Alles vlekkeloos verlopen

Aanhuis heeft bij ons de wanden en de vloeren gedaan. Aanhuis denkt mee, is deskundig, de vakmensen leveren goed werk en komen hun afspraken na.

• Vestiging Wormerveer, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Heel professioneel en zeer klantvriendlijk bedrijf.

Bedrijf is zeer professioneel en erg klantgericht. Hardwerkend personeel en een vriendelijk woord. Houden zich aan afspraken! Ik ben heel erg tevreden.

• Vestiging Mijdrecht, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Prima advies, scherpe prijs en goede service

Persoonlijk, meedenken, goed advies

• Ervaring met: Raamdecoratie

Aanhuis heeft ons bijzonder prettig en professioneel geholpen.

De wandbekleding, de vloerbedekking en de raamdecoratie in ons nieuwe appartement zijn door Aanhuis geleverd. Het resultaat is kwalitatief uitstekend. Ondanks diverse verschuivingen van de opleverdatum konden telkens zonder probleem nieuwe afspraken gemaakt worden.

• Vestiging Wormerveer, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Beste Dick, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn over Aanhuis. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe woninginrichting. Team Aanhuis.nl

Vriendelijk personeel goed geholpen en alle tijd voor je.

Hele goede service.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Vestiging Mijdrecht, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

heel goed en netjes geholpen

Heel snel en netjes geholpen en vakkundig werk geleverd

• Vestiging N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Prima voorlichting, snelle levering, goede montage

Goede adviezen ontvangen over raambekleding en horren. Prima contacten en afspraken goed nagekomen.

• Vestiging Hoogeveen, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Eelco, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen. Hopelijk zien we jullie terug bij Aanhuis! Team Aanhuis.nl

Superfijne ervaring

Het begon al in de showroom. Leuk contact en zonder opdringen een goed advies gekregen. Vervolgens is onze vloer supersnel en vakkundig gelegd.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Loes, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn altijd blij om te lezen dat jullie tevreden zijn. Geniet van jullie mooie vloer! Team Aanhuis.nl

Perfecte service en korte levertijd!

Goed geadviseerd, een perfecte service en korte levertijd!

• Ervaring met: Vloeren

Goede adviezen, snel geleverd en vakmanschap.

Wij hebben de afwerking van ons nieuwe huis bij 1 partij ondergebracht: BronSnijder Heerenveen. Dit werkt heel goed, ze dachten goed mee en komen ook met oplossingen. We hebben het volgende laten plaatsen: vloer, industriële deur, in betweens, duettes en kasten op maat. Vlotte en nette afwerking, goed personeel.

• Ervaring met: Vloeren

Hi Marcella, Wauw! Wat een prachtige review. Bedankt daarvoor! Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe woninginrichting. Geniet ervan! Team Aanhuis.nl

Goed, vriendelijk en vakbekwaam geholpen

Je wordt er vriendelijk en goed geholpen. Ze helpen je de goede keuze te maken maar zijn niet opdringerig. De wachttijden van bestellen tot ophangen is ook niet lang en er komen vriendelijke jongemannen het bestelde product keurig ophangen.

• Vestiging Purmerend, Aanhuis.nl

Prima gewerkt. Nette beleefde heren. Succes organisatie

Er is veel geklust met een mooi resultaat. Goed advies en begeleiding. Bedankt Lisa en Daan

• Advies N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Vestiging Purmerend, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

goed geholpen en geadviseerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Niet twijfelen, gewoon doen! Prima tent!

AanHuis Zoetermeer heeft mij prima geholpen! Ik ben zeer tevreden en raad hen aan. Waarom? De medewerkers die komen opmeten of adviseren maar ook het werk uitvoeren zijn dezelfde medewerkers. Dus dan kunnen afspraken niet mis gaan en je krijgt dezelfde gezichten! Ook bij beslissingsstress durven zij een standpunt in te nemen en praten je niet naar de mond. Het is in de categorie niet goedkoop, maar beslist niet te duur. Je krijgt waar voor je geld. Ik zou de volgende keer weer naar hen toegaan.

• Vestiging Zoetermeer, Aanhuis.nl

zeer tevreden

Ik ben erg tevreden. De medewerkers zijn vakkundig, meedenkend, vriendelijk, accuraat, duidelijk. Wat wil je nog meer

• Ervaring met: Vloeren

Mooie vloer & volgens afspraak gelegd

Goed advies gekregen in de winkel bij de aankoop van een PVC vloer. De vloer is volgens afspraak gelegd en ziet er mooi uit. Ook de afwerking , plinten en kitnaden zijn professioneel gedaan. Prettige communicatie en niet lang hoeven wachten op uitvoering van het werk.

• Ervaring met: Vloeren

Aanhuis .. Een prettige plaats om te zijn!

Wij hadden inrichtingsstress, maar Woninginrichting Aanhuis in Eindhoven heeft ons door het hele proces geholpen. In de zaak alles uitgezocht, alle voorbeelden waren aanwezig en we kregen flink wat ervaring in do's en don't mee. Onze casus omvatte voor een nieuwbouwwoning de vloeren, raamdecoratie en rolluiken. Alles is uitgevoerd door ervaren vakmensen; er was geen moment dat we hebben getwijfeld aan de kwaliteit. We zijn heel blij met de mooie producten en hoe het is geplaatst, daarom wil ik Aanhuis van harte aanbevelen.

• Vestiging Eindhoven, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Klantvriendelijk, fijn geholpen en met mij mee gedacht

Ik kon met elke vraag komen. Linda nam de tijd en dacht mee. In ruim 1 week tijd was alles voor elkaar, plafond gewit, geschilderd, behangen en de nieuwe vloer gelegd. Iedereen die kwam werken, was even aardig en vriendelijk. Frits is echt een topper. Die zorgt ervoor dat iedereen goed aangestuurd wordt en hij let op de kwaliteit. Kortom. Hier zit een tevreden klant.

• Vestiging Wateringen, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

We hebben een afspraak gemaakt voor een inbouwkast en gordijnen . We werden goed geholpen door Karlijn. Ze luistert goed, denkt mee en is goed op de hoogte van de materialen en mogelijkheden. Als punt van aandacht zou ik de communicatie willen noemen. Bij het maken van een online afspraak word je teruggebeld om de afspraak te bevestigen. Ik zou graag een bevestiging per e-mail gehad hebben dan is de datum en tijd makkelijker terug te vinden.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Er is goed geluisterd en meegedacht!

Omdat er goed geluisterd is en meegedacht heb ik een top kast gekregen die volledig naar mijn wensen is. Super!!!

• Ervaring met: Kasten

In Villa Arena zit een heel efficient werkend team!

Het op elkaar laten aansluiten van stucwerk en behang/schilderwerk was helemaal top! Ons nieuwe appartement was daardoor veel sneller klaar dan bij alle nieuwe medebewoners. In een woord TOP!

• Vestiging Amsterdam Villa Arena, Aanhuis.nl

Prima advies, prima service

Idem

• Ervaring met: Verf en behang

Uitstekend, snel en goed werk

Snelle levering van boekenkasten op maat, deskundig advies en efficiënt en degelijk werk

• Ervaring met: Kasten

goed.

xx

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede service. Vakmensen die uitstekende kwaliteit leveren!

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?