marmoleumvloer vakkundig ingemeten en gelegd

Bij Aanhuis terecht gekomen omdat ze een officiele Forbo dealer zijn. Vanaf de eerste kennismaking prettig contact en vakkundig advies. Nog een extra check voordat de vloer gelegd zou gaan worden, om eventuele problemen voor te zijn. Vervolgens top werk van de vloerenlegger. We zijn uitermate tevreden.

• Vestiging Den Bosch, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

vriendelijke sfeer en goed advies en service!

Voor ons nieuwe huis geslaagd voor een PVC vloer en diverse raambekleding. Er is volop keus. Nicole en Lois denken goed mee en dat maakt het kiezen zeker makkelijker. Én...het is heel fijn dat de zaken die je bij Aanhuis koopt ook snel en vakkundig gelegd of gemonteerd worden: een aanspreekpunt dus!

• Vestiging Den Bosch, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Een echte aanrader voor uw woninginrichting met duidelijk advies.

Complete woonkamer op advies en ontwerp laten verbouwen mooie nieuwe pvc vloer laten leggen ook door woninginrichting - aanhuis uitleg ontwerp en levereing perfect.

Vriendelijk behulpzaam en meedenkend

De manier waarop Nicole ons ontving gaf ons direct een groot gevoel van vertrouwen. Omdat wij zelf qua kleur en materiaal goed wisten wat wij wilde, ging Nicole daar de stoffen bij zoeken. Zij had heel goed begrepen wat wij wilde, dus keuze was erg snel gemaakt. Vloer idem dito wij wilde PVC brede lange plank zo natuurlijk mogelijk en licht van kleur. Nicole pakte direct de juiste Therdex vloer en die werd ook door haar voor ons al besteld. Zij had namelijk goed door dat wij voor geen enkele andere vloer zouden kiezen als de door ons gekozen vloer niet geleverd zou kunnen worden. Lois kwam alles onder slechte/chaotische omstandigheden inmeten maar deed dit zeer vakkundig. Na de vooroplevering van ons appartement (ook het inmeetmoment) hadden wij een slecht gevoel en bepaalde dingen waren ons niet duidelijk: wordt het wel zo mooi als wij hopen. Lois wist ons gerust te stellen en dacht mee aan de oplossing van het vouwgordijn dat te ver van de wand/raam zou komen hangen. De oplossing was een aluminium profiel aan de zijkant in kleur plafond die inkijk vanaf de zijkant (eethoek) afdekt. PERFECT niemand valt het op. Wat wij ook als zeer prettig hebben ervaren was het oprecht meeleven met de klant, dan voel je je gehoord. Als afsluiting ontvingen wij de dag na de laatste werkzaamheden een mooi boeket bloemen. Dat wordt door ons zeer gewaardeerd. Anja en Wim

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Anja, Bedankt voor deze review. Erg fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe vloer en raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

We zijn goed geholpen in het maken van onze keuzes

Wij zijn erg klant vriendelijk behandeld. We hebben meerdere gesprekken gevoerd en zijn hierbij vakkundig geholpen. Daarnaast is de geleverde kwaliteit naar wens!

perfecte garantie

De remmetjes van mijn 7 jaar oude jaloezieen waren kapot. Toch werd er iemand langs gestuurd om te kijken wat er aan de hand was. Binnen een week werden er nieuwe remmetjes geleverd. Bij wijze van coulance voor de helft van de prijs. Dat waren alle kosten.

• Creativiteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Top.

Aardig, professioneel en komen hun afspraken na.

TOP

Onze ervaring met de adviseurs van woninginrichting aanhuis is in één woord TOP. Er werd met ons meegedacht, prettig samen gewerkt en geen enkele vraag was te gek of teveel. Het resultaat was boven verwachting en het contact meer dan klantvriendelijk en ook gewoon gezellig. Als we weer iets nodig hebben weten we waar we terecht kunnen.

• Ervaring met: Kasten

Prima service en goede kwaliteit

We hebben zowel vloeren / plinten als gordijnen / horren bij woninginrichting aanhuis geregeld. Het grote voordeel is dat je makkelijk stalen kunt lenen om te passen in je eigen huis, en dat ze goede tips hebben gegeven. Niet helemaal een 10, vanwege wat kleine schoonheidsfoutjes (plinten eerst verkeerd - maar vervolgens de goede). Uiteindelijk is dat ook helemaal goed gekomen.

• Ervaring met: Vloeren

Onwijs tevreden met de service van Woninginrichting Aanhuis Den Bosch!

Het afgelopen jaar ben ik voor mijn nieuwbouwwoning erg goed geholpen door Woninginrichting Aanhuis. Zo ben ik zeer tevreden over alle hulp die ik van Lois en Nicole heb gekregen. Dit voor de vloeren, trapbekleding, raamdecoratie en horren. Ook over de kwaliteit van de producten ben ik zeer tevreden. Een grote aanrader om naar toe te gaan!

fantastisch

Bij toeval in deze winkel terecht gekomen. Het vakmanschap en de creativiteit van Lois hebben ons steeds weer verrast. De contacten met zowel Nicole en Lois waren erg prettig. De dames denken mee, maken heldere afspraken en komen deze ook na. Ze kunnen zich goed inleven in onze woonsituatie en smaak maar dagen ook wel een beetje uit waardoor het resultaat mooier is geworden dan we eigenlijk hadden kunnen dromen. De leveranciers die we over de vloer hebben gehad waren ook prettig in de omgang en vakbekwaam.

Uitstekend advies en service

Met behulp van een stijl advies de keus gemaakt voor wandkleuren, gordijnen, wanddecoratie, raamdecoratie en zonwering. Uitstekende schilders en montage van alles. Tussentijds was de verkoopafdeling uitstekend te bereiken en enorm service gericht. Wij zijn heel blij met onze keuze van Woninginrichting aan huis Den Bosch. Bij het keuzeveld ervaring met, kan slechts een veld gekozen worden, maar wij delen ervaring m.b.t. kasten, raamdecoratie, verf stijladvies, buiten zonwering raam decoratie, verf en behang, stalen deuren

• Ervaring met: Buitenzonwering

Geweldige service klantvriendelijk leuke verkoopster goed geholpen

Flexibel en klantvriendelijk.

Nemen de tijd voor de klanten. Denken bij problemen met je mee om tot een goede oplossingen te komen. Zetten je als klant niet onderdruk en je krijgt ruimschoots de tijd om op de offerte terug te komen en aanpassingen te maken. En ze hebben een ruime keuze in vloeren en vitrage. En ze verzorgen als je dat wenst de complete woning inrichting, lekker makkelijk met de planning.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Professionele mensen, zowel de adviseurs als degene die de opdrachten uitvoeren.

Er was aandacht voor jou als klant en de service was zeer goed.

• Ervaring met: Vloeren

Zeer klantvriendelijk en een goede service

Nadat we alles hadden uitgekozen, vloerbedekking, raam decoratie en 2 wand kasten op maat gemaakt, hebben we nog verschillende keren contact gehad met elkaar. Altijd hadden ze alle tijd en dachten goed mee, waardoor we toch op een andere kleur vloer bedekking uitkwamen, wat beter bij de keuken paste. Toen we een paar aanmerkingen hadden na het leggen van de vloerbedekking kwamen ze zelf kijken en alles is tot ieders tevredenheid opgelost. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen bij iedereen.

• Ervaring met: Vloeren

Super goed advies en ideeën en top service, zeer tevreden….denken mee!

Goede ervaring met Lois en Nicole, super goede service, oplossingen bij vragen etc. Al met al zeer blij met alles voor onze nieuwe woning. Niet allen gordijnen, jaloezieën, maar ook onze horren, schuifwanden kleding kamer en berging, voorzet kast garderobe, echt top…..meegeholpen met installeren ondanks dat we het zelf zouden doen…TOP, bedankt Lois en Nicole. Gr. Pierre en Marjon

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste familie Van Loon, Bedankt voor het schrijven van deze prachtige review. Fijn dat jullie zo goed zijn geholpen bij onze vestiging in Den Bosch. Een pluim voor alle medewerkers. Geniet van jullie mooie woninginrichting. Met vriendelijke groet, Babeth Woninginrichting-Aanhuis.nl Hoofdkantoor

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met de geleverde diensten en producten van Woninginrichting-aanhuis.nl Den Bosch. Zeer professioneel en komen al hun afspraken na.

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

We zijn hier enorm goed geholpen met het uitzoeken van onze vloer de expertise van de medewerkers is super, klantvriendelijk en weten waar ze mee bezig zijn. Ook het leggen en plaatsen van de vloer en kastenwand is door vakmansen gedaan kan ze een ieder aanraden

• Ervaring met: Vloeren

Uitstekend. Ik ben dik tevreden!!

Uitstekend. Ik ben dik tevreden!!

Perfect!

Horren en shutters laten plaatsen door Aanhuis woninginrichting. Van begin tot eind perfect geregeld. Ik ben dik tevreden en vooral complimenten voor de persoonlijke benadering.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Jetty, Bedankt voor je review en mooie complimenten. We zien je graag terug bij Woninginrichting-Aanhuis.nl Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Fijne winkel met deskundig personeel

Zoek je een winkel waar je op een prettige vlotte manier geholpen wordt, dan ben je in het filiaal van 's-Hertogenbosch aan het juiste adres. Wij hebben in minder dan 2 uur tijd alle gordijnen, zowel vitrage als verduisteringsgordijnen, en de PVC vloer uitgezocht. Nicole heeft er voor gezorgd dat het egaliseren van de vloeren op korte termijn plaats kon vinden. De gordijnen zijn perfect op maat gemaakt en de vloeren liggen er prachtig bij. Kortom: wij zijn heel tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk en goed geadviseerd. Lois is deskundig en denkt mee. Mensen die aan ons vragen om een adres voor woning inrichting sturen we naar jullie.

Perfect!

Vriendelijk, behulpzaam en professionele medewerkers. De Vloerlegger was een echte vakman en harde werker. Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Prettig en ongedwongen

Kon er ongedwongen rondneuzen, en kreeg goed advies, vandaar dat ik mijn order bij woninginrichting aanhuis heb geplaatst.

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?