Goede ervaring

Top service!! Mooie zaak met veel keuze en goede kwaliteit tegels. Nils bedankt voor het advies!

Super service !!!

Super goed geholpen , we moesten een halve tegel erbij hebben .. en de service was dat wij het gratis hebben meegekregen !!! Ik bedank jullie hiervoor .. we komen zeker terug als we advies of tegel nodig hebben ..

Super goed en vriendelijk geholpen!

Onze tegel ervaring gaat nog niet verder dan youtube tutorials. Gelukkig heeft Jack ons super goed geholpen met het vinden van al onze spullen. Prachtige tegels uitgezocht met een mooie voeg/ kit combi. Ik raad de tegeloutlet zeker aan!

Top geholpen, denken mee ook voor de portemonnee!

Bij tegeloutlet Purmerend geholpen door Barry. Barry heeft een vlotte babbel maar weet waar hij over praat en denkt goed mee! Zeer prettig en heeft mij doen laten inzien hoe het ook anders kan door wat ideeën mee te geven om over na te denken. Dit heeft mij zelfs geld bespaart! Bij het ophalen geholpen met inladen door zijn zoon. Dit heeft mij nog meer bespaart... spierpijn Ook toen ik tegels te kort kwam doordat ik de tegels anders heb laten versnijden dan berekend, was 1 telefoontje naar de tegeloutlet voor Barry voldoende om direct de volgende dag de extra tegels ter beschikking te hebben. Dus zeer tevreden over de goede en klantvriendelijke service. Nu hopelijk snel genieten van mijn nieuwe badkamer. Dank voor de hulp mannen!

Wat een heerlijk bedrijf dit. Ik was afgelopen weekend voor het eerst bij tegel outlet Holland geweest, ik kwam voor een marmer tegel, en die kreeg ik zonder problemen mee naar huis om even thuis te bekijken hoe het zo staan. Uiteindelijk is dat de tegel niet geworden maar een betonlook tegel, heel blij mee trouwens. De werknemers nemen de tijd om je goed te helpen en rekenen alle vierkante meters voor je uit zo dat je zeker weet dat je save zit. Verder prijs kwaliteit kan ik dit bedrijf zeer zeker aanbevelen! Jongens nogmaals bedankt. Gr nick

Kundig geholpen. Mooie tegels. Superblij

Snel geholpen, veel op voorraad. Top

Geweldige service en prachtige spullen !

Vandaag weer super geholpen door Nils. Er wordt altijd goed met je meegedacht en Jack, Barry, Nils en Djamy zijn altijd super vriendelijk en servicegericht. Top zaak met prachtige spullen. Wij komen graag terug !

Vandaag strips om mogen ruilen voor tegels. Beetje verwarring van onze kant nog maar alles super netjes geregeld. Super bedankt. Topbedrijf

Prima geholpen veel keus in kwalteits tegels daarom een echte aanrader.

Goed en vakkundig geholpen

Op een ontspannen manier luchtig maar vakkundig geholpen. Verkoper sprak met passie over de mooie tegels en voelde snel aan wat ik mooi vond en zocht.

Mooie kwaliteit, goeie prijs, zeer goed geholpen

Het kleinste kamertje in huis was aan een opknapbeurt toe. Er werd alle tijd genomen om ons te helpen en alles uit te leggen, mooie tegels en toiletpot en wasbak en kranen ook meteen mee besteld. Zijn zeer tevreden en gaan zeker terug voor de badkamer

Professioneel en goede service

Zowel de badkamer tegels gekocht en nu zijn wij teruggekomen voor onze huiskamertegels. Helemaal blij met onze keuze en bij behorende stenen plinten. Zeker een aanrader, scheelt je hoop tijd wanneer je meteen hier heen gaat.

Bij TegelOutlet Holland is de service zoals het hoort: een feest!

Werken met deze verkoper is een verademing. Bij binnenkomst stelde hij me al op mijn gemak. Hij luistert eerst en begint dan pas te adviseren. Ik voelde me of ik aan de keukentafel met mijn maat aan het overleggen was. Ik voel me begrepen en zijn advies is eerlijk. Hij was er niet op uit om mij iets te verkopen, hij wilde mij helpen. En ook tijdens en na mijn badkamer verbouwing was zijn service perfect; tegels ruilen, weer terugruilen, 'Wat zou ik doen? 3D of effen tegels'. Echt heel prettig. Ik ga volgende keer zeker weer en beveel hem van harte aan. Deze verkoper maakt het verschil: vóór, tijdens en na mijn verbouwing. O ja, en zijn koffie is ook lekker!

prima .

zeer tevreden , goeie keus en prima service.

Super!!!!!

Wij gingen onze tegels ophalen, maar er was een misrekening gemaakt, waardoor wij te weinig tegels hadden. Maar meteen besteld en volgende dag nageleverd. Helemáál top!!!

prima geholpen,kom ik naar terug

Ben al twee maal prima geholpen door dit bedrijf, toen ik kwam voor een deel vervanging van een tegelvloer, proficiat heren.Bedankt.

Super geholpen bij Tegel Outlet Joure

Wij zijn daar zeer vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Er werd niet direct aangedrongen met een verkooppraatje. Na een fijn gesprek zijn we geslaagd met een mooie beton-look tegel voor onze woonkamer en badkamer, samen met alle lijm en voeg materialen. Ontzettende bedankt voor de juiste en professionele uitleg, wij zullen jullie zeker aanraden bij onze vrienden.

Super meedenkend team!

Met een aantal ideeën naar de winkel gegaan. Eenmaal daar gekomen werd er super goed met me meegedacht door de jongens. Het was goed te merken dat zij er meer verstand van hadden dan ik. Super ervaring, dit maak je niet overal mee. Bedankt voor de mooie tegels en het meedenkende advies..

In 1 woord: geweldige zaak

Tegeloutlet Purmerend is een geweldig bedrijf, Jack en Barry verkopen prachtige tegels van een zeer goede kwaliteit, ze geven goed advies en geven een super goede service....ze zijn niet alleen servicegericht tijdens de aankoop maar ook super in de aftersales! Ik zal deze zaak bij iedereen aanraden....voor ons geen andere tegelzaak meer!

Voorgestelde tegelzetter was niet meedenkend/ Communitatief let hierop!

Als tegeloutlet een tegelzetter aanbeveelt, dan beveel ik tegeloutlet een na controle bij de klant aan. Onze tegelzetter bleek een tegellegger. Tevredenheid en duidelijkheid ontbrak dus, jammer.

Beste Ed, Jammer om dit te lezen en uiteraard meteen actie ondernomen.....! De desbetreffende tegelzetter direct gebeld, zijn verhaal is anders dan hierboven? Hij heeft alles volgens afspraak gedaan en zelfs nog meer als afgesproken, snapte er niets van...? Nu is het voor ons erg lastig om hier dus tussenin te staan, wij verkopen tegels, lijm en voeg, dit is perfect gegaan. Alles stond klaar op de afgesproken dag, de lijm op verzoek nog omgewisseld naar snellijm en keurig geholpen met inladen. Dan volgt er een review waar wij nu een beetje tussenin vallen, ik geloof ieder op zijn woord, de een ziet het zo en de anders ziet het toch anders. Nogmaals, jammer dat het gevoel uiteindelijk niet een 10 is, want dat is ALTIJD ons streven...... Wat er precies qua communicatie is gebeurt tussen jullie en de tegelzetter waren wij niet bij, twee verschillende verhalen, twee verschillende gevoelens. De tegelzetter is door ons aangesproken en zal nog beter (indien mogelijk) communiceren, ik hoop dat het wel prachtig is geworden en nog vele jaren plezier met de mooie 60x60 cm tegel in de bijkeuken en keuken. Gr. Team Outlet.........

Goed, behulpzaam, vakbekwaam en niet duur

Hele fijne ervaring met TegelOutlet Holland in Purmerend. Fijn geholpen, aan de telefoon en in de winkel. Een echte aanrader!

Goed geadviseerd

Ontzettend blij met onze nieuwe vloer. Wij wisten totaal niet waar we op moesten letten toen we ons gingen orienteren voor de nieuwe vloer. In de winkel heel goed en duidelijk geadviseerd door de verkoper. Dit hielp ons om de juiste beslissingen te nemen. Zeer tevreden over dit bedrijf. Echt een aanrader.

Prettige zaak.

Grote keuze wij kwamen met andere tegels thuis dan wij zochten, super blij mee. Goed advies gehad en heel belangrijk fijn geholpen.

In een woord Toppie

Wij kwamen uit Swfterbant dus was een eindje rijden. We hadden ergens tegels gezien en die waren best wel prijzig zijn toen verder gaan zoeken en kwamen jullie tegen. In de auto dus en op pad Daar aan gekomen stond een hele aardige jonge man ons te woord. Werdt ook meteen koffie aangeboden. Gewoon super klant vriendelijk. We hebben de tegels gevonden die we nodig hadden en voor een geweldige prijs WOW. Bedankt voor jullie geweldige service zeker een aanrader en prijs technisch top.

Geweldige zaak.

Grote keuze wij kwamen met andere tegels thuis dan wij zochten, super blij mee. Goede adviezen gehad en heel belangrijk fijn geholpen. Kortom een fijne zaak.

Over TegelOutlet Holland

Over Tegel Outlet Holland & PVC Vloeren in Huis! ✓ Een Tegel Outlet qua prijzen, niet qua assortiment! ✓ Alles op voorraad (GEEN partijhandel) ✓ A-kwaliteit vloeren voor bodemprijzen. ✓ Wij krijgen een 9.6 van onze klanten! ✓ Kom altijd naar onze showroom. Tegels en/of PVC online ziet er anders uit dan in het echt! Doe inspiratie op in onze grote vernieuwde showroom. NIEUW: PVC Vloeren in Huis! Prachtige hoog segment PVC vloeren voor de allerbeste prijs. Ruime keus en altijd heel veel op voorraad en/of zeer snel leverbaar. Bekijk deze vloeren in onze vernieuwde showroom.