DJ Joost , We Want More !

Dankzij de DJ-Skills van DJ Joost is ons feest onvergetelijk geworden. Zowel jong als oud ging helemaal los op de dansvloer. Hij bouwde zijn muziek goed op en voelde de sfeer perfect aan waardoor het dak er compleet af ging. Ik heb zowel mijn ouders als mijn schoonouders zien walsen, schuifelen, hakken en jumpen. De communicatie met LA DJ's voorafgaand aan het feest was ook erg fijn. Ze reageerde snel en helder waardoor ik dit aan iedereen kan aanbevelen.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Leuk, flexibel en professioneel bedrijf, dat goed meedenkt met je wensen

Zeer goede prijs-kwaliteit

Erg tevreden met de communicatie, mogelijkheden en de prijs. Zou ze zo weer boeken!

Super avond gehad!

DJ Vincent heeft op onze bruiloft op 24-09-2021 gedraaid. Het was een knalfeest! Wij hadden verzoekkaartjes gemaakt en die werden veel gebruikt. Hartstikke leuk! De communicatie was ook top!

Top feest!

Leuk feest gehad met enthousiaste DJ (Vincent). Veel complimenten van de bruiloft gasten gehad! Draaide voor ieder wat wils!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Wat een getalenteerde saxofonist!

Tom Jacks heeft echt prachtig op onze bruiloft gespeeld! Helaas konden we vanwege de Corona maatregelen geen DJ optreden hebben omdat luide muziek of dansen niet was toegestaan. Lucas was altijd ontzettend aardig tegen ons en heeft ervoor gezorgd dat wat wel mogelijk was ook mogelijk gemaakt werd! Gelukkig konden we wel de prachtige saxofoon muziek van Tom Jacks meemaken. Helaas mocht hij enkel achtergrond muziek spelen maar wij hebben hier zoveel van genoten! Hij voelde precies aan wat bij onze bruiloft paste! We hadden ook de fotobooth erbij genomen en dit was ook een succes! Kortom, L.A. DJ's is een echte aanrader!

• Inspelen of sfeer DJ N.v.t.
  • Muziekkeuze DJ N.v.t.

Top feest!

Een heerlijke feestavond gehad met een leuke, bekwame DJ en saxofonist. De communicatie vooraf is ook allemaal top verlopen, zowel met la dj’s als met de dj zelf.

• Kwaliteit optreden muzikant

Een toevoeging aan ons huwelijksfeest!!

Goede communicatie en meedenken voorafgaand aan het optreden ivm de steeds veranderende coronamaatregelen. Van een allround dj voor een dansfeest overgezet naar allround dj voor een leuke sfeer tijdens het feest.

• Kwaliteit optreden muzikant

DJ Vincent maakte het feest een feestje

Voor onze bruiloft koffie gedronken voor een kennismaking met 'onze' DJ. Het is een prettig gesprek en in de maanden die volgen hebben we af en toe contact. Dat maakt het persoonlijk. Tijdens het feest weet Vincent de sfeer goed aan te voelen en zijn muziek schalt over het strand en de dansvloer blijft bezet. Zelfs de bruidegom, die er van overtuigd was niet te gaan dansen, vond zichzelf regelmatig terug op de dansvloer. Een beter compliment kun je als DJ niet krijgen. Vincent heeft voor ons de avond perfect gemaakt.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Het perfecte huwelijksfeest dankzij DJ Joost!

DJ Joost heeft het feest 's avonds op onze huwelijksdag perfect laten verlopen. Bij het boeken van DJ Joost hebben we een heel fijn Skype-gesprek met hem gehad waarbij we al onze wensen hebben besproken. Hij had ook goede tips die ons geholpen hebben bij de organisatie van de avond. Mijn man is Amerikaan met een Indiase achtergrond. Wij hadden daardoor een heel gemengd gezelschap en DJ Joost heeft daar perfect op ingespeeld met een afwisseling van Amerikaanse, Nederlandse en Bollywood nummer. Daarnaast hadden onze gasten voor optredens gezorgd; zang, dans, cabaret etc. DJ Joost liet al die optredens vlekkeloos verlopen. We hebben een fantastische avond gehad en dat hebben we aan Joost te danken. We raden DJ Joost dan ook van harte aan!

Superavond!

DJ Tim heeft de laatste 2 uur van mijn feest de muziek verzorgd. Het was helemaal goed, juiste sfeer en muziekkeuze! De dansvloer was gedurende deze uren steeds bezet. Mijn gasten en ik hebben ontzettend genoten!

• Kwaliteit optreden muzikant

Volledig naar wens en verwachting!

Joost heeft gedraaid op onze bruiloft, en heeft aan alle verwachtingen voldaan. Hij heeft goed ingespeeld op onze wensen, hij heeft voor een zeer goede sfeer gezorgd. Wij hadden de wens om een gevarieerde avond te hebben qua muziek gezien de uiteenlopende leeftijden en muzieksmaken. Dit heeft Joost uitstekend gedaan en we hebben zeer veel positieve en enthousiaste reacties gekregen. Het contact vooraf het feest was ook prettig, heel relaxed en Joost heeft ons ook bruikbare tips gegeven wat betreft de muzikale aankleding. Prijs/kwaliteit voor mij een verdiende 10! Joost en L.A-D.J's bedankt voor de prettige samenwerking!

Saxofonist Martijn

Uitstekende en zeer professionele saxofonist die elke zaal op z’n kop kan zetten. De sfeer is perfect en hij kan moeiteloos inspelen op de DJ. Dit feestbeest mag op geen enkele party ontbreken!

Fantastisch swingend optreden!

L.A. DJ's heeft het optreden verzorgd op onze nieuwjaarsborrel. Een super swingend optreden van 4 heel enthousiaste mensen. Echt een aanrader als je van dansen houdt! Ook verloopt de communicatie altijd heel prettig.

• Kwaliteit optreden muzikant

Dj met uitgebreid pakket met een toffe lichtshow

Uiteraard hebben we met z'n allen genoten van de muziek en hebben we flink wat gelachen ook. De lichtshow en de Dj tafel vond ik persoonlijk er mooi uit zien. De Dj heeft goed gekeken naar de sfeer op de groep en paste daarop zijn muziek aan. 1 minpuntje was dat de Dj in het begin veel gericht was op zichzelf maar nadat ik met hem gesproken had kwam daar verandering in. Ik raad deze Dj zeker aan!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

We hebben een waanzinnig feest gehad!

Het dak ging er af met DJ Vincent en Jake on Sax! Vincent voelde erg goed aan wat hij moest draaien en Jake speelde daar goed op in. Een avond om nooit te vergeten!

• Kwaliteit optreden muzikant

Joost laat het feest swingen!

Met een aantal voorkeursnummers heeft Joost er in dezelfde stijl een super mooi feest van gemaakt! We hebben de hele avond gedanst!

Top DJ en saxofonist met goede service van L.A. Dj's

Vanaf het begin alles top en makkelijk geregeld qua muziek voor op onze bruiloft. DJ Vincent en Saxofonist Jake hebben van onze bruiloft een geweldig feest gemaakt en wisten ons en onze gasten zeer goed te vermaken. Onwijs bedankt! Hartelijke groeten, Eline en Adil

top

helemaal leuk!

Voldoende goed

Het duurde even voordat dat de DJ aansluiting vond met het publiek. Wel enthousiast en later op de avond steeds beter.

Heerlijke feestavond met DJ Vincent

We hebben op onze bruiloft een fijne ervaring met LA DJs en DJ Vincent gehad. Het afstemmen en de opbouw verliep goed, het was fijn een kennismakingsgesprek met de DJ te hebben en de avond zelf verliep top. Vincent speelde erg goed in op de sfeer en luisterde naar de aanvraagnummers van het publiek. Hij deed zelfs zijn best een nummer te draaien die hij in eerste instantie niet bij zich had omdat hierom werd gevraagd, kortom een top avond!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Gewelidig!! Goede muziek keuze en bovenal een hele leuke vent!!

Zie hierboven

Allermooiste feest ooit!

DJ Joost en Yoran on sax hebben ons huwelijksfeest echt laten knallen! Wat draaide Joost top en Yoran is echt een held met de sax. Hebben van iedereen complimenten gekregen, zelfs van een van onze gasten die zelf een ervaren dj is. Kan LA dj’s iedereen aanraden. Communicatie is goed en ze luisteren echt naar je wensen.

• Kwaliteit optreden muzikant

Goede service en de kwaliteit voor een fantastische avond

De DJ (Yorick) en saxofonist op onze bruiloft hebben er mede voor gezorgd dat het een fantastisch feest is geworden. Zeker een aanrader!

Tim deed het top

Ondanks de onaangename verrassing dat de muziekinstallatie van onze trouwlocatie een limiter had, waardoor het geluid niet hard kon, maakte DJ Tim er het allerbeste van. Hij draaide lekker gevarieerd en liet nummers niet te lang draaien en goed in elkaar overgaan. Er was daardoor niet heel veel lijn te herkennen maar goed :) Misschien door de omstandigheden, Tim moest (pro-actief) extra speakers sjouwen terwijl de show al bezig was, werd niet enorm veel gedaan met de aangeleverde muziek, die wellicht ook niet helemaal feest proof was. Hij hield zich in ieder geval heel goed aan de blacklist. Tot slot, alles werd mooi uitgelicht en hij bleef super relaxed, wat ook weer goed uitstraalde op de aanwezigen. Ook tof dat hij zijn kleding aanpaste op de gasten 👍🏻

Hof van Sint Jan 19 3512 BX Utrecht