Prachtige raamdecoratie ,het maakt onze badkamer helemaal af!

Een heel fijn bedrijf met deskundig en fijn personeel. Zowel in de winkel als de monteur. Ik had een uitdaging betreft de raamdecoratie maar werd heel goed geholpen en dachten mee met een oplossing. Het eindresultaat is hier dan ook naar. Bedankt Jesse,Erik,Maricha en Dion!

• Ervaring met: Raamdecoratie

De raamdecoratie is top, de monteur niet

De monteur, die de raamdecoratie plaatste, vond ik incorrect en onvoorzichtig. Mijn slaapkamer was warm, dus bood ik een ventilator aan. Hoefte niet. Dan wacht ik beneden tot hij klaar is, maar hoor meerdere keren mijn ramen dichtklappen. Tocht. Ben gaan kijken. Na een lichte conversatie legt hij mij uit hoe alles werkt maar moet wel zelf vragen hoe de hor verwijderd kan worden. Tot slot adviseert hij mij om een vlooienmiddel te kopen! Want, tja ik heb een kat en last van "vlooien" ik zeg hem dat mijn kat wit is en de vlooien.....fruitvliegjes zijn.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prachtige vloer laten leggen door Jesse. Super service en heel mooi resultaat. Helemaal happy!

• Ervaring met: Vloeren

Snel en efficiënt geholpen.. Tijdens de eerste afspraak meteen een offerte gekregen. En een paar dagen later kwam ik langs om de kleuren uit te zoeken met hulp van een styliste. Ben erg tevreden over de wanden en de vloer. Er kon nog worden geschoven met medewerkers zodat de wanden konden worden behangen en gesausd voordat mijn keuken zou worden geplaatst. Dat was prettig. De vloer werd een paar weken later gelegd. Aardige en vakkundige mensen die kwamen schilderen en de vloer leggen. Op vragen via de mail werd snel geantwoord dus ik ben tevreden.

goede service

ik heb goed advies ervaren en goede service

• Ervaring met: Raamdecoratie

Professionele, klant georiënteerde aanpak met heldere en prettige communicatie.

Direct vanaf het moment van oriënteren een goed gevoel. Medewerkers denken mee en dringen niets op. Uitgebreid assortiment, van kwalitatief goede producten. Heel fijn: Tussentijds altijd mogelijkheden voor overleg. Uiteindelijk alles strak kunnen plannen t.a.v. montage. Het leggen van de vloer, afwerken muren etc. Goed verlopen en ook daarbij goed contact met de schilders, vloeren legger. Die allen zeer kundig waren. Kortom: Aanrader.

• Ervaring met: Vloeren

Prima service en goed advies.

Keurige afhandeling en de gordijnen hangen er prachtig bij.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Fantastisch geregeld en mooi geplaatst!

Alles was netjes van te voren besproken. Offerte hoefde betaald te worden wanneer ze aan huis langs zouden komen. Verwachte levertijd was ook sneller dan verwacht, het werden maar 2,5 week ipv 10/12 weken. Erg blij daarmee in verband met de hitte. Erg netjes geplaatst en vriendelijke medewerkers. Bedankt Aanhuis!!

Gewoon positief

Het gaat hier om een traprenovatie, een tamelijk ingrijpende verandering. De ervaring in de showroom was positief. Er werd meegedacht, het feit dat je een afspraak moest maken was prettig. Men was er voor jou, zonder onderbreking. Het bedrijf dat was ingehuurd was punctueel en de man die de traprenovatie heeft uitgevoerd was rustig, prettig in de omgang, uiterst secuur en nam de tijd. Kortom een uitstekende ervaring, van oriëntatie tot plaatsing. Tot slot werd het telefoontje, een week na plaatsing om te zien hoe alles was gelopen, erg gewaardeerd.

• Ervaring met: Specials

Uitstekende kwaliteit met goede nazorg

Erik heeft ons zeer persoonlijk bijgestaan en is heel goed ingesprongen op het herhaaldelijke uitstel van de oplevering van mijn nieuwe appartement. Het gegeven kleuradvies was daarbij precies wat ik nodig had om op enkele muren van het 'veilige' wit af te wijken. Zeer vakkundig muren gevlakt, behangen en geschilderd. Ook de laminaatvloer is prachtig gelegd. Uit eigen beweging is Aanhuis enkele weken na de verhuizing nog langsgekomen om wat beschadigingen bij te werken.

alles keurig geregeld

we zijn zeer tevreden met o.a. afspraak, bestellen en plaatsing

Goed.

Tot nog toe tevreden met de geleverde producten, vloeren, trappen, kasten. Communicatie met WAH prima, maar communicatie tussen WAH en betreffende bedrijven kan beter, niet alle met WAH gemaakte afspraken kwamen bij het betreffende bedrijf aan. Ook had ik verwacht dat ik zelf minder hoefde te regelen omdat alles onder een dak lijkt te zijn, maar je moet uiteindelijk zelf nog best achter veel dingen aan.

• Ervaring met: N.v.t.

Vriendelijke service

In de winkel geweldig goed geholpen voor mijn duettes en het kiezen van een behang. De duettes waren sneller binnen dan verwacht. De plaatsing kon pas twee weken later. Maar dat was voor mij geen probleem, omdat ik zelf nog wat moest verven voor de duettes geplaatst konden worden. Duettes werden vakkundig opgehangen en sowieso een stuk sneller dan ik zelf gekund zou hebben.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Ik heb nu een perfect zonwerend gordijn.

De mailconversatie kwam wat moeizaam op gang. Dit kwam, denk ik, vrnl door dat ik niet wist dat het complete raam van velux was. Daarna liep het allemaal vlot. De installateur was snel en informatief. Heel prettig.

• Advies N.v.t.

Fantastisch.

Fijn geholpen. Vikgende vloer komt binnenkort ook daar vandaan

• Ervaring met: Vloeren

Vakkundige mensen die kwaliteit leveren

Duidelijke communicatie en hele kundige mensen zorgen voor een prima resultaat!

Prima geregeld en afgehandeld

De bestelde kast is keurig geplaatst en afgewerkt zoals afgesproken. Levertijd is lang maar te begrijpen voor maatwerk.

• Ervaring met: Kasten

Kwaliteit

Zeer deskundig advies bij aankoop. Het meeste volgens planning geleverd en geïnstalleerd.

• Ervaring met: Verf en behang

Beste Hans, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Geniet van jullie mooie nieuwe woninginrichting. Met vriendelijke groet, Team Aanhuis.nl

Super tevreden.

Prettig bedrijf, goed advies gekregen. Geleverd en geplaatst binnen de afgesproken levertijd. Heel tevreden over de luxaflex.

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Nette werkers en beleefd dus top

• Advies N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.

Uitstekend geholpen......prima levering

Prima zaak!

Mooie zaak met veel keus. Alles volgens afspraak geleverd en netjes gemonteerd.

Alles vlekkeloos verlopen

Aanhuis heeft bij ons de wanden en de vloeren gedaan. Aanhuis denkt mee, is deskundig, de vakmensen leveren goed werk en komen hun afspraken na.

• Ervaring met: Verf en behang

Aanhuis heeft ons bijzonder prettig en professioneel geholpen.

De wandbekleding, de vloerbedekking en de raamdecoratie in ons nieuwe appartement zijn door Aanhuis geleverd. Het resultaat is kwalitatief uitstekend. Ondanks diverse verschuivingen van de opleverdatum konden telkens zonder probleem nieuwe afspraken gemaakt worden.

• Ervaring met: Verf en behang

Beste Dick, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn over Aanhuis. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe woninginrichting. Team Aanhuis.nl

Tevreden

Tevreden met het product. Maar er is niet echt goed gekeken naar de plek waar het product is toegepast.

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?