Prachtige vakantie

Wij hebben in september een reis gemaakt naar Puglia. Qua natuurschoon, bezienswaardigheden, etcetera prima bevallen zoals al onze reizen met Bolderman. Een tegenvaller was de gedateerde bus die op de terugweg ook nog eens kapot ging. Het ontbreken van een koffiezetapparaat en warmwater voorziening in de bus. Ook was de informatie omtrent hotels niet op orde en gingen wij derhalve van noordoost Italië naar het westen om daarna weer een rit te maken naar de oostkust. Jammer, dat zijn we niet gewend

Goed georganiseerde reizen

Al een stuk of 5 reizen gemaakt, naar volle tevredenheid

Geweldig genoten

Mede dankzij de zingende chauffeur leo hebben we genoten van een geweldige ervaring in het mooie Florence en Rome

niet echt genoten

Op onze reis was de vrijdag volgens de gids en de gidsen ter plaatse de mooiste van allemaal omdat die dag in het teken stond van de Dolemieten rit.Echter op 1 of andere manier is besloten door de chauffeur om deze dag anders in te richten dan de bedoeling was.Dit is ons niet mede gedeeld door hem.Voelde me echt teleurgesteld hierdoor want deze dag hadden wij echt naar uitgekeken.

Fijne vakantie met dank aan een super chauffeur Roy.

Hallo, Mijn eerste vakantie met Bolderman is goed bevallen, ik was eerst sceptisch om met een bus te gaan i.v.m. de lange ritten. Dit is meegevallen en de sfeer in de bus was uitstekend. Mooie plaatsen bezocht en ook op de terugreis genoten van de mooie uitzichten en tussenstops. Chauffeur /reisleider Roy was erg betrokken en heeft bijgedragen aan een fijne vakantie, duidelijk in afspraken en helder in communicatie. Prijs/kwaliteit was goed te noemen, accommodatie was goed en gedateerd, leuke sfeer tijdens de maaltijden en prettig personeel. Een prima ervaring met bolderman en zeker een kans op een vervolg. Groet Jos Heerings

Het was geweldige reis,voor een kleine prijs

Wij hebben veel gezien en beleefd.En alles was perfect geregeld. Goede chauffeur en dat is bonus heel goede sfeer en plezier met onze medereizigers. Als mensen tevreden zijn met Bolderman is dat ook een bijdrage hier mee. Wíj hebben genoten tot een volgende reis.

Goed verzorgde top vakantie

Heerlijke vakantie met goede verzorging zowel hotel als eten en drinken Prachtige excursies met goede reisleider en prima chauffeurs Zeker de moeite waard om nogmaals te gaan met Bolderman

Een heerlijk ontzorgde week in Nauders beleefd

Drie landen in 1 week bezocht met chauffeur Hans die een extra pluim verdient met het heersende noodweer op de heenreis. Heerlijk gegeten en geslapen in vaya hotel en prachtige wandelingen gemaakt. Mooie routes gereden jammer dat de Silvretta pas nog niet geheel open was daar hadden we ons op verheugd maar moeder natuur besloot anders...De Bernina Express vond ik niet zo spectaculair maar was een leuk schoolreisje. Kortom een mooie week met regen, sneeuw en ook veel zonneschijn en fijne mensen om ons heen.

Alles klopt

4 daagse stedenreis gemaakt in België. Mooie bus, prima chauffeur, fijn Ibis hotel met ontbijt. Dat alles voor een mooie prijs. Doordat er geen diner in het pakket zit is er onderling weinig contact. Dat is misschien jammer. Verder klopt alles en worden de afspraken prima nageleefd.

Goed georganiseerd en dankzij chauffeur Karin een onvergetelijke reis

12 dagen rondreis Dalmatische kust. 16-10-2023 Voor het eerst met Bolderman op reis. Helaas eerst vanuit het zuidelijkste puntje van Nederland om 5.15 uur in de ochtend met een bus naar Brabant. Goed georganiseerd en na een koffiepauze naar onze bus voor 12 dagen Kroatië. Onze chauffeur Karin gaat al 15 jaar met de bus naar Kroatië. Wat een prachtige reis was het, we hebben ontzettend veel gezien. Karin wist veel over het land en de inwoners. Ze dacht aan alles, draaide rustige muziek en van tijd tot tijd vertelde ze over waar we heen gingen of waar we langs kwamen. Jammer dat er 2 hotels waren gewijzigd, hierdoor hadden we geen muziekavond en geen wijnproeverij. De hotels op doorreis waren goed voor 1 nacht en het eten prima. Het hotel in Vodice, waar we 4 nachten waren krijgt een 10. Het hotel in Neum was slecht, vreselijk veel lawaai in de eetzaal en liften waar je vaak een kwartier op moest wachten omdat ze aldoor bezet waren. Het warm eten was hier ook beneden de maat. Alleen de ligging van dit hotel was prachtig. Onze chauffeur was een prachtige vrouw die van alle markten thuis was. Ze stond haar mannetje en zorgde voor de zieken aan boord. Ze stopte spontaan bij een fruitkraampje, regelde extra gidsen en gezamenlijke lunchen. Dankzij Karin is onze reis onvergetelijk geweest. Je reis valt of staat met een goede chauffeur. Super bedankt Karin.

Schitterende doch vermoeiende reis .. volop genoten .. ❤️

Fantastische bus/excursie reis via Duitsland .. Italië naar het vaste land van Griekenland .. in een woord van begin tot eind adembenemend .. goede, zeer ervaren bus chauffeur (Karin) top vrouw .. leuk gezelschap .. had meer verwacht van de hotels, het ontbijt en diner voornamelijk .. meeste indruk op mij gemaakt : de Meteora kloosters .. schitterend (mede door de zware nevel die daar was toen wij arriveerden .. mist trok op …. en wat je toen zag .. adembenemend ..

Goed geregeld

Het afscheidseten vind ik geen succes, te massaal, heeft geen meerwaarde, tis meer ergenis .misschien iedereen een lekker pakketje meegeven met een luxe broodje, ijskoffie, lekker toetje, of fruit.

Doe is Zeker vaker.

Was een prachtige reis. Goed hotel. En Leuke excursies

Op 23 september ben ik op groepsreis naar Meieringen Zwitserland geweest. Het was een Fantastische mooie reis, het hotel eten vooral de bergen,en de mooie excursies die we gemaakt hebben met fijne gezellige reisgenoten.... Aanbeveling.!!!!.

Normandie was heel goed. Somerset Devon matig met slechte chauffeur.

Normandie prachtig. Chauffeur erg attent. Dacht goed mee. Mooie lange dagen met excursies. Somerset Devon korte excursie dagen, we kregen veel te weinig tijd om een stad te verkennen en waren steeds erg vroeg terug in het hotel. Omdat we vroeg moesten eten. Chauffeur was een hork.

Uit stekende reisorganisatie

Ga zo door boldermann

Slecht georganiseerd

Dit is een beoordeling van de reis Romantische Strasse van 9-10-2023 t/m 16-10-2023. Het vertrek van de centrale opstapplaats was 1 uur te laat. De bus had een aantal mankementen. De rijstijl van de (vervangende) chauffeur was prima maar als reisleider was hij niet communicatief. Geen verhaal over de bezienswaardigheden (ter plaatse en onderweg). Alleen de noodzakelijke mededelingen. Gebrek aan energie i.v.m. ziekte. Het eerste Hotel Krone was prima maar het tweede Hotel Asgard was slecht. De ontbijtbroodjes waren niet afgebakken, bijbetalen voor een eitje, diner was niet te eten, gekookt vlees, ondefinieerbare ingrediënten etc.) Het personeel was nors, onvriendelijk. De kamers werden niet schoongemaakt alleen handdoeken gewisseld. Ik heb een review naar Bolderman gestuurd. Geen enkele reactie. Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij Bolderman heb geboekt.

Superleuke/mooie ervaring In Noord Spanje

Rondreis Navarro/Baskenland Noord Spanje. Je verblijft eerst in Javier. Oud knus krakend hotel en tegenover het hotel een mooi kasteel. Ook diverse wandelroutes maar verder niet zoveel in de buurt. Daarna verblijf je de rest van de vakantie in Somo. Hotel prima gelegen vlak bij strand/zee. Hotel opzich is ook prima, alleen het eten is hier ver onder de maat. De excursies waren over het algemeen allemaal erg leuk/mooi en de moeite waard. Bilbao en San Sebastian waren geweldig. De dagtocht Altamira, Santilliana en Comillias vond ik erg tegenvallen. De (nagemaakte) grot stelt niet zo heel veel voor. En in Commilias bezoek je alleen een van de huizen van Gaudi. Aangezien het best wel een vol en vermoeiend programma is is een rustdag tussendoor aan te raden en zou ik dus adviseren deze dag te skippen. En dan als alternatief als je toch iets wilt ondernemen lekker met de boot naar Santander te gaan oid. Maar Bardenas Reales, Picos de Europa, Pamplona, Estellas en Olite zijn geweldig. En natuurlijk wel meegaan naar het Guggenheim museum in Bilbao. Dat is alleen qua gebouw al een belevenis.

Kirchberg in Tirol

Voor de eerste keer met de bus op vakantie geweest. Het is ons goed bevallen. Leuke groep mensen en een top chauffeur Steven. Mooie uitstapjes gedaan en veel gezien en gedaan. Het Hotel was goed en schoon. Wij gaan zeker nog een keer reizen met Bolderman.

Super leuk ervaren

Nooit met een bus reis gereisd maar dat was heel gezellig een leuke ervaring De hotels waren schoon de ene iets meer ruimte Ontbijt was super maar koud eten serveren was minder als afsluiting eten in Duitsland was heel uitgebreid en de eind bestemming thuis was ook heel lekker Ons reis en bus buschauffeur was super mooie plekjes gezien

Prima vakantie en alles tot in de puntjes geregeld.

Geweldige vakantie gehad. Alles was prima geregeld en een vakbekwame chauffeur die heel veel wist te vertellen. Zeker een aanrader.

Goede prijs kwaliteit verhouding

We reizen al jaren met bolderman, buitenlandse en binnenlandse, korte en lange vakanties. Goed verzorgd en ze doen wat ze beloven.

Super gezellige interessante reis

Rondreis ierland gedaan, zoveel gezien, heerlijk gegeten, aanrader!

Geweldig mooie reizen, met interessante excursie en dát ook nog eens tegen betaalbare prijzen!

Ik ga al vele jaren mee met excursiereizen van Bolderman. Altijd zijn de reizen goed georganiseerd, met goede en vriendelijke chauffeurs, interessante excursies en leuke extraatjes, tegen prijzen die kunnen concurreren met andere organisaties!

Goed georganiseerde reis.

Ondanks dat de chauffeur voor het eerst deze reis deed, heeft hij er voor de gasten een mooie reis van gemaakt. Prima hotel, leuke excursies en gezellige plaatsen bezocht. Zeker de moeite waard.

Industrielaan 8

3903AB Veenendaal

Over Bolderman Reizen

Bij Bolderman vindt u de mooiste busreizen, excursiereizen, rondreizen, stedentrips en vlieg-busreizen. Wij willen u graag laten genieten van de prachtige natuur, cultuur, steden en dorpen in Europa op een manier waarbij iedere minuut van uw reis wordt ervaren als een heerlijke onbezorgde vakantie. Met meer dan 50 opstapplaatsen door heel Nederland biedt Bolderman iedereen het gemak om dichtbij huis op te stappen. Een aanbetaling is bij ons niet verplicht.