Ontzorgd, meegedacht, eerlijke adviezen. Afspraak is afspraak.

In de showroom prettige ontvangst en gedegen onderzoek naar woonsituatie, voordat vloerbekleding en raambekleding werd uitgezocht. Meedenken over kleuren en materialen. Plaatsen van vloerbekleding en raambekleding, na gedegen inmeten, helemaal naar wens. Een aanrader! Hilda Terpstra Krommenie

Super mooi en tevreden

Prachtig bedrijf, fijne medewerkers die goed met je meedenken en het vakkundig monteren. Heel blij met de raamdecoratie, nu nog wachten op m'n kasten :)

Wat een top zaak!

Als ik mijn hele huis moest doen dan wist ik het wel. Van vloer tot zolderraam bekleden … inbouwkasten . Heerlijk om daar je woning mee Op te pimpen naar hotelchique -stoer of juist kak strak. Ze hebben het allemaal! Je kijkt je ogen uit en dan wordt je ook nog eens super geholpen door mensen die met je meedenken en met oplossingen komen waar jezelf even niet aan denkt of dat daar een product voor is dat daarvoor perfect past. Ik kan nog wel even doorgaan ,maar je moet daar gewoon kijken het zien en voelen. Succes met de keuzestress !

Keurig personeel

Fijn geholpen alles was perfect aardige mensen wij zijn erg tevreden.dank jullie wel Luuk en Eef Hogendoorn jullie krijgen van ons 10+

altijd tevreden!

Wij komen snel weer langs voor een tv wand en kast opmaat voor de kleine slaapkamer.

Zo klantvriendelijk en behulpzaam, van mij een 10+++

Zo klantvriendelijk en behulpzaam, van mij een 10+++

• Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Goede service, en komen hun afspraken zeker waar, we werden bovendien van alles op de hoogte gehoude

Zie boven

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede ervaring in de winkel en een prachtig eindresultaat!!

We werden in de winkel geholpen door Erik. Met een goed advies kwamen we al snel op een vloer uit waar we erg blij van werden. Daar horen natuurlijk ook plinten bij, die maken het helemaal af. Een nieuw behangetje op de muren, en onze nieuwe inrichting was uitgezocht. Het wachten op de vloerenleggers duurde niet lang. Ze waren er al vroeg, en gingen in een vlot tempo aan de slag. Zeer goed op elkaar ingewerkt, deze vakmannen zijn echt een Topteam! Het is supermooi gelegd en heel mooi afgewerkt. Wij zijn in ieder geval blij dat wij voor Aanhuis hebben gekozen. Ze zijn van begin tot eind goed in wat ze doen!

• Ervaring met: Vloeren

Met aandacht en liefde ontworpen en gemonteerd

Goed advies, inmeten met overleg evenals het plaatsen en monteren

• Ervaring met: Kasten

Vriendelijke monteur!

Het is gegaan zoals beloofd, keurig netjes en professioneel

• Ervaring met: Raamdecoratie

In de winkel goed geholpen door enthousiaste medewerkster. Goed advies.

Montage van het meubel is vlot en in overleg verlopen. Zeer rustige en vriendelijke monteur. Netjes gewerkt.

• Ervaring met: Kasten

goede service

wij kwamen toevallig binnenwandelen op zoek naar andere raamdecoratie. Vriendelijke ontvangst, gelijk leuke nuttige toelichting en stalen meegekregen om thuis de kleuren te bekijken. Lang verhaal kort, 4 weken later is de raamdecoratie gemonteerd en ziet het er fantastisch uit.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Niet de goedkoopste, wel de beste.

Na een aantal prijsopgaves te hebben aangevraagd voor ca 60m2 PVC visgraad, hebben we gekozen om de opdracht aan Aanhuis te geven. Reden: eigen monteurs, goede uitleg en prima service bij het stellen van een aantal "maar als" vragen. Het bleek een goede keuze. Gezien onze krappe planning was het belangrijk dat iedereen zich aan de afspraken hield, en dat is bij Aanhuis zeker het geval. Monteurs zijn vriendelijk, werken precies, en denken mee. Nogmaals bedankt, we zijn erg tevreden!

Prima ervaring met Woninginrichting aan Huis

Hadden al goede ervaringen met bovenstaand bedrijf. Nu twee stalen deuren laten plaatsen op de benedenverdieping. Zeer tevreden over de plaatsing, aardige secure werkers en alles werd keurig opgeruimd. Wederom dus weer tevreden over voorlichting en service. Komen zeker terug.

• Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Deuren

Mooie inrichting, goede kwaliteit en fijne service

Wij zijn enorm goed geholpen bij de inrichting van onze nieuwe woning. Na een prachtig uitgebracht advies (Maricha) voor woon- en slaapkamers hebben we de vloeren, raamdecoratie, verf/behang en kasten afgenomen via Aanhuis in Wormerveer. Door de locatie (Erik & Jesse) zijn we daarna enorm goed geholpen bij de planning en hebben zij zich flexibel opgesteld op de momenten dat deze tegenzat of dat wij net iets meer / anders wilde dan van tevoren bedacht. Enig minpuntje betrof de aanleg van de vloeren en de kwaliteit van de legger, daar ging iets te vaak wat mis. Maar ook hier bleek de hulp en oplossend vermogen vanuit Wormerveer prima en zeer welkom.

• Ervaring met: Specials

Pure vakmensen.

Wat een geweldig bedrijf. Van uitzoeken tot en met het leggen/sausen en begeleiden. De vaklieden zijn echte professionals die meedenken en ook adviseren. Werken heel netjes. Alles naar tevredenheid. Onze benedenverdieping is echt heel mooi geworden. Mocht er een volgende keer komen dan gaan we zeker weer naar Aan Huis.

• Ervaring met: Vloeren

Zoals altijd weer goed geholpen, de raamdecoratie werd snel en netjes geleverd.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed contact en goede bereikbaarheid omtrent afspraken

Zie boven. En keurig op tijd. Volgens monteur moet er nog iets gebeuren. Hordeur loopt te snel van de geleider af (is scheef, zei de monteur). Daar wil ik graag een afspraak over maken.

• Ervaring met: Deuren

Goed geholpen in de winkel en professionele vakmensen

Nieuwe visgraat pvc vloer besteld. Helemaal top geplaatst. Advies in de winkel ook top. Volgende bestelling alweer geplaatst. Raamdecoratie en gordijnen.

• Ervaring met: Vloeren

Fijne winkel, goede adviezen, tevreden over resultaat

Goede adviezen gekregen in het aankoopproces, heel tevreden over de gemaakte keuzes, zeer tevreden over de uitvoering door vakmensen.

• Ervaring met: Verf en behang

Goed geregeld en mooi resultaat

Ik kwam voor vitrage voor de slaapkamer en zag eigenlijk al meteen iets moois hangen. Toch nog even verdergekeken maar de 1e keus bleef het. Levertijd was iets langer dan eerder opgegeven, maar het resultaat is prachtig. Netjes gemeten en opgehangen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede service, afspraak nagekomen.

Prima ervaring

Weer perfect!

Al eerder hadden wij onze woonkamer laten stucen en schilderen. De ramen voorzien van nieuwe zonwering. Nu was de slaapkamer aan de beurt en ook dit is weer vlekkeloos verlopen., met een schitterend eindresultaat, dankzij het advies van de styliste.

• Ervaring met: Verf en behang

Prima geholpen

Bij uitzoeken van de vloer advies. Hulp bij kleuren uitzoeken. Behangers, schilders en stoffeerders hebben hartstikke mooi resultaat afgeleverd. Bij vragen was er snel contact. Zowel telefonisch als mail

Fantastisch

Ongeveer 2,5 jaar geleden bij WAH Wormerveer een interieurontwerp laten maken voor de benedenverdieping en masterbedroom van onze nieuwbouwwoning. Uiteindelijk de vloeren, muren en raamdecoratie laten doen en kort geleden ook nog de trappen. Het is echt prachtig geworden. Het hele team denk actief mee en als er een tegenslag is wordt het opgelost. Topservice! Heel erg bedankt!

Bedrijfsgegevens

Wijnkamp 3

7470AB Goor

0547-276191

[email protected]

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.