Hele goede, vriendelijke service

We werden heel goed geholpen - geen opdringerige verkoper, maar wel heel veel expertise en hulp voor al onze problemen.

Super flexibel en vriendelijk

Super goede service. Vriendelijke medewerkers die de tijd nemen in de winkel en je goed adviseren, en vervolgens een grote mate van flexibiliteit met het ophalen van de tegels ten tijden van een lockdown! Een aanrader!

Goed advies, prima service

Ondanks de corona toch goede service. Ruime keuze.

Vriendelijk, vlot en goed geholpen

2 soorten tegels bijbesteld, kwamen exact overeen met de tegels die we al hadden. Hartelijk dank voor de vriendelijke, vlotte en goede service!

Super service

Zoals altijd fantastisch geholpen. Altijd berijdbaar en altijd een oplossing

Uitmuntende service

Kwam materiaal tekort, werd zelfs op zaterdag namiddag nog soepel opgelost - klasse!

Ik ben heel vriendelijk geholpen en ben goed geadviseerd

Tegeloutlet Purmerend is een hele mooie zaak. Met veel kwalitatief goede tegels. Ik heb hele goede tips gekregen voor de renovatie van mijn badkamer en toilet. Zelfs in deze Corona tijd en de beperkende maatregelen ben ik echt super goed geholpen. Het resultaat is echt prachtig geworden. Barry nogmaals bedankt!

Goed! veel keus en klantvriendelijk

Prettige sfeer, niet opdringerig. Gewoon lekker rondlopen kijken en ideeen opdoen zonder een verkoper achter je aan.

Topservice en prachtige tegels

Wij zijn heel goed geholpen en er werd echt met ons meegedacht. Geen opdringerige verkooptrucjes, maar oprechte interesse. Wij waren blij met het advies en helemaal blij dat we het ook opgevolgd hebben! Het resultaat is prachtig! En de tegelzetter vertelde dat de tegels van topkwaliteit zijn. Ook best prettig;) Groet, Nathalie

Perfecte service!

De mannen van TegelOutlet nemen alle tijd om je te helpen en te adviseren.

Onwijs goed advies!

Op zoek naar tegels voor het nieuwe toilet uitgekomen bij de mannen van de tegeloutlet. Met het advies dat ik kreeg uiteindelijk toch gekozen om zo groot mogelijke tegels in mijn toilet te plaatsen want “groot maakt groter” en zo kreeg ik ook een stuk minder voegen! Achteraf gezien had ik nooit wat anders willen kiezen dan deze 120x120 tegel want die is echt heel spectaculair. Wat het helemaal top maakte was dat ik de complete toilet set hier ook kon kopen en niet alleen de tegels.. Nogmaals bedankt voor de adviezen mannen!

Fijne winkel om tegels te kopen

Heel onverachts tegels nodig voor de wc ruimte. We kwamen al snel uit bij tegel outlet Purmerend. Vriendelijk personeel staat niet meteen achter je met advies. We hadden de zaak even door gelopen groot assortiment. En uiteindelijk een keuze gemaakt geen probleem om even een tegel mee te krijgen. Volgende dag terug onder het genot van een goed bakje koffie onze bestelling in orde gemaakt. Dit is niet de laatste keer geweest dat we in deze zaak zijn geweest.

Wat veel! en wat mooi!

Op zoek naar een nieuwe houtlook plavuizen vloer kwamen wij terecht bij Tegeloutlet Holland in Purmerend. Goed bereikbaar zeer ruime zaak en alles goed te zien. Vriendelijk personeel, niet opdringerig en maar direct bereid vragen te beantwoorden. Na ons eerste bezoek waren we overweldigd door het aanbod. Zoveel keus hadden we niet verwacht. We kwamen terug met een kleurstaal van onze keuken om beter te beoordelen welke tegel het beste bij de kleur van de keuken past. Ook konden we tegels bij elkaar leggen om de nuances te beoordelen. Toen we onze keus gemaakt hadden, kregen we een vlotte afhandeling van de bestelling. De dag van levering kon later worden doorgebeld. We werden ook goed voorgelicht over de mogelijkheid plinten te maken van dezelfde tegel. Vlotte levering op afgesproken tijd. En prima gelegd door de door TegelOutlet aanbevolen tegellegger. Wij hebben een topvloer geleverd door een topzaak!

mooie tegels voor een goede prijs. Uitstekende service, kwamen klein stukje tegels te kort, kregen 3 tegels gratis als aanvulling mee in de vestiging Purmerend

Enorm veel keus en heel fijn geholpen.

Wij hebben onze vloertegels bij de TegelOutlet Holland besteld en zijn daar heel tevreden over. Door de grote keuze, goede service en flexibiliteit kunnen we deze winkel aan iedereen aanraden! Jaap Jonk uit Volendam heeft bij ons de vloer gelegd en we zijn super blij met het resultaaat. Ook een aanrader!

Ontzettend goed geholpen en snelle levering!

Erg ruime keuze aan tegels. Barry denkt actief met je mee en geeft eerlijk en goed advies. We zijn erg blij met het eindresultaat. Goede prijs en uitstekende kwaliteit!

topservice

Wij hebben onze badkamer- en toilettegels gekocht bij tegelOutlet holland. Naast het goede advies m.b.t. het tegelwerk werden wij netjes geholpen in de winkel. Ook waren de verkopers erg vriendelijk. Er is genoeg keuze qua tegels. Van tegels tot tegellijm, alles is aanwezig. We zijn super blij met het eindresultaat en kunnen dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen!

zeer goed

Hoop mooie vloeren al gemaakt voor de tegel outlet. Klanten zijn erg tevreden over de kwaliteit en de lage prijzen.

Topservice

Het bedrijf heeft een ruime keuze aan tegels. Ze zijn heel klantvriendelijk en denken mee. Ik ben goed geholpen door Nils. De zware artikelen werden door de medewerkers in de auto ingetild. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Topservice

Ze zijn aardig. Betaslbaar. Goede service.

Indrukwekkende voorraad en perfect advies op maat

Ik ben bezig met enkele lastige afwerk-klussen en had een beeld bij de aard en vorm van de te gebruiken tegels. Bij TegelOutlet Holland wordt zodanig meegedacht in de oplossing dat het uiteindelijk resultaat efficiënter en voordeliger wordt bereikt. Ik ben hierover zeer tevreden en zeg hartelijk dank voor jullie hulp. Jan

Snelle respons en levering!

Barry stond via de app mij gelijk te woord en hielp mij verder in de bestelling. Een dag later was alles geregeld. Goede service!!

Goede service en klantvriendelijkheid

Barry heeft ons goed geholpen bij het uitzoeken van onze tegels. Wij zijn erg te spreken over de service en klantvriendelijkheid van Tegeloutlet Purmerend.

Goed geholpen, goede prijzen. Een hele fijne winkel.

Over TegelOutlet Holland

Over Tegel Outlet Holland & PVC Vloeren in Huis! ✓ Een Tegel Outlet qua prijzen, niet qua assortiment! ✓ Alles op voorraad (GEEN partijhandel) ✓ A-kwaliteit vloeren voor bodemprijzen. ✓ Wij krijgen een 9.6 van onze klanten! ✓ Kom altijd naar onze showroom. Tegels en/of PVC online ziet er anders uit dan in het echt! Doe inspiratie op in onze grote vernieuwde showroom. NIEUW: PVC Vloeren in Huis! Prachtige hoog segment PVC vloeren voor de allerbeste prijs. Ruime keus en altijd heel veel op voorraad en/of zeer snel leverbaar. Bekijk deze vloeren in onze vernieuwde showroom.