Telefonisch contact na aanvraag informatie. Binnen drie dagen kwam er iemand kijken. Daarna snel de offerte in de mail. Na goedkeuring ook weer snel afspraken kunnen maken. Op de dagen zelf waren de mannen keurig op tijd. Het waren op elkaar ingespeelde teams. Ging allemaal vlot en netjes. Ook de informatie die je krijgt om eventueel subsidie aan te vragen was duidelijk Zeer tevreden en zeer aan te bevelen.

FABULEUS !!!

Ik kreeg op vrijdag 5 Jan. een geheel vrijblijvende inspectie van mijn kruipruimte. Deze inspectie gaf groen licht voor het aanbrengen van vloerisolatie. Ik had zelf wat research gedaan betr. de mogelijkheden en in overleg met de Isolatiespecialist gekozen voor het aanbrengen van 55 m² Icynene H2Foam Lite (HFK-vrij). Op zaterdag 6 Jan. de offerte binnen! met een streefdatum van 23 Jan. Maandag 8 Jan. nog effe contact gehad met de planning i.v.m. de opdrachtbevestiging en kreeg ik te horen dat de streefdatum niet haalbaar was, maar of het ook op 18 Jan. kon (Hoera !!!) Op donderdag 18 Jan. een pietsie later dan het afgesproken tijdsblok (verkeersproblemen) arriveerden de heren om 12.45 uur en om 15.15 uur zat er 55m² Icynene met een laagdikte van minimaal 18cm. onder mijn vloer!! De volgende dag had ik meteen een vloertemperatuur die 4 graden hoger was dan voor het aanbrengen van de isolatie. Als er 6 sterren te vergeven waren had ik dat ook gedaan! Al met al ben ik een uiterst tevreden klant.

Professioneel en klantvriendelijk

De informatie die we ontvingen over spouwmuurisolatie was duidelijk. Er werden goede afspraken gemaakt en de isolatiespecialist was altijd telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen. Het isoleren verliep vlot en volgens plan, zonder veel overlast. Ik ben nu wel benieuwd of dit isoleren gaat helpen in het verminderen van ons gasverbruik.

Een net bedrijf wat doet wat het zegt

Ze hebben keurig de werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en vooral het contact mbt tijd en opkomst waren super alsook de info vooraf.

Van begin tot eind een mooi bedrijf

Het begint met een heldere uitleg en advies. In ons geval was dit bodemisolatie. De vervolgstappen zijn overzichtelijk en snel. Het aanbrengen van de bodemisolatie ging heel snel door bekwame en gezellige mensen. Al met al een goede ervaring tegen een mooie prijs.

Prima service, netjes gewerkt en mooie prijs

Zowel tijdens de opname als de uitvoering was het personeel zeer vriendelijk en deskundig. Ze bieden een goede prijs t.o.v. anderen en komen hun afspraken na. En het effect van de isolatie van de spouwmuren is echt merkbaar!

Uit de kunst

Uitstekende communicatie De afspraken nakomen Bijzonder vriendelijke mensen. Mocht ik mijn buitenmuur gaan isoleren dan komt de ISOLATIESPECIALIST als eerste in aanmerking.

Was vriendelijke en deskundige hulp.

Vader en zoon kwamen aan. Grote rollen isiolatiefolie verdwenen een voor een snel onder de vloer van ons huis. Waren vriendelijke mannen. Er moest wel geboord worden om folie te bevestigen. Karwei was binnen paar uur klaar en het resultaat kon ik zien op filmpje dat hij met mobieltje had gemaakt. Super tevreden. Ik gaf lekkere cake-jes meer voor terugreis en was dankbaar!

Mijn ervaring met het bedrijf de isolatie specialist heb ik als perfect ervaren,goed werk afgeleverd netjes alles afgehandeld, en de 2 poolse arbeiders waren keurige jongens, al met al een prima bedrijf mvg a.kornet

Toppie

Super snel afgehandeld

Netjes gewerkt,vriendelijke heren.

Het is een stuk behagelijker in huis na de isolatie.

Goede vakmensen

Duidelijke uitleg. Vakwerk geleverd

Prettige mensen die goed meedachten en een goede oplossing aandroegen

De oorspronkelijke opzet, van buiten af de kruipruimte bereiken dmv gat boren, bleek niet nodig te zijn. Via de kruipruimte kon met enig graafwerk de klus zonder boren worden geklaard.

Goede en eerlijke werkwijze materiaal en mensen alle afspraken klopte ook de prijs.

Deze mannen hadden 5 jaar eerder mogen komen.

Meedenkend en vriendelijk

Zeer prettig en werken snel. Heel tevreden hoe ze meedenken over welke isolatie (Spui-, vloer- of bodemisolatie) het beste is ook al betekent het dat voor hun dat je de de goedkopere keuze maakt.

Ging wel goed, waren vriendelijke mannen. Alleen slang was poreus, overal water, dat kan beter. Ik had stenen vloer, maar je zal vloerbedekking hebben, dat is minder. Fijne dag. Mevr E vd geest.

Goede voorlichting en uitvoering

De info van de vertegenwoordiger was verhelderend. De uitvoering was uitstekend, personeel was vriendelijk en werkte netjes.

top ervaring

Prima netjes en snel gewerkt. Vriendelijke mensen was top geregeld

Makkelijk contact te maken. Prima advies en uitvoering.

Ik was voornemens met folie te isoleren, maar dat bleek tijdens het adviesgesprek dat dit met dampwerende folie onder het parket/laminaat niet de beste keuze was. Op aanvullende vragen werd snel gereageerd. Bij beoordeling van de kruipruimte werd houtworm geconstateerd, ook daarbij werd ik op weg geholpen om dat op te lossen. De afspraak voor de uitvoering was daarna snel gemaakt. De mannen boven en onder de vloer werken, snel en netjes. Ook alle benodigde stukken voor een subsidie-aanvraag heb ik netjes aangeleverd gekregen. En het belangrijkste: geen ijskoude vloer meer ;-).

Betrouwbare normale vertegenwoordiger, nette monteurs, erg tevreden.

Na isolatie voelt vloer veel behagelijker aan, investering waard. Subsidie aanvraag zelf verzorgt, goede instructie.

Netjes geregeld

Vloerisolatie is uitgevoerd door Walther. Heeft keurig werk afgeleverd en geeft gevraagd en ongevraagd eerlijke adviezen. Voor de ISDE subsidie heeft Walther foto's gemaakt van de werkzaamheden en aan mij verzonden via we-transfer. Met de eerder toegezonden handleiding is het mij gelukt om de subsidie aan te vragen.

snel en goed waarbij heldere gemaakte afspraken worden nagekomen!

Nadat ik kenbaar had gemaakt, na een oproep middels een brief van de gemeente, geinteresseerd te zijn om vloerisolatie aan te laten brengen, werd ik al binnen enkele dagen door de isolatiespecialist gebeld voor een afspraak. Binnen enkele weken werd ik bezocht door een inspecteur (Maarten) van dit bedrijf. Hij onderzocht de kruipruimte em maakte ter plaatse een plan van aanpak op en kon hij mij direct al vertellen wat het e.e.a. mij persoonlijk ging kosten, maar legde ook direct uit welke kosten door de gemeente werden gedragen en welke mogelijkheden ik ook nog had om subsidie aan te vragen. Dezelfde avond ontving ik van Maarten de officiele offerte die ik eigenlijk alleen nog maar behoefde te bevestigen / accepteren. Dit gedaan hebbende werd dit ook nogmaals bevestigd en werd ik kort erna al gebeld door het bedrijf voor een afspraak om de isolatie aan te komen brengen. Ook dit kon al vij snel gebeuren. Op gemaakte dag en datum verschenen twee uiterst vriendelijke mannen die in enkele uren tijd onze kruipruimte vulde met isolatie. Er was in huis en op straat niet te merken dat zij geweest waren, want zelfs de weggewaaide isolatiechips werden door hen opgeraapt in de wijk! Toppers waren het en ik kan hen en uiteraard dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

vraag me af of er overal 20cm bodemisolatie ligt

het lijken de golven van de zee wel om het zo maar te zeggen. dus op sommige plekken ligt het hoger en op andere plekken lager.

Beste meneer Kramer, Uw adviseur heeft u vandaag tijdens een willekeurige steekproef bezocht. De kruipruimte is nooit een vlakke racebaan. Er wordt een rapport opgesteld om te kijken of vervolgstappen nodig zijn. Wij nemen contact met u op. Hartelijke groet, Het team van Isolatiespecialist.nl

zeer goed

De isolatiespecialist.nl heeft bij mij keurig werk afgeleverd. vanaf het begin met de eerste gesprekken tot aan einde met het aanbrengen van de vloerisolatie ben ik zeer tevreden over isolatieapecialist.nl

Het was ook super snel afgerond. Top.

Over Isolatiespecialist.nl

Wij zijn een landelijk opererend bedrijf met een passie voor het helpen van mensen. Dit doen wij door middel van onze isolatieservice. Wij kunnen u helpen door uw spouwmuur, kruipruimte, vloer of dak te isoleren. Dagelijks zijn we met zo'n 100 collega's in de weer om Nederland te verduurzamen. Bent u toevallig in de buurt van onze hoofdvestiging in Moerkapelle en wilt u isolatieadvies of wilt u even kennismaken? Kom eens langs voor een heerlijk kopje koffie! Op woensdag krijgt u er zelfs een pannenkoekje bij.