Geweldige service!

Super vriendelijke geholpen in de winkel en kwamen met goede adviezen, Super blij met het resultaat. Gordijnen hangen prachtig net als de luxaflex. Echte vakmensen die het ook kwamen monteren. Niks was te veel!

Alles prima geregeld

Vloer en Kast gedaan door Woninginrichting aan Huis in Huizen. Erg mooi geworden. Alles verliep volgens afspraak en is gedaan door vakmensen. Blij mee.

• Ervaring met: Vloeren

Goedemiddag, Bedankt voor de review. Wat fijn dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Uitstekende service en aflevering

Ik heb nu een tweetal bestellingen gedaan maar tussendoor ook nog een verzoek tot het opmeten van mijn ramen. Ook heb ik wijzigigingen aangebracht na het ontvangen van de offerte. Hier wordt niet moeilijk over gedaan en het wordt goed opgevolgd en teruggekoppeld De bestelling wordt keurig geoffreerd, de goede service van Niels begint al in de winkel, en na goedkeuren van de bestelling is het wachten op het product. Wanneer de bestelling binnen is wordt er netjes een montage afspraak gemaakt. De jongens van Wooninrichting-aanhuis, werken écht ontzettend netjes, snel, rustig en laten werkelijk geen troep achter, daar houd ik van :-) Ik beveel Woninginrichting-aanhuis.nl dan ook zeker aan.

• Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

De afspraken worden netjes nagekomen. Het zijn keurige monteurs, vriendelijk en bereidwillig. Alles is zeer naar wens verlopen en we zijn erg tevreden over de goede kwaliteit van de vloer, de raambekleding en de kasten.

vakwerk

Onze pvc vloer op 1 slaapkamer moest vervangen worden ivm lekkage van de vloerverwarming. Dit is heel vakkundig gedaan, en het verschil tussen het oude en nieuwe gedeelte is niet zichtbaar, ondanks dat het een bredere plank is.

• Creativiteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.

Prettig,betrouwbaar en deskundig.

Goede en persoonlijke hulp bij de keuze voor onze raam decoratie. Gehouden aan afspraak omtrent levertijd. Zeer deskundige en prettige medewerkers bij aflevering en ophangen van onze raamdecoratie. Kortom heel tevreden en aan te bevelen.

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Al jaren hebben wij goede ervaringen met Woninginrichting- aan huis.nl Het personeel is vriendelijk en heel vakkundig!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Hoge kwaliteit voor de juiste prijs

Hoge kwaliteitsproducten met een bijbehorende advies. Inmeten en een definitieve beslissing qua kleur kon thuis gedaan worden. Prima service en uitvoering. Onze trap ziet er weer perfect uit.

• Ervaring met: Vloeren

Onze vloer is professioneel en prachtig gelegd!!

Bij onze bezoek aan de mooie winkel in Huizen kregen wij een prachtige collectie te zien en werden wij vakkundig en geweldig geadviseerd. Het leggen van de vloer verliep vlot en ons appartement van 100 m3 was in één dag kant en klaar. Een dikke pluim voor de drie mannen, die als één team samenwerken. Voor ons was dit opnieuw een bewijs dat woninginrichting-aanhuis te Huizen kwaliteit levert. Onze vloer kan zo in de verkoop brochure.

• Ervaring met: Vloeren

Vakmensen heel vriendelijk, super tevreden met de gelegde vloer.

Zo tevreden met de vloer nu ook gordijnen besteld. Jongens denken ook heel goed met je mee. Kan deze zaak aan iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: Vloeren

Super fijne woonkamerkast op maat

We hebben een kast op maat voor in de woonkamer laten ontwerpen. Je hebt veel keuzes uit materialen maar je bent in de afmetingen niet helemaal vrij. Toch erg tevreden over de gekozen indeling. Op moment van bestelling was ook geen aanbetaling nodig. Na ruime tijd (3 maanden) wachten werd de kast geplaatst in een dag. Erg tevreden met de kast en de service. Na korte tijd van gebruik bleek een soft close lade niet helemaal goed te sluiten en er is meteen aangeboden om erna te laten kijken. Tussentijdse communicatie vonden we wat mager zoals dat de afspraak voor de plaatsing van de kast enkel een keer via een telefonisch gesprek afgesproken is. Geen bevestiging of reminder. De late facturering verbaasde ons.

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten

Snelle en fijne service

Ik kwam met een last minute klus, maar een super snelle service en korte lijntjes, werkt erg fijn. Ben heel blij geweest hoe alles is verlopen!

• Ervaring met: Vloeren

Goede kwaliteit en service.

Ik ben erg tevreden over de PVC vloer die ik heb gekocht. Hij is prachtig gelegd en ben erg te spreken over de kwaliteit en de service die zij bieden. Zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst.

• Ervaring met: Vloeren

Super bedrijf, alle afspraken nagekomen.

Wij zijn meer dan tevreden over onze nieuwe vloer , prachtige deur en schilderwerk. Alles conform afspraak en op tijd.

• Ervaring met: Vloeren

Teleurgesteld zal hier nooit meer wat kopen of iemand aanraden hier iets te kopen

ik was opzoek naar jaloezieën kwam op deze winkel uit in huizen de mensen van de winkel kwamen op eerste gezicht heel vriendelijk over en het leek of ze daadwerkelijk opzoek waren naar oplossingen Filiaal manager heeft 2x mijn huis op gemeten jaloezieën een maal als nog 1 raam die schijnbaar door de fabriek fout was afgemeten kan gebeuren menselijke fout alleen wel heel vervelend alleen wanneer je jaloezieën ook nog eens beschadigt binnen krijgt met krassen in de lamel knik in de ijzer draad begint mijn teleurstelling te groeien je verwacht perfectie als je zoon fors bedrag moet aftikken maar dat was helaas verre van Eenmaal aangeven er zou even na gekeken worden die zouden volgens de eigenaar ter plekken verholpen kunnen worden maar daar was niets van waar meneer kwam langs click te even de nieuwe jarloerzie in en vroeg aan mij of ik even de beschadigen wou laten zien Daarna werd er vervolgens naar mij geroepen dat ik gewoon iets aan het zoeken en dat je geen beschadigingen ziet van ver af meneer liep vervolgens boos mijn huis uit en riep dat hij zou zijn gewaarschuwd om met mij in zee te gaan Ook maakte hij een andere onbeschofte opmerking en mij vriendin was er bij die heeft alles gehoord hij riep in me straat Je hebt het geld toch van de gemeente gehad? Dus met andere woorden wat zeur je nou?! je hebt de jaloezieën toch gratis gehad ik heb meneer in het verleden verteld dat de gemeente een kleine deel mee vergoed mede vanwege dat ik een alleenstaande vader ben en plots naar een grotere ruimte moest verhuizen vanwegen mijn dochter die bij mij kwam wonen Ik voel mij vernederd door deze meneer zelfs mij buurman die langs liep heeft het moeten horen het moet jou niet uit maken hoe ik aan mij geld kom Veel spijt heb ik dat ik een overeenkomst met dit bedrijf heb afgesloten en dus op een bepaalde manier vast zit aan hun Zou ik deze plek aanbevelen aan andere toekomstige mensen NEE ZEKER NIET!

Goede kwaliteit

De stoffeerderes van Woninginrichting-aanhuis Huizen waren beide keren zeer vakkundige mannen. Complimenten!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Greet, Wat een compliment voor onze vakkundige mannen, super om te lezen! Bedankt dan ook voor deze leuke review. Met vriendelijke groet, Babeth Team Wooninrichting-Aanhuis.nl

TOP

Vanaf het eerste moment een goed gevoel, duidelijke adviezen, transparante instelling en correcte opvolging van de gemaakte afspraken

• Ervaring met: N.v.t.

Service met HOOFDLETTERS

Van de eerste keer binnenstappen tot en met na afronding van de werkzaamheden is het contact met de medewerkers persoonlijk, betrokken en professioneel. Niet alleen met de eigenaar, maar ook met de andere mensen die er werken. Het vakmanschap en plezier spat ervan af. Vragen en veranderde wensen worden op een open manier aangehoord en snel opgepakt. Parketteurs en schilder werken netjes, plezierig en hard om tot een mooi eindresultaat te komen. Absoluut een aanrader.

• Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Een goed advies, prima service en kundig personeel

Een goed advies in de winkel voor shades en vloerbedekking. Prima service. We mocht de stalenboeken meenemen naar huis om te passen bij de meubels en er werd bij ons thuis opgemeten. Kundig personeel die de shades kwam plaatsen en de vloerbedekking kwam leggen.

Goede service en kwaliteit

Goede service in de winkel, goede service tijdens de werkzaamheden en zeer tevreden over het resultaat

• Ervaring met: Vloeren

Goede service, klantvriendelijk en goede kwaliteit

Bas de Jongh van Woninginrichting-aanhuis.nl in Huizen heeft ons geweldig geholpen! Wij hebben uiteindelijk prachtige zwarte houten jaloezieën gekocht voor in onze erker en de hal en we hebben rolgordijnen gekocht en raambekleding voor onze velux dakramen. Bas heeft alles keurig opgemeten en ons voorzien van de nodige adviezen om uiteindelijk je juiste keuzes te maken. Afgelopen donderdag zijn ze langs geweest om alles te installeren en het ziet er prachtig uit! Wij zijn er heel erg blij mee. Voor een juiste prijs/kwaliteit verhouding zouden wij Woninginrichting-aanhuis.nl zeker aan willen raden.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Professioneel en deskundig advies over de te kiezen vloeren. Een duidelijke offerte. Alle afspraken goed nagekomen en de vloer prachtig gelegd.

Super goed!

Heeft me heel veel geholpen! Goed advies! Leuke winkel, mooi ingericht.

Prettige service, makkelijk contact

We zijn zeer goed geholpen. Pvc vloer ligt er prachtig bij.

• Ervaring met: Vloeren

Zeer goede keuze geweest om WAH in te schakelen. Erg vriendelijk team, denken constant mee met de klant. Offerte week in beginsel wel af, er waren ook dingen "vergeten" of niet meegrekend. Dat had beter gekund. P.S. Onze trappen zijn ook bekleed, prima werk. Alles bij elkaar zijn we erg tevreden.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten|Verf en behang|Specials

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?