Michelle geeft hele goede tips en is heel lief

Dat is wat onze dochter van 8 jaar over Michelle aangeeft. Ze gaat huppelend naar de les en kan niet wachten tot de volgende. Michelle komt op ons ook heel rustig, vriendelijk en professioneel over.

• Zangcoach: Michelle de Jong
  • Welke plaats heb je je les gehad? Wieringerwerf
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Geweldig! Had ik veel eerder mee in zee moeten gaan!

Fijn! Geruststellend! Hoopvol! Achteraf gezien had ik gerust veel eerder kunnen aankloppen. De klik was er meteen. Ik voelde me op mijn gemak, mijn onzekerheid en twijfels werden serieus genomen en stukje bij beetje weggenomen. Nieuwe "maniertjes" geleerd, oude maniertjes af te leren. Ik ben "nog maar" 2 keer geweest, dus kan nog niet echt (be)oordelen. Maar er zullen nog meer bezoeken volgen.

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Ze wist me goed te helpen bij mijn vraag

Leuk mens, fijn contact! Ik kwam met een specifieke vraag (met een ruig nummer de hoogte in) en ze wist me met een half uurtje goed te helpen!

• Zangcoach: Saralinda Hiemstra
  • Welke plaats heb je je les gehad? Apeldoorn
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Toegankelijk, positief en kundig. Had het niet beter kunnen treffen, heeft me echt verder geholpen!

Het toepassen van de aanwijzingen die ik kreeg bij de coaching hebben me echt verder geholpen. Ben er mee aan de slag gegaan en heb weer ervaren dat Vocal Essence echt werkt, en kracht geeft. (Weer naar de e /bijna f toe kunnen zingen. Niet perfect, nog flink schaven en schuren de komende tijd, maar ze waren er weer.) Niet alleen weer meer kracht in m’n stem maar ook mentaal steviger na de coaching. Dank daarvoor! Geweldig hoe jullie bij Vocal Center het coachen door Robin van Beek en de behandeling bij Robin Bhaggan op elkaar afkunnen stemmen! Weer een stap verder. Langzaam maar zeker krijg ik m'n lijf weer terug, en komt zingen weer in zicht. Nog een hoop te doen, te leren en weer op te bouwen, maar het geeft me weer perspectief!

• Zangcoach: Robin van Beek
  • Welke plaats heb je je les gehad? Amsterdam
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Nieuwe benadering die echt werkt!

Werken aan je stem, aan de songs die je zelf kiest. Heldere uitleg over klanken, tips over verbeteren van je techniek, houding, energie, volume. Komt allemaal aan bod. Veel zingen en herhalen. Coachend niet schools. Ik vind dat erg fijn. Handig ook dat je -als je dat wil - je de opname van de sessie mee kunt krijgen. Erg waardevol.

• Zangcoach: Jurney Koning
  • Welke plaats heb je je les gehad? Amsterdam
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Goed verzorgde dag over alles rondom podiumpresentatie

De workshop Podiumpresentatie is een waardevolle aanvulling op de reguliere vocal coaching! De dag was ingedeeld in twee delen - een interactieve presentatie en masterclasses, waarbij voldoende aandacht was voor vragen van de deelnemers zelf. Tussendoor was er tijd voor een goed verzorgde lunch, waarbij goed rekening werd gehouden met de diverse dieetwensen van de deelnemers. Alle facetten rondom optreden/ podiumpresentatie kwamen aan bod tijdens deze dag: van voorbereiding tot communicatie vooraf en tijdens het optreden en van monitoring tot je houding op het podium. Wat ik een beetje miste is hoe je een goede setlist samen stelt (in termen van volgorde, aandacht van het publiek vasthouden, etc.) en tekstbeleving. Maar verder is echt alles aan bod gekomen. Net als met de methode Vocal Essence kom je ook tijdens deze workshop snel tot de kern, en kun je snel stappen zetten. Joyce creëert een veilige sfeer in de groep waardoor je tijdens de masterclass voluit kunt gaan, en het meeste uit jezelf kunt halen. Je leert tijdens die masterclass van en met elkaar, en je krijgt direct feedback van een klein publiek. Je werkt op je eigen niveau, en Joyce speelt ook goed in op wat ze ziet en hoort. Het is heel tof om direct verschil te merken bij het opvolgen van een tip of aanwijzing. De locatie is goed bereikbaar, je kunt makkelijk (gratis) parkeren in de omgeving en de ruimte zelf voldeed ook prima voor deze workshop.

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Op een ontspannen manier veel geleerd .

De workshop “podium presentatie” door Joyce van der Sangen was ontspannen en leerzaam. De interactie, tips, do’s and don’ts, delen van ervaringen op het podium werkte verhelderend. Er komt veel meer bij kijken dan alleen zingen en dat heeft Joyce prima uitgelegd . Prima lunch gehad. De middag waaronder een half uur op het podium met feedback was echt supertof. Ook de feedback van de overige deelnemers van de workshop was heel leerzaam . Een geslaagde dag .

Joyce is een vakvrouw!

Meerdere keren coaching gehad op verschillende vlakken en ik ben daar erg tevreden over.

Een leerzaam technische avond

Met Jacqueline weet ik dat ik aan mijn vaardigheden werk waar mijn valkuilen zitten. Ik leer snel van haar en laat je vooral bewust worden van je kunnen. En dat is echt ideaal en zo ontzettend leerzaam!

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Veel toewijding en plezier op 1 plek!

Ik ben langs meerdere zangcoaches en docenten geweest. En bij vocal center (Jacqueline) maak ik stappen die ik eerder niet heb gemaakt. Ze heeft engelen geduld om je iets uit te leggen en elke les staat ze vol energie erin!

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Boeiende, interactieve workshop op een aangename manier gebracht.

Anoek weet op een energieke , aangename manier de workshop vocal essence te brengen. Ze is professioneel, met aandacht voor elke deelnemer. Zowel taskgericht als people minded. Anoek stelt elk op het gemak, ook tijdens het zingen elk apart . Zelf kan zij ook formidabel zingen. Ik heb veel bijgeleerd en ging er met een goed gevoel naar buiten.

• Zangcoach: Anoek Dingemans
  • Welke plaats heb je je les gehad? Halsteren
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Ik ben zonder enige zangervaring op zangles gegaan bij vocal center bij Anoek Dingemans. Ik had nog nooit voor iemand gezongen dus ik vond het heel spannend. Ik voelde me al snel op mijn gemak bij Anoek. Gelijk na de eerste les merkte ik al dat het beter ging met zingen. Na een aantal lessen kwamen er ook dingen uit waarvan ik dacht dat ik er jaren over zou moeten doen om het leren. Anoek pusht niet en heeft oprecht interesse in hoe het met je gaat. Wat ook weer helpt bij het zingen en het ook leuk maakt! Ik heb ook twee workshops van Anoek gevolgd en ook daar was een hele gezellige en veilige sfeer. Ze kan goed uitleggen en heeft echt passie voor haar vak. Ik ben helemaal tevreden!

• Zangcoach: Anoek Dingemans
  • Welke plaats heb je je les gehad? Bergen op Zoom

Superrrr leuk!!

Ik ben Milou 10 jaar, mijn vader vind dat ik leuk kan zingen. Hier wilde ik meer van weten, dus ging ik opzoek op internet naar een leuke zangles/ coach. Vocal center sprak ons aan. Eigen liedjes en leuke feedback. Uiteindelijk veel plezier gehad met Ebru en veel geleerd! Bedankt Ebru!!!

• Zangcoach: N.v.t.
  • Welke plaats heb je je les gehad? Haarlem

Altijd een feestje met Diede

Tijdens de lessen met Diede is er altijd een mogelijkheid voor persoonlijke groei. Diede kijkt altijd mee naar wat voor jou persoonlijk het beste is en heeft hier ook oog voor. Elke les heeft een vrije indeling die ik zelf mag kiezen, maar zodra je er zelf niet uitkomt, geeft Diede hele fijne suggesties. Soms gaan we dieper in op het liedje die al een andere keer is gezongen, maar we zingen ook wel eens meerdere liedjes in een les. De lessen zijn stuk voor stuk leerzaam en elke keer ga ik met een heel tevreden gevoel weg omdat ik weer veel nieuwe dingen geleerd heb. Naast dat de lessen leerzaam zijn, is het ook altijd leuk en gezellig. Diede is ontzettend lief, empatisch en heeft veel geduld. Daarnaast heeft ze ook een hele fijne positieve en vrolijke energie. Diede zorgt ervoor dat je je altijd op je gemak voelt waardoor het ook makkelijker wordt om nieuwe dingen te proberen, toe te geven wat je lastiger vindt en voluit te zingen. Ook kijkt Diede graag mee hoe je je eigen stem op een gezonde manier kan gebruiken waardoor je het niet te veel belast. Maar ook hoe je het liedje zo goed mogelijk kan beheersen en overdragen op anderen. Zoals de titel al zegt, zijn alle lessen met Diede keer op keer een feestje. Daarom kijk ik nu al uit naar de volgende les!

• Zangcoach: Diede Teunissen
  • Welke plaats heb je je les gehad? 's-Hertogenbosch

verrijkend op eigen beginniveau

In onze groep varieerde de ervaring en hulpvraag behoorlijk, maar daar werd uitstekend op ingespeeld door Maartje. Door gezamelijk verschillende techinieken en opties te bekijken, en vervolgens persoonlijk daar mee aan de slag te gaan, kreeg ieder de kans tot ontwikkeling. En ieder kon en mocht op eigen niveau werken, super fijne en leerzame avond geweest!

• Zangcoach: Maartje Bijnen
  • Welke plaats heb je je les gehad? Oosterhout

Fijne lessen voor beginners

Helemaal uit mijn comfort zone zanglessen nemen en als beginner leren over mijn stemgebruik, voelde vertrouwd en prettig bij Diede! Ze had goede tips en kennis en kunde over zang. Dankjewel!

• Zangcoach: Diede Teunissen
  • Welke plaats heb je je les gehad? 's-Hertogenbosch
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Coaching gehad van Nils, erg goede begeleiding en fijne sfeer! Niks is te gek.

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Zeer persoonlijke en op maat benadering

Joyce is zeer ervaren en geeft deskundige begeleiding op maat en op de wens gericht. Stelt perspectief in het te bereiken resultaat. Een zeer persoonlijke aanpak !

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Lieve omgang, duidelijke uitleg en het allerbelangrijkste de lessen zijn leuk!

Avontuurlijk

Ik wil graag delen ik heb pas paar lessen gehad en heb dat echt als heel erg leerzaam ervaren. Ook vindt ik het heel fijn hoe ze met je persoonlijk omgaat. Met name als het gaat om gevoel en aansturing daarin daar besteed ze echt veel aandacht aan. Ik ga met plezier naar me zangles toe. Een nadelen is parkeren van mijn auto heb al twee dagkaarten moeten kopen want alleen in algemene parkeerplaatsen bij de winkelcentrum kan je per uur parkeren en rest van centrum niet. Maar dat staat los van de manier van lesgeven.

• Zangcoach: Astrid Tan
  • Welke plaats heb je je les gehad? Delft
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Goede coaching op je persoonlijke doelen gericht.

Ik heb nu een paar lessen gehad, en was vanaf les 1al onder de indruk. Kwam bij haar op als zanger de puntjes op die i te zetten. Geen saaie toonladders, maar gewoon wat wil je zingen en waarmee wil Jij aan de slag. En dan een nummer zo analyseren, dat je het nog makkelijker kan zingen en beter is voor je stem behoud is. Door goede tips. Zo had ik het nooit bekeken.

• Zangcoach: Saralinda Hiemstra
  • Welke plaats heb je je les gehad? Apeldoorn
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Er gaat een wereld voor mij open

Zingen was voor mij een onbekend gebied. Ik had het idee dat ik dat niet zou kunnen, maar wilde het wel graag. In de 1 op 1 les met Debby krijg ik bruikbare feedback over mijn stemgebruik. Ik begin langzaam te snappen hoe ik mijn lichaam kan inzetten om te zingen, hoe dat werkt. Uitgangspunt is waar ik aan wil werken. Vervolgens weet zij haarfijn aan te wijzen waar m dat in zit, in het lied waar ik mee bezig ben. Ik word er echt heel blij van!

• Zangcoach: Debby Thebrath
  • Welke plaats heb je je les gehad? Roermond
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Fantastische ervaring en juiste kennis!

Fijne zangcoach Nils die rustig de tijd nam om mijn vraag/probleem te begrijpen. En met me aan de slag ging. En binnen no time was het euvel gevonden en oplossing ook! Op naar nog meer fijne lessen om de techniek aan te scherpen en vrijer te zingen!

Enorm geleerd en genoten

Wat een fijn mens die Nils! Hij liet me helemaal mezelf zijn en stimuleerde mij in mijn zoektocht om beter te leren zingen. Met zijn bak kennis en enorme empathie heeft hij me anders leren denken, waardoor ik meer durfde, leerde en lol had!

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Manon heeft heel veel verstand van zingen

Ik wist niet dat er zoveel bij het zingen komt kijken en wat ik zelf allemaal kan doen om mijn stem te verbeteren. Elke les wordt ik weer verrast met nieuwe inzichten

• Zangcoach: Manon Wouterse
  • Welke plaats heb je je les gehad? Amersfoort

Moerasbos 24

4311WD Lopik

Over Vocal Center

Vocal Center is een bekende naam op kwalitatieve hoogstaande zangcoaching in Nederland. Door een unieke eigen zeer effectieve zangmethode "Vocal Essence" wordt er voornamelijk gewerkt met de liedjes die de vocalist wil zingen en worden oefeningen zoveel mogelijk zingenderwijs geïmplementeerd. We werken met alle niveaus, van beginnend tot aan de bekendste professionals. Met een zeer divers aanbod aan stem gerelateerde coaching zoals op maat trajecten, individuele lessen, groepslessen vocal reizen, songwriting zijn we uniek in Nederland. Ook hebben we een zorgteam dat zich buigt over stemproblematiek. We verzorgen sessies met stem massage, bubbelen en vernevelen en de Vocal release voor als je het maximale uit jouw lichaam en stem wil halen. Wat kunnen wij voor jou doen?? www.vocalcenter.nl