Zeer vriendelijk en vakkundig advies; ruim assortiment

Ik kwam bij toeval in aanraking met AANHUIS-Alexandrium en ben daar heel dankbaar voor. Mijn contact was voornamelijk met Marwa. Zij is enorm positief ingesteld en servicegericht; zij denkt mee en geen moeite is haar teveel om een oplossing te vinden voor een mogelijk probleem. Ook de montage van mijn raambekleding ging super, snel en vakkundig!

Heel goed!

We hebben onze trap laten renoveren via woninginrichting aanhuis. We zijn vanaf het beging af aan erg goed geholpen. Er is met alles heel meegedacht. De service was erg goed en het resultaat fantastisch!!

• Ervaring met: Specials

Fijne betrouwbare/betrokken samenwerking

Zeer positieve ervaring met de mensen van WIAH Alexandrium. Joost heeft ons prettig geholpen en was altijd bereikbaar voor vragen en advies (ook tijdens de uitvoering van de werkzaamheden). We zijn erg blij met het eindresultaat en zullen in de toekomst zeker weer aankloppen voor advies mbt woningaanrichting.

• Ervaring met: Vloeren

Met kop en schouders een HET voorbeeld hoe klantvriendelijkheid en professionaliteit zou moeten zijn

We wilden ons appartement van top tot teen renoveren. Van een nieuwe vloer tot een verlaagd plafond met inbouw spots. Van inbouw kledingkasten tot een nieuwe badkamer. Kort samengevat een hele klus dus en we wisten niet waar we moesten beginnen. Het liefst wilden we een bedrijf of persoon hebben die de coördinatie voor ons kan pakken en mee kan denken om deze grote verbouwing als geheel aan te pakken. Via o.a. VT Wonen - Weer verliefd op je huis zijn we terecht gekomen bij Woning inrichting aan huis in Rotterdam Alexandrium, waar we in de eerste instantie op zoek waren naar een PVC vloer. We waren verliefd geworden op de mooie Therdex vloeren die door Burg (top adviseur!) o.b.v. onze wensen en stijl geadviseerd werd. Het is uiteindelijk een mooie Hongaarse punt geworden van een licht eiken kleur. We zijn zeer professioneel en eerlijk geholpen, waarin Burg ook aangaf wat de voor en nadelen zijn van het leggen van diverse patronen en materialen. Hij dacht enorm goed mee en matchte dat met onze wensen en onze Metropolitan Luxury stijl. Na een goed gesprek hebben we uiteindelijk vrijwel de hele verbouwing in de handen van Burg en Marwa gegeven omdat ze vrijwel alles konden doen en veel kwalitatieve mensen in dienst hebben en zeer ervaren partners hebben. In samenwerking met Marwa (wederom een topadviseur!) hebben we uiteindelijk alle wensen besproken en heeft ze de coördinatie gepakt om tot een strakke planning te komen. Marwa is echt een voorbeeld hoe het moet, en hoe je met klanten mee kan denken om tot de beste oplossingen te komen. Ze is een echte doorpakker en heeft zelfs tijdens deze Corona-tijd, diverse levertijden weten in te korten, om aan onze planning te kunnen voldoen. Alles is echt maatwerk geworden, het resultaat is vele mate beter dan dat we ooit gedroomd hadden (dat is moeilijk want wij zijn enorm kritisch en perfectionistisch). Dankzij de hulp van Marwa en Burg voelt het alsof we elke dag op vakantie zijn in een 5-sterren hotel!

Goed contact

Afgelopen jaar voor veel zaken Aanhuis Alexandrium ingeschakeld (benedenverdieping en tussenverdieping pvc, trappen bekleden en horren in alle ramen en deuren en een kast op maat in de slaapkamer). Eenmalig wat problemen gehad in de planning/levering, maar dit is netjes opgelost. Verder is alles goed verlopen. Erg blij met alles. Alles is netjes geplaatst/gemonteerd en van kwaliteit.

Complete service

Ik heb hier al m'n vloeren, raamdecoratie en drie inbouwkasten gekocht. Ze zijn duidelijk over de opties, installeren alles netjes en professioneel en gingen niet weg voordat we tevreden waren.

• Ervaring met: Kasten

erg tevreden met een geweldige service.

geweldig geholpen met de keuze van mijn vloer . geduldig en begripvol....wat een super service. vloer is geplaatst door Emile, wat een super vakman. zeer tevreden.

Helemaal top

Wij zijn op het Alexandrium binnen gekomen voor het aankopen van gordijnen met rails. Bij binnenkomst eerst ff gekeken en werden toen aangesproken door Marwa of ze ons kon helpen. We merkten dat zij verstand van zaken had en er alles aan heeft gedaan om ons te helpen in onze keuze en ons heel veel vertrouwen heeft gegeven in de afhandeling van onze aankoop van woninginrichting-aanhuis. nl en ook degene die het zou plaatsen was de beste stoffeerder die je maar kan wensen. Op 21 december was het dan zover dat de stoffeerder de rails en de gordijnen kwam plaatsen. Nou om eerlijk hierover wezen wat ons werd belooft heeft hij zelfs overtroffen wat een vakman is dat. Ook wil ik nog de complimenten maken over Marwa zij is van het begin tot het eind betrokken geweest en ons volledig geïnformeerd over onze aankoop en na de plaatsing nog contact gehad over alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Bedankt voor deze hele goede ervaring en voor de toekomst weten wij jullie te vinden. Bedankt Roel van Hassel

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies en ze nemen de tijd voor je

Marwa heeft ons zeer goed geadviseerd en geholpen met het kiezen van een decoratie voor een brede schuifpui. Wij zijn goed en gericht geholpen waar echt de tijd voor werd genomen. We komen zeker terug!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Bij Woninginrichting-aan huis Alexandrium gaan vakmanschap en klantvriendelijkheid hand in hand.

Wij zijn super tevreden over de niet aflatende betrokkenheid, het voortdurend meedenken, de ervaren expertise, de inzet van prettige vakmensen over de vloer, de klantvriendelijkheid, de snelle communicatie en heldere informatie die we ervaren hebben bij de aanschaf van de pvc vloer (waaronder vloerverwarming) en de gordijnen bij Woninginrichting-aan huis Alexandrium en met name van Marwa Assad. Dat was super en vrij uniek. Het proces vertoonde hier en daar een onvoorzien hobbeltje, dat echter, in voortdurend overleg en met groot vakmanschap, snel werd gladgestreken. We werden goed op de hoogte gehouden door Marwa. Zij gaf groot vertrouwen en maakte dat ruimschoots waar. Over het resultaat zijn er heel erg tevreden en we krijgen veel complimenten. Topzaak!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Greet, Wat een leuke review, bedankt hiervoor. Goed te lezen dat je tevreden bent en dat je vele complimenten ontvangt. Gaaf! Geniet van de mooie pvc vloer. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goede communicatie, alle werkzaamheden waren netjes op elkaar afgestemd en met vakmanschap gedaan.

Professioneel advies, snelle en goede communicatie, prima vloer gelegd.

Geweldige service en vakmanschap

Mijn ervaring met woninginrichting aanhuis is erg goed. Wij hebben onze vloer, trap en gordijnen besteld in Rotterdam Alexandrium. Ik kon moeilijk een keuze maken door het grote assortiment. Marwa heeft ontzettend goed geluisterd naar mijn wensen en heeft ook een styliste geregeld. Eindresultaat is zo mooi geworden. Marwa en collega’s super bedankt!

• Ervaring met: Vloeren

prettige ervaring, vakkundig meedenkend en flexibel. een aanrader!

Van begin tot einde prettig geweest, niets was te gek en overal werd meegedacht en zonodig werden extra afspraken ingepland. Inmeten in coronatijd werd lastig gemaakt door (noodgedwongen) maatregelen bouwer, maar ook dat werd prima opgelost. Planning van alle werkzaamheden was perfect op elkaar aangesloten, het was heerlijk om dat niet zelf te hoeven regelen. De medewerkers die de vloeren, wanden, gordijnen en kastenwand kwamen plaatsen waren stuk voor stuk vakkundig en bereidwillig. een misverstand bij de rolgordijnen werd direct door Marwa opgepakt. ik kan niet anders dan grote complimenten geven. zou het iedereen aanraden! hartelijk dank Marwa!

• Ervaring met: Vloeren

Kwaliteit uitvoering top; planning kan beter

Voor onze 3 slaapkamers zochten we naar nieuwe vloer, gordijnen en kleur op de muur. We zijn gedurende het hele traject erg goed en prettig geholpen door mevr. Marwa Assad. We kregen hulp van een styliste. Hierdoor kwamen we op mooie, nieuwe ideeen. De kwaliteit van de uitvoering was uitstekend. Goede en aardige vakmensen. Helaas was de planning van de werkzaamheden minder, waardoor het werk lang duurde. Maar hier werd wel goed op gereageerd met een kleine tegemoedkoming in de kosten.

• Ervaring met: Vloeren

Prettige service en kwalitatief goed product geleverd

- Fijne service; ook erg flexibel qua planning - Kwalitatief mooi product geleverd tegen een goede prijs - Ook het leggen is vakkundig gedaan - Initieel geen advies t.a.v. onderhoud / reiniging van vloer gekregen; na navragen goede tips gekregen

• Ervaring met: Vloeren

Top winkel en meer dan tevreden

Zeer goed geholpen en geadviseerd door Verkoper Burg van wooninrichting aan huis alexandrium, deze week door zeer vakkundig personeel alles geïnstalleerd van een vloerverwarming, pvc vloer en al onze trappen in ons huis vernieuwd. Verkoper Burg blijft betrokken bij de start en tot alles klaar was Kort samengevat, top winkel met top verkoper Burg en top installateurs Wij zijn zeer blij met onze nieuwe interieur en gaan nu ervan genieten

• Ervaring met: Vloeren

Beste Richard, Bedankt voor je mooie review. Hier worden we erg vrolijk van! Geniet van je nieuwe interieur. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl.

het is prachtig geworden.

hartelijk dank voor al de hulp, een bijzonder prettige ervaring. het advies in de winkel, de mogelijkheden, het meedenken en een oplossing vinden, heel fijn. het plaatsen van de rails, ophangen van de gordijnen en het monteren van de horren is uitermate zorgvuldig en vakkundig uitgevoerd. ook de nazorg is heel correct. bedankt!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prettig kontakt, goed advies, mooi ontwerp en keurig geplaatst

We bestelden bij Marwa twee inbouwkasten, waarvan één van bijna vier meter lang. We keken al eerder in een andere winkel, daar hadden ze verstand van kasten, prima. Maar hier werd de kast meteen bekeken in relatie tot de rest van het interieur. Dat leidde tot bruikbare adviezen over concept en kleur, ook van de aanwezige interieurstyliste. Uiteindelijk werd de kast op de afgesproken datum geleverd en door Stefan van Allurekasten keurig geplaatst.

• Ervaring met: Kasten

Goede service, prachtige producten!

Ik heb onlangs gordijnen voor de begane grond en de slaapkamers gekocht bij Woninginrichting-Aanhuis. Ik ben ontzettend fijn en vakkundig geholpen, er werd ruim de tijd voor me genomen en goed geluisterd naar mijn wensen. Voordat de gordijnen zijn opgehangen is alles nog eens opgemeten in ons huis, zodat de gordijnen perfect zouden passen. De gordijnen staan prachtig, ik ben er heel erg blij mee!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Uitstekende ervaring. AanHuis heeft vakwerk afgeleverd.

Wij zijn prima geholpen bij AanHuis. De verkoper Joost Wilmer was erg duidelijk in zijn advies. De PVC vloer die wij hebben laten leggen, ziet er echt heel netjes uit. Prima vakwerk geleverd en ik kan idereen aanraden bij AanHuis een vloer te bestellen en te laten leggen.

• Ervaring met: Vloeren

Verkoop en planning perfect, uitvoering goed met ruimte voor verbetering

Wij hebben samen met Marwa van Aanhuis en Gera (interieurstyliste) de aankleding van onze nieuwe woning ontworpen. Woonkamer, slaapkamer en hal volledig van een nieuwe stijl voorzien. De ideeën van Gera en de expertise inzake materiaal, leveranciers en mogelijkheden van Marwa hebben bijgedragen aan een perfect resultaat. ook de begeleiding van Marwa was top, wat wij vooral merkten toen zij even op met vakantie was. In die periode was de begeleiding overigens niet slecht, maar Marwa had het hele dossier in haar hoofd en dat schakelt toch sneller en fijner. Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden waren er wat puntjes die verbeterd kunnen worden, maar alles is uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Twijfel over een volgende keer

Aanvankelijk was de service in de winkel in Rotterdam zeer goed, maar het stofferen van de vloer bleek niet goed te zijn ingepland, ook al was dit van tevoren beloofd. Ten tijde van het stofferen was de winkel nauwelijks telefonisch bereikbaar, wat tot flinke ergernis dezerzijds leidde. Al met al werd het stoffeerwerk afgemaakt tijdens onze verhuizing, wat op zijn zachts gezegd absoluut niet werkbaar was.

Blij met resultaat

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn voor het grootste deel heel erg goed. Bespreking in winkel waar ook alle keuzes plaatsvinden verliep erg goed. De uitvoering van de werkzaamheden verliepen ook goed. Schilders deden het ontzettend goed en de Vloerlegger heeft een kunstwerkje achtergelaten. Het enige wat een beetje tegen viel was de communicatie tijdens de uitvoering. Het niet doorgeven dat men een bepaalde dag niet kan komen dat is een beetje jammer aangezien je wel een vrije dag moet reserveren. Ook na afloop bleek dat men in de winkel nog niet alle details hadden zodat er een definitieve afrekening kon worden gemaakt. Maar wat ik al zei het resultaat daar was ik erg blij mee.

• Ervaring met: N.v.t.

Groot verschil tussen showroom en uitvoering.

Wij hebben de hele stoffering in nieuwbouw appartement laten uitvoeren. In de showroom prima begeleiding, ook gedurende de totale duur van het project. Helaas uitvoering minder door werken met zzp'ers die blijkbaar andere prioriteiten hebben en minder interesse. Daarom vaak terug moeten komen om te herstellen. Men gaf aan toch weer meer met eigen personeel te willen gaan werken. Als dat de kwaliteit van het werk ten goede komt is het prima. Uiteindelijke resultaat was goed en mooi.

• Ervaring met: Specials

Alles in 1 hand, goed geregeld

Kasten, vloeren en muren. Alles in 1 hand. Dat is makkelijk. Nette mensen over de vloer.

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?