Snelle en goed advies

We zijn een paar weken geleden uitstekend geholpen in het filiaal in Purmerend. Er werd met ons meegedacht. Voor de lage prijs zijn we helemaal uit Almere komen rijden. Zelf met het inladen van de gekochte keukentegels, werden we geholpen.

Goede en gezellige service!

Zeer tevreden over deze gezellige tegelwinkel! Alles ligt super overzichtelijk en de levering is onwijs snel! De eigenaar en zijn personeel zijn heel klantvriendelijk! Ik raad deze winkel zeker aan!

Erg klant vriendelijk en snel geregeld.

Eigenaar is erg vriendelijk geeft, je goede tips hoe je kan leggen en materiaal het beste kan gebruiken. Ook denkt de eigenaar goed met je mee dat je niet teveel of te weinig berekend om te tegelen. Tegels besteld en deze waren binnen no time binnen om op te halen. Zeker aan te raden voor meerdere bezoeken.

Houttegels aanbod is groot

Ben in de winkel in Purmerend geweest voor houttegels. Het aanbod is groot hier. Heb niet een al te groot budget maar hier hebben ze al houttegels vanaf 25 euro m2. Direct besteld en nu afwachten wanneer het gelegd gaat worden. Bedankt!

Vriendelijke meedenkers

Had een website-adres nodig om een afsluitring voor een drainsifon na te bestellen. Was wat uitgelubberd. Omdat we de drain via Tegeloutlet hadden gekocht liep ik binnen. Was moeilijk volgens de mannen, maar na een goede check in een aanwezig model mocht ik die afsluitring meenemen. Top service !

Echt een goed advies

Voor onze badkamer op zoek naar een specifieke tegel. Mijn vrouw liet het voorbeeld via Pinterest zien in de winkel in Purmerend. In plaats van de verkoper gelijk ging ‘verkopen’ heeft hij ons eerst van goed advies voorzien. Aangegeven dat die tegel voor veel problemen kan zorgen in de badkamer vanwege lekkage bij de voegen. We zijn op advies dan ook naar een ander type tegel gaan kijken en hebben deze uiteindelijk ook gekocht. Zeer blij met het geode advies en eindresultaat. Bedankt!

Voelt niet als een outlet!

We hebben de website een aantal keer bezocht maar vanwege het woord Outlet dachten we hier restpartijen te vinden. Wegens de mooie foto's via Facebook toch uiteindelijk op zondag besloten naar de winkel in Purmerend te gegaan. Het is dus absoluut geen outlet. Een prachtige verzorgde showroom met mooie vloeren. We hebben na een uur de tegels gevonden die we zochten. De prijzen zijn zeer scherp, zeker in vergelijking met andere tegelwinkels die we hebben bezocht. Wij zijn geslaagd. Bedankt TegelOutlet Holland!

Aandacht voor de klant!

Afgelopen zondag langsgeweest in Purmerend. Een groot aanbod wat we eigenlijk niet verwacht hadden. We twijfelden nog erg tussen PVC en Keramische tegels. De eigenaar van het bedrijf heeft ons ontzettend goed en uitvoerig de voor en nadelen van beide opties uitgelegd. Ze nemen hier echt de tijd voor je en dat hebben we bij andere winkels wel eens anders gezien. Zeker een aanbeveling dus!

Uitstekende service, Giga voorraad

Absurd snel, gisteren besteld vandaag gebeld om mijn bestelling op te halen... Zo veel op voorraad, ik verwijs voortaan al mijn toekomstige klanten naar deze winkel, slagingskans 100%!!

Prima geholpen door Nils, kundig advies en heerlijk bakje koffie!

Diverse tegelzaken geweest, maar konden het niet vinden. Hier binnen 10 minuten de auto volgeladen. Betaalbaar en attent!

Top service heel meedenkend

Denken erg mee! Super

Vriendelijke en vakkundige mensen

Zeer goed advies gehad..en alle tijd voor mij genomen ondanks dat ik niet de grootste bestelling heb gedaan .zeer vakkundig en vriendelijk advies!!

Minder

Door gewijzigde plannen hadden we snel 6 grote tegels 80x80 nodig. Na het bekijken van de site op naar Purmerend, alle tegels waren daar volgens de site op voorraad. Dat viel tegen, twee keuzes waren leverbaar na circa 2a3 weken, die moesten nog gemaakt worden ??? De derde keuze kon als wel heel snel besliste de volgende ochtend uiterlijk twaalf uur geleverd worden. Dat gedaan, want we moesten wat. Om twaalf uur telefoontje met excuus, de tegels waren er nog niet, maar ze waren onderweg. Om 15.00 uur telefoon, de tegels waren er, dus opnieuw naar Purmerend en terug, de dag was al bijna voorbij. Ik heb alle begrip ervoor dat niet alle tegels op voorraad kunnen zijn, maar zet dat dan niet op je site. Advies kon ook wel iets beter dan, u beslist, het is uw keuze, het was wat gehaast, zeker toen er nog iemand binnen kwam, de koffie hebben we niet gezien. Wisselgeld was er ook niet, Beetje jammer allemaal, wees eerlijk op je site. b.v. Veel tegels op voorraad, dan kan je daar rekening mee houden.

Wij krijgen gelukkig zeer weinig negatieve reviews en als wij deze dan wel krijgen zoeken wij meteen contact. Wij willen dat elke klant het, klant is Koning gevoel bij ons krijgt. Helaas is dit bij Henk niet gelukt, ook niet na telefonisch contact met een uitleg over een aantal punten. Ten eerste zijn wij 7 dagen per week open en dit 52 weken per jaar. Als er dan een bezoek wordt gedaan aan de fabrieken in Italie om de nieuwe tegels die eraan komen te bekijken en te bespreken, willen wij de winkel ALTIJD open houden. Dit is de service waar wij voor staan, dicht gooien kan iedereen! Dan is dat in deze tijd best lastig, iemand vinden die 3 tot 4 keer per jaar een paar dagen staat, zodat wij inkopen kunnen doen. Die iemand hebben wij gevonden in Kees (73 jaar oud) Onze Kees doet zijn stinkende best, maar staat niet net als ons 7 dagen per week in de winkel, dus noem hem gerust een beetje roestig. Ook staat er op onze website dat wij veel op voorraad hebben en niet alles, soms is het maar net wat je leest of wilt lezen! Onze Kees heeft met spoed de gewenste tegel in 80x80 besteld, het waren totaal 2 dozen en deze waren binnen 24 uur in onze winkel, waar vind je dit nog, zo snel? Wij hebben met onze leverancier een afspraak dat de tegels tussen 09:00 en 12:00 uur bij ons MOETEN worden geleverd. De dag van levering heeft de chauffeur dat zinnetje met die tijden helaas niet gelezen, ik zei al eerder, lezen is soms lastig. Dus de tegels zijn pas 15:00 uur geleverd, buiten onze macht om. Dit is heel vervelend, maar dat gebeurt helaas weleens. Kees heeft Henk netjes opgebeld en dit uitgelegd, Henk stapte in de auto en zou pas na sluitingstijd bij ons kunnen zijn. Onze Kees heeft netjes gewacht tot 16:45 en de tegels overhandigd aan Henk. Wij geven Kees een grote pluim en vinden zijn inzet en na sluitingstijd wachten op de klant, geen 5 waard! Wij doen voor al onze klanten, onze stinkende best, lees gerust de andere positieve reviews eens door, deze 5 past niet bij ons. Beste Henk, sorry voor het ongemak en dat wij het volgens u niet goed hebben gedaan, wij hebben absoluut 100% ons best proberen te doen. Vriendelijke groet, Barry (eigenaar van TegelOutlet Purmerend)

Super geholpen

Super geholpen, veel aanbod, en goeie keuze gemaakt en natuurlijk ook vriendelijke personeel die meedenken met je. Aanrader dus!!!

In een woord geweldig!

Super tevreden! Goed geholpen door Jack en Barry. Ruime keus aan tegels. Hier slaag je altijd in Purmerend.

Uitstekend geholpen

In Purmerend geweest doordat ik werd doorgestuurd door mijn tegelzetter. Super geholpen door Jack en een lekker bakkie koffie gekregen! Ik stuur vanaf nu ook iedereen naar Tegel Outlet Purmerend!

Wat een aanbod!

Wij zijn op zondag bij Vloeren in Huis in Purmerend langsgeweest. Via Facebook zagen we een aantal voorbeelden van keramische vloeren. Hoewel we ook twijfelden over PVC zijn we toch langsgegaan. We kregen uitstekend advies en hebben uiteindelijk besloten voor keramische tegels te gaan. Er is veel aanbod al in de winkel te zien. wat vooral opviel was de prijs. Die is echt scherp. We hopen snel de vloer geleverd te krijgen in ons nieuwe huis.

Mooie tegel uitgekozen voor een leuke prijs bij Barry en Nils. Super klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Denken goed mee en ik kom zeker terug als ik ooit nog tegels nodig heb!

super service

Al diverse kerel in de showroom geweest en altijd super geholpen. Ruim assortiment tegen een uitstekende prijs.

Milo

Uitstekende service, Jack en Nils denken mee en geven advies waar je naar op zoek bent. Helemaal top!!

Zeer goed geholpen.

Wij zijn er een stukje voor gaan rijden, hebben al reviews gelezen en die zijn gewoon erg goed. Nou geen woord gelogen, ik snap die tevreden klanten allemaal wel, wij zijn in filiaal Purmerend geweest en dat was vanaf Harderweijk, de moeite meer dan waard. Zeer goed geholpen en het advies is nog beter. De showroom zeer overzichtelijk en het assortiment zeer groot. Wij hebben voor onze woonkamer en badkamer mooie 90x90 cm tegels gekocht en heel blij mee. Van ons ook een dikke 10, zeer bedankt voor de leuke middag en dat op zondag.

Uitstekende service en klantgerichtheid

Mooie overzichtelijke zaak in Purmerend die ook gewoon op zondag open zijn. Goed advies gekregen omtrent houtlook keramische visgraat tegels van Barry die al lang in het vak zit. Wij hebben uiteindelijk toch besloten om voor een 'echte' houtenvloer te gaan maar dit deed niks af aan de service en het meedenken!

Groot assortiment in Purmerend.

Wij zijn door onze buren naar Tegel Outlet Purmerend gestuurd, zij hadden een mooie 80x80 cm tegel voor de woonkamer gekocht. Bij binnenkomst een hartelijk ontvangst met een kop koffie en gewoon goed advies. Wij zijn geslaagt voor de woonkamervloer, het is een 90x90 cm tegel geworden. Deze tegel is gebruikt in de showroom op de wand en vloer, hierdoor krijg je een zeer goed beeld van hoe het gaat worden. Er zijn heel veel voorbeelden in Purmerend, dat maakt het wel een stuk makkelijker. Heren, bedankt voor de gastvrijheid, de koffie en de mooie vloertegels. Groetjes familie de Groot

Super fijn geholpen!

Eerlijk advies, gratis wat tegels me naar huis gekregen om te bekijken. De laagdrempeligheid sprak me zeer aan, geen gedwongen sfeer. Kortom zeer tervreden en super mooie tegels gekocht :-)

Helemaal top!!

Ik hebtegels uitgekozen voor onze keuken en badkamer, werd heel goed geholpen door de mannen in de winkel, vriendelijk en meedenkend. Ik ga zeker terug als ik weer tegels nodig heb!!

Flevostraat 66 1442PZ Purmerend

Over TegelOutlet Holland

Over Tegel Outlet Holland & PVC Vloeren in Huis! ✓ Een Tegel Outlet qua prijzen, niet qua assortiment! ✓ Alles op voorraad (GEEN partijhandel) ✓ A-kwaliteit vloeren voor bodemprijzen. ✓ Wij krijgen een 9.6 van onze klanten! ✓ Kom altijd naar onze showroom. Tegels en/of PVC online ziet er anders uit dan in het echt! Doe inspiratie op in onze grote vernieuwde showroom. NIEUW: PVC Vloeren in Huis! Prachtige hoog segment PVC vloeren voor de allerbeste prijs. Ruime keus en altijd heel veel op voorraad en/of zeer snel leverbaar. Bekijk deze vloeren in onze vernieuwde showroom.