Fijn bedrijf

Prima service, korte lijntjes, goede offerte, professioneel maar ook persoonlijk, en ook bij tegenslag een goede oplossing.

Snel, accuraat en betrouwbaar

Met een noodsituatie in vakantietijd, werd snel geschakeld en een nieuwe CV ketel geplaatst.

Service als werkwoord

Er zijn als het nodig is. Prima communicatie!

Vlotte behandeling...keurig geplaatste airco.. en verfrissend koel!

Heel veel plezier van geen klamme nachten meer...

Na 40 jaar niet goed

Na zo een 40 jaar zeer tevreden zijn geweest heb ik nu zeker een nare ervaring .Jullie hebben 1 1/2 jaar geleden een nieuwe ketel geplaatst de leidingen hiervoor opnieuw aangelegd en de wasmachine opnieuw hierbij aangesloten die extra montage is uiteraard betaald .Ik heb lekkage gekregen jullie gebeld en super snel was daar iemand die zei dat het al een tijdje zo moest zijn geweest om dat er geen goede ontluchting is gemaakt komt het water er boven uit ,hij kon het niet oplossen en zei dat ik beter cq goedkoper een plaatselijk bedrijf moest laten komen wat ik heel bijzonder vindt maar het is niet anders. Monteur weg en ik 2 dagen later geen excuus voor het ongemak en verzuim van montage maar een gepeperde rekening heel oneigenlijk en uit zg coulance werd hij gehalveerd dat ervaar ik zeker niet als netjes .Ik heb u in het verleden aangeprezen daar zijn ook klanten uit ontstaan maar nu nog aanbevelen na deze ervaring wat denk u zelf? Gr .AvLeeuwen

Netjes gewerkt

Vriendelijk personeel en alles naar wens. Technisch inzicht.

Altijd bereid snel en goed te helpen

Al sinds het begin van onze Tandartsenpraktijk in Amsterdam en Osdorp een begrip ook voor alles ! Ook thuis in Laren en zelfs nog vanaf het begin van de huur van een CV ketel in de Hilversumse meent Osdorp

Installatie verliep goed, planning kan beter

Heb het idee dat bij de planning niet alles vlekkeloos verloopt. Zowel bij aanvang als bij de plaatsing ben ik door meerdere personen voor hetzelfde benaderd. Ik weet niet of er gebruik gemaakt wordt van een workflow programma. Dat kan al een hele verbetering geven.

niet professioneel - geen vertrouwen

teveel verschillende mensen tijdens het project beperkte communicatie fouten in systeem - ontwerp kwaliteit niet op niveau niet de H&H die ik ken vanuit familie / eigen betrokkenheid

Prima werk geleverd

Ze hebben netjes gewerkt

Prima gewerkt. Maar ik ben niet zo blij met de manier waarop het afvoerbuisje vd airco in de regenpijp gemaakt is. Het is te recht en niet schuin. Dus lekte het meteen bij de eerste bui. Daarna terug gekomen en gedicht met watervaste tape.....ipv kit, omdat die niet voorhanden was. Ik denk dat dit niet lang goed blijft. Dus heb aangegeven dat ik dan wel weer contact opneem, wanneer die tape loslaat. Wel prima krachten en heel vriendelijk en netjes.

Keurig geregeld weer

De klus duurde uiteindelijk langer dan gepland maar alles is weer netjes en de jongens ruimde alles ook netjes op.

Uitstekend!

Ik was op zoek naar een airco systeem, maar wist niet wat er allemaal mogelijk was voor onze slaapkamers. Na een afspraak te hebben gemaakt zijn alle mogelijke opties doorgenomen en is er een offerte gemaakt. Montage was als snel mogelijk en nu kunnen we weer heerlijk slapen in de warme zomermaanden.

Plezierig om mee te werken.

Keurig de afspraken nagekomen. Vloet en goed gewerkt.

Vakkundig

Netjes vakkundig en vriendelijk personeel!

Voor ons al jarenlang een deskundige en betrouwbare partner !

Zie boven en aanvullend keurige monteurs die weten wat ze doen en geen rommel achterlaten

Werkt allemaal prettig

De lijntjes zijn kort vanwege een langdurige relatie. Er wordt meegedacht in oplossingen. Prettige partner.

Zeer te vreden

zeer tevreden over manier van werken. vriendelijk personeel en uitstekende sevice

Vakkundig en vlotte afhandeling

Goede afspraken in de offerte, planning en uitvoering

Zeker aan te bevelen. Werken waren op het afgesproken moment binnen de afgesproken tijdspanne gerealiseerd.

Super gespecialiseerd in wat ze doen.

Super fijne communicatie. Ze weten precies wat ze doen. Dat geeft de consument vertrouwen.

Snelle goede service

Na problemen met onze CV was binnen 1 dag het grootste probleem (gasvorming) verholpen en is vervolgens snel een offerte opgesteld voor het vervolg. Na gunning snel gehandeld en naar behoren CV vervangen. De ruimte netjes achter gelaten naar plaatsing nieuwe CV.

Snelle en goede service

Mechanische ventilatie box was aan vervanging toe. Gelijk een nieuwe laten plaatsen door Heinen & Hopman Installaties. Werkt weer perfect!

Teleurstellend

In februari zijn er 2 van jullie monteurs langs geweest. Reden omdat wij iedere keer de C.V.-ketel bij moesten vullen. Nieuw expansie vat werd geplaatst. Er werd echter niet gekeken waar dat water lekte. Tot mijn grote ontsteltenis kwam de lekkage van zolder en heeft in een van de logeer kamers gelekt waardoor het plafond schade heeft opgelopen. Geen van jullie monteurs heeft bedacht om alle leidingen na te lopen om te kijken waar het lek nu echt zat. Ik heb hier melding van gemaakt maar dit werd door jullie klantendienst afgedaan als niet ter zake doende en dat jullie monteurs goed werk hebben afgeleverd. Heel teleurstellend allemaal en ik zal jullie bedrijf dan ook aan niemand aanbevelen!

Betalen voor geen oplossing

Het probleem wat wij hadden is niet opgelost na veel pogingen, uiteindelijk zelf opgelost na mailing naar het technische team van de leverancier van het product. (Waar ze voor zijn) Daarnaast was het binnenpersoneel zeer onvriendelijk en haalde er dingen bij wat niet relevant was aan het probleem. De monteurs waren wel bijzonder vriendelijk.

Produktieweg 12 3751LN Bunschoten-spakenburg

Over Heinen & Hopman Installaties

Een aangenaam binnenklimaat dankzij kwalitatieve installaties. Een aangename samenwerking met onze klanten door een relatie op te bouwen en een betrouwbare partner te zijn. Aangenaam voor het milieu dankzij toepassing van energiebesparende technieken. Hoge kwaliteit spreekt wat ons betreft voor zich. Wij onderscheiden ons met het beste advies voor maatwerk installaties en staan 24/7 klaar voor onze klanten, zakelijk of particulier.