Een geweldig feest!!!

DJ Yorick was bij ons op de bruiloft en maakte er een geweldig feest van. Hij was voor het feest bereikbaar voor ons en was tijdens het feest top met draaien. Speelde in op het publiek en stond klaar voor eventuele verzoekjes. Prima!

Perfect.

Wij hebben de dj Jonathan Steinebach gehad hij heeft het heel goed gedaan. Dankje daar voor.

Mooi feestje!

We hebben een super avond gehad met DJ Ralph. Hij denkt fijn mee en hij heeft er echt ONS feest van gemaakt. Het boeken ging makkelijk en het contact verliep soepel.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Lekker genoten, heerlijke avond gehad

Wat een sfeermaker, die Ralph. De hele avond op de dansvloer gestaan. Er was voor iedereen wat wils, van pop tot dance en wat oudere nummers. Zelfs de grootouders stonden met een grote glimlach te swingen.

Helemaal perfect

Dankzij de DJ met Saxofonist werd onze mooiste dag nóg een stukje mooier. Zelfs opa & oma hebben staan swingen. Bedankt!

• Kwaliteit optreden muzikant

Topfeest, mede dankzij DJ Ralph!

Vooraf dacht DJ Ralph fijn met ons mee om de sfeer neer te zetten die we graag wilden voor ons bedrijfsfeest. Op het feest zelf wist hij vervolgens de sfeer perfect aan te voelen! Mede dankzij het goede contact en de perfecte muziekkeuze een topavond gehad. Bedankt!

Fantastisch feest.

Wij vierden onze bruiloft in het Koetshuis in Leiden. DJ Joost en Saxofonist Zeth hebben voor ons een fantastisch feest gegeven. We hebben genoten!

Ralph is een prima DJ

Goede set van nummers waardoor de sfeer heel snel opgang kwam.

Top avond!

Erg gelukkig met de keuze voor LA DJ’s. DJ Vincent en Richard hebben er samen met onze gasten en wijzelf een top avond van weten te maken.

Top feest met DJ Nik van L.A. DJ's

L.A. DJ's heeft voor ons bruiloftfeest DJ Nik geboekt, zowel het contact met Lucas vanuit L.A. DJ's en het contact met Nik was heel goed en snel. En het belangrijkste: we hebben een top feest gehad met DJ Nik. Nik wist de feestgangers goed aan te voelen en wist de juiste nummers te vinden om het feest op gang te brengen en te houden ;-).

Super duo!

DJ en Saxofonist, absolute aanrader.

fantastisch!

DJ Joost, super bedankt voor de muziek op ons bedrijfsfeest! Je hebt zelfs de stijfste IT-ers op de dansvloer gekregen. Super leuk dat we ook nummers mochten aanvragen en niet te vergeten was het ook gezellig om je erbij te hebben! Dank!

Top georganiseerd

Wij hebben LA Dj’s ingehuurd voor onze bruiloft en dit was gewoon weg top geregeld! Even je wensen aangeven en zij gaan ermee aan de haal. Een aanrader dus!

Allesomvatend

Perfecte ervaring gehad met veel WOW momenten, veel dank!

DJ was uitstekend!

De service van LA DJ's is gedurende het hele proces uitstekend geweest. Wij hadden DJ Joost en die heeft uitstekend werk geleverd.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Goede organisatie die DJ leverde die feest perfect aanvoelde!

Wij zijn zeer tevreden over L.A. DJ's. Prettig contact in de voorbereiding, ze hebben de juiste DJ uit hun pool aan ons gekoppeld. Opbouwen van de set volgens afspraak, geweldig feest daarna met een DJ die de stemming perfect aanvoelde. Een aboslute aanrader voor je feest!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Een compleet plaatje service en kwaliteit!

Vanaf het eerste mailcontact naar contact met DJ, saxofonist en live painter tot super feest en prachtig schilderij! Ieder muzieknummer was raak van de DJ, het schilderij is super geworden en de kers op de bruidstaart de saxofonist die het feestje echt los maakte. Absolute aanrader!

Geweldig!

Mede dankzij DJ Joost is ons 30 jarig bruiloftsfeest een onvergetelijke avond geworden. Hij wist precies welke muziek hij voor ons moest draaien en op het juiste moment. Wij hebben genoten. Dankjewel Joost!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Geweldig feest gehad met Ralph!

In de aanloop van het feest verliep de communicatie heel snel en soepel. Heel erg fijn in de samenwerking. Ralph heeft zich extra ingezet en tijdens de ceremonie ook muziek aangezet. Het feest was geweldig, de muziek sloot precies aan bij wat we wilden en hij heeft er echt een feestje van gemaakt! Dankjewel :)

• Kwaliteit optreden muzikant

Het feest was geweldig en DJ Vincent ging lekker los!

Wij hebben een fantastische dag en avond gehad, het feest was ook geweldig, DJ Vincent was lekker aan het draaien (en zelf ook aan het dansen op zijn plaatjes :-) ), onze complimenten!!! DJ was ruim op tijd aanwezig met alle spullen, contact vooraf was ook vriendelijk en makkelijk. De audio- en lichtinstallatie voldeed prima voor de locatie van ons feest (gewelf in Fort).

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

et was helemaal top. Als iedereen op de dansvloer staat was het geweldig

Helemaal top!

En weer een knalfeest dankzij de dj's van L.A. Dj's. Dank!

• Kwaliteit optreden muzikant

Goed feest gehad en prettig contact!

Supergoede ervaring gehad. Prettig contact vooraf en tijdens, vlekkeloze service, en natuurlijk een fantastisch feest! Erg blij met de keuze voor Thomas en Rob! Het enige - echt piepkleine - minpuntje is dat er wel net een paar actuele hitjes meer gedraaid hadden kunnen worden, maar dat heeft ongetwijfeld ook te maken met de door ons aangeleverde afspeellijst met relatief wat 'oudere' nummers. Verder echt perfect dus heel veel dank!

• Kwaliteit optreden muzikant

Flexibel meegedacht; geslaagd feest!

Voor een feestje in beperkte ruimte, waar geen ruimte was voor een volledige DJ booth, geeft L.A. DJ's flexibel meegedacht in een oplossing. Uiteindelijk kwam DJ Joost die op 2 statafels kon draaien, incl. lichteffecten. Een erg geslaagd feest met een mooie mix van verschillende stijlen zoals vooraf aangegeven bij onze voorkeuren. Bedankt!

Fantastisch!

Geweldige muziek en sfeer. En tevens ook goede communicatie. Veel complimenten en opmerkingen gehad van onze gasten. Echt een aanrader!