Suze is ontzettend aardig en geeft geweldig zangles!

de zangles bij suze is heel erg leuk! Ik ben super blij dat ik bij haar op zangles zit!!!!

Super leerzaam!

Door eenvoudige basisprincipes toe te passen ontdek je dat er veel meer uit je stem te halen valt. Geen eindeloze ademsteunoefeningen. Iedereen kan beter leren zingen met deze methode.

• Zangcoach: Suze van Manen

Super veel progressie na 1 uurtje zangles! Lief,spontaan en empatisch mens.

• Zangcoach: Suze van Manen

Ik vind Suze een geweldige zangdocent! iedere les krijg ik goede tips en ga ik steeds meer vooruit!

• Zangcoach: Suze van Manen

Wat een ontzettende goede lessen!

• Zangcoach: Suze van Manen

De nieuwe methode is echt super. Ik ga elke les met een voldaan gevoel naar huis, omdat ik echt iets leer wat ik me naar huis kan nemen en direct in de praktijk kan brengen. Ik zou dit iedereen willen aanraden. En Suus is een topwijf en geeft prettig les

Moerasbos 24 4311WD Lopik

Over Vocal Center

Vocal Center is een bekende naam op kwalitatieve hoogstaande zangcoaching in Nederland. Door een unieke eigen zeer effectieve zangmethode "Vocal Essence" wordt er voornamelijk gewerkt met de liedjes die de vocalist wil zingen en worden oefeningen zoveel mogelijk zingenderwijs geïmplementeerd. We werken met alle niveaus, van beginnend tot aan de bekendste professionals. Met een zeer divers aanbod aan stem gerelateerde coaching zoals op maat trajecten, individuele lessen, groepslessen vocal reizen, songwriting zijn we uniek in Nederland. Ook hebben we een zorgteam dat zich buigt over stemproblematiek. We verzorgen sessies met stem massage, bubbelen en vernevelen en de Vocal release voor als je het maximale uit jouw lichaam en stem wil halen. Wat kunnen wij voor jou doen?? www.vocalcenter.nl