Mooie winkel goed advies, kast op maat besteld ging niet in één keer goed maar prima opgelost. Wij zijn zeer tevreden.

• Advies N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten

Van advies tot afhandeling prima kwaliteit.

Zowel in de winkel als tijdens het leggen van mat, vinyl en de traprenovatie was de kwaliteit van de medewerkers prima.

Deskundig en klantvriendelijk

We werden door Richard en Jeanne erg vriendelijk en deskundig geholpen. Wij kwamen er voor een pvc vloer en hebben uiteindelijk ook de gordijnen en inloopkast daar gekocht. De werkzaamheden en levering zijn ook goed volgens plan uitgevoerd. Wij kunnen dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

• Ervaring met: Vloeren

uitstekende service en vakwerk!

Aan Huis heeft onze nieuwe woning van onder tot boven gestoffeerd. Alle ruimtes zijn behangen en geschilderd, alle houtwerk is geschilderd, vloeren gelegd, plinten aangebracht, 3 grote inbouwkasten geplaatst, zonwering, gordijnen en screens aan de buitenzijde. En Aan Huis heeft ons tevoren goed geholpen bij materiaal- en kleurkeuzes en de verdere inrichting. Het oude huis heeft een complete make-over ondergaan, een geweldige klus! Het resultaat is geweldig. Alles is mooi strak en smaakvol, het oogt fris en modern en de kleuren zijn prachtig. De mensen van Aan Huis zijn vaklui die je om een boodschap kunt sturen. Ze werken keurig en zijn dienstverlenend. En ze denken mee, zodat alle oplossingen werken! Complimenten!

Aandacht en vakwerk

We hadden eigenlijk alleen gordijnen nodig maar toch kregen we alle aandacht en tijd. Snelle leveringen en met zorg opgehangen. Top!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Van aankoop tot opruimen: klasse..!

Een hoop geld uitgeven om je huis te verfraaien is altijd leuk natuurlijk. Bij de aankoop van de pvc-vloer kregen we mooie tips, zoals welke plinten etc. Het inmeten ging zeer serieus. Vanmorgen om zeven uur stonden de vloerleggers voor de deur, Wilden geen koffie, maar meteen aan de slag. Harde werkers, niet te beroerd om een handje uit te steken als een kast verplaatst moet worden. Aanhuis.nl heeft met haar mensen vakwerk geleverd!

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies en prettige contacten.

We hebben behang, gordijnen, horren en in-betweens op een elektrische rails aangekocht. Hoewel de elektrische rails eerst niet mogelijk bleek vanwege de lengte (11 mtr) bleek dit na een telefoontje met een leverancier wel het geval. Alles is keurig opgehangen op de afgesproken tijden. Een probleempje dat er bleek te zijn na de montage is naar tevredenheid opgelost. De contacten waren altijd prettig en duidelijk en op tijd.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Bert, Bedankt voor het schrijven van de review. Fijn te lezen dat je tevreden bent met de service en geleverde producten. We wensen je veel plezier met de nieuwe raamdecoratie! Graag tot ziens in de winkel. Met vriendelijke groet, Team Aanhuis.nl

Goede service en netjes geplaatst

Na een half jaar twijfelen, maar nergens anders geslaagd te zijn, toch de gordijnen besteld waar we verliefd op waren. We twijfelden vanwege de prijs. Heel eerlijk ze zijn niet de goedkoopste, maar hebben wel prachtige producten. Meteen ook rails erbij besteld en montage. We twijfelden alleen over de kleur, dus mochten we de stalen mee naar huis om in alle rust en bij allerlei lichtinval te kunnen kiezen. Men kwam eerst netjes inmeten ( dat zit natuurlijk ook bij de prijs in en heb je elders vaak niet) en anderhalve maand erna werden ze opgehangen. Wat werd er netjes gewerkt. En de gordijnen zijn werkelijk prachtig. Zo blij dat we het gedaan hebben.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Jolanda, Wat fijn te lezen dat je tevreden bent over de service en de gordijnen. Bedankt voor deze review! Veel plezier gewenst met de nieuwe raamdecoratie en graag tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Aanhuis.nl

Vriendelijke en deskundige medewerkers en hele fraaie vloerproducten

Voor 2 verschillende ruimtes en voor een houten trap in ons bedrijf waren we op zoek naar een nieuwe vloer. De oppervlakte werd ingemeten en verschillende PVC en marmoleum vloeren werden besproken en geadviseerd op basis van het gebruik. Nadat de soort vloer was gekozen, kregen we diverse samples om de juiste kleur(combinatie) keuze te maken. Het leggen van de nieuwe vloeren werd ingepland zodat we daar tijdens bedrijfsvoering zo min mogelijk overlast van hadden. Alles verliep vlot en volgens afspraak. In combinatie met de deskundige medewerkers en het uiteindelijke schitterende resultaat, maken dat wij deze score geven. Wij komen zeker terug als we in de toekomst wijzigingen gaan aanbrengen.

• Ervaring met: Vloeren

Geweldig; meedenkend en top werk afgelverd

Van begin tot eind een top ervaring met hulp bij de zoektocht, flexibel bij planning voor tapijt leggen tot de geweldige afwerking

• Ervaring met: Vloeren

We zijn zeer tevreden over het interieuradvies op maat in 3 D gegeven door Jeanne!

Jeanne luisterde goed naar onze wensen en is zeer geduldig. Zij is enthousiast en heeft een prachtig 3 D ontwerp gemaakt naast andere 2 D ontwerpen.

• Levertijd N.v.t.

Goed advies voor onze nieuwbouwwoning

We zijn bij Woninginrichting aan huis langs gegaan voor de gehele aankleding van onze nieuwe woning. We hebben vloeren, schilderwerk en raamdecoratie besteld. Advies over materialen en kleuren was zeer goed. Dit hadden we zelf nooit zo kunnen uitzoeken. Het is wel lastig bepalen wat we wel en niet meenemen in het pakket, omdat de exacte afwerking van een nieuwbouwwoning nog niet bekend is tijdens de bouw. Hierdoor zijn er een aantal zaken niet meegenomen, die achteraf gezien misschien wel meegenomen hadden moeten worden. Dit betreft met name het schilderwerk. Het eindresultaat ziet er toch behoorlijk goed uit. Vloeren en raamdecoratie niks op aan te merken, schilderwerk had wat mij betreft wat netter gekund op sommige plekken. Dit wordt opgelost bij een vervolgopdracht die we van plan zijn te gaan plaatsen.

• Ervaring met: Vloeren

goed advies, goede service, krappe planning

Advies is dik in orde, materialen en kleuren worden goed afgestemd. De verkoop heeft echt verstand van zaken. De afspraken die worden gemaakt voor levering en plaatsing worden nagekomen, prima! Een minpuntje: er wordt erg strak gepland waardoor de monteurs aan het eind van de dag werk over hebben, waardoor ze later weer moeten terugkomen. En dat herhaalt zich. Dat is jammer en inefficiënt, ook voor Aan Huis zelf. Maar ik beveel Aan huis Lelystad zonder voorbehoud bij iedereen aan!

• Ervaring met: Specials

Goed en deskundig advies. Werd goed naar de wensen van de klant geluisterd. De kastenwand is goed

ingemeten. Plaatsen van de kast is ook goed gedaan. Alles na volle tevredenheid van de klant. Een aanrader.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Jan, Bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met de kast op maat. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Prima advies en keurig werk geleverd met stucbehang en het sausen daarvan top.

Een aanrader, vakkundig advies, werkt met vakbekwame mensen.

Heel klantvriendelijk

Goed geholpen en geadviseerd over de inrichting van ons huis.

• Ervaring met: Specials

Op Aan Huis Lelystad kun je rekenen!

Ons nieuwbouw huis werd 3,5 week eerder opgeleverd. Alles stond plotseling niet meer goed ingepland daardoor. Er is direct goed meegedacht en opnieuw ingepland zodat we ook eerder een ingericht huis hadden. Dat gaf rust, dat er meegedacht wordt en dat er voor alles vakmensen komen. We hebben een prachtig huis gekregen met prachtig strak gesausde plafonds, behang, laminaat, plinten, horren en raambekleding. En dat in een tijd dat er bij andere leveranciers heel veel ook niet goed lukt of afgehandeld wordt! Wat ons betreft Aan Huis inschakelen voor uitstekend advies, planning en vakwerk!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer goede dienstverlening en producten

Het gehele proces vanaf oriëntatie, begeleiding en het uitbrengen van de offerte is erg plezierig en professioneel gegaan. Daarbij wordt er een goede prijs / kwaliteit aangeboden en is de montage en (after) service uitstekend!

• Ervaring met: N.v.t.

Zeer goed kleuradvies en een zeer goede service!!!

Nieuwe woning, bij Aanhuis in Lelystad terecht gekomen voor kleuradvies. Daar eenmaal binnen, zijn we zeer goed geholpen qua kleuren. Deze zijn zo mooi op elkaar afgestemd, ook de vitrage en luxaflex. Het is al met al een mooi geheel geworden. Alles is keurig behangen, geschilderd en opgehangen.

• Ervaring met: Verf en behang

Beste Theo, Bedankt voor de review! Wat fijn dat jullie tevreden zijn. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe verf en het nieuwe behang op de muren. Graag tot ziens in onze winkel! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Prima geregeld

een trage start door kleine probleempjes maar daarna zeer goed opgepakt en netjes afgemaakt

• Ervaring met: Specials

Beste, Goed te lezen dat de problemen in het begin goed opgelost zijn. We wensen jullie veel plezier met de aankoop! Graag tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goed geholpen ook bij pech.

In 2018 betrokken wij onze nieuwe woning in Lelystad. Bij woning inrichting aan huis hebben wij een mooie pvc vloer uit gezocht. Bij twijfel of het wel heelmaal de juiste kleur was konden we stalen mee nemen. De vloer (merk Moduleo) werd vakkundig gelegd. Helaas bleek al snel dat de pvc vloer erg ging glimmen met een erg lelijk uiterlijk als gevolg. Woning inrichting aan huis heeft in de afgelopen jaren meerdere malen pogingen gedaan het probleem op te lossen. Helaas bleek toch dat het probleem in de pvc planken zelf zat. Vervangen bleek de enige optie en ik zocht een andere pvc vloer uit, van een ander merk want dat voelde toch wat fijner en was voor woning inrichting aan huis geen enkel probleem. Woning inrichting aan huis heeft ons goed ondersteund bij dit proces en daar ben ik heel blij mee. Ondanks flink wat pech hebben we nu een prachtige vloer waar we hopelijk jaren mee vooruit kunnen.

• Ervaring met: Vloeren

Hallo Leonoor, Bedankt voor het schrijven van de review. Fijn te lezen dat je tevreden bent over de geboden service. We wensen je veel plezier met je nieuwe vloer. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

We zijn in de winkel geweest en zijn daar zeer vriendelijk geholpen. Ook de bedrijven die bij ons thuis het werk hebben gedaan waren zeer vriendelijk en bij vragen kunnen wij altijd bellen. Wij zijn zeer tevreden Gr Fam Vos

• Ervaring met: Vloeren

Aan huis alles netjes berekend en nagemeten. Vlot alles geplaatst door professionals. De plinten hadden kleurverschil wat niet was gezien bij plaatsen. Het is opgelost door het inzetten van schilders door wooninrichting aan Huis. Dus dat is netjes afgehandeld.

• Ervaring met: Vloeren

Beste mevrouw Simons, Bedankt voor het schrijven van de review en goed te horen dat je tevreden bent. Veel plezier gewenst met de nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Wijnkamp 3 7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?