Hier voelen wij ons een welkome klant

Fijne winkel waar men nog tijd heeft voor de klanten. Ook de uitvoering van het bestelde gaat heel profesioneel

Geweldig en klantgericht

De dame die ons hielp in Wijk bij Duurstede met de kast, was kundig. Snapte onze wensen. En heeft ervoor gezorgd dat onze wens ook werkelijkheid is worden met de hulp van de monteurs die de kast daadwerkelijk bouwden. Een 10+!

• Ervaring met: Kasten

Proffesionals pur sang, geweldige service, mee gedacht: top service

Wij hebben in Wijk bij Duurstede een mooie PVC visgraat vloer uitgezocht. De heren die bij ons kwamen hebben het heel mooi en netjes gelegd!! Plinten ook heel strak en netjes. Oog voor detail, erg service minded en vriendelijk.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Van Schuppen heeft heel goed met mij meegedacht. Ik werd vriendelijk ontvangen en al mijn vragen werden vrijblijvend beantwoordt.

• Ervaring met: Specials

Super ervaring, goede service duidelijk en kundig advies. Planning was top geregeld hierdoor hebben we binnen 3 weken ons huis verbouwt. Geen een vraag was te veel en werd altijd vriendelijk beantwoord.

• Ervaring met: Vloeren

Wat leuk om te horen dat het u zo goed bevallen is! Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Van Schuppen is gelukkig niet de goedkoopste maar zijn vakmensen die weten waarover ze praten, van begin tot eind vakmensen alles tot in de puntjes geregeld. Klasse puur sang! AANRADER

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie

Vanaf het moment van binnenlopen in de showroom tot aan de oplevering van de vloer, inclusief plinten (nog ouderwets in verstek gezaagd) heb ik mij echt als klant gevoeld. Werkelijk in alle opzichten een bedrijf met gedreven, creatief en vakkundig personeel. Absoluut een aanrader.

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?