Goed! veel keus en klantvriendelijk

Prettige sfeer, niet opdringerig. Gewoon lekker rondlopen kijken en ideeen opdoen zonder een verkoper achter je aan.

Topservice en prachtige tegels

Wij zijn heel goed geholpen en er werd echt met ons meegedacht. Geen opdringerige verkooptrucjes, maar oprechte interesse. Wij waren blij met het advies en helemaal blij dat we het ook opgevolgd hebben! Het resultaat is prachtig! En de tegelzetter vertelde dat de tegels van topkwaliteit zijn. Ook best prettig;) Groet, Nathalie

Perfecte service!

De mannen van TegelOutlet nemen alle tijd om je te helpen en te adviseren.

Onwijs goed advies!

Op zoek naar tegels voor het nieuwe toilet uitgekomen bij de mannen van de tegeloutlet. Met het advies dat ik kreeg uiteindelijk toch gekozen om zo groot mogelijke tegels in mijn toilet te plaatsen want “groot maakt groter” en zo kreeg ik ook een stuk minder voegen! Achteraf gezien had ik nooit wat anders willen kiezen dan deze 120x120 tegel want die is echt heel spectaculair. Wat het helemaal top maakte was dat ik de complete toilet set hier ook kon kopen en niet alleen de tegels.. Nogmaals bedankt voor de adviezen mannen!

Fijne winkel om tegels te kopen

Heel onverachts tegels nodig voor de wc ruimte. We kwamen al snel uit bij tegel outlet Purmerend. Vriendelijk personeel staat niet meteen achter je met advies. We hadden de zaak even door gelopen groot assortiment. En uiteindelijk een keuze gemaakt geen probleem om even een tegel mee te krijgen. Volgende dag terug onder het genot van een goed bakje koffie onze bestelling in orde gemaakt. Dit is niet de laatste keer geweest dat we in deze zaak zijn geweest.

Wat veel! en wat mooi!

Op zoek naar een nieuwe houtlook plavuizen vloer kwamen wij terecht bij Tegeloutlet Holland in Purmerend. Goed bereikbaar zeer ruime zaak en alles goed te zien. Vriendelijk personeel, niet opdringerig en maar direct bereid vragen te beantwoorden. Na ons eerste bezoek waren we overweldigd door het aanbod. Zoveel keus hadden we niet verwacht. We kwamen terug met een kleurstaal van onze keuken om beter te beoordelen welke tegel het beste bij de kleur van de keuken past. Ook konden we tegels bij elkaar leggen om de nuances te beoordelen. Toen we onze keus gemaakt hadden, kregen we een vlotte afhandeling van de bestelling. De dag van levering kon later worden doorgebeld. We werden ook goed voorgelicht over de mogelijkheid plinten te maken van dezelfde tegel. Vlotte levering op afgesproken tijd. En prima gelegd door de door TegelOutlet aanbevolen tegellegger. Wij hebben een topvloer geleverd door een topzaak!

mooie tegels voor een goede prijs. Uitstekende service, kwamen klein stukje tegels te kort, kregen 3 tegels gratis als aanvulling mee in de vestiging Purmerend

Uitstekende service

Enorm veel keus en heel fijn geholpen.

Wij hebben onze vloertegels bij de TegelOutlet Holland besteld en zijn daar heel tevreden over. Door de grote keuze, goede service en flexibiliteit kunnen we deze winkel aan iedereen aanraden! Jaap Jonk uit Volendam heeft bij ons de vloer gelegd en we zijn super blij met het resultaaat. Ook een aanrader!

Ontzettend goed geholpen en snelle levering!

Erg ruime keuze aan tegels. Barry denkt actief met je mee en geeft eerlijk en goed advies. We zijn erg blij met het eindresultaat. Goede prijs en uitstekende kwaliteit!

topservice

Wij hebben onze badkamer- en toilettegels gekocht bij tegelOutlet holland. Naast het goede advies m.b.t. het tegelwerk werden wij netjes geholpen in de winkel. Ook waren de verkopers erg vriendelijk. Er is genoeg keuze qua tegels. Van tegels tot tegellijm, alles is aanwezig. We zijn super blij met het eindresultaat en kunnen dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen!

zeer goed

Hoop mooie vloeren al gemaakt voor de tegel outlet. Klanten zijn erg tevreden over de kwaliteit en de lage prijzen.

Topservice

Het bedrijf heeft een ruime keuze aan tegels. Ze zijn heel klantvriendelijk en denken mee. Ik ben goed geholpen door Nils. De zware artikelen werden door de medewerkers in de auto ingetild. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Topservice

Ze zijn aardig. Betaslbaar. Goede service.

Indrukwekkende voorraad en perfect advies op maat

Ik ben bezig met enkele lastige afwerk-klussen en had een beeld bij de aard en vorm van de te gebruiken tegels. Bij TegelOutlet Holland wordt zodanig meegedacht in de oplossing dat het uiteindelijk resultaat efficiënter en voordeliger wordt bereikt. Ik ben hierover zeer tevreden en zeg hartelijk dank voor jullie hulp. Jan

Snelle respons en levering!

Barry stond via de app mij gelijk te woord en hielp mij verder in de bestelling. Een dag later was alles geregeld. Goede service!!

Goede service en klantvriendelijkheid

Barry heeft ons goed geholpen bij het uitzoeken van onze tegels. Wij zijn erg te spreken over de service en klantvriendelijkheid van Tegeloutlet Purmerend.

Goed geholpen, goede prijzen. Een hele fijne winkel.

Goede ervaring

Top service!! Mooie zaak met veel keuze en goede kwaliteit tegels. Nils bedankt voor het advies!

Super service !!!

Super goed geholpen , we moesten een halve tegel erbij hebben .. en de service was dat wij het gratis hebben meegekregen !!! Ik bedank jullie hiervoor .. we komen zeker terug als we advies of tegel nodig hebben ..

Super goed en vriendelijk geholpen!

Onze tegel ervaring gaat nog niet verder dan youtube tutorials. Gelukkig heeft Jack ons super goed geholpen met het vinden van al onze spullen. Prachtige tegels uitgezocht met een mooie voeg/ kit combi. Ik raad de tegeloutlet zeker aan!

Top geholpen, denken mee ook voor de portemonnee!

Bij tegeloutlet Purmerend geholpen door Barry. Barry heeft een vlotte babbel maar weet waar hij over praat en denkt goed mee! Zeer prettig en heeft mij doen laten inzien hoe het ook anders kan door wat ideeën mee te geven om over na te denken. Dit heeft mij zelfs geld bespaart! Bij het ophalen geholpen met inladen door zijn zoon. Dit heeft mij nog meer bespaart... spierpijn Ook toen ik tegels te kort kwam doordat ik de tegels anders heb laten versnijden dan berekend, was 1 telefoontje naar de tegeloutlet voor Barry voldoende om direct de volgende dag de extra tegels ter beschikking te hebben. Dus zeer tevreden over de goede en klantvriendelijke service. Nu hopelijk snel genieten van mijn nieuwe badkamer. Dank voor de hulp mannen!

Fantastisch

Wat een heerlijk bedrijf dit. Ik was afgelopen weekend voor het eerst bij tegel outlet Holland geweest, ik kwam voor een marmer tegel, en die kreeg ik zonder problemen mee naar huis om even thuis te bekijken hoe het zo staan. Uiteindelijk is dat de tegel niet geworden maar een betonlook tegel, heel blij mee trouwens. De werknemers nemen de tijd om je goed te helpen en rekenen alle vierkante meters voor je uit zo dat je zeker weet dat je save zit. Verder prijs kwaliteit kan ik dit bedrijf zeer zeker aanbevelen! Jongens nogmaals bedankt. Gr nick

Kundig geholpen. Mooie tegels. Superblij

Snel geholpen, veel op voorraad. Top

Geweldige service en prachtige spullen !

Vandaag weer super geholpen door Nils. Er wordt altijd goed met je meegedacht en Jack, Barry, Nils en Djamy zijn altijd super vriendelijk en servicegericht. Top zaak met prachtige spullen. Wij komen graag terug !

Over TegelOutlet Holland

Over TegelOutlet Holland & Vloeren in Huis! ✓ Een Tegel Outlet qua prijzen, niet qua assortiment! ✓ Alles op voorraad (GEEN partijhandel) ✓ A-kwaliteit vloeren voor bodemprijzen. ✓ Wij krijgen een 9.7 van onze klanten! ✓ Kom altijd naar de showroom. Tegels online zien er anders uit dan in het echt! Doe inspiratie op in onze grote showroom! NIEUW: Vloeren in Huis! Prachtige hoogsegment (keramische) vloeren voor de allerbeste prijs. Eigen import dus dat betekent al vanaf €25,- euro per vierkante meter en altijd op voorraad. Bekijk deze vloeren in onze vernieuwde showroom.