snel en deskundig geholpen

Snel en goed geholpen door assurantiesite telefonisch op werkdag goed bereikbaar.

Goede service, klantbelang gaat voor!

fijn contact gehad met de Assurantiesite, kundige mensen en klantbelang gaat voor!

Perfect geholpen: goede service en prettige communicatie

Ik ben altijd prettig en snel geholpen met mijn autoverzekering en scooterverzekering door Danny. Alles was binnen no time geregeld voor een goede prijs. Thanks Danny!

Snel en uiterst vriendelijk

Ben al een aantal jaren bij assuratiesite.nl verzekerd met mijn motor (Piaggio MP3) wilde nu wijziging in verzekering, gebeld: werd snel opgenomen, (zonder bv eerst een keuemenu) en dus goed bereikbaar. Daarna per email snel de aangepaste tarieven gekregen en geregeld. Gewoon een heel plezierig en klant gericht bedrijf !

Vriendelijk en behulpzaam

Ben serieus genomen en gelijk geholpen

Super geholpen

Meteen iemand aan de lijn geen computer ging snel goede ervaring

één woord is voldoende: SERVICE

Reeds 48 jaar klant bij dit kantoor. Natuurlijk onderzoek je wel eens of het anders, beter of goedkoper kan. Ondanks de ronkende reclames van de direct-writers kan men nog steeds lang niet qua kwaliteit én qua prijs tegen dit kantoor op.

Danny is een prima kerel !!

Ik ben geholpen door Danny zeer goede communicatie, snelle antwoord, meedenkend en zeer behulpzaam. Ik ben zeer tevreden over de geboden service!

Prima geholpen met mijn niet alledaagse voertuigverzekering.

Snelle correcte en duidelijke communicatie.

Uitstekende service!

Wanneer ik een verzekering nodig heb of iets gewijzigd moet hebben dan bel ik even en wordt er altijd snel opgenomen. De service is erg goed en zeer vriendelijk en ze weten wat ze aan het doen zijn.

Als je goed voor hun bent zijn ze beter voor jou

Had door kleine thuis/werk probleem.was er een betaling niet van de rekening gegaan. Kreeg ik boete op de mat. Toen ging assurantie op onderzoek bleek ik verzekering te betalen waar ik het voertuig al tijdje niet meer had en was op 1 voertuig dubbel verzekerd.. door mijn goeie betalingen. Hebben ze voor mij de boete aangevochten. Vandaag te horen gekregen dat de boete is kwijt gescholden

Helaas roepen over normale verzekering en normale premie's

Heb offerte mogen ontvangen ze zijn ondanks verhoging van 70% bij mijn eigen verzekering nog duurder we moeten wel eerlijk blijven als je klanten wil trekken.

Geachte heer de Bruijne, U had bij ons een offerte opgevraagd voor een taxiverzekering. Voor taxi's kunnen wij momenteel een aanbieding doen van verzekeraar ASR, Avero en de Vereende. Zoals u wellicht weet is het momenteel niet eenvoudig om taxi's te verzekeren. Vorig jaar was het nog moeilijker om een taxi te verzekeren. In uw situatie kwam de offerte niet voordelig uit en dat vinden wij natuurlijk ook jammer. Bij een aantal collega bedrijven van u kwam het voorstel wel interessant uit en bij weer andere hetzelfde. De premies worden niet door ons vast gesteld maar door de eerder genoemde verzekeraars. Wij proberen alleen het beste voor u op te zoeken. Wij vinden het dan ook jammer dat u een negatieve beoordeling geeft op een offerte die wij u geheel vrijblijvend hebben aangeboden.

Zeer snelle reactie en perfecte service.

Danny goeie gast

Leuk familiebedrijf

Vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen

Snel geholpen na een fout van de verzekeraar.

Ik vond het goed

Snel en goede prijs

Zeer slechte afhandeling

Na 20 jaar Premie betalen nu voor de 1e maal een schade indienen en vervolgens een schandalig lage vergoeding terug krijgen. DIt is een zeer slechte tussenpersoon!!! Geen enkele inzet voor zijn klant. Doet niets voor zijn klanten alleen mailtjes doorsturen van klant naar verzekering en andersom. Spaar je premie en los daar je schade mee op!!

Geachte heer, Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat u verwacht had een hogere schade uitkering te ontvangen van de verzekeringsmaatschappij, voor de schade aan uw actioncam. Graag willen wij u informeren dat wij, als tussenpersoon/adviseurs, geen schades behandelen, noch beoordelen of de hoogte daarvan bepalen. Een verzekering is tenslotte een contract tussen een verzekeraar en u. Wij zijn er, voor u, om u te adviseren, u te begeleiden bij een schade en u te wijzen op uw rechten en mogelijkheden. Nadat een verzekeraar een schade heeft behandeld en deze is niet volgens uw verwachtingen afgewikkeld is, dan zijn wij er voor u, om uw verwachting kenbaar te maken bij de verzekeraar en in dit geval, te vragen om een aanvullende betaling (zou er helemaal geen uitkering gedaan zijn, dan hadden wij de mogelijkheid om te vragen naar een coulance schade uitkering). Dit alles hebben wij voor u gedaan en wij hebben u daarvan op de hoogte gebracht. De verzekeraar bleef echter bij het standpunt en deed geen aanvullende betaling. Naar aanleiding van onze berichten waarin wij, uw ongenoegen kenbaar maakte, heeft de verzekeraar, van de meldingen een officiële klacht gemaakt, dit conform de wettelijke regels, zie hiervoor de pagina KIFID.nl (Klachten Instituut Financiële Dienstverlening). De verzekeraar had hierop gereageerd en het antwoord hadden wij dan ook 1 op 1 naar u doorgestuurd. De verzekeraar gaf aan dat ze een actioncam in 3 jaar afschrijven, dit volgens de polisvoorwaarden. Nu u een reactie heeft, heeft u de mogelijkheid om deze hele zaak voor te leggen bij KIFID, zoals wij in onze email reeds hadden medegedeeld. Ook in dit traject willen wij u begeleiden. Een uitspraak van KIFID wordt vrijwel altijd opgevolgd. Helaas hebben wij van uw kant geen reactie op dit advies gekregen. Wenst u alsnog verdere stappen te nemen, dan vernemen wij dat graag.

Persoonlijke service, afspraken worden altijd nagekomen en goede prijskwaliteitverhouding!

Inmiddels steeds meer verzekeringen bij jullie lopen. Dit zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden. Er wordt meegedacht en het gevoel dat je een nummertje bent gaat hier niet op!

Geholpen door Danny. Goede communicate, snel antwoord, meedenkend en behulpzaam. Zeer tevreden over de geboden service!

uitmuntend

Super goede snelle service,professioneel,vriendelijk en heel snel antwoord

Goed service

Danny heeft erg zijn best gedaan om de overstap naar andere verzekering goed te laten verlopen.

Ik had een aantal specifieke wensen en Danny heeft net zo lang doorgezocht tot hij een verzekering had die aan al mijn wensen voldeed Ik had vantevoren best veel vragen en die zijn steeds snel en netjes beantwoord Daarom een dikke 10 van mij

• Ervaring met: Autoverzekering

Wij zijn op een zeer bekwamen en tevreden manier geholpen,bij schade afhandeling.

• Ervaring met: Opstalverzekering

Snelle reactie en vriendelijk. Goede uitleg en omschrijving.

Alleen maar positief ervaren

Over Assurantiesite.nl

Op ASSURANTIESITE.NL krijg je de mogelijkheid om in een paar stappen simpel en eenvoudig je voordelige premie te berekenen. Bevalt de premie dan kun je direct de verzekering afsluiten. Wil je service en advies, dan zijn wij daarvoor normaal bereikbaar. Wij adviseren en bemiddelen voor verzekeringen en helpen je bij schade. Ook als een schade verhaald moet worden, dan staan wij voor je klaar. Achter de schermen kunnen wij nog veel meer voor je betekenen. Zie je bij ons online niet de voordeligste premie, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen alle 89 verzekeraars van Nederland voor je vergelijken. Een verzekeringspakket kunnen wij heel voordelig voor je samenstellen, ook al is dit bij meerdere verzekeringsmaatschappijen. Wij kunnen hierbij gebruik maken van 2e voertuigkortingen, commerciële kortingen en pakketkortingen. Online is dit nergens mogelijk.