Goede ervaring als ik iets wil weten.

Onlangs een korte reisverzekering afgesloten, daarbij werd ik goed geadviseerd.

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Adviesgesprek
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Zowel contact als behandeling/ afhandeling verloopt prima.

Ben prima geholpen en geadviseerd

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Je merkt dat ze tijd maken voor je en het beste voor jou willen.

Je merkt dat ze tijd maken voor je en het beste voor jou willen. NA 3 jaar bij een 'grote' verzekeraar te hebben gezeten, kon ik daar plotseling mijn nieuwe 2de hands motor niet verzekeren nadat ik er daar al 3 had verzekerd. Via een kennis kreeg ik het nummer van Havelaar & van Stolk en binnen een mum van tijd had ik al mijn verzekeringen daar onder gebracht. Pro-actief werd er mee gezocht om het zo goed mogelijk voor mij te krijgen. Dat is wat je krijgt als je met Havelaar & van Stolk in zee gaat. Op naar een lange relatie met ze!

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Goedemiddag, Dank voor uw mooie beoordeling, dit waarderen wij enorm. Wij spreken ook de wens uit een lange en fijne relatie te onderhouden met u. Naast uw huidige verzekeringen zijn wij natuurlijk ook graag bereid uw overige particuliere verzekeringen te bekijken en offreren. Neemt u hiervoor gerust contact met ons op. Fijne dag verder. Groet, Simone

Prima geregeld

Goed luisterend oor en goede raad

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Vooral zo door gaan

Rommelig

Normaal kost een autoverzekering een telefoontje, een email met een offerte en een akkoord. Deze keer was het onduidelijk, rommelig en heb er een aantal keer over terug moeten bellen.

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons zie boven

Dank voor uw beoordeling, we waarderen dat u de moeite neemt om te reageren. Het telefonisch contact is inderdaad wat rommelig verlopen. Onze excuses hiervoor. Wel zijn we blij dat we voor u de oude schadevrije jaren nog in gebruik hebben kunnen nemen zodat u hier financieel voordeel van heeft. We beloven bij deze beterschap voor de volgende keer. Fijne dag verder. Groet, Simone

Geweldige service!

Direct door de eerste medewerker netjes te woord gestaan, geinformeerd en ik kreeg binnen 1 dag een offerte toegezonden. Na akkoordering van mijn kant kreeg ik binnen ‘no time’ de polis gezonden.

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Ga zo door! Oo een persoonlijke manier vakkundig te woord gestaan.

Goedemorgen, Dank voor uw mooie beoordeling, dit waarderen wij enorm. We wensen u veel plezier met de motorfiets. Fijn dat het digitale verwerkingssysteem van offerte naar aanvraag u zo goed is bevallen, wij zijn hier ook erg blij mee. Fijne dag verder. Groet, Simone

Snel en prettig contact

Ze zijn altijd direct bereikbaar. Hebben snel door wat het probleem is of wat je nodig hebt. Wordt snel gereageerd en zo nodig opgelost.

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Goedemorgen, Dank voor uw mooie beoordeling, dit waarderen wij enorm. We wensen u heel veel veilige kilometers met de fiets. Fijne dag verder. Groet, Simone

Zo als het hoort, vriendelijk en beleeft.

Snel

Voor een huis met verhuur en monument status is een verzekering geen sinecure. Nima heeft ons snel geholpen met een offerte. Klasse.

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Één telefoontje en alles wordt geregeld op een professionele wijze!

Deskundig, snel en klantvriendelijk

Bij aanvraag nieuwe verzekeringen zeer deskundig advies voor de beste polissen en zeer snelle afhandeling.

• Heeft u nog tips voor ons Geen

Goedemorgen, Dank voor uw mooie beoordeling, dit waarderen wij enorm. Fijne dag verder. Groet, Simone

Rampzalig!

Betaling voor Allianz Verzekering ging in 2022 zonder tussenkomst van Havelaar & Van Stolk zeer goed door automatische incasso. Daarna stopte de automatische incasso en moest per kwartaal betaald worden, maar dat kon mijn ABNAMRO banksysteem niet verwerken, dus moest ik alles handmatig betalen. Daarna ging het niet goed, 1 betaling werd deels teruggestort en nieuwe betaling met verkeerd bedrag volgde. Ik doe even niets meer om grotere chaos te voorkomen. Ik weet in ieder geval dat ik niet achterloop met de betaling van de 2 verzekeringen, dus hopelijk komt het weer goed in de komende maanden. R.G. Nossin

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Dag mevrouw, Dank voor uw beoordeling en excuses voor deze late reactie. Wij hebben de polissen van Allianz Nederland overgekregen in onze administratie maar mochten niet de door u aan Allianz afgegeven automatische incasso zo maar overnemen. Inmiddels loopt dit weer prima en worden de maandelijkse premies bij u automatisch geincasseerd. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Fijne dag verder. Groet, Simone

Zeer vriendelijk en lief geholpen door Marjella. Een vrouw met een heerlijke stem en een vakkundige kijk op zaken. Dank! Gr H Louw

• Heeft u nog tips voor ons Ga zo door

goede ervaring

Denken mee en hulpvaardig

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons geen idee

Altijd word alles goed geregeld

Ik ben erg blij met onze contactpersoon Altijd is hij bereikbaar en probeert het altijd gelijk te regelen.

onduidelijk formulier

onnodig onduidelijk formulier waardoor verkeerde selectie wordt gemaakt. Medewerker is hiermee eens . Kost veel tijd en ergernis om dit te herstellen zowel voor klant als verzekeraar.

• In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons heldere formulieren opstellen

Geachte heer Venema, Dank voor uw tip en opmerking. We laten het aanvraagformulier aanpassen. U ontvangt uw gewijzigde polis met nieuwe nota 1 dezer dagen per e-mail. Fijne dag verder. Groet, Simone

Altijd zeer vriendelijk en correct geholpen

Prima en heel fijn contact met de medewerkers Denken mee , doen veel moeite voor je ! Zeker een aanbeveling waard Ze krijgen van mij een dikke 10

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Dank voor uw mooie beoordeling, hier zijn we heel blij mee. We zijn u uiteraard graag van dienst. Fijne dag verder. Groet, Simone

Prima geholpen

Meedenkend en vriendelijk geholpen

Ik belde Havelaar & van Stolk om te kijken of ik mijn auto goedkoper zou kunnen verzekeren. Ik werd snel te woord gestaan en de medewerkster was erg vriendelijk. Ze dacht goed met me mee en kon mijn vragen goed beantwoorden. Uiteindelijk kon ik mijn premie flink verlagen terwijl de dekking vrijwel hetzelfde bleef.

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Vlotte en correcte afwikkeling van wijzigingen in verzekeringen

Bij Havelaar & Van Stolk nemen ze alle tijd om je vragen te beantwoorden en je van advies te voorzien. Daarna wordt alles snel en zorgvuldig doorgevoerd.

• Heeft u nog tips voor ons Nee

Ik heb steeds duidelijke info ontvangen betreffende mijn verzekering

Heb nog beroep hoeven te doen i.v.m. een schademelding.

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons geen

Goede en snelle afhandeling.

Zeer tevreden over de hulp en snelle afhandeling.

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding

Snel en duidelijk

Goed en direct correct afgehandeld

• Heeft u nog tips voor ons Nee

Vriendelijke en duidelijke behandeling

Fijn dat er mee gedacht wordt

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Vanuit jullie de klanten erop wijzen dat polissen beter of voordeliger kan

Er wordt met je mee gedacht, snel gehandeld en het bedrijf is bijzonder goed bereikbaar. !

Persoonlijk contact staat boven alles!

• Heeft u nog tips voor ons Evn niet