Topfeest

Wij hadden DJ Yorick en saxofonist Martijn op ons jubileum trouwfeest. Top combinatie. De DJ voelde de wensen en sfeer van onze gasten goed aan en de saxofonist sloot hier perfect op aan.

Kon niet beter!

Fantastisch feest gehad en je merkt dat de mensen van LA-DJs echt verstand van zaken hebben. Ze hebben de perfecte DJ match weten te vinden voor ons trouwfeest. Dak ging eraf. Jammer dat het zo snel voorbij vloog haha!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Een geweldige avond gehad met dit waanzinnige duo

We hebben de DJ en saxofonist geboekt via het internet en dus was het een best grote gok aangezien wij het ook moesten doen met de recensies van de site. We kregen een DJ en saxofonist toegewezen die bij onze smaak paste. Iets later bleek zowel de DJ als sax niet meer te kunnen en werd er keurig vervanging geregeld. Ik denk dat het duo wat wij hadden de beste waren aangezien wij (en alle gasten) echt heerlijk hebben gedanst. Ze hebben een hele goeie act neergezet en we hadden er weinig omkijken naar. Nog extra shoutout naar de saxofonist: meerdere mensen kwamen naar ons toe en vroegen ons waar we deze saxofonist gevonden hadden want hij was heel goed. Kortom, ik raad L.A. DJ's aan en dan in het bijzonder DJ Yorick en Sax Martijn.

• Kwaliteit optreden muzikant

Top feest, DJ sluit helemaal aan

We hadden vooraf een overlegd over stijl van muziek, en vooral vrijheid om muziek te kiezen, zolang iedereen maar de dansvloer op gaat. Het was helemaal goed, dj genoot er zelf ook van, iedereen happy op het dansfeest.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Geweldige samenspel tussen dj en saxofonist

Voor ons bruiloft kwam Dj Yorick draaien in samenwerking met saxofonist Martijn. We hadden hier helemaal niets op aan te merken. Het was in 1 woord geweldig. De dj en saxofonist zorgde ervoor dat iedereen met de voetjes van de vloer kwam. Yorick voldeed aan al onze wensen en zette zichzelf daarbij op een prettige manier op de achtergrond, waar Martijn de show steelde op een subtiele manier. Het was geweldig

Helemaal super!

DJ Yorick en de saxofonist waren helemaal super! Yorick speelde goed in op het publiek. Echt super! 10/10!!! Iedereen was complimenteus!

• Kwaliteit optreden muzikant

Top DJ’s die er echt een feestje van wisten te maken!

Geweldig feest met DJ Vincent

Een geweldig trouwfeest gehad met DJ Vincent. Wist goed wat het publiek wilde, iedereen stond lekker te dansen. Als mensen achteraf appen: de muziek was echt goed, dat heb je een top DJ gehad. Vooraf ook fijn contact, enorm genoten!

• Kwaliteit optreden muzikant

Top feestje met een goede sfeer!

Voor ons bruiloftsfeest kozen we voor een DJ in combinatie met een saxofonist voor net dat beetje extra. En dat hebben DJ Vincent en saxofonist Yoran zeker waar gemaakt! We hebben genoten van de afwisselende muziek, volle dansvloer en zelfs de polonaise. ;)

Grandioos feest!

Wat een goed feest hebben Yorick en Martijn neergezet! We hadden een feest op het dek van een zeilschip, in de open lucht en alle gasten gingen los! We zullen dit nooit meer vergeten en kijken terug op een fantastische avond! Yorick en Martijn voelde de sfeer perfect aan! En Martijn, wat was je goed!! Mega bedankt!

Één groot feest!

DJ Yorick deed het echt fantastisch! Hij voelde het publiek goed aan en blies het dak eraf. Iedereen stond te swingen op de dansvloer. Het was een feest om nog lang over na te praten!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Goede DJ die de sfeer goed kan inschatten van het publiek en een gezellige uitstraling heeft

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Fantastisch feest met DJ en sax!

We hebben een fantastisch feest gevierd op ons huwelijk door de geweldige inzet van DJ Yorick en saxofonist Martijn. Ze wisten precies wat wij wilden horen en wat het feest nodig had om helemaal los te gaan! “We want more” is alles wat wij nog kunnen zeggen!

Heerlijke zomerse deuntjes

Een hele fijne DJ, een mooie toevoeging aan het feest!

Top DJ, snel gevonden!

DJ Pieter voelde het feest perfect aan en bouwde de sfeer goed op!

WAANZINNIG

DJ Joost en Saxofonist Tijs hebben echt een WAANZINNIG feest voor ons neergezet! Alle voetjes (zowel jong als oud) zijn van de vloer gegaan. Totaal gesloopt, bezweet en met een grote glimlach kwam het feest helaas toch tot een eind. Ik zou hen iedereen aanraden!!

Helemaal geweldig!

Wat een geweldige zangeres is Jeanet, onder begeleiding van gitarist Jeroen hebben zij onze trouwdag een extra dimensie gegeven. Wat was het mooi! Tijdens de ceremonie en daarna bij de borrel!

Leuk huwelijksfeest in de Duinen

Wij zijn super blij met het optreden van DJ Vincent en Saxofonist Yoran op onze bruiloft! Alles was perfect voor ons georganiseerd en iedereen genoot van de muziek. We zouden L.A. DJ's aanbevelen aan iedereen die we kennen.

• Would you recommend us? Yes

Geweldig!!

We hadden afgelopen vrijdag ons huwelijksfeest met DJ Joost, en wat hebben we genoten. De danvloer was goed gevuld, en ook de gasten waren één en al lof over de DJ. Hij was bekend met onze wensen en heeft hier rekening mee gehouden. Mede dankzij de DJ kijken wij terug op de mooiste avond die we ons konden wensen!

Wat hebben wij genoten!

De organisatie acher LA DJ was heel goed. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. De DJ heeft super gedraaid, mooie verlichting, en niemand was er klaar voor om naar huis te gaan. We hebben echt genoten!

GEWELDIG!!!

Op onze bruiloft hebben wij Yorick als DJ en Yoran als saxofonist gehad. Wat een feest en wat een geweldige ervaring! Wij kunnen LA-dj’s iedereen aanbevelen. Zij regelen alles tot in de puntjes. De voorbereiding, nemen zelf contact op met de locatie en houden rekening met al je wensen. Maar bovenal weten zij er een geweldig feest van te maken!

Helemaal geweldig!

Voor een tweede 2 keer hadden wij la Dj's gevraagd onze feest avond te verzorgen met Dj en saxofonist. Ditmaal een ander duo maar we hebben echt een top avond gehad! Alles tot in de puntjes verzorgd en de saxofonist is een enorme toevoeging aan de avond. Het contact met la dj gaat via de mail, er wordt altijd snel en persoonlijk gereageerd. Wij zijn zeer tevreden!

• Kwaliteit optreden muzikant

Goeie DJ's en top geregeld! Aanwinst voor bedrijfsfeest!

Goeie en snelle communicatie met Thomas en Lucas, DJ's waren vriendelijk, enthousiast en speelde goed in op het publiek, veel positieve feedback ontvangen.

GEWELDIG!!

23okt hebben wij een bruiloft mogen vieren en hadden Dj Yorick met saxofonist Chris. Wat hebben wij een spetterend feest gehad! Ze waren goed op elkaar afgestemd en Yorick wist heel goed wat de gasten wilde horen. Hij wist er goed op in te spelen en de dansvloer was de hele avond gevuld!! We willen jullie bedanken voor de Super avond!!

Geweldig bruiloftsfeest

Het contact met L.A. DJ's verliep vanaf het begin erg prettig. Vanwege corona moest de bruiloft verplaatst worden en dat verliep moeiteloos. We werden gekoppeld aan DJ Joost en de kennismaking met hem was ook heel prettig en ontspannen. Hij voelde goed aan wat onze muziekvoorkeuren waren. Ook onze wensen m.b.t. de openingsdans heeft hij perfect tot uitvoering gebracht. Tijdens het feest heeft DJ Joost fantastisch ingespeeld op de sfeer, verzoeknummers waren geen probleem. Hij kreeg zelfs van de gasten, die normaal gesproken niet dansen, de voetjes van de vloer. DJ Joost is dus zeker een aanrader voor een geweldig feest! De flitskast die we via L.A. DJ's huurden was ook een groot succes en daarom een leuke (en hilarische) toevoeging aan het feest. De communicatie met L.A. DJ's is prettig en duidelijk. Ze reageren snel op e-mails. Al met al een hele positieve en onvergetelijke ervaring!