeringsmaatschappijen. Wij bieden u dan ook graag een verzekering van een andere verzekeraar aan. ***update 17-09-2018*** de kosten zijn door de verzekeraar terug geboekt op 6 september 2018
Op ASSURANTIESITE.NL krijg je de mogelijkheid om in een paar stappen simpel en eenvoudig je voordelige premie te berekenen. Bevalt de premie dan kun je direct de verzekering afsluiten. Wil je service en advies, dan zijn wij daarvoor normaal bereikbaar. Wij adviseren en bemiddelen voor verzekeringen en helpen je bij schade. Ook als een schade verhaald moet worden, dan staan wij voor je klaar. Achter de schermen kunnen wij nog veel meer voor je betekenen. Zie je bij ons online niet de voordeligste premie, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen alle 89 verzekeraars van Nederland voor je vergelijken. Een verzekeringspakket kunnen wij heel voordelig voor je samenstellen, ook al is dit bij meerdere verzekeringsmaatschappijen. Wij kunnen hierbij gebruik maken van 2e voertuigkortingen, commerciële kortingen en pakketkortingen. Online is dit nergens mogelijk.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.