Alles prima geregeld

Vriendelijk personeel. Alles snel en vakkundig geregeld.

Prima en vlot gedaan

Beste werkmensen en geen rommel achter gelaten

Isolatie van mij kruipruimte werkt uitstekend

Snel aangebracht in een natte kruipruimte door de vele regen van de afgelopen maanden. Maar dezelfde dag kon ik al het verschil meten door het warmer blijven van mijn houten vloer. Kan nu op blote voeten door het huis.

Prima en vlot gedaan

Beste werkmensen en geen rommel achter gelaten

Uitermate tevreden.

Mijn ervaringen met de Isolatiespecialist zijn uitstekend. Ik ben uitermate tevreden. Ze doen wat ze zeggen. Terecht dat ze door de gemeente Bunschoten zijn uitgekozen voor dit gesubsidieerde project.

Keurig op tijd ,snel en netjes.

Duidelijke uitleg over de manier van isolatie,vriendelijke werknemers. Werk is netjes gedaan. Nu afwachten of het inderdaad werkt,maar daar vertrouwen we op.

Afspraak gemaakt en konden op korte termijn komen. Na de offerte beslissing gemaakt voor een afspraak. Er was geen lange wachttijd. Personeel wat voor de isolatie kwam was vriendelijk. We zijn blij dat we deze keuze hebben gemaakt, het scheelt echt. Veel minder last van koude voeten, wat ook diegene zei, die alles kwam bekijken. Ik zou het bedrijf aanbevelen.

Top ervaring

Erg blij met de isolatie en de manier waarop alles geregeld is.

Perfect van schouw tot oplevering

Van het moment van het maken van een afspraak tot het eindresultaat (geïsoleerde vloer) is alles zonder enig probleem verlopen. Goede informatie via telefoon/mail, duidelijke afspraken en perfecte communicatie. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen! Ga zo door.

Netjes en snel gewerkt

Goed voorgelicht over de bewerking en de offerte toegelicht. Ondanks het slechte weer alles buiten om het huis keurig schoongemaakt. Binnen in en om het kruipruimte ook netjes achter gelaten. Fijn bedrijf om het werk te laten uitvoeren.

Alles goed gegaan

Vriendelijke, deskundige partij!!

Uitstekend werk verricht zonder rommel. Aanbevolen!

Uitstekend werk verricht. Snel en zonder rommel. Aanbevolen!

Denken in oplossingen

Vriendelijk en meedenkend. Door vleermuiswet werd eerste offerte erg duur. Bedrijf komt zelf met oplossingen om de isolatie minder duur te maken. Uitstekende communicatie. Vriendelijk personeel.

Van offerte tot en met uitvoering uitstekend verlopen.

Prima gesprek vooraf, keurige uitvoering en adviserende actie voor het aanvragen van subsidies.

Scherpe prijs, kundig bedrijf

Scherpe offerte gedaan door een bedrijf met verstand van zaken, heel tevreden mee

Aan bevelen

Goed bedrijf ,fijne adviseur te vrede vanaf het begin neemt de tijd voor advies Netjes gewerkt .

Mijn ongerustheid over mijn vochtige kruipruimte is veranderd in tevredenheid.

Door een deur aan deur verspreide folder kwam ik in contact met het verkeerde isolatie bedrijf, dat mij een offerte gaf, twee maal zo hoog als - uiteindelijk-de offerte van de isolatie specialist. Op aanraden van mijn schoonzoon bleef ik door zoeken en kwam ik bij dit sympathieke bedrijf terecht. De offerte bleek redelijk, het advies om de kruipruimte te vullen met kleine balletjes bleek effectief te zijn en mijn woonkamer is sindsdien behaaglijker. Bovendien waren de medewerkers bekwaam en vriendelijk. Ik ben een tevreden mens!

Deskundig en niet te duur

De medewerkers voor de isolatie kwamen precies op tjd en werkten snel. Dat was prima. Een klein puntje van aandacht vraag ik voor het gesprek voorafgaaand aan de isolatie. Ik koos er voor om niet mijn hele vloer te laten isoleren. De niet geisoleerde vloeren voelen nu kouder aan omdat de temperatuur in de kruipruimte nu veel lager is. Daar is me niet op gewezen. Was me dat verteld dan zou ik de overige vloeren ook hebben laten isoleren.

Prima werk@

Netjes gewerkt,alles schoon achtergelaten

Top tot dat je met een probleem zit

Beetje jammer dat ze na mijn mail twee weken geleden niets van zich hebben laten horen. Ik weet dat de kans bestond dat de nieuwe isolatie niet overal kon komen. I.v.m met de oude isolatie die er nog gedeeltelijk in zit. Maar ik heb een nieuwe voordeur laten plaatsen bleek dat er helemaal geen isolatie in de spouwmuur zit. T.p.v van het kozijnwerk. Foto's van gemaakt en doorgestuurd. Normaal had ik dik 5 sterren gegeven maar nu 2 sterren.

Beste meneer Molendijk, Wij proberen dit soort problemen liever telefonisch op te lossen, om misverstanden te voorkomen. Helaas liepen elkaar telefonisch steeds net mis. Uiteindelijk kregen we elkaar te pakken en gelukkig hebben we een oplossing kunnen vinden! Hartelijke groet, Het team van Isolatiespecialist.nl

prima geregeld

netjes uitgevoerd

Alles klopt: de afspraken én het uitvoeren

In de bovenstaande zin is alles al gezegd

Aardige personeel

Keurig personeel, wel een beetje moeilijk verstaanbaar.

Nijverheidstraat 5 2751GR Moerkapelle

Over Isolatiespecialist.nl

Wij zijn een landelijk opererend bedrijf met een passie voor het helpen van mensen. Dit doen wij door middel van onze isolatieservice. Wij kunnen u helpen door uw spouwmuur, kruipruimte, vloer of dak te isoleren. Dagelijks zijn we met zo'n 100 collega's in de weer om Nederland te verduurzamen. Bent u toevallig in de buurt van onze hoofdvestiging in Moerkapelle en wilt u isolatieadvies of wilt u even kennismaken? Kom eens langs voor een heerlijk kopje koffie! Op woensdag krijgt u er zelfs een pannenkoekje bij.