Altijd Top

Al vele malen met Bolderman gereisd en het waren stuk voor top reizen , hoop in de toekomst nog vele reizen te maken met Bolderman

Heerlijke vakantie met lekker eten in N Italië

Mooie afwisselende reis en zowel een bergdorp als een stadje aan zee was fijn afwisselend qua hotels en programma. Genoeg horeca buiten de hotels en ook lekker rustig kunnen wandelen in de directe omgeving

Marokko. Verbijsterend goed georganiseerd.

Nog nooit heb ik van uw organisatie gebruik gemaakt maar zo snel na een aardbeving excursies aanpassen en het vertrouwen geven aan de deelnemers vond ik een geweldige en positieve ervaring. Vandaar dat ik voor komend jaar weer voor Bolderman heb gekozen. Gewoon met een gerust hart!

Mooie, culturele reis

Heel mooie rondreis door Spanje en Portugal met een leuke groep en met Remco als prima chauffeur en reisleider.

Bolderman heeft goed verzorgde reizen voor een goede prijs kwaliteit. Je doet heel veel indrukken op.

Prachtige reis

Mooie reis, veel gezien en veel info gekregen van onze zeer belezen chauffeur! Heb erg genoten!

Hele mooie reis

Ik was met Bolderman in Zuid Engeland. We hebben veel mooie en interessante dingen gezien! De chauffeur was heel goed en hij wist veel. Het hotel was prima, een beetje aftands maar je kon er goed eten en slapen, bovendien was het 100 meter van de kust. Wij hebben van de reis genoten!

Een geweldige 1e ervaring

Goeie Ierse chauffeur, Prima reisleiding. Prima hotels, jammer dat ze buiten dorpjes lagen. Wel de pub en muziek gemist. Dat is toch ook de cultuur van Ierland. Dat hoort erbij

Goed verzorgde reis

Hele goede chauffeur waarbij je je vertrouwd voelt dat hij degene is die rijdt: een man met veel ervaring. De accommodaties zijn bescheiden, dus niet luxe m.u.v. de overnachting in Duitsland. Het eten was goed behalve die ene keer in zo'n Amerikaans steakhouse: het personeel kon volgens mij de drukte niet aan waardoor het vlees verbrand was. Dit (deze drukte van mensen) moet je het perdsoneel niet aandoen; zoek een andere eetgelegenheid. Verder niets dan goeds over Bolderman; voor herhaling vatbaar.

Goed georganiseerde reis

De gemaakte reis met Bolderman afgelopen zomer is erg goed bevallen. Alles was duidelijk vooraf en de busreis was goed georganiseerd. Prijs kwaliteit verhouding is vele malen beter dan ik van te voren had gedacht. Zou het een ieder aanbevelen en zal zeker nogmaals via Bolderman boeken!

Prachtige reis

Jordanië heeft ons hart gestolen, dat kan alleen als de reis goed in elkaar zit, en de juiste gids op de reis.

Van A tot Z super geregeld. De chaufeurs zorgen voor een onbezorgde vakantie en doen net dat stapje meer.

Goede ervaringen mee.

5 keer op vakantie geweest met Bolderman en waren steeds goede chauffeurs en mooie reizen, alleen maar goede herinneringen, bedankt!

Prima bevallen (excursie reis Rocamadour) fijn programma

Een extra compliment voor de gastvrijheid bij de Witte in Zeeland Hoe zij in korte tijd ons allen van koffie thee voorzien in de ochtend bij switchen van bus en ook hoe zij het buffet bij terugkomst hebben georganiseerd. Een goed en smakelijk afscheidsdiner, waarbij je op fijne manier afscheid neemt van je reisgenoten en terugblikt op de reis.

Mooie reis, goed hotel en een fijne chauffeur.

Reis 8 dagen Drielandenreis, Nauders en de Bernina Express Bestemming Oostenrijk, Zwitserland Duur 8 dagen Van - tot 22-7-2023 - 29-7-2023 Mooie 8 daagse reis gehad waar wij veel gezien hebben. Prima hotel met goed eten. Chauffeur die zijn stinkende best deed om het iedereen naar het zin te maken. Leuke groep mede reizigers. Kijken alweer uit waar we de volgende keer heen gaan.

Rondreis Kroatië was Prachtig!!

Van 14 augustus tot en met 25 augustus een FANTASTISCHE rondreis Kroatië gehad. Met onze super chauffeur Ilse, ze vertelde zoveel en was heel betrokken bij iedereen. Wij hadden ook een geweldig reisgezelschap! Heel veel gezien, Wat hebben we genoten! Top Bolderman!!

Altijd goed georganiseerd

Vele reizen gemaakt en. tot nu toe heel tevreden .

Draagt zorg voor een fijne vakantie.

Zijn in het najaar 2x met Bolderman meegeweest naar Duitsland. Waren fijne, gezellige en ontspannen dagen. Veel gezien. Geweldige groepen waarmee we op reis waren en goede ervaren chauffeurs. Gaan zeker nog een keer een vakantie inplannen.

Alleen maar positief over alle reizen.

Alle reizen die ik gemaakt heb met Boldernan zijn me zeer goed bevallen. Ervaren chauffeurs, goede hotels en prachtige excursies. Kortom voir mij niets anders meer dan Bolderman

Super !!!!!!

Beste bolderman medewerkers We zijn reeds 50 x met jullie meegeweest Febr naar luxemburg en maart de Eifel De rest boeken we als het boek weer binnen is ! We hebben het altijd gezellig en ontzettend veel gezien en goede chauffeurs ! En fijne hotels Behalve het overnachtingshotel ibis hotel in chalOn sur saone ! In de hekken lijkt een gevangenis ! Verder alleen maar pluimpjes Voor jullie Spanje reizen in het begin van het jaar mogen er ook wel erbij ! Groetjes Henk en Annelies clijsen

Wij. Hebben een hele leuke week gehad

Wij hebben geen klachten over bolderman reizen we gaan volgend jaar naar Duitsland toe naar Luxemburg en bitburger bierbrouwerij

Prachtige vakantie

Wij hebben in september een reis gemaakt naar Puglia. Qua natuurschoon, bezienswaardigheden, etcetera prima bevallen zoals al onze reizen met Bolderman. Een tegenvaller was de gedateerde bus die op de terugweg ook nog eens kapot ging. Het ontbreken van een koffiezetapparaat en warmwater voorziening in de bus. Ook was de informatie omtrent hotels niet op orde en gingen wij derhalve van noordoost Italië naar het westen om daarna weer een rit te maken naar de oostkust. Jammer, dat zijn we niet gewend

Goed georganiseerde reizen

Al een stuk of 5 reizen gemaakt, naar volle tevredenheid

Geweldig genoten

Mede dankzij de zingende chauffeur leo hebben we genoten van een geweldige ervaring in het mooie Florence en Rome

niet echt genoten

Op onze reis was de vrijdag volgens de gids en de gidsen ter plaatse de mooiste van allemaal omdat die dag in het teken stond van de Dolemieten rit.Echter op 1 of andere manier is besloten door de chauffeur om deze dag anders in te richten dan de bedoeling was.Dit is ons niet mede gedeeld door hem.Voelde me echt teleurgesteld hierdoor want deze dag hadden wij echt naar uitgekeken.

Over Bolderman Reizen

Bij Bolderman vindt u de mooiste busreizen, excursiereizen, rondreizen, stedentrips en vlieg-busreizen. Wij willen u graag laten genieten van de prachtige natuur, cultuur, steden en dorpen in Europa op een manier waarbij iedere minuut van uw reis wordt ervaren als een heerlijke onbezorgde vakantie. Met meer dan 50 opstapplaatsen door heel Nederland biedt Bolderman iedereen het gemak om dichtbij huis op te stappen. Een aanbetaling is bij ons niet verplicht.