Prachtige raamdecoratie ,het maakt onze badkamer helemaal af!

Een heel fijn bedrijf met deskundig en fijn personeel. Zowel in de winkel als de monteur. Ik had een uitdaging betreft de raamdecoratie maar werd heel goed geholpen en dachten mee met een oplossing. Het eindresultaat is hier dan ook naar. Bedankt Jesse,Erik,Maricha en Dion!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede service in de winkel en professionele vloerenlegger met mooi eindresultaat.

Ik ben al jaren bij Aanhuis in Schiedam klant voor raam, vloer, wanddecoratie en verf voor mijn woning. Zelf weet ik meestal al goed wat ik voor ogen heb en in de winkel in Schiedam kan ik alle materialen goed beoordelen en maak ik mijn keuze. Bij vragen zijn de medewerkers van Aanhuis altijd vriendelijk en behulpzaam. De levering en het al dan niet aanbrengen of leggen van de gekochte materialen verloopt ook altijd naar wens. Ik hoop dat Aanhuis in Schiedam nog lang zal voortbestaan zodat ik voor een volgend project(je) weer bij hun terecht kan.

• Vestiging Schiedam, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

De raamdecoratie is top, de monteur niet

De monteur, die de raamdecoratie plaatste, vond ik incorrect en onvoorzichtig. Mijn slaapkamer was warm, dus bood ik een ventilator aan. Hoefte niet. Dan wacht ik beneden tot hij klaar is, maar hoor meerdere keren mijn ramen dichtklappen. Tocht. Ben gaan kijken. Na een lichte conversatie legt hij mij uit hoe alles werkt maar moet wel zelf vragen hoe de hor verwijderd kan worden. Tot slot adviseert hij mij om een vlooienmiddel te kopen! Want, tja ik heb een kat en last van "vlooien" ik zeg hem dat mijn kat wit is en de vlooien.....fruitvliegjes zijn.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prachtige vloer laten leggen door Jesse. Super service en heel mooi resultaat. Helemaal happy!

• Ervaring met: Vloeren

Snel en efficiënt geholpen.. Tijdens de eerste afspraak meteen een offerte gekregen. En een paar dagen later kwam ik langs om de kleuren uit te zoeken met hulp van een styliste. Ben erg tevreden over de wanden en de vloer. Er kon nog worden geschoven met medewerkers zodat de wanden konden worden behangen en gesausd voordat mijn keuken zou worden geplaatst. Dat was prettig. De vloer werd een paar weken later gelegd. Aardige en vakkundige mensen die kwamen schilderen en de vloer leggen. Op vragen via de mail werd snel geantwoord dus ik ben tevreden.

• Ervaring met: Verf en behang

Zeer tevreden over hele proces

Van verkoop, tot vloer leggen en gordijnen maken en aan verwante werkzaamheden zijn wij zeer tevreden over het totale proces van Rido. Zeker een aanrader wat ons betreft. Duidelijke afspraken gewoon goed nagekomen.

• Vestiging Emmeloord Rido, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Goed werk geleverd en afspraken altijd nagekomen

Wij hebben de wanden, vloeren en raambekleding van ons nieuwbouwappartement door het Verfhuis laten doen. Er zat een strakke planning aan en daar hebben ze zich aan gehouden Ook zijn we goed geadviseerd en begeleid. Nu laten we ook nog een kast op maat plaatsen, we hebben er alle vertrouwen in dat dit ook een succes wordt.

• Ervaring met: N.v.t.

Snelle en gratis opmeet service binnen een dag!! Levertijd Luxaflx ruim voldoende. Montage Luxaflex plisse hordeur ivm het nieuwe model ging met wat problemen, maar vakkundig opgelost.

• Vestiging Zoetermeer, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

Goed advies, uitmuntende communicatie en vakmanschap met de aanleg!

De adviseur in de winkel heeft ons goed geholpen met het uitzoeken van nieuwe vloerbedekking. Het meenemen van enkele stalen om thuis de kleur nog eens te bekijken was geen probleem. Voor een nette prijs is enkele weken later de vloerbedekking gelegd. Echt complimenten!

• Vestiging Gouda, Aanhuis.nl

Prima ervaring

Het kastenevent van Aanhuis.nl was voor mij het uitgelezen moment om een afspraak te maken met 't Verfhuis Leiden, Aanhuis.nl. Na binnenkomst word je vriendelijk en prettig geholpen met deskundig advies. De schuifwand opties besproken in het gesprek werden geprint en gemaild inclusief de vrijblijvende offertes. Na een nachtje slapen werd de uiteindelijke keuze snel verwerkt in een nieuwe offerte. Het montagebedrijf heeft na ondertekening de schuifwand ingemeten en later vakkundig en snel gemonteerd door vriendelijke en nette medewerkers. Zeer tevreden met het resultaat en complimenten aan de mensen.

• Ervaring met: Kasten

Heel erg tevreden. Goed geholpen in de winkel, snel geleverd en snel gemonteerd. Je betaalt misschien iets meer maar daar staat geweldige service tegenover.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Levering geheel volgens afspraak. Door een weeffout door leverancier van de Inbetween gordijnen, moesten er twee opnieuw gemaakt worden in door het atelier. Geen gedoe over de fout, maar gewoon oplossen. Dit is helemaal naar tevredenheid opgelost. Leveringen, monteren en afspraken worden helemaal en stipt nagekomen. Volgende keer zeker weer naar Aanhuis.

• Vestiging Mijdrecht, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Het eindproduct is heel mooi geworden. De medewerkers die het ontwerp verzorgen, het inmeten verzorgen en de kast monteren zijn zeer deskundig. Planningstechnisch weet men echter van toeten of noch blazen. De termijnen die in de winkel worden genoemd blijken vervolgens in praktijk maanden langer te duren. Communicatie is nogal slecht. Telefoon wordt altijd opgenomen met de belofte om terug te bellen als de juiste mensen niet beschikbaar zijn. Maar daar moet je altijd 2-3 keer achteraan bellen.

• Ervaring met: Kasten

De service, deskundigheid en het nakomen van afspraken is in 1 woord fantastisch

Aanhuis is top, alles onder 1 dak en dat werkt prima en over de kwaliteit is iets waarover je absoluut geen zorgen moet maken.

Ruime keuze, fijn geholpen

Prima ervaring

• Ervaring met: Raamdecoratie

Ze nemen echt alles uit handen

Werkelijk alle medewerkers die aan ons huis hebben geklust denken mee, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen en bovenal zijn ze ontzettend vriendelijk. In korte tijd hebben ze bijna ons hele huis perfect in orde gemaakt.

• Ervaring met: N.v.t.

Over totale pakket zeer tevreden

Netjes en correct geholpen zowel in de winkel als thuis bij inmeten en monteren/ bevestigen van onze raamdecoratie. Vriendelijk personeel die weten waar ze het over hebben en ideeën en advies geven zonder deze op te dringen. Zijn zeer tevreden en raden Het Verfhuis Leiden dan ook aan.

• Prijsniveau N.v.t.

Top ervaring

Voor mijn vele ramen heb ik via aan huis Leiden trufit jaloezieën laten plaatsen. Ben er zeer tevreden mee. Het zijn veel losse ramen maar elke jaloezie kan je daardoor draaien naar wens! Hele fijne service was het, er was een meetfoutje gemaakt maar netjes opgelost! Mocht de foute jaloezieën houden tot de juiste binnen kwamen! Vandaag stond er na 2 maanden een aangename verassing voor de deur. Een tas met bloemen en wat lekkers!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer mooie Raambekleding en professionele service

We hebben raambekleding gekocht: gordijnen en vouwgordijnen. In de winkel werden we goed geholpen. Bij het inmeten werden we goed geadviseerd, vanwege het hoge plafond en kozijnen. De gordijnen werden snel geleverd en heel netjes opgehangen. De service is heel professioneel en er wordt heel netjes gewerkt. Zeer tevreden met het resultaat.

• Vestiging Huizen, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Geweldige service van moment van binnenkomst tot plaatsen.

Bij binnenkomst wordt je meteen vriendelijk en behulpzaam geholpen. Eenmaal een keus, komt iemand de maten opmeten . Deze persoon was ook vriendelijk en correct. Dan krijg je de offerte, je zit nog steeds nergens aan vast. Bij tekenen uiteraard wel en zsm wordt de bestelde goederen gebracht en gemonteerd. Ook hier troffen wij een serieuze man aan die zijn tijd nam om alles netjes te monteren. Ook alle troep wordt meegenomen. Van begin tot eind een top bedrijf.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer tevreden met mijn nieuwe raambekleding!

Het hele proces is erg soepel verlopen: van het maken van een afspraak, tot het inmeten, het uitzoeken van de juiste producten en het installeren. Vriendelijke mensen, goede service en top kwaliteit raambekleding!

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Veel kennis van producten, vriendelijke mensen. En ben heel tevreden met mijn plissé gordijnen!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Vloer keurig gelegd, vriendelijke en nette medewerkers

Vloer keurig gelegd, vriendelijke en nette medewerkers die alles tot de puntjes afmaakten en netjes hebben achtergelaten. Ook in de winkel altijd vriendelijk te woord gestaan en prima adviezen over bijvoorbeeld verf en behang.

Prachtige kast

Prima te woord gestaan, heel prettig geholpen. Mooie kast en super fijn personeel die m kwam plaatsen! Complimenten

Bovenstebeste service

Deskundig advies en vlotte service van vriendelijke mensen

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?