Fantastisch!!!

Deskundige mensen die meedenken, geduld hebben en de tijd voor je nemen. Ook diegene die de vloer leggen, plinten aanbrengen, schilderen, behangen en gordijnen ophangen weten wat ze doen. Echt vaklui die netjes werken en afspraken nakomen. Helemaal top was het toen wij de sleutel later kregen dan gedacht er alles aan gedaan werd om alles toch voor een bepaalde datum af te krijgen.

• Ervaring met: N.v.t.

Prettig zaken doen met deze winkel

Goed geholpen in de winkel, de communicatie over het tapijt leggen was top en de leggers waren ook top. Keurig werk en vooral waardering voor het meedenken over dingen waar je als klant niet zo gauw aan denkt

• Ervaring met: Vloeren

Super bedrijf, vriendelijke mensen, prettige sfeer en kundig.

Super goed bedrijf met vriendelijke, bekwame, behulpzame en meedenkende mensen. Alles wat ze bij ons geleverd en gemaakt hebben was uitstekend.

Afspraak is Afspraak

Medewerkers zowel binnen als buitendienst super klantvriendelijk

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies en prima vakmensen.

Omdat onze vaste woningstoffeerder er mee stopte werd ons D'Win woninginrichting aanbevolen. Nou, daar hebben we geen spijt van gehad! We wilden graag een p.v.c. vloer in houtmotief en in de showroom werden we prettig en vakkundig geadviseerd. Na een redelijk korte tijd kon het gelegd worden, dag 1 werd de oude tegelvloer nauwkeurig schoongemaakt en geëgaliseerd. De dag erna werd de vloer gelegd en tot in detail afgewerkt. Voor beide werkzaamheden kwamen keurige vakmensen die zich netjes voorstelden en alles wat we vroegen uitgebreid uitlegden. Kortom een aanrader!

• Ervaring met: Vloeren

Goedemiddag Hans, Een prachtige review, beoordeeld met een 10 nog wel. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over hoe de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Wij wensen jullie dan ook heel veel plezier van jullie nieuwe PVC vloer. Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis Woninginrichting-Aanhuis.nl

prima, planning klopt, uitstekende stoffeerders

Nemen alles uit handen, planning klopt, en zeer vakkundige stoffeerders. Een prima resultaat afgeleverd, Aan te bevelen voor iedereen. Een grote pluim

• Service N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Een deskundig, werkelijk klantgericht bedrijf waar je graag naar terugkomt!

Mooie winkel, prettige begeleiding, deskundige mensen; luisteren en handelen naar klantentevredenheid ondanks vraagtekens en onverwachtse situaties. Schromen niet om extra deskundigheid in te schakelen om het beste resultaat met goede nazorg te realiseren. Dat geeft je een goed gevoel, ook op de langere termijn! Zo'n handelswijze zou eigenlijk standaard moeten zijn, nu dan maar 'voorbeeldig' :)

TOP ERVARING!

Het team van Woninginrichting-aanhuis heeft mij compleet ontzorgd en top geholpen. Niets was teveel ook al heb ik een aantal keren mijn keuzes veranderd. Ze hebben allemaal vakmensen die het werk uitvoeren en die heel prettig zijn. Met mij hebben ze een vaste klant er bij.

• Ervaring met: Verf en behang

Prima luisteren, prima adviseren, prima montage

Fijne zaak, prettige mensen, kwaliteitsspullen. Levertijd erg lang. Ligt meer aan fabrikant natuurlijk .....

Helemaal tevreden.

Er is zeer nauwkeurig en netjes gewerkt en de reparatie aan de jaloezie is perfect opgelost.

• Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Kasten van Allure op maat laten maken. In één woord geweldig. Allure komt zelf thuis In meten en plaatsen. Met het deskundige advies van Helga een juiste keuze gemaakt. En de door de monteur Ab van Allure zo mooi geplaatst.

• Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten

Vriendelijke en goede service!

Wij zijn zeer tevreden! Aankoop in de showroom, tussentijds contact en montage door vriendelijk en deskundig personeel!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Fijne service en goed advies voor materialen en kleuren.

Erg goede service zowel in de showroom als aan huis. We hebben goed advies gekregen over de juiste keuze van materialen en kleuren. In de mooie showroom is volop keuze en onze inrichting is ook nog compleet gemaakt met de perfecte industriële vitrinekast.

Uiterst tevreden.

Zeer goed en vriendelijk geholpen met heldere adviezen, ook ten aanzien van kleurencombinaties. Erg veel keuze in producten. Uitvoering perfect met deskundig personeel.

• Ervaring met: Vloeren

Goed adviezen en fraaie kwaliteit!

Wij hebben bekleding door d’Win uit Leende laten leveren en monteren. In de showroom werden we uitstekend geadviseerd. De monteurs hebben tevens vakwerk geleverd, wij zijn content met het resultaat!

Een heel fijn teaqm

Goed geholpen in de winkel. De monteurs waren vriendelijk en netjes en hebben hun werk op een rustige en fijne manier volbracht

• Ervaring met: Kasten

Vriendelijke en goede service. Goede kwaliteit!

Vriendelijke en deskundige advisering. Echte vakmensen. Zeker een aanrader!

• Ervaring met: Vloeren

Betrouwbaar, deskundig, netjes en een prettige samenwerking!

We zijn erg tevreden over de samenwerking met D'Win Sfeervol Wonen. Ze hebben veel keus in verschillende prijsklassen. We zijn professioneel geholpen en iedereen was goed op de hoogte van onze wensen. Ze denken echt goed met je mee en geven tips waar je zelf niet aan zou denken. Vanaf het eerste contact tot na de levering wordt je heel prettig geholpen. Kortom, echt een aanrader. Het maakt ons huis echt af en ik ben blij dat we niet voor een goedkope oplossing hebben gekozen.

Zeer tevreden!

Na vakkundig advies gekregen te hebben, over kleuren, materialen, kwaliteit en niet onbelangrijk een prijsindicatie, zijn we met jullie aan de slag gegaan en werd er een prachtige vloer, trap en een kleurige huiskamerwand gerealiseerd! Vriendelijk personeel in winkel en vakmannen in huis aan het werk. Werken netjes en laten ook alles netjes achter! Een prettige samenwerking, we zijn zeer tevreden!

Helemaal top

Advies in winkel goed. Lever afspraak helemaal goed Montage perfect Misschien iets meer info qua onderhoud/behandeling/schoonmaak

Goede service en advies

Het was een goede service en het personeel was vriendelijk. Het leggen van het vinyl en het plaatsen van de plinten was perfect.

• Ervaring met: Vloeren

Zeer klantvriendelijk en goede service

Ik had al verschillende plekken bezocht met mijn zoontje van 3, op zoek naar verticale stoffen lamellen, terwijl de oudste op school zat. Daar werd ik absoluut niet klantvriendelijk ontvangen en dat kon niet liggen aan de drukte. Doordeweekse dagen, onder schooltijd. Bij D'Win Sfeervol Wonen werd ik wel direct zeer vriendelijk ontvangen en ook mijn zoontje werd enthousiast begroet. Er werd goed gevraagd naar mijn wensen en het adviesgesprek verliep zeer prettig en voelde vertrouwd. Ook mijn zoontje werd hierbij betrokken en er was alle tijd. Daarna volgende er nog een bezoek aan huis met de gekozen kleurstalen en ook hier werd ik goed geadviseerd. Ook dit bezoek was zeer prettig en zeer klantvriendelijk. Levertijd werd besproken en 2-3 weken voor de daadwerkelijke leverdatum is er geprobeerd meerdere malen contact met mij op te nemen. Die dag was ik wat moeilijk bereikbaar en er bleek een dag later plek te zijn om eerder te leveren. Echt top dat er veel moeite was gedaan om mij te bereiken en ik zo veel eerder dan gepland kon gaan genieten van mijn nieuwe lamellen. Ook de monteurs die de lamellen zijn komen plaatsen waren zeer klantvriendelijk, hebben goed werk geleverd en alles netjes achter gelaten. Ik ben blij dat ik per toevallig, via Google/Luxaflex, bij D'Win Sfeervol Wonen terecht ben gekomen. Zeer vakkundig, prettige sfeer en zoals al eerder aangegeven van begin tot eind zeer klantvriendelijk. Mochten mijn lamellen ooit een keer aan vervanging toe zijn, dan zal ik zeker hier weer langs gaan.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Super service, echte kwaliteit!

In twee ruimtes twee verschillende vloeren laten leggen. Ben er zeer tevreden over. De mannen die dagen in ons huis gewerkt hebben waren erg vriendelijk, en behulpzaam! Ze hebben zelfs meegeholpen om de piano naderhand mee terug te zetten! Vloeren werden keurig en schoon opgeleverd. Ben super tevreden en zou ze zo weer vragen voor een volgend project. De vloer ziet er ook geweldig uit.

• Ervaring met: Vloeren

Bij de D'Win sfeervol wonen kun je terecht voor het hele interieur van A tot Z. Je wordt fijn geholpen en ze geven goed advies over de producten in combinatie met je woning. Als er iets is proberen ze met je mee te denken en eventuele alternatieve aan te bieden om zo toch het perfecte plaatje te creëren.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie

Wijnkamp 3 7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?