Geslaagde actieve workshop

Wij kijken terug op een tweetal geslaagde workshops voor ruim 100 collega's. Pakkende uitleg, energie-gevend, afwisseling en vooral ook veel lol. Het idee voor een masterclass voor de diegene die de basis van het jongeleren als onder de knie hadden is zeer gewaardeerd. Robert, Maike en Michiel, bedankt voor jullie begeleiding!

Wat een passie

Super leuke club die uitblinken in hun dienstverlening! Liesbeth dank je wel

Geweldig leuk!

Goede samenwerking en afstemming van de inhoud. Leuke show over teambuilding en geweldige jongleur act. We zijn very impressed naar huis gegaan ;-)

Erg tevreden

Ik heb voor mijn team een teamuitje georganiseerd via More Balls .. Ik ben erg tevreden. De communicatie was prettig, snel en concreet waardoor er snel een workshop werd gekozen. De verbinding met de trainer-kunstenares was snel gelegd en ook zij, Kleiduifjes, was snel, dacht mee en prettig in het contact. De workshop was leuk, informeel, met een verhaal en met een tastbare opbrengst, precies zoals tevoren bedacht. Hartelijk dank!

MBTM prima, comedy okay

De comminicatie vooraf met More Balls Than Most was aangenaam en effiecient. OP ons event vond ik de sketch van de comedian oke, maar niet heel erg toegespitsts op de groep. Nou moet wel gezegd dat zaal het niet gemakkelijke maakte om de sfeer erin te krijgen vanwege de grootte, opstelling en verlichting (helaas was er geen spot). De leukste grappen waren toch de algemenere. Ik had iets meer een 'roast' verwacht.

Vrolijke noot bij serieus plan

Voor ons verzorgde More Balls Than Most de afsluiting van onze teamdag waarin we ons teamplan met de komende veranderingen besproken hebben. Het was leuk om met humor naar het plan te kijken en direct op een speelse manier met ons gedrag bij veranderingen geconfronteerd te worden. More Balls Than Most maakte het persoonlijk en herkenbaar voor ons, dankjewel!

Verrassend en speels met een duidelijke boodschap

Onderling de teams beter met elkaar te verbinden en daar op een ludieke manier inzicht in krijgen. We hebben elkaar allemaal nodig, en door de verbinding te krijgen met elkaar moet dat beter gaan.

Een zeer boeiende presentatie.

Zowel tijdens als na de presentatie bleven we geboeid. Want elk perspectief is anders. Het maakte ons ook nieuwsgierig. Want hoe zit dat nu, en soms krijg je een tipje van de sluier te zien maar dan sta je ook zo weer op het verkeerde been. We bleven os verwonderen.

super

Contact met more balls than most is prima verlopen. Van de illusionist hebben de leden genoten. Wij hebben geleerd dat we soms zien wat we verwachten te zien en missen wat voor je ogen is.

kerstgevoel online!

We hebben leuke kerstborrels gehad. Ook precies in de goede week denk ik. Nog geen mineur lock-down stemming. Mooi om toch online verbonden te zijn geweest. Mariecke heeft dit samen met Ricardo top gefaciliteerd. Fijn de korte lijntjes in afstemming Met Mariecke en met Morethanballs. Warm en met een lekker flow erin. Leuke enthousiaste reacties ontvangen.

superleuk!

jammer alleen dat we het laatste deel niet hebben kunnen uitvoeren; betere planning had een 10 opgeleverd!

Perfect in gespeeld op de actualiteit van de organisatie

TOP!

Geweldige ervaring van begin tot eind!

Wij hebben twee fantastische teambuilding dagen gehad met trainers/entertainers van MBTM. Vanaf het eerst contact werd er fijn meegedacht en geadviseerd. Er is heel goed geluisterd naar de wensen en behoeften waardoor we een aansluitend en gevarieerd programma hebben gehad. Deze professionele club is een absolute aanrader!

Geweldige quiz

Hele leuke Party & Co quiz gehad, met van alles wat erin. Geinige vragen en opdrachten, maar ook ruimte voor bedrijfsgerichte vragen. Geweldige interactieve presentatie en bekwame technische ondersteuning! Een echte aanrader!

positief

Ik heb de samenwerking als zeer positef ervaren. Snelheid van reageren was goed. Vriendelijk en behulpzaam in de contacten. Betrokkenheid was goed. Leuke, informele sfeer.

Superleuke gezellige avond gehad

Wij hebben de online bingo afgenomen en iedereen heeft een leuke avond gehad. In de voorbereiding is er veelvuldig contact met de organisatie en alles is goed geregeld.

Geweldig evenement!

Alle collega’s hebben van iedere minuut van de online bingo genoten. Daarnaast was de begeleiding vooraf echt top! Zeker een aanrader!

Heel fijn contact, snelle reactie en een top event!

Binnen een week hebben we een heel mooi event voor NS neer kunnen zetten. De reacties zijn zeer positief en Robin is een super host voor het spel Party & Co!

Super leuke activiteit georganiseerd met More Balls Than Most

Bingo event georganiseerd voor 250 mensen samen met More Balls Than Most, geslaagd event!

Super georganiseerd moment van collectief vermaak!

Een professioneel dat op een prettige en vriendelijke manier een leuk moment van vertier en afleiding voor en met ons heeft georganiseerd. Dank voor deze heerlijke avond waarop we ons met z'n allen heel goed hebben vermaakt. Alleen maar positieve reacties gekregen.

De escape rooms voor 120 personen was gaaf én leerzaam

Met zo'n 120 collega's hebben we een online escape room gedaan, anders dan bij veel 'normale' escape rooms was er per kamer begeleiding aanwezig: dit maakt veel verschil. Hierdoor kan je voor en na de escape room met de teams reflecteren op het thema 'samenwerken'. De begeleiders maakten tijdens het uur gelijk een snelle analyse die werd besproken achteraf: welk team had de winnende samenwerkingsstrategie?

prettig meedenkend, creatief en gevoel voor de doelgroep

Bij de intake werd goed meegedacht over een geschikte aanpak. Toen ik moest schuiven in data en aanpak werd daar flexibel mee omgegaan. De jongleur begreep de context van waaruit wij werken en speelde heel goed in op het publiek. Tijdens de bijeenkomst stelde hij op een passende manier voor om de voorgestelde aanpak bij te schaven, heel blij mee!

Het was een leuk, leerzame ervaring die volledig aan het gestelde doel heeft beantwoord.

Ik heb de workshop voor de 3e keer gezien en zelfs meegeschreven aan de cases, maar de maar zelfs dan blijft het leuk, interessant en leerzaam. Uiteraard vanwege de interactie met het publiek, wat het ieder keer anders maakt. Zoals beloofd passen de acteurs zich continu aan en bevorderen de discussies. Een te adviseren concept voor onderwerpen die soms moeilijk tastbaar zijn te maken.

Job en Christine maakte pittige onderwerpen op een luchtige manier inzichtelijk en bespreekbaar

Het contact verliep vriendelijk en professioneel. We hebben mede dankzij more balls than most een hele fijne dag gehad, waarbij iedereen een stem heeft gekregen en deze gespiegeld heeft gezien.

Enerverende workshop jongleren!

Van David hebben we een workshop jongleren gehad waarbij heel mooi de link werd gelegd naar onze dagelijks projectwerkzaamheden. De workshop is érg goed ontvangen door de deelnemers en heeft bij velen in zekere zin de ogen geopend hoe we bepaalde projectzaken beter in goede samenwerking kunnen beetpakken. David is een erg plezierige trainer en deed ons, met 'slechts' een koffer met ballen, de tijd vergeten. Enorme aanrader en voor ons een mooie kennismaking met MBTM.

Kennemerstraatweg 464 1851 NG Heiloo