Hele prettige samenwerking van advies in de winkel tot het uiteindelijke resultaat. Omdat er 1 aanspreekpunt is voor in mijn geval de vloer en de raambekleding blijft alles overzichtellijk. Afspraken zijn goed nagekomen. Ik ben heel erg blij met het uiteindelijke resultaat.

• Vestiging Woninginrichting-aanhuis.nl Hoorn / By Janssen
  • Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie

Fijn geholpen in de winkel. Onwijs goed advies gekregen van Jolande. Ze heeft ons geholpen met het uitzoeken van de vloeren, vloerkleed, verkleur enz. Het resultaat is prachtig. Dank daarvoor.

• Vestiging Woninginrichting-aanhuis.nl Hoorn / By Janssen
  • Ervaring met: Vloeren|Verf en behang

Alles ging mis bij onze verbouwing, maar toch hebben we een superervaring gehad met Woninginrichting-aanhuis.nl Hoorn/ByJanssen. Bij het uitzoeken van de vloer werd ruim de tijd voor ons genomen, ook al was het al bijna sluitingstijd. Alle afspraken (bijv. om 's avonds even bij ons thuis langs te komen om op te meten) zijn altijd keurig nagekomen. Het contact was erg prettig: niet stijf/zakelijk, maar wel netjes. De planning moest voor ons meerdere keren omgegooid worden (oa omdat bleek dat het nodig was dat we eerst een nieuwe cementdekvloer kregen) en hier werd steeds zeer flexibel en vriendelijk mee omgegaan. De eigenaar belde zelfs met me vanaf zijn vakantieadres (!) en dacht mee over de problemen waar we tegen aan liepen. Ook de werknemer die uiteindelijk de vloer heeft geegaliseerd en gelegd was erg prettig om mee te werken. De vloer die hij in ons huis heeft gelegd is zo mooi geworden! Heel strak gedaan. En hij heeft heel netjes gewerkt. Onze muren waren al geschilderd en die zijn helemaal netjes gebleven tijdens het egaliseren vd vloer. Snijresten, stof etc., alles was opgeruimd. We hebben tijdens onze verbouwing met meerdere bedrijven te maken gehad en dit bedrijf stak er voor ons met kop en schouders bovenuit. We waren zo blij met de flexibiliteit en het meedenken. Bij andere bedrijven zijn we dit level van service en klantvriendelijkheid niet tegengekomen. Boy en Sandro: nogmaals enorm bedankt!

• Vestiging Woninginrichting-Aanhuis.nl Hoorn / By Janssen
  • Ervaring met: Vloeren

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?