Onze ervaring met Aanhuis Mijdrecht is erg goed

Van af het begin, uitzoeken van een vloer, behang, verfkleuren, zonwering etc. zijn wij prima geholpen. Ook bij het uitvoeren van de werkzaamheden. Er is alles aan gedaan om alles vlot achterelkaar te laten uitvoeren en het ziet er zeer netjes uit.

Niet tevreden

Slechte ervaring met de gang van zaken rond het kopen van de taatsdeur Ik denk dat weinig kennis het probleem is Taatsdeur bij Aan huis een heel stuk duurder uit door allerlei dingen die erbij moesten. Grote afwijkingen bij de deur plm 24 cm ( vind ik onacceptabel) Stucwerk niet netjes Nu een prachtige deur bij Gers gekocht en de service is daar echt top Mensen denken met je mee en komen met goede oplossingen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Deuren

Zeer goed geadviseerd

Was een erg fijne ervaring om hier geholpen te worden en de plaatsing van onze nieuwe vloerbedekking was perfect

• Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Goed advies met een mooi eindresultaat

In de showroom hebben we een goed advies gekregen met wat de mogelijkheden zijn om onze bestaande eikenvloer op te knappen. Om te kijken wat de mogelijkheden zijn, zijn er thuis op de vloer twee proefopstellingen gemaakt om te kijken wat dit op de vloer doet. N.a.v. hier gekozen wat we willen en de vloer is vervolgens goed opgeknapt!

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies en prima uitgevoerd.

• Ervaring met: Kasten

Word goed geluisterd naar mijn wensen. E.v.t.klachten worden zeer serieus genomen .. wacht nog op actie I.z.mijn P.V.C.vloer.

• Ervaring met: Specials

Denken mee tot laatste detail.

Vriendelijke service en rustig meegedacht tot laatste moment van mijn maatwerkkast. Extra optie op mijn verzoek voor stopper op de deur werd ook uitgezocht. Fantastisch dat de maker ook nog voor het allermooiste ging! Dat maakte het echt af.

Super bedrijf

Wat een fijne service en goed advies. Hier gordijnen en houten vloer gekocht. Prachtig geworden, vakkundige en snelle levering en top service. Geen slechte punten!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Mooie raamdecoratie ontvangen en geplaatst door een zeer kundige en aardige jongeman

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede partij die niet wegloopt voor verantwoordelijkheid

Wij hebben onze vloer laten leggen door Aanhuis. Dit was in eerste instantie niet in orde, maar de oplossing was vervolgens erg goed. Een hele fijne partij om mee samen te werken om je huis te verfraaien.

• Ervaring met: Vloeren

Erg goed geadviseerd en geholpen

Goed geholpen, mooie kast geleverd

• Ervaring met: Kasten

Fijn contact en prima werk geleverd

Onze parketvloer weer heel mooi, geworden! En daarnaast is de trap in hetzelfde hout bekleed! Wij zijn er heel erg blij mee!

• Ervaring met: Vloeren

Ik heb eerst via de mail concact gezocht en daar had ik zeer snel reactie op, omdat het niet mijn eigen adres betrof maar bij een klant zijn de namen en telefoonnummers uitgewisseld en op donderdagmorgen werd ik gebeld dat ze zouden komen kijken of het probleem te verhelpen was, het ging om lamellen dat door een ander bedrijf geleverd was, maar dat was geen probleem ze gingen achter onderdelen aan en inderdaad de volgende donderdag stond de monteur er weer en heeft hij het probleem gemaakt en opgelost

helemaal top

volgens afspraak geleverd en geinstaleerd, zee vakundig personeel. zeer blij met de nieuwe raam bekelding

Fantastische ervaring.

Heel prettig mensen die er werken, goed advies, goede offerte, goed ingemeten en goed geplaatst.

• Ervaring met: Deuren

Langdurig traject met fabricage fouten, slechte afwerking en beschadigingen.

De montage van de trapkast was gepland voor 1 dag. Door de vele foutboringen van Allure en zeer slordig werk door monteurs was het resultaat onvoldoende. Er is zonder overleg een stuk uit de trap gezaagd. Er werd een lijst met tekortkomingen opgesteld van 17 punten. Bestaand stucwerk en schilderwerk werden beschadigd door de monteurs. Er waren nog diverse afspraken nodig om alles te herstellen, zodat het hele traject 3 maanden heeft geduurd. De meeste onderdelen van de kast zijn in deze periode vervangen vanwege diverse problemen. Het resultaat bleef onvoldoende: potloodstrepen, rafelranden, siliconeresten, instabiele achter en zijwanden, fout gezaagde uitsparingen. Het heeft weken geduurd om alles na de oplevering in eigen beheer te herstellen.

• Ervaring met: Kasten

Beste heer de Graaff, Wij vinden de situatie zoals die gelopen is erg vervelend en het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent met het eindresultaat. Zoals u inmiddels ook bekend, hebben wij hier al met u contact over gezocht. Met vriendelijke groet, Aanhuis Mijdrecht

Goede ervaring met jullie.

Begin juni 2023 is onze houten vloer gerenoveerd. Dit is vakkundig en professioneel gedaan. We zijn hier dan ook erg tevreden over en de kamervloer ziet er weer tip/top uit!

• Ervaring met: Vloeren

Dag Willem, Bedankt voor jullie mooie review, we wensen jullie veel plezier van de nieuwe vloer. Vriendelijke groet, Team Aanhuis.nl

Een fijn bedrijf met kundige medewerkers en prachtige producten

Vanaf de komst in de winkel tot de afwerking perfect.

Onze ervaring met Aan Huis is goed en aanbevelingswaardig

We hebben eerst een interieurplan laten maken en dat vervolgens in fasen uitgevoerd. Het werken met de mensen via Aan Huis was prettig en afspraken werden op tijd nagekomen. Ook wanneer er toch iets niet helemaal goed of af was, zijn de zaken naar tevredenheid afgerond. De onderaannemers waren zeer correct en beleefd in hun gedrag. Het eindresultaat is fantastisch en we zijn erg blij met de samenwerking via Aan Huis Mijdrecht.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Super afhandeling van garantie v/d vloer

Super afhandeling van een garantie verhaal vd pvc vloer

Ben prima geholpen

Er is een inloopkast geplaatst en een garderobekast was wel een hele uitgaven, maar was wel de moeite waard en hopen er een hele tijd plezier ervan te hebben

Mijn ervaring is goed.

Wij zijn prima geholpen in de winkel/ showroom. Levering van het materiaal was goed. De monteur heeft het perfect gelegd.

Vakmansschap

De geplaatste kast is in een kleine ruimte heel knap en goed geplaatst. Ziet er heel mooi uit.

• Service N.v.t.

Ik ben zeer tevreden!!!

Ik ben uitstekend geholpen door vriendelijk personeel. Door super advies van Mireille heb ik in mijn nieuwe huisje prachtige kleuren op de muren (behang) en een heele mooie PVC laminaat op de vloer. Alles is volgens planning geleverd en gedaan. Speciaal woord voor de man die de vloer heeft gelegd: zeer strak gedaan, echte vakmanschap!!! Bedankt voor alles

• Vestiging Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goede service en vakmanschap

Ik heb mijn vloer bij jullie gekocht. Wist precies wat ik wilde dus geen input nodig daarvoor. Wel goed advies over ondervloer en de vakmanschap bij het leggen was perfect! Ik vond jullie wel boven gemiddeld duur en heb gekeken naar raambekleding maar dat was me echt te duur voor wat het was.

• Vestiging Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.