Zeer prettig, professioneel

Super fijne ervaring, vanaf het begin tot eind. Heel tevreden en het is een paleisje geworden. Zou het iedereen aanraden. Verf, vehang, gordijnen, maatwerk kledingkast. Ieder die er werkt is goed in zijn vak en super vriendelijk.

• Ervaring met: Verf en behang

Alles goed uitgevoerd. Elektrische vloer en pvc vloer vakkundig gelegd. Kwaliteit van bijde vloeren TOP.

• Vestiging Nunspeet, Aanhuis.nl

Mooiste zaak van Nederland? Met beste service

Bij Aanhuis.nl in Zwolle geweest. Mooie zaak en prima geadviseerd en geholpen. Alles wat we uitgezocht hebben (gordijnen, lamellen) keurig, snel geleverd en opgehangen. Bedankt Rene voor de topservice! Komen zeker terug voor zonwering voor het terras.

• Vestiging Zwolle, Aanhuis.nl

Super tevreden.

Prettig bedrijf, goed advies gekregen. Geleverd en geplaatst binnen de afgesproken levertijd. Heel tevreden over de luxaflex.

• Assortiment N.v.t.
  • Vestiging Wormerveer, Aanhuis.nl

Super goeie service!

Vloerverwarming, pvc vloer en mooie raamdecoratie. Alles werd tot in de puntjes verzorgd. Super geregeld. Er wordt goed met je meegedacht. Zeer flexibel. Super goeie service!

• Vestiging Hoogeveen, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Helemaal top, ook de nazorg

Goed geholpen bij de aankoop. Afspraken worden goed gepland en altijd nagekomen. Zelfs 2 jaar na aankoop komen ze gratis langs om een runner van het gordijn opnieuw vast te maken. Er wordt super netjes gewerkt en ze zijn ontzettend aardig en gezellig. Kortom helemaal top!

• Vestiging Wijchen, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Fijne mensen en exact het gewenste resultaat

Onze vloer moest in het geheel worden vervangen door waterschade. Aan huis.nl Sneek heeft fantastisch meegedacht. Over de materialen, tijdsafspraken et cetera. De offerte was helder, duidelijk en achteraf geen onverwachte kosten. Wij hebben verschillende stoffeerders over de vloer gehad en allemaal even kundig en netjes. Ons huis is uit 1890 maar heeft nu de strakke vloer en afwerking van een nieuwbouwhuis, top!

• Vestiging Sneek, Aanhuis.nl

uitstekend

zowel in de dakkapel als in de bad kamer netjes opgehangen en het werkt prima . Ik ben er heel blij mee

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Heel fijn bedrijf. Goede communicatie, planning en vriendelijke medewerkers. Een aanrader. Voorlopig gaan wij niet meer verhuizen, maar wij zouden zo weer met deze meedenkers in zee gaan. Ervaring met vloeren, raamdecoratie, behangen en kasten.

• Ervaring met: Kasten

Ik heb houten luxaflex van 15 jaar oud. Een van de touwtjes brak en luxaflex repareert niet vanaf 10 jaar. De monteur van aanhuis kwam meten bij mij thuis ivm vervanging. Zag dat ik overal deze luxaflex had en zei dat hij de kapotte wel kon repareren. Dat is gebeurd en scheelde mij nieuwe dure raambekleding. Echt top! Ook schilderen en behangen binnenshuis zijn ze goed in.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Aanhuis is zeer betrouwbaar en klantvriendelijk

Ik ben sinds vele jaren klant bij Aanhuis en steeds zeer tevreden over de service, advisering en klantenservice!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Snel, goede service en attent!

Ik heb een uitstekende ervaring met Aanhuis in Leiden. Het personeel is vriendelijk, vakkundig en komt afspraken na. De communicatie is ook prima in orde. Het inmeten, de levering en het plaatsen ging sneller dan verwacht. Daarnaast erg attent. Ik ben erg blij met het resultaat!

Fijne winkel, prima geholpen

Ik kwam er voor plissé gordijnen, vertrok met een beter alternatief voor het keukenraam. Veel keus en goed advies.

Netjes geholpen

Goede Service, netjes geholpen. De afspraken werden goed nagekomen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zowel met mijn kasten als met mijn raamdecoratie prima adviezen gekregen. Er werd heel goed rekening gehouden met mijn eigen wensen. En zeker omdat mijn kasten geen standaard maten hadden was de levertijd behoorlijk snel.

• Ervaring met: Kasten

Vloer en gordijnen

De vloer is geweldig gelegd en de gordijnen hangen er heel mooi bij

perfecte afspraken

De opmeting en het vervolg waren in orde de montage afspraak is zeer goed nagekomen en verwerkt.

Goed vakkundig advies

In de winkel goed geholpen en advies gekregen. Ook de montage netjes en goed gedaan. In 1 van plissé raamdecoratie zat een foutje, de monteur heeft gelijk hiervan een melding gedaan. Later verholpen met een nieuwe.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zinvol en praktisch advies wat ons tot de juiste keuze geleidt heeft.

Wij hebben hier een goed gevoel van over gehouden.

Toppers

Goede service Mooie materialen Veel keus Goed advies

Zie hieronder

Zoals ik al 35 jaar gewend ben, is de hulp ,het meedenken en het uiteindelijk advies van zeer goede kwaliteit.

Mooie spullen

Mooie spullen-gordijnen en duetten Goede service en zeer klant vriendelijk. Aanrader.

Erg goede service

Goed advies en erg goed bij mij gemonteerd

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies en kwaliteit geweldig resultaat

Na 20 jaar besloten ons appartement opnieuw te stofferen. Na zoeken op internet kwamen we bij aanhuis van Allard terecht. Binnen gewipt en advies gevraagd. Wendy heeft ons daarbij geholpen. Na aangeven wat we niet wilde zijn we geholpen om alle kamers naar onze wens in te richten. Een mooi aanbod gekregen om het gehele appartement te doen geheel door hun geregeld. De datums doorgegeven wanneer welk vertrek en akkoord gegaan. Was wel een klusje je hele appartement doen maar alles is helemaal goed gegaan. De uitvoerders hebben echt top kwaliteit geleverd en behang vloer en gordijnen zijn met mooi resultaat aangebracht. We kregen advies hoe om te gaan met mogelijke zaken die na aanbrengen kunnen gebeuren zoals de gordijnen die uit hangen en dan net iets te lang zijn, Hier wordt niet moeilijk over gedaan en konden terug om een klein stukje ingenomen te worden. Het eindresultaat is echt geweldig alles ziet er erg mooi uit.

• Vestiging Rotterdam, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

In een paar weken tijd werd ons nieuwbouwhuis ons nieuwe ‘thuis’!

Het was onze wens om ontzorgd te worden bij de inrichting van ons nieuwe huis. En daar is Aanhuis heel goed in geslaagd. Ze hebben de hele woning aangekleed en we zijn heel erg blij met met het resultaat.

• Ervaring met: N.v.t.

Wijnkamp 3 7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?