ZEER PRETTIG EN VAKKUNDIG, NIETS IS TE VEEL.

En gaat er toch iets niet helemaal goed, wordt het snel opgelost.

Deskundig, nauwkeurig, aandachtig,

Mijn hoortoestellen waren aan vervanging toe volgens de keten-audicien. Na een second opinion bij Fonique kan ik met mijn oude, nu veel beter afgestelde ‘hoorbellen’ prima horen. Eenmaal buiten moest ik wel wennen aan alle geluiden. Ik dacht b.v. dat er ergens een alarm stond te piepen, maar bij nader inzien was het een koolmees!!! Dat had ik heel lang niet meer gehoord! Ook muziek klinkt veel mooier, veel meer nuances. TV en mobiel stonden veel te hard. En dat allemaal gratis en voor niets. Transparant mbt tot de prijzen van hoortoestellen die Fonique levert. Die zijn duurder. Maar als de heer Blokzijl zoveel verbetering kan aanbrengen in mijn oude apparaten, hoe geweldig zullen dan die van hem wel niet zijn!!! Als het zover is weet ik de weg naar Het Klooster in Hoogeveen absoluut weer te vinden. Mijnheer Blokzijl, u heeft een blij mens van mij gemaakt! Heel hartelijk dank.

• Advies en informatieverstrekking

Wegens slechte ervaringen met mijn gehoorapparaat waar niets aan te doen was, zo werd gezegd , vroeg ik een second opinion aan bij Fonique Hoogeveen Daar werd heel vakkundig, nauwkeurig en geduldig bekeken wat er verbeterd kon worden, dat leverde goede resultaten op! Nog gratis ook Heel veel dank!

Uitstekend!

Jens de Graaff geeft heldere uitleg bij wat hij doet en gaat vriendelijk, rustig en kundig te werk. Hij voert toegewijd en met zichtbaar plezier zijn vak uit! Ook complimenten aan de medewerkers van de klantenservice!

Professioneel

Professioneel, vriendelijk, kordaat en een zeer goede service. Gratis parkeren en lekker bakkie.

• Advies en informatieverstrekking

Heel vriendelijk, goed uitleg, vragen werden netjes beantwoord. En een kop koffie aangeboden.

Kan niet beter!

Michiel is een uiterst deskundige audicien met een scherp oor voor de wensen van de klant. Zo wist hij voor mij o.a. de perfecte afstellingen te vinden voor zowel het luisteren naar als het maken van muziek. En dat alles met veel tijd, oprechte belangstelling en humor. Warm aanbevolen!

Amstel of Heineken?

• Advies en informatieverstrekking

Humor en bereidwilligheid, geduld en kennis van zaken in een wolk van vriendelijkheid

Het klinkt overdreven, maar Jens en Ingeborg stellen zich ontzettend open en vriendelijk op, zodat je je er direct thuis voelt. Geen vraag is hen teveel, en je kunt bij Jens altijd rekenen op "maatwerk", d.w.z. hij gaat een probleem stapje voor stapje met door en pakt het ook zo aan. Daarbij geeft hij zowel begripvol, technisch en biologisch uitleg. Ik ben iedere keer weer met plezier van zo'n service beurt naar huis gegaan. En het resultaat nadert nu de perfectie van waarachtig beter horen. Het zijn heel waardevolle mensen met een buitengewoon sensitief vermogen om met hun klant (ik kan alleen voor mezelf spreken) om te gaan.

• Advies en informatieverstrekking

Een prima audicien met volledige persoonlijke aandacht voor gehoorproblemen

Na al enige tijd last te hebben van gehoorklachten kreeg ik het idee om een paar oudere gehoorapparaten van een kennis te laten testen of ze voor mij geschikt waren en ze aan te passen voor mijzelf. Op internet vond ik Fonique die het merk op zijn site had staan. Na een goed gesprek met de volledige aandacht voor mijn wensen is er een oplossing gevonden om deze gehoorapparaten, zo ver mogelijk is, in te stellen voor mijn gehoor. Dit alles als service van de zaak. Bovendien een geheel vrijblijvend voorstel voor een oplossing met een nieuw toestel voor een optimaal resultaat. Wie graag een echt persoonlijk en duidelijk advies wil radio beslist deze audicien aan.

• Advies en informatieverstrekking

Vriendelijke en goede service!!

Wordt altijd vriendelijk ontvangen en doen alle moeite om je goed te helpen.

Professioneel geweldig,

Deze meneer ken ik via ziekenhuis en sins het begin in Deventer. Ik kan niet anders zeggen en schrijven dat deze Heer zijn beroep echt op mensen richt, laatst was mijn app kapot via mail contact gehad en op zaterdag nog een nieuwe gebracht vanuit Heerenveen naar Deventer. Dat zijn service. Raad deze firma dan ook van harte aan. Een woord GEWELDIG.

buitengewone service

Ik had nogal problemen en de audicien heeft ontzettend veel geduld met mij gehad.. Steeds weer uitproberen en afstellen. Uiteindelijk hebben we toch een oplossing kunnen vinden.. Alle lof !!!

• Advies en informatieverstrekking

Geweldige service en vriendelijke hulp

Wij kwamen met een ander hoortoestel maar werden heel vriendelijk en kundig geholpen. We komen hier zeker terug.

Hele goede service

Geweldig de tijd die er aan mij besteed wordt. En er wordt goed naar geluisterd qua wensen en verwachtingen

• Advies en informatieverstrekking

Fijn, zo’n ‘orenman’ aan huis!

Michiel ‘Fonique’ komt gewoon aan huis! Wie doet dat? Vriendelijk, deskundig geholpen. Daarnaast geduldig met mijn moeder(95) die het zelf vaak allemaal ‘weet’. Dankjewel.

• Advies en informatieverstrekking

Ik ervaar grote deskundigheid en klantgerichte betrokkenheid.

Zie boven

• Advies en informatieverstrekking

Fantastische uitleg en begeleiding. Aanrader.

Fijne ontvangst in de winkel. Goede, rustige en deskundige uitleg over de verschillende mogelijkheden van een hoortoestel. Ben erg blij met de verbetering van mijn gehoor. Complimenten.

Uitstekend advies en service

De gehoortest, het adviseren voor de aanschaf van gehoorapparaten is uitstekend verlopen. Ook in de nasleep van de Corona-beperkingen is getracht om maximale veiligheid en service te geven. Alle complimenten hiervoor aan het team Deventer.

• Advies en informatieverstrekking

Zeer plezierig contact met persoonlijke aandacht

Er wordt goed geluisterd. Er is voldoende tijd, aandacht en geduld. Eindelijk juiste informatie over voor en nadelen van diverse toestellen en waarom het ene wel of beter werkt dan het ander. Eerlijk advies over wat wel en niet noodzakelijk is.

Vriendelijk en professioneel

Mijn zoontje van 5 moest zwemdoppen hebben ivm buisjes. Hij werd erg vriendelijk en professioneel geholpen. Ook was de prijs van de doppen in vergelijking met andere bedrijven vele malen goedkoper en je had dezelfde dag al de doppen klaar. Een aanrader!

Alles naar tevredenheid

Bij Fonique kan ik altijd snel een afspraak maken en ook als ik tussendoor voor service langs kom is het nooit een probleem en de gehoorapparaten worden dan gelijk even gereinigd helemaal TOP. Mvg Henri

Uitstekend.

Ben uitstekend geholpen. Veel betere gehoor apparaten, geen bij geluiden meer. Ik ben heel tevreden.

• Advies en informatieverstrekking

Heel goed geholpen. Zeer tevreden met het advies

• Kwaliteit product
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Advies en informatieverstrekking N.v.t.

Gehoord worden en ....horen!

Zie boven.