Snel en goed geholpen

Super fijne ervaring gehad met de heer Danny.

Geweldig mensen, Superfijn en snel geholpen, de heer Danny is een top adviseur 100 % aanbevolen ik heef hem 10 goud sterren.

Fijn dat ze alles voor je uitzoeken. Krijg overal snel reactie op! Zeker aan te bevelen

Beste Leanne, Bedankt voor jouw mooie review.

Met een vraag begonnen

Contact gezocht en met een vraag over een verzekering begonnen uit eindelijk met een heel pakket afgesloten. Er werd geluisterd en actie ondernomen zodat je tevreden bent

Heel fijn om te horen dat wij naar tevredenheid hebben geadviseerd. Bedankt voor het compliment.

Veel geld bespaard

Heel snel en fijn geholpen en ze hebben me veel geld bespaard.

We hebben je graag geholpen. Bedankt voor deze mooie review.

Alles zeer snel en correct verwerkt

Alles zeer snel en correct verwerkt

Bedankt voor deze positieve beoordeling.

Ik had zelf een fout gemaakt, kantoor heeft mij daar super mee geholpen.

Hartstikke bedankt voor deze reactie.

Snel geregeld

Snel geregeld en betrouwbaar.

Beste Ronal, Bedankt voor je mooie review.

Een echt mens die begrijpt waar het om gaat

Een enorme opluchting om eens niet via toets 1, toets 2, en toets 3 in de wacht te worden gezet maar gewoon een echt mens die opneemt als je belt. En dat op de vrijdagmiddag omstreeks 16:00 uur. Ik kan het aanraden!

Beste Sylvia, wat een ontzettend leuke review. Bedankt.

Direct contact en behulpzaam

Telefonisch goed bereikbaar. Binnen één dag respons op email en direct actie op verzoek.

Beste Rian, Bedankt voor de zeer positieve review.

Hele fijne samenwerking met diegene aan de telefoon

Mijn ervaring is dat alles goed geregeld word en je fijn geholpen word

Beste Silvana, Bedankt voor deze mooie review!

vriendelijk & snel geholpen en ze denken mee

snelle reactie via de mail, correct en to the point, en ze denken snel mee, erg behulpzaam, ben er dus blij mee, precies wat je mag verwachten van een assurantie maatschappij

Beste Ronald, Dat is inderdaad wat wij graag doen. Bedankt voor deze geweldige review.

Snelle service

Snelle service en erg klant gericht

Beste Dirk, Dank je voor deze goede review. Dat kunnen wij erg waarderen!

Snelle, adequate en persoonlijke hulp! TOP!

werkt goed zo

Prima contact.

Gelegenheid gekregen om mondeling mijn verhaal te doen.

Super geholpen

Erg fijn geholpen en met me mee gedacht.

Vertrouwelijk bij Klaverblad

Ik werd door mijn fam.en vrienden , geadviseerd bij Klaverblad te verzekeren ,zelf wist ik ook al

Correct en snel geregeld

Snel geregeld bij de maatschappij om een verzekering af te sluiten. Duidelijke uitleg gekregen en net taalgebruik.

Perfecte service!

Foutje in de aanvraag werd onmiddellijk begrepen en opgelost.

professioneel

van meet af had ik een eerlijke en openhartige begeleiding bij de indiening van een schademelding bij een van de bewoners van ons appartementencomplex gelegen aan de Paslaan te Apeldoorn

Goede feedback

Direct mijn vraag naar tevredenheid afgehandeld

Beste Ivo, dank je voor deze positieve aanbeveling.

Super goed en en snel geholpen!

Helaas schade aan mijn auto. Super snel opgepakt en afgehandeld!

Goed om te horen dat de schade naar tevredenheid is afgewikkeld. Bedankt voor deze zeer positieve review.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden met de service. Danny heeft alles direct opgepakt en heeft mij hierin erg geholpen!!

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat we jou hebben kunnen helpen bij de acceptatie van een gewone autoverzekering, dat maakt ons werk extra leuk.

Bij Assurantiesite.nl deden ze meer moeite dan bij andere bedrijven waardoor ze mij een verzekering aan konden bieden die ik nergens anders af kon sluiten.

Beste Jack, bedankt voor de positieve review. We hebben met plezier dat stukje extra service gegeven.

Over Assurantiesite.nl

Op ASSURANTIESITE.NL krijg je de mogelijkheid om in een paar stappen simpel en eenvoudig je voordelige premie te berekenen. Bevalt de premie dan kun je direct de verzekering afsluiten. Wil je service en advies, dan zijn wij daarvoor normaal bereikbaar. Wij adviseren en bemiddelen voor verzekeringen en helpen je bij schade. Ook als een schade verhaald moet worden, dan staan wij voor je klaar. Achter de schermen kunnen wij nog veel meer voor je betekenen. Zie je bij ons online niet de voordeligste premie, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen alle 89 verzekeraars van Nederland voor je vergelijken. Een verzekeringspakket kunnen wij heel voordelig voor je samenstellen, ook al is dit bij meerdere verzekeringsmaatschappijen. Wij kunnen hierbij gebruik maken van 2e voertuigkortingen, commerciële kortingen en pakketkortingen. Online is dit nergens mogelijk.