Snel geregeld

Snel geregeld en betrouwbaar.

Beste Ronal, Bedankt voor je mooie review.

Een echt mens die begrijpt waar het om gaat

Een enorme opluchting om eens niet via toets 1, toets 2, en toets 3 in de wacht te worden gezet maar gewoon een echt mens die opneemt als je belt. En dat op de vrijdagmiddag omstreeks 16:00 uur. Ik kan het aanraden!

Beste Sylvia, wat een ontzettend leuke review. Bedankt.

Direct contact en behulpzaam

Telefonisch goed bereikbaar. Binnen één dag respons op email en direct actie op verzoek.

Beste Rian, Bedankt voor de zeer positieve review.

Hele fijne samenwerking met diegene aan de telefoon

Mijn ervaring is dat alles goed geregeld word en je fijn geholpen word

Beste Silvana, Bedankt voor deze mooie review!

vriendelijk & snel geholpen en ze denken mee

snelle reactie via de mail, correct en to the point, en ze denken snel mee, erg behulpzaam, ben er dus blij mee, precies wat je mag verwachten van een assurantie maatschappij

Beste Ronald, Dat is inderdaad wat wij graag doen. Bedankt voor deze geweldige review.

Snelle service

Snelle service en erg klant gericht

Beste Dirk, Dank je voor deze goede review. Dat kunnen wij erg waarderen!

Snelle, adequate en persoonlijke hulp! TOP!

werkt goed zo

Prima contact.

Gelegenheid gekregen om mondeling mijn verhaal te doen.

Super geholpen

Erg fijn geholpen en met me mee gedacht.

Vertrouwelijk bij Klaverblad

Ik werd door mijn fam.en vrienden , geadviseerd bij Klaverblad te verzekeren ,zelf wist ik ook al

Correct en snel geregeld

Snel geregeld bij de maatschappij om een verzekering af te sluiten. Duidelijke uitleg gekregen en net taalgebruik.

Perfecte service!

Foutje in de aanvraag werd onmiddellijk begrepen en opgelost.

professioneel

van meet af had ik een eerlijke en openhartige begeleiding bij de indiening van een schademelding bij een van de bewoners van ons appartementencomplex gelegen aan de Paslaan te Apeldoorn

Goede feedback

Direct mijn vraag naar tevredenheid afgehandeld

Beste Ivo, dank je voor deze positieve aanbeveling.

Super goed en en snel geholpen!

Helaas schade aan mijn auto. Super snel opgepakt en afgehandeld!

Goed om te horen dat de schade naar tevredenheid is afgewikkeld. Bedankt voor deze zeer positieve review.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden met de service. Danny heeft alles direct opgepakt en heeft mij hierin erg geholpen!!

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat we jou hebben kunnen helpen bij de acceptatie van een gewone autoverzekering, dat maakt ons werk extra leuk.

Heel goed

Bij Assurantiesite.nl deden ze meer moeite dan bij andere bedrijven waardoor ze mij een verzekering aan konden bieden die ik nergens anders af kon sluiten.

Beste Jack, bedankt voor de positieve review. We hebben met plezier dat stukje extra service gegeven.

Persoonlijke benadering door vriendelijke meedenkende adviseurs en snelle uitvoering.

Advies bij vergelijking autoverzekering gewoon prima begeleid én uitgevoerd. Top.

Beste Ed, bedankt voor het mooie cijfer bij deze review. En zoals altijd: het advies hebben we graag gedaan.

Je wordt zeer netjes geholpen

Je wordt snel en netjes geholpen

Niks op aan te merken ! Goede hulp

Vriendelijk geholpen en heel snel!

Leuk om te horen!! Bedankt voor deze beoordeling.

Deskundige hulp

Snelle en deskundige afwikkeling. Ik ben blij dat ik voor jullie gekozen heb. Heel erg goed !

Beste Wilco, bedankt voor deze leuke review en bedankt dat je voor ons hebt gekozen. We staan graag voor je klaar.

Top service en super snel geregeld

Super en persoonlijke service, snel en makkelijk geregeld

Beste Jessica, bedankt voor je positieve beoordeling.

Fijn behulpzaam contact

Fijn contact

Bedankt voor de leuke reactie.

Behulpzaam met het beste advies!

Perfecte service!

Over Assurantiesite.nl

Op ASSURANTIESITE.NL krijg je de mogelijkheid om in een paar stappen simpel en eenvoudig je voordelige premie te berekenen. Bevalt de premie dan kun je direct de verzekering afsluiten. Wil je service en advies, dan zijn wij daarvoor normaal bereikbaar. Wij adviseren en bemiddelen voor verzekeringen en helpen je bij schade. Ook als een schade verhaald moet worden, dan staan wij voor je klaar. Achter de schermen kunnen wij nog veel meer voor je betekenen. Zie je bij ons online niet de voordeligste premie, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen alle 89 verzekeraars van Nederland voor je vergelijken. Een verzekeringspakket kunnen wij heel voordelig voor je samenstellen, ook al is dit bij meerdere verzekeringsmaatschappijen. Wij kunnen hierbij gebruik maken van 2e voertuigkortingen, commerciële kortingen en pakketkortingen. Online is dit nergens mogelijk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.