Uitstekende service, Giga voorraad

Absurd snel, gisteren besteld vandaag gebeld om mijn bestelling op te halen... Zo veel op voorraad, ik verwijs voortaan al mijn toekomstige klanten naar deze winkel, slagingskans 100%!!

Prima geholpen door Nils, kundig advies en heerlijk bakje koffie!

Diverse tegelzaken geweest, maar konden het niet vinden. Hier binnen 10 minuten de auto volgeladen. Betaalbaar en attent!

Top service heel meedenkend

Denken erg mee! Super

Vriendelijke en vakkundige mensen

Zeer goed advies gehad..en alle tijd voor mij genomen ondanks dat ik niet de grootste bestelling heb gedaan .zeer vakkundig en vriendelijk advies!!

Minder

Door gewijzigde plannen hadden we snel 6 grote tegels 80x80 nodig. Na het bekijken van de site op naar Purmerend, alle tegels waren daar volgens de site op voorraad. Dat viel tegen, twee keuzes waren leverbaar na circa 2a3 weken, die moesten nog gemaakt worden ??? De derde keuze kon als wel heel snel besliste de volgende ochtend uiterlijk twaalf uur geleverd worden. Dat gedaan, want we moesten wat. Om twaalf uur telefoontje met excuus, de tegels waren er nog niet, maar ze waren onderweg. Om 15.00 uur telefoon, de tegels waren er, dus opnieuw naar Purmerend en terug, de dag was al bijna voorbij. Ik heb alle begrip ervoor dat niet alle tegels op voorraad kunnen zijn, maar zet dat dan niet op je site. Advies kon ook wel iets beter dan, u beslist, het is uw keuze, het was wat gehaast, zeker toen er nog iemand binnen kwam, de koffie hebben we niet gezien. Wisselgeld was er ook niet, Beetje jammer allemaal, wees eerlijk op je site. b.v. Veel tegels op voorraad, dan kan je daar rekening mee houden.

Wij krijgen gelukkig zeer weinig negatieve reviews en als wij deze dan wel krijgen zoeken wij meteen contact. Wij willen dat elke klant het, klant is Koning gevoel bij ons krijgt. Helaas is dit bij Henk niet gelukt, ook niet na telefonisch contact met een uitleg over een aantal punten. Ten eerste zijn wij 7 dagen per week open en dit 52 weken per jaar. Als er dan een bezoek wordt gedaan aan de fabrieken in Italie om de nieuwe tegels die eraan komen te bekijken en te bespreken, willen wij de winkel ALTIJD open houden. Dit is de service waar wij voor staan, dicht gooien kan iedereen! Dan is dat in deze tijd best lastig, iemand vinden die 3 tot 4 keer per jaar een paar dagen staat, zodat wij inkopen kunnen doen. Die iemand hebben wij gevonden in Kees (73 jaar oud) Onze Kees doet zijn stinkende best, maar staat niet net als ons 7 dagen per week in de winkel, dus noem hem gerust een beetje roestig. Ook staat er op onze website dat wij veel op voorraad hebben en niet alles, soms is het maar net wat je leest of wilt lezen! Onze Kees heeft met spoed de gewenste tegel in 80x80 besteld, het waren totaal 2 dozen en deze waren binnen 24 uur in onze winkel, waar vind je dit nog, zo snel? Wij hebben met onze leverancier een afspraak dat de tegels tussen 09:00 en 12:00 uur bij ons MOETEN worden geleverd. De dag van levering heeft de chauffeur dat zinnetje met die tijden helaas niet gelezen, ik zei al eerder, lezen is soms lastig. Dus de tegels zijn pas 15:00 uur geleverd, buiten onze macht om. Dit is heel vervelend, maar dat gebeurt helaas weleens. Kees heeft Henk netjes opgebeld en dit uitgelegd, Henk stapte in de auto en zou pas na sluitingstijd bij ons kunnen zijn. Onze Kees heeft netjes gewacht tot 16:45 en de tegels overhandigd aan Henk. Wij geven Kees een grote pluim en vinden zijn inzet en na sluitingstijd wachten op de klant, geen 5 waard! Wij doen voor al onze klanten, onze stinkende best, lees gerust de andere positieve reviews eens door, deze 5 past niet bij ons. Beste Henk, sorry voor het ongemak en dat wij het volgens u niet goed hebben gedaan, wij hebben absouut 100% ons best proberen te doen. Vriendelijke groet, Barry (eigenaar van TegelOutlet Purmerend)

Super geholpen

Super geholpen, veel aanbod, en goeie keuze gemaakt en natuurlijk ook vriendelijke personeel die meedenken met je. Aanrader dus!!!

In een woord geweldig!

Super tevreden! Goed geholpen door Jack en Barry. Ruime keus aan tegels. Hier slaag je altijd in Purmerend.

Uitstekend geholpen

In Purmerend geweest doordat ik werd doorgestuurd door mijn tegelzetter. Super geholpen door Jack en een lekker bakkie koffie gekregen! Ik stuur vanaf nu ook iedereen naar Tegel Outlet Purmerend!

Wat een aanbod!

Wij zijn op zondag bij Vloeren in Huis in Purmerend langsgeweest. Via Facebook zagen we een aantal voorbeelden van keramische vloeren. Hoewel we ook twijfelden over PVC zijn we toch langsgegaan. We kregen uitstekend advies en hebben uiteindelijk besloten voor keramische tegels te gaan. Er is veel aanbod al in de winkel te zien. wat vooral opviel was de prijs. Die is echt scherp. We hopen snel de vloer geleverd te krijgen in ons nieuwe huis.

Mooie tegel uitgekozen voor een leuke prijs bij Barry en Nils. Super klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Denken goed mee en ik kom zeker terug als ik ooit nog tegels nodig heb!

super service

Al diverse kerel in de showroom geweest en altijd super geholpen. Ruim assortiment tegen een uitstekende prijs.

Milo

Uitstekende service, Jack en Nils denken mee en geven advies waar je naar op zoek bent. Helemaal top!!

Zeer goed geholpen.

Wij zijn er een stukje voor gaan rijden, hebben al reviews gelezen en die zijn gewoon erg goed. Nou geen woord gelogen, ik snap die tevreden klanten allemaal wel, wij zijn in filiaal Purmerend geweest en dat was vanaf Harderweijk, de moeite meer dan waard. Zeer goed geholpen en het advies is nog beter. De showroom zeer overzichtelijk en het assortiment zeer groot. Wij hebben voor onze woonkamer en badkamer mooie 90x90 cm tegels gekocht en heel blij mee. Van ons ook een dikke 10, zeer bedankt voor de leuke middag en dat op zondag.

Uitstekende service en klantgerichtheid

Mooie overzichtelijke zaak in Purmerend die ook gewoon op zondag open zijn. Goed advies gekregen omtrent houtlook keramische visgraat tegels van Barry die al lang in het vak zit. Wij hebben uiteindelijk toch besloten om voor een 'echte' houtenvloer te gaan maar dit deed niks af aan de service en het meedenken!

Groot assortiment in Purmerend.

Wij zijn door onze buren naar Tegel Outlet Purmerend gestuurd, zij hadden een mooie 80x80 cm tegel voor de woonkamer gekocht. Bij binnenkomst een hartelijk ontvangst met een kop koffie en gewoon goed advies. Wij zijn geslaagt voor de woonkamervloer, het is een 90x90 cm tegel geworden. Deze tegel is gebruikt in de showroom op de wand en vloer, hierdoor krijg je een zeer goed beeld van hoe het gaat worden. Er zijn heel veel voorbeelden in Purmerend, dat maakt het wel een stuk makkelijker. Heren, bedankt voor de gastvrijheid, de koffie en de mooie vloertegels. Groetjes familie de Groot

Super fijn geholpen!

Eerlijk advies, gratis wat tegels me naar huis gekregen om te bekijken. De laagdrempeligheid sprak me zeer aan, geen gedwongen sfeer. Kortom zeer tervreden en super mooie tegels gekocht :-)

Helemaal top!!

Ik heb in Schagen tegels uitgekozen voor onze keuken en badkamer, werd heel goed geholpen door de mannen in de winkel, vriendelijk en meedenkend. Ik ga zeker terug als ik weer tegels nodig heb!!

Fantastisch!!

We hadden eerst tegels gevonden bij een andere winkel maar daar was de levertijd 4 weken. In verband met de rest van de verbouwing waren we dus met enige spoed op zoek naar mooie vloertegels en die vonden we binnen een halfuur bij tegeloutlet schagen. Wat een topzaak en wat een geweldige service! De verkoper was bereid om na sluitingstijd nog met ons mee te denken en dat deed hij uitstekend. Totaal niets opdringen maar luisteren naar wat we zochten en adviseren wat hij in voorraad had. En op woensdagavond besteld, vrijdagmiddag in huis, waren alle winkels maar zo behulpzaam en klantvriendelijk, dank jullie wel!

Heel mooi familiebedrijf (in dit geval de filiaal in purmerend) met mooie keramiek vloeren tegen een zeer schappelijke prijs. Personeel, in dit geval Jack, heel behulpzaam en vriendelijk en heeft een grote snoeppot staan die je leeg mag trekken👍. Kan iedereen aanbevelen hier een kijkje te nemen

Goede service en een eerlijke prijs

Ze nemen de tijd voor je, doen niet moeilijk en bijna alles is mogelijk. Goede service en kwaliteit. Een aanrader.

Suuuper!!!

Mijn tegels gekocht bij tegeloutlet Joure . vriendelijk ontvangst met een lekker kopje koffie, passend advies voor een eerlijke scherpe prijs Top !!!

Mooie winkel met gepassioneerd personeel

Bij binnenkomst voel je het al. Hier ga ik slagen. Veel keus,speciaal als je houtlook tegels zoekt. Het was geen probleem om ze op afroep weg te laten zetten. Ze geven je ook zelf tegels mee om thuis te bekijken.In mijn geval was ik hier blij mee omdat pas de 4e tegel tot zijn recht kwam in huis. Mannen bedankt!

Hier koop je kwaliteit.....!

Dit noem ik een no-nonsense winkel, eerlijk advies ook als je veel duurdere tegels uitkiest wordt er eerlijk verteld dat je die beter niet kan nemen. Dat maak ik nog maar weinig mee in winkels. Wij wilde mozaiek in onze douchehoek en dat werd afgeraden ivm de vele voeg en kans op vervuiling en lekkage! Nu mooie 60x120 betonlook gekocht, wij dachten dat dit bij ons niet zou kunnen? Alles erbij gekocht aan lijm, voeg en profielen. Nu in één keer klaar en zeer gelukkig. Ik ga alles zelf doen en Barry, maar ook Jack leggen alles tot in de puntjes uit. Mijn advies is, wil je tegels, een eerlijk advies, ga dan bij deze heren langs. Gr. Jacob

Goed en netjes geregeld

Voor nieuwe badkamertegels terechtgekomen bij Tegeloutlet Joure. Vriendelijke ontvangen met een bakje koffie. Bij het uitzoeken van de tegels goed geadviseerd door Jasien.

Mooie producten met een super goede service. Daarnaast altijd een vriendelijk ontvangst en advies op maat!

Over TegelOutlet Holland

Over TegelOutlet Holland & Vloeren in Huis! ✓ Een Tegel Outlet qua prijzen, niet qua assortiment! ✓ Alles op voorraad (GEEN partijhandel) ✓ A-kwaliteit vloeren voor bodemprijzen. ✓ Wij krijgen een 9.5 van onze klanten! ✓ Kom altijd naar de showroom. Tegels online zien er anders uit dan in het echt! Doe inspiratie op in onze grote showroom! NIEUW: Vloeren in Huis! Prachtige hoogsegment (keramische) vloeren voor de allerbeste prijs. Eigen import dus dat betekent al vanaf €25,- euro per vierkante meter en altijd op voorraad. Bekijk deze vloeren in onze vernieuwde showroom.