Gewoon goed.

Planning, werkzaamheden, afwikkeling. Alles goed geregeld

• Vestiging Breda, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Service, Kwaliteit en vriendelijk!

Al jaren in diverse woonsituaties oplossingen van Joop Brugel gekozen. Van inboukasten, shutters tot vloeren. Bij de laatste verhuizing heb ik gekozen voor een geintegreerde aanpak met meerdere zaken die in een hele korte tijd moesten worden gerealiseerd ivm timing verhuis. Alles op orde en alles op tijd! Hierbij was door de fout bij de leverancier de vloer niet goed. Het klik-pvc ging vrij snel uit elkaar lopen. Joop heeft er werkelijk alles aan gedaan om het gecompenseerd te krijgen en ook om door de lverancier aangeboden nieuwe vloer opnieuw te leggen. 2 dagen werk en het resultaat is perfect. Het is nooit leuk om opnieuw te moeten laten leggen wanneer je er al woont maar zonder de inzet en klantvriendelijkheid was ik zelf waarschijnlijk nooit tot deze oplossing gekomen. De peroonlijke en kwalitatieve manier van werken maakt mij al jaren klant & dat zal zeker ook zo blijven

• Vestiging Breda, Aanhuis.nl

Geweldige ervaring

Was al heel lang op zoek naar een gewone normale met gaas een rolhordeur voor een schuif pui en daar gevonden en laten plaatsen. En ook daar ineens kunstgras gevonden en ook laten leggen ideaal.

• Ervaring met: Specials

Klantgericht en klantvriendelijk.. prima resultaat!

Verschillende keren bij woninginrichting-aanhuis Joop Brugel in Breda geweest voor onze nieuwbouwwoning. Ankie neemt de tijd om keuzes mee te bepalen, tips en advies te geven en dit verder goed te begeleiden. De planning voor alle werkzaamheden (vloeren, wandafwerking, verven trappenhuizen, raambekleding etc. ) worden goed op elkaar afgestemd en uitgevoerd door deskundige medewerkers en partners. Wij zijn heel blij met het resultaat! Een aanrader om goed geadviseerd en compleet ontzorgd te worden. Bedankt team Joop Brugel!

Kundig en vriendelijk

Goed advies ontvangen en mooie kwaliteit producten in de winkel

• Ervaring met: Vloeren

Prima service vanaf eerste advies t/m oplossen openstaande punten

Wij hebben voor ons nieuwe appartement in Breda Joop Brugel ingeschakeld voor de het hele interieur, dus vloeren, muren (incl. speciaal behang), raamdecoratie, taatsdeuren en kasten (walk-in en wasmachinelast). Zij hebben alles goed uitgevoerd volgens overeengekomen schema inclusief correct oplossen van laatste openstaande punten.

Erg fijn en professioneel

We werden zeer goed ontvangen en geholpen bij het maken van de keuzes. Ook inmeten en plaatsen van de producten werd met grote nauwkeurigheid uitgevoerd. Oog voor kwaliteit en service staat voorop

Aanrader!

Erg blij met het resultaat. Mooie houten jaloezieën en prachtige gordijnen. Ze dachten enorm mee met het samenstellen van de kleuren en materialen. Fijn en goede service met een duidelijke communicatie.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Ze hebben kijk op wat mooi is!

Ze hebben een kijk op wat mooi is. Zien goed en begrijpen wat je wil. Ze hebben goede producten. Goede service. En zijn heel klant vriendelijk. Dus de Hanneke en haar personeel zijn bekwaam en vriendelijk. Tot zaak! Aan rader.

Goed advies, goede service

Zie hierboven

• Ervaring met: Raamdecoratie

heel goed netjes mooi werk geleverd

heel goed

• Ervaring met: Raamdecoratie

Wij zijn zeer tevreden met onze kast. De ruimte wordt nu optimaal benut.

• Vestiging Joop Brugel Woondesign
  • Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten

• Vestiging Joop Brugel Woondesign
  • Creativiteit N.v.t.

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?