Goed verzorgd

Limousine gehuurd voor het gala van mijn zoon. De verzorging vanuit splendeur was Top.. Hebben hiervoor goed hun tijd genomen. Ze hebben nog een fotosessie gehad bij Willem 2. De jongens vonden het Super.

Correct op tijd en bekwaam.

Alles k eurig netjes geregeld. Was een super ervaring voor meiden van 16 jaar! Errug gaaf

Eigenlijk in 1 woord .. super.. en boven verwachting

Was een te gekke ervaring. Onze chauffeur Cor. Helemaal te gek. Het was voor 5 kinderen voor een gala. Die hebben echt genoten. Echt een aanrader.

De Kids vonden de auto geweldig voor de communie het hele totaal plaatje was top en 😊 niet vergeten die meid dacht Mariska wie die auto bestuurde was zo lief en aardig supper 😆😆 bedankt

Ontzettend klantvriendelijk en luxe

Het was een hele mooie ervaring en de hele groep vond het leuk! Alles in de limo was netjes en er werd goed met ons meegedacht wat betreft de route!

Super gezellig en highclass

De chauffeur was goed op tijd en heel relaxt. de limousine was ruim en chique. Helaas stopte de bluetooth er wel vaak mee waardoor de muziek niet vloeiend verliep.

Fantastische service

Alles werd volledig verzorgd en de service was perfect!

Sssuppperrrrrrrrrrr

Leuker ervaring. We hebben alle geboren. Plezier gehad. Spontane chauffeur. Gewoon top.

Een 'gouden' rit!

Voor een gala hebben wij de gouden limousine van Splendeur! Limousines gehuurd. De auto voldeed in alle opzichten aan onze verwachtingen. Supergaaf!! Splendeur! Limousines reageert snel op een vraag. Ze maken duidelijke afspraken die per email worden bevestigd. De chauffeur van de limousine nam contact met ons op toen hij wat te laat dreigde te zijn vanwege een file. Kortom prima communicatie, prima service.

Super service

Heel tevreden over de communicatie, meerdere keren de tijden aangepast was allemaal geen probleem! De kinderen hebben een top rit gehad en de chauffeur was niks teveel echt super een aanrader!!!

zeer goede service en ze denken mee.

we hadden een limo gehuurd voor het gala van onze dochter en haar vriendinnen. hij was stipt op tijd en in nieuwstaat! de dames hebben genoten van de rit.

Top vervoer, leuke chauffeur, reageert snel op verzoek

Geheel in stijl vervoerde Michael ons van Tilburg naar het concert van Tino Martin in het Olympisch Stadion in Amsterdam.

Netjes op tijd, vriendelijke chauffeur, mooie belevenis!!!

Helemaal top

Helemaal top en alles volgens afspraak

Alles was netjes. We hebben genoten.

Ontzettend vriendelijk en meedenkend

We werden netjes op tijd opgehaald, chauffeur lette goed op de timings en limousine zag er erg netjes uit! Tijdens onze fotoshoot hielp chauffeur zelfs ook nog even mee waardoor wij nu nog mooiere fotos hebben. Daarnaast kon en mocht ook eigenlijk alles. Betalingen e.d. Via de site werkte ook perfect! Echt een dikke 10 voor de gehele service en professionaliteit van malissa!

Onvergetelijke ervaring

Namens ons Fadoua en Abdelhafid en onze familieleden willen wij Splendeur Limousines ontzettend bedanken voor een onvergetelijke mooie en gezegende dag. De chauffeuse en Michael waren fantastische mensen. Superlief en een top service. Hartelijke dank voor jullie bijdrage voor onze gezegende bruiloft. Groetjes Fadoua en Abdelhafid.

Goede service, vriendelijke chauffeur. Geluid in de limousine was alleen niet goed.. boxen waren zwaar opgeblazen en hierdoor was de kwaliteit van de muziek zeer slecht. Voor de rest is het ons prima bevallen dank u voor uw service!

Vriendelijk , behulpzaam en begripvol

Mooie betaalbare auto en chauffeuse was vriendelijk en geduldig

De dames hebben het erg naar hun zin gehad.

fijne chauffeur, de dames hebben het goed naar hun zin gehad.

Perfecte service

Super leuk gala gehad met dank aan Splendeur Limousines. Leuke rit gemaakt, chauffeur was optijd, we konden extra drank bijbestellen. Echt een aanrader als u vervoer zoekt voor bijzondere gelegenheden!

Perfect regelt

Voor mijn zusje haar trouwerij een limo geregeld om haar naar de trouwlocatie te brengen. Werdt van te voren gebeld met de mededeling dat ze er iets vroeger waren waardoor de fotograaf alle tijd had om fotos te maken. De rit zelf was heel erg leuk we konden via Bluetooth een leuk muziekje opzetten, en hadden we bubbeltjes voor onderweg , en ook regelde onze chauffeusse met de fotograaf zelf de puntjes op de i. Qua reserveren betalen en info alles online gedaan. Overall. Een hele leuke en goede ervaring!!!

Goede duidelijke service

Op heel korte termijn alles kunnen regelen, snel en duidelijk. Chauffeur was ruim op tijd.

Geweldig !!

Gala vervoer voor 6 knullen. Super geregeld. Marissa de chauffeuse is top. De jongens hebben ervan genoten. Bedankt !

Top geregeld!!!

Ik kreeg een duidelijke offerte. Over de aanbetalingen was ik een beetje sceptische i.v.m. de negatieve geluiden in de media over enkele limousine verhuurbedrijven. Echter Splendeur komt zijn afspraken na!!! De chauffeur was netjes op tijd en belde mij 5 minuten voor aankomst tijd op, zoals we hadden afgesproken. De roze limousine had ik gehuurd was voor het gala van mijn dochter en haar vriendinnen en deze zag er top uit. De chauffeur nam de tijd zodat de meiden foto's konden nemen. I.i.g. bedankt Splendeur voor het meewerken van het memoriale Gala feest!!

Warandelaan 2 Tias 7

5037AB Tilburg

Over Splendeur! Limousines

Splendeur! Limousines gelooft in flexibiliteit. In innovatie. Het creëren van een unieke persoonlijke belevenis. Sinds onze oprichting in 2013 bedienen wij de particuliere en zakelijke sector geheel naar wens van de klant zelf. Geschikt voor o.a. huwelijken, gala’s, vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes of als promotie voor uw bedrijf. Wij opereren vanuit Tilburg (Noord-Brabant) en Kerkrade (Limburg) en kunnen u hiervandaan door heel Nederland en België van dienst zijn. U kunt ons altijd per telefoon, email of social media bereiken mocht u nog vragen hebben. Ons personeel en al onze limousines staan voor u klaar. Splendeur Limousines, “Languit de beste!”