Betalen voor geen oplossing

Het probleem wat wij hadden is niet opgelost na veel pogingen, uiteindelijk zelf opgelost na mailing naar het technische team van de leverancier van het product. (Waar ze voor zijn) Daarnaast was het binnenpersoneel zeer onvriendelijk en haalde er dingen bij wat niet relevant was aan het probleem. De monteurs waren wel bijzonder vriendelijk.

Goede en snelle service

Onze ketel wordt al jaren door Heinen & Hopman onderhouden, en laatst hebben ze een nieuwe geplaatst. Als er iets is reageren ze snel, en lossen ze problemen adequaat op.

Perfect geïnstalleerd

Alles perfect geleverd

Snelle levering , prettig personeel

Alles ging goed !

Zeer tevreden over resultaat. Nieuwe ketel werkt perfect en worden we weer in een warm huis wakker vanwege de nieuwe thermostaat.

Goede service en bereikbaarheid

Prettig contact, goede planning en service en nemen pro actief contact op wanneer het moment van controle daar is.

Duidelijk, snel en fijn

Zowel de ketel, als de airco’s zijn mooi en snel geplaatst. Met de zonnepanelen braken de dakpannen stuk voor stuk. Duidelijke uitleg over het indaksysteem gehad, nieuwe afspraak gemaakt. Kregen we de week erna een telefoontje dat er eerder plek was. Super mooi geworden en heel blij mee.

Prima voorlichting en service

Goede voorlichting en instalatie

Onbetrouwbaar en duur

De installateur die bij ons de ketel kwam repareren, kwam onbetrouwbaar over. De ketel was na ‘reparatie’ meteen weer stuk. Toen een ander bedrijf laten komen die de ketel hebben gerepareerd voor de helft van het geld.

prima service

Wij hebben al erg lang een huurketel van heinen en Hopman. De service van jullie bedrijf is top. Bij problemen een belletje en het wordt zsm opgelost.

Goede service en een heel fijn bedrijf

Al zeker 26 jaar klant en nog steeds zeer tevreden. Fijne contacten met dit bedrijf . Zijn er super blij mee..

Heinen & Hopman levert een perfecte service.

Ik heb een huurketel en elk jaar krijg is een mededeling omtrent gepland onderhoud.

Altijd goed bereikbaar en snelle service We zijn erg tevreden over Heinen en Hopman

Vakkundig bedrijf

In de installatie techniek de trots van Spakenburg. Ik werk er niet als iemand dat denkt, ik werk al jaren Voestalpine

Het product werkt nog steeds niet volledig!

Quooker besteld geleverd en monteert maar werkt nog steeds niet naar behoren

Monteurs werken netjes en denken goed mee... top!

uitstekend!

alle gemaakte afspraken zijn keurig en op tijd nagekomen

De planning en uitvoering zijn uitgevoerd conform alle gemaakte afspraken. Er is goed nagedacht over de wijze van uitvoering van het werk.

altijd goed

De monteur komt ieder jaar op de afgesproken tijd, is beleefd en de ketel wordt goed onderhouden

Kundig,ervaren en vriendelijk.

Afspraak is afspraak. Wordt het anders dan wordt het gemeld. De monteurs zijn ervaren en geven duidelijk uitleg over de gedane handelingen. Daarnaast vriendelijk en beleefd. Kortom een heel prettig en kundig bedrijf.

uitstekend

goed geholpen en geadviseerd

Betrouwbaar bedrijf dat afspraken nakomt.

Mijn ervaring is al jaren dat Heinen & Hopman een betrouwbaar bedrijf is dat afspraken nakomt. En levert wat ze beloven. Heel belangrijk dat op deze manier wordt gewerkt.

Uitstekende service en vriendelijk personeel.

Ben al vele jaren huurder van een CV ketel. . De weinige storingen werden tot volle tevredenheid snel opgelost.

Goede installateurs.

Alles netjes aangelegd. Alles netjes opreruimd.

De nieuwe cv ketel is op aanraden van de contactpersoon besteld en we zijn tevreden over de monteur die de ketel heeft geplaatst. We zijn tevreden over het geheel.

Produktieweg 12

3751LN Bunschoten-spakenburg

Over Heinen & Hopman Installaties

Een aangenaam binnenklimaat dankzij kwalitatieve installaties. Een aangename samenwerking met onze klanten door een relatie op te bouwen en een betrouwbare partner te zijn. Aangenaam voor het milieu dankzij toepassing van energiebesparende technieken. Hoge kwaliteit spreekt wat ons betreft voor zich. Wij onderscheiden ons met het beste advies voor maatwerk installaties en staan 24/7 klaar voor onze klanten, zakelijk of particulier.