Een compleet plaatje service en kwaliteit!

Vanaf het eerste mailcontact naar contact met DJ, saxofonist en live painter tot super feest en prachtig schilderij! Ieder muzieknummer was raak van de DJ, het schilderij is super geworden en de kers op de bruidstaart de saxofonist die het feestje echt los maakte. Absolute aanrader!

• Kwaliteit optreden muzikant

Mede dankzij DJ Joost is ons 30 jarig bruiloftsfeest een onvergetelijke avond geworden. Hij wist precies welke muziek hij voor ons moest draaien en op het juiste moment. Wij hebben genoten. Dankjewel Joost!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Geweldig feest gehad met Ralph!

In de aanloop van het feest verliep de communicatie heel snel en soepel. Heel erg fijn in de samenwerking. Ralph heeft zich extra ingezet en tijdens de ceremonie ook muziek aangezet. Het feest was geweldig, de muziek sloot precies aan bij wat we wilden en hij heeft er echt een feestje van gemaakt! Dankjewel :)

• Kwaliteit optreden muzikant

Het feest was geweldig en DJ Vincent ging lekker los!

Wij hebben een fantastische dag en avond gehad, het feest was ook geweldig, DJ Vincent was lekker aan het draaien (en zelf ook aan het dansen op zijn plaatjes :-) ), onze complimenten!!! DJ was ruim op tijd aanwezig met alle spullen, contact vooraf was ook vriendelijk en makkelijk. De audio- en lichtinstallatie voldeed prima voor de locatie van ons feest (gewelf in Fort).

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

et was helemaal top. Als iedereen op de dansvloer staat was het geweldig

Helemaal top!

En weer een knalfeest dankzij de dj's van L.A. Dj's. Dank!

• Kwaliteit optreden muzikant

Goed feest gehad en prettig contact!

Supergoede ervaring gehad. Prettig contact vooraf en tijdens, vlekkeloze service, en natuurlijk een fantastisch feest! Erg blij met de keuze voor Thomas en Rob! Het enige - echt piepkleine - minpuntje is dat er wel net een paar actuele hitjes meer gedraaid hadden kunnen worden, maar dat heeft ongetwijfeld ook te maken met de door ons aangeleverde afspeellijst met relatief wat 'oudere' nummers. Verder echt perfect dus heel veel dank!

• Kwaliteit optreden muzikant

Flexibel meegedacht; geslaagd feest!

Voor een feestje in beperkte ruimte, waar geen ruimte was voor een volledige DJ booth, geeft L.A. DJ's flexibel meegedacht in een oplossing. Uiteindelijk kwam DJ Joost die op 2 statafels kon draaien, incl. lichteffecten. Een erg geslaagd feest met een mooie mix van verschillende stijlen zoals vooraf aangegeven bij onze voorkeuren. Bedankt!

Fantastisch!

Geweldige muziek en sfeer. En tevens ook goede communicatie. Veel complimenten en opmerkingen gehad van onze gasten. Echt een aanrader!

• Kwaliteit optreden muzikant

Erg mooie avond gehad dankzij DJ Joost! Heeft onze muziekwensen goed geïnterpreteerd en een super uitvoering!

Helemaal te gek!

Dj Vincent en saxofonist kregen iedereen op de dansvloer en het ging helemaal los. Fantastisch. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een geschikte dj om we een knallend feest van te maken!

Helemaal naar wens

Prettige communicatie en er werd fijn gedraaid op de avond zelf - helemaal volgens onze wensen. Enige aandachtspuntje was dat we zelf meermaals (tot op de dag voor de bruiloft) achter een vraag over de openingsdans aan moesten zitten. Maar is uiteindelijk helemaal goedgekomen.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

DJ Yorick draaide op onze bruiloft. Het was een top feest!!! Alle gasten waren erg enthousiast. Yorick had goed naar onze wensen geluisterd en was erg flexibel zelfs op het feest! Wij hebben genoten! Bedankt voor alles!

• Kwaliteit optreden muzikant

Heel goed. Snel geschakeld!

Optreden was top. Vond het wel iets prijzig maar ik was last minute en het optreden was goed dus daar kan ik mee leven.

Vriendelijk, beleefd en weet hoe in te spelen op het publiek

• Welke artiest heeft er voor u opgetreden? DJ Kevin

DJ Kevin heeft de muziek verzorgd tijdens onze bruiloft (23-02-2019). Hij kreeg met zn gevarieerde aanbod de hele dansvloer aan het dansen. Zonder echt een genre als voorkeur te hebben uitgesproken, was alles gewoon fantastisch en speelde hij goed in op het publiek. Kevin is daarnaast zeer professioneel, goed benaderbaar, duidelijk en snel in het antwoorden en denkt graag mee over de invulling van het programma. Ik zou een ieder aanraden om Kevin te boeken !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Email verkeer tussen Thomas ging soepel. Helaas op de dag zelf waren we niet zo tevreden met de DJ. Hij was heel terughoudend en nam geen eigen initiatief. Bedrijf zelf is fijn om mee te werken, DJ iets minder.

• Welke artiest heeft er voor u opgetreden? DJ Jonathan

Beste Wendy, bedankt voor je feedback. We doen altijd hard ons best om de dj zo goed mogelijk te matchen bij de muziekvoorkeuren van de klant, dat lukt vaak, maar helaas niet altijd. We hopen dat jullie wel een fijne avond hebben gehad, Jonathan vond het in ieder geval erg leuk om voor jullie te draaien.

DJ Kevin weet hoe hij het publiek moet bespelen met tijdloze muziek. Een echte aanrader!

• Welke artiest heeft er voor u opgetreden? DJ Kevin

Hij is een top DJ met een grote kennis van alle soorten muziek en genre’s! Hij draaide op ons feest voor iedereen wat wils en daardoor is het een echt top feest geworden, hij heeft geen fout plaatje gedraaid. Heb hem al vele keren aanbevolen aan vrienden, familie en kennissen en deze waren ook allemaal top tevreden👍

• Welke artiest heeft er voor u opgetreden? Kevin Knook

Professionele DJ die er echt een feestje van wist te maken. We hebben de hele avond op de dansvloer gestaan.

• Welke artiest heeft er voor u opgetreden? DJ Tim

Alles was werkelijk perfect: ze waren er mooi op tijd, speelden goed in op het publiek en alles was bespreekbaar! Echt top. Ook de communicatie met L.A. DJ’s verliep steeds er snel en soepel.

• Welke artiest heeft er voor u opgetreden? Joost en Rob

Ontzettend goede ervaring! Speelde heel goed in op publiek, mede door de DJ stonden nagenoeg alle gasten de hele avond op de dansvloer. Iedereen aan te raden!!;) Zeer goede prijskwaliteitverhouding.

• Welke artiest heeft er voor u opgetreden? DJ Mister T

Prima verzorgde avond , was zoals afgesproken van te voren . Complimenten aan DJ Nick.

• Welke artiest heeft er voor u opgetreden? DJ

We hebben echt genoten van een geweldig feest op onze bruiloft. Remco en Jake waren heel relaxed wat ons en alle gasten hielp en lekker los te gaan en echt te genieten. We zijn ook super blij met onze keuze om een saxofonist toe te voegen. Het gaf nog net dat beetje extra wat ervoor zorgde dat het een tof en bijzonder feest was! Van onze gasten hebben we ook alleen maar positieve reacties gehoord!

• Welke artiest heeft er voor u opgetreden? Remco & Jake

Top avond gehad!