Prima werk afgeleverd

Waren keurig op tijd netjes en vriendelijk

Prettige manier van werken

Mensen waren vriendelijk en uitleggend en netjes werkend.

de isolatie netjes gedaan!

fijn op tijd, het blijft natuurlijk een naar klusje onder de grond! Maar alles keurig geregeld en ook nog opgeruimd. Dank jullie wel,

Uitstekend bedrijf om zaken mee te doen.

Na een prettig adviesgesprek, heb ik gekozen voor bodemisolatie met HR++isolatieparels. Keurig op de afgesproken tijd reed de vrachtwagen voor. De vriendelijke medewerkers werkten netjes en snel. Binnen het uur hadden ze de klus geklaard en waren ze weer vertrokken.

Fijn bedrijf met goede medewerkers

Ondanks de lange levertijd een goed uitgevoerde spouwmuurisolatie door vakkundige en vriendelijke medewerkers.Ik zou het zo opnieuw laten doen maar ik heb geen muren meer over.

Snelle aanvraag en onderzoek, korte wachttijd tot de isolatie. 2 keurige werknemers, snel en netjes gewerkt, geen rommel achtergelaten.

Meedenkend en goede serves

Duidelijk informatie en bereid om latere vragen te beantwoorden. En denken met je mee. Toen het werdt gedaan waren de mannen netjes en gaven uitleg. Ook toen ze klaar waren hebben ze alles netjes opgeruimd

De mensen van de Isolatiespecialist waren netjes op tijd en hebben prima werk afgeleverd. Ben heel tevreden en zou jullie bedrijf bij ieder kunnen aanbevelen Jullie hebben prima mensen in dienst !!

een prima bedrijf

Zeer correct bedrijf met vakkundige nette werknemers zeker aan te bevelen.

Goed en betrouwbaar

Netje op tijd . Vriendelijke mensen.

Super tevreden

Wij hebben onlangs onze (kletsnatte) kruipruimte laten isoleren. Het hele proces vanaf het eerste gesprek tot en met de daadwerkelijke uitvoering is daarbij vlekkeloos verlopen.

Alles klopt

De uitleg, de afspraken, de werkwijze en het resultaat. Blij mee !

Fijn bedrijf. Komen afspraken na

Mijn spouwmuur en vloer zijn geïsoleerd. Ze hebben keurig gewerkt, aardige mensen. Doen wat ze zeggen. Nog geen idee of het effect heeft. Het is nog niet bloedheet of heel koud geweest sinds de isolatie.

Alles klopt

Wij hebben bodemisolatie laten uitvoeren. De expert die de situatie eerst kwam bekijken, zag al snel wat voor onze situatie het beste was. De uitvoering ging gemakkelijk. De mensen kwamen keurig op tijd en werkten snel en schoon. Kortom: de verwarming is nog niet aan geweest, maar alles lijkt vlekkeloos te zijn verlopen.

Op tijd, beleefd en naderhand goede voorlichting.

Goed en komen afspraken na.

Goed en komen afspraken na. De vrachtwagen was iets groter dan verwacht en blokkeerde de straat voor half uur maar dat is de overzien voor buurtbewoners

vriendelijk personeel.

Ze werken nauwkeurig en netjes.

Een eerlijk advies en komen de afspraken na

Deskundog advies en de isolatie is keurig en deskundig uitgevoerd. Ook het personeel zeer beleefd. Fijn bedrijf.

Prima werk

Prima werk

Werkzaamheden prima, communicatie slecht.

Werkzaamheden ter plekke zijn prima uitgevoerd. Communicatie met kantoor slecht. Meerdere malen gebeld om bepaalde zaken rondom de factuur te regelen maar telkens werd er beloofd terug te bellen maar vervolgens is dat nooit gebeurd.

Alle stappen goed begeleid

Vooraf goede voorlichting. Nette afhandeling van de werkzaamheden. Ook erna goede uitleg over subsidie aanvragen.

Degelijk bedrijf

Na de voor inspectie en het daarbij behorende advies, waren we dezelfde dag al in het bezit van de offerte. Via de site van het bedrijf is alles goed terug te vinden. Zeer duidelijk en overzichtelijk Na het uitbrengen en accepteren van de offerte hebben we niet lang hoeven wachten op de uitvoer. De isolatie (bodem isolatie in ons geval)zelf werd snel en degelijk uitgevoerd. Niets te klagen, kan het bedrijf dan ook aanraden.

Vakkundig en prettig advies

Na goed advies zijn de werkzaamheden vlot en prettig verlopen.

Prima!!!

Goede ervaring in de mailwisseling. Vlotte afspraken. Keurig afgewerkt. Een compliment waard!!

Uitleg over isolatie en uitvoering was duidelijk { huisbezoek} het was een prettig gesprek. Ook de isolatiekorrels in de kruipruimte vullen is netjes en snel gegaan, twee keurige, vriendelijke en beleefde medewerkers.

Nijverheidstraat 5

2751GR Moerkapelle

Over Isolatiespecialist.nl

Wij zijn een landelijk opererend bedrijf met een passie voor het helpen van mensen. Dit doen wij door middel van onze isolatieservice. Wij kunnen u helpen door uw spouwmuur, kruipruimte, vloer of dak te isoleren. Dagelijks zijn we met zo'n 100 collega's in de weer om Nederland te verduurzamen. Bent u toevallig in de buurt van onze hoofdvestiging in Moerkapelle en wilt u isolatieadvies of wilt u even kennismaken? Kom eens langs voor een heerlijk kopje koffie! Op woensdag krijgt u er zelfs een pannenkoekje bij.