Fantastisch!!

We hadden eerst tegels gevonden bij een andere winkel maar daar was de levertijd 4 weken. In verband met de rest van de verbouwing waren we dus met enige spoed op zoek naar mooie vloertegels en die vonden we binnen een halfuur bij tegeloutlet. Wat een topzaak en wat een geweldige service! De verkoper was bereid om na sluitingstijd nog met ons mee te denken en dat deed hij uitstekend. Totaal niets opdringen maar luisteren naar wat we zochten en adviseren wat hij in voorraad had. En op woensdagavond besteld, vrijdagmiddag in huis, waren alle winkels maar zo behulpzaam en klantvriendelijk, dank jullie wel!

Heel mooi familiebedrijf (in dit geval de filiaal in purmerend) met mooie keramiek vloeren tegen een zeer schappelijke prijs. Personeel, in dit geval Jack, heel behulpzaam en vriendelijk en heeft een grote snoeppot staan die je leeg mag trekken👍. Kan iedereen aanbevelen hier een kijkje te nemen

Goede service en een eerlijke prijs

Ze nemen de tijd voor je, doen niet moeilijk en bijna alles is mogelijk. Goede service en kwaliteit. Een aanrader.

Suuuper!!!

Mijn tegels gekocht bij tegeloutlet Joure . vriendelijk ontvangst met een lekker kopje koffie, passend advies voor een eerlijke scherpe prijs Top !!!

Mooie winkel met gepassioneerd personeel

Bij binnenkomst voel je het al. Hier ga ik slagen. Veel keus,speciaal als je houtlook tegels zoekt. Het was geen probleem om ze op afroep weg te laten zetten. Ze geven je ook zelf tegels mee om thuis te bekijken.In mijn geval was ik hier blij mee omdat pas de 4e tegel tot zijn recht kwam in huis. Mannen bedankt!

Hier koop je kwaliteit.....!

Dit noem ik een no-nonsense winkel, eerlijk advies ook als je veel duurdere tegels uitkiest wordt er eerlijk verteld dat je die beter niet kan nemen. Dat maak ik nog maar weinig mee in winkels. Wij wilde mozaiek in onze douchehoek en dat werd afgeraden ivm de vele voeg en kans op vervuiling en lekkage! Nu mooie 60x120 betonlook gekocht, wij dachten dat dit bij ons niet zou kunnen? Alles erbij gekocht aan lijm, voeg en profielen. Nu in één keer klaar en zeer gelukkig. Ik ga alles zelf doen en Barry, maar ook Jack leggen alles tot in de puntjes uit. Mijn advies is, wil je tegels, een eerlijk advies, ga dan bij deze heren langs. Gr. Jacob

Goed en netjes geregeld

Voor nieuwe badkamertegels terechtgekomen bij Tegeloutlet Joure. Vriendelijke ontvangen met een bakje koffie. Bij het uitzoeken van de tegels goed geadviseerd door Jasien.

Mooie producten met een super goede service. Daarnaast altijd een vriendelijk ontvangst en advies op maat!

Goed advies, vriendelijk en goede prijs/kwaliteit

Wij hebben onze hele badkamer gerenoveerd en heb al mijn tegelmaterialen bij tegeloutlet joure gehaald. Meteen een gezellig praatje, bakje koffie en een goed advies. Wat ik na afloop over had kon ik zonder probleem terugbrengen.

Zeer deskundig en ontzettend veel tips

Barry heeft ons vandaag erg goed geholpen bij het uitzoeken van tegels voor onze badkamer. Hij gaf ons ontzettend veel tips en was eerlijk. Wij zijn met een heel goed gevoel en mooie tegels de deur uit gegaan.

Passie, eerlijke prijs en zeer klantvriendelijk!

Zijn bij 6 verschillende tegel bedrijven geweest. Tegeloulet Purmerend heeft wat ons betreft de beste service, prijzen en passie! De 1ste keer hielp Barry ons. Super enthousiast en veel kennis van tegels. Zeer goede ideeën en adviezen. 2de bezoek stond Jack in de zaak. Minstens zo enthousiast als Barry! Door de goede adviezen, enthousiasme, passie maar vooral goede prijs hebben wij de zwarte marmerlook 120x60 tegels vandaag gekocht! Super blij met onze aankoop en zodra alles af is sturen wij onze foto naar: [email protected]. Veel dank! Roy&Melissa

Mega goeie service..geholpen door jack.vriendelijk en meedenkend!!..nu achterstraat gedaan..buitenkeuken betegeld..en komen volgend seizoen voor voorstraat..veel keuze in tegels en zeer scherp geprijsd..dat in combi met vakkundigheid en vriendelijkheid personeel maakt t n topzaak!

Prima advies gekregen.

Vriendelijke ontvangst door Jasien met een lekkere kop koffie erbij. Wij kwamen voor tegels boven het aanrecht. Het assortiment is groot en je wordt prima geadviseerd welke tegel er mooi bij past, zonder dat het je opgedrongen wordt. De tegels waren beslist niet duur! Locatie gemakkelijk bereikbaar en genoeg parkeerruimte. Een grote aanrader!

Geweldige zaak met fantastische service!

Groot aanbod van tegels en zeer kundig personeel. Jack en Barry denken met de klanten mee en geven zeer kundig advies. Momenteel zijn wij druk met de verbouwing van onze wc bezig, wanneer wij de badkamer gaan aanpakken, komen wij hier zeker terug! Ik raad iedereen Tegel Outlet Holland aan!

Goed geholpen, fijn en bruikbaar advies gekregen en snel geslaagd

Wij zijn vorige week fantastisch goed geholpen door Jan. Zou het iedereen aanraden daar eens even langs te gaan!

Topservice

Schitterende en zeer voordelige betonlook tegels, 60x30 gekocht. Prima kwaliteit en een nog betere service. Uiterst klantvriendelijk en terzake kundig door Jack geholpen en een schitterend assortiment. Hier schrijft men service nog met een hoofdletter. Top zaak, tegeloutlet Purmerend!!

Top!!!!!! De service en vriendelijkheid is werkelijk onovertroffen.

De service en vriendelijkheid is werkelijk onovertroffen. De heren denken met je mee,.en bieden oplossingen aan. Zei hebben geen probleem dat jou klus op een of andere manier is uitgesteld waardoor de tegels later opgehaald kunnen worden. In mijn geval was dat 1 jaar later..... Ik weet dat dit een uniek geval was, maar toch, geen probleem. Bij deze nogmaals hartelijk bedankt voor de super service,.. Mvg, Eric

Elke zondag open, dat is pas service.....

Ik ben tegelzetter en heb jarenlang een vast adres gehad, er was daar altijd wel wat. Tegels te laat binnen, verkeerde kleur enz enz. Ik doe nu bij de mannen in Purmerend dik 10 maanden zaken, echt perfect. Kan het niet anders verwoorden, alles is er op tijd, alles is in 1 keer goed, denken mee, regelen de zaken tot in de puntjes. Wat een keuze en de prijzen een stuk lager dan mijn oude adres! Barry & Jack, ik blijf nog jaren klant, zie jullie snel weer.

Ze staan altijd klaar om je te helpen bij een probleem.

Ik heb al meerdere malen tegels bij deze jongens besteld en altijd wordt er goed advies gegeven. Korte levertijden als iets niet op voorraad is. En veel tegels zijn scherper geprijsd dan bij de concurrent.

Goede service, duidelijk advies en enorm behulpzaam. Ze (Purmerend) zijn bereid om met u mee te denken.

• Ervaring met: Vloertegels

heel goed geholpen met advies,en keus was er genoeg.ook hele leuke en gezellige mannen Jack en Berry en lekkere koffie.echt een aanrader

• Ervaring met: Badkamertegels

Beste tegel winkel van Noord-Holland goed geholpen

• Ervaring met: Badkamertegels

Super geholpen, zowel door Jack als door Barry.

• Ervaring met: Badkamertegels

Zeer goede ervaring met de Tegeloutlet in Purmerend. Ze denken goed/creatief mee en leveren hierdoor maatwerk. En ze hebben bovendien een goede prijs- kwaliteit verhouding.

• Ervaring met: Keramische tegels

Vanmiddag bij de tegeloutlet in Purmerend geweest voor nieuwe badkamertegels. We zijn uitstekend geholpen en geadviseerd door Jack! We hebben mooie tegels gekocht die we meteen mee konden mee nemen, zodat de tegelzetter er meteen mee aan de slag kon! In een woord super!

Flevostraat 66 B

1442PZ Purmerend

Over TegelOutlet Holland

Over Tegel Outlet Holland & PVC Vloeren in Huis! ✓ Een Tegel Outlet qua prijzen, niet qua assortiment! ✓ Alles op voorraad (GEEN partijhandel) ✓ A-kwaliteit vloeren voor bodemprijzen. ✓ Wij krijgen een 9.6 van onze klanten! ✓ Kom altijd naar onze showroom. Tegels en/of PVC online ziet er anders uit dan in het echt! Doe inspiratie op in onze grote vernieuwde showroom. NIEUW: PVC Vloeren in Huis! Prachtige hoog segment PVC vloeren voor de allerbeste prijs. Ruime keus en altijd heel veel op voorraad en/of zeer snel leverbaar. Bekijk deze vloeren in onze vernieuwde showroom.