Betrokken en behulpzaam

De betrokkenheid, adviezen en luisterend oor van u en uw medewerkers zijn zeer waardevol. Wij hebben uw begeleiding als zeer prettig ervaren.

Snel, accuraat en goed advies

In moelijke prive-situatie goed en duidelijk advies ontvangen over de mogelijke oplossingen en keuzes. Verder alles snel en accuraat afgehandeld door het Notea-team.

Prima dienstverlening

Prettig, geïnteresseerd en vlot.

efficiënt

Efficiënt en deskundig

Prima, vriendelijk en betaalbaar

Persoonlijk betrokken, duidelijke uitleg. Prima service.

goede service

goede service, denken mee en leggen alles duidelijk uit.

Uitstekend beholpen

Afgelopen week ben ik uitstekend geholpen door Notea. Ik zat met vragen die gelijk werden beantwoord en mijn akte was rond in minder dan een week. Super vriendelijke mensen en staan klaar om jouw te helpen volgens jouw wensen. Ook worden dingen voorgesteld als jij er zelf niet hebt over na gedacht. Echt een mooie en super fijne ervaring gehad, dus zeker een aanrader voor de mensen die hun volgende notaris zoeken!

Iets tot een goed einde brengen.

De prettige en deskundige benadering van de notaris en de medewerkers, niet alleen voor hypotheken en het testament, maar de zeer goede communicatie bij het afsluiten van het levenstestament. Wij zijn heel tevreden, dank hiervoor.

Formeel en efficient

Ons was aangeraden gebruik te maken van Notea Notarissen en hebben dan ook de kortstondige samenwerking als practisch gezien agz wij zelf ook in hilversum wonen. Alle formaliteiten zijn zeer efficient en formeel afgrond.

Vriendelijk en informatief

Goede uitleg van de akte en nadere informatie omtrent testament op langstlevende Vriendelijk en open

Snel, efficiënt en vriendelijk

Er werd snel en efficiënt gereageerd op mijn vraag. Na een vriendelijke ontvangst op kantoor werden mij de mogelijkheden duidelijk en begrijpelijk uitgelegd. Erg tevreden over de handelswijze van notaris Viveen

Despkundig, denken mee en prettig in de omgang

Zeker aan te raden.

NOTEA is een perfecte organisatie, professioneel en betaalbaar.

- Het was een "zeer gecompliceerde zaak" en in het begin had ik enig zorg zoals meesten van ons ervaren bij elk nieuw proces of contact. -Het veranderde meteen, toen de zaken heel helder & duidelijk werden besproken en uitgelegd. -Goede samenwerking, fijne communicatie en heel goede feedback. -Notariële taken werden op een heldere" mensentaal" verklaart, uiteen gezet en uitgelegd. -Mijn dank aan de "Notaris Notea Team", die mij heeft begeleid en ondersteund, zodat het proces zeer deskundig en professioneel is afgerond tegen zeer betaalbare vergoeding. Ik ben zeer content.

Zeer vriendelijk, duidelijke uitleg van de stukken.

Wij zijn vriendelijk ontvangen, kregen een duidelijke uitleg waarom het voor ons verstandig was om een levenstestament op te laten maken. Er was een snelle reactie na ons eerste contact en wij zijn tevreden over het verloop van alles.

Benaderbaar, vriendelijk en adequaat

Notaris Viveen heeft ons prima geholpen met het verkrijgen van een verklaring van erfrecht. Voor andere privé aangelegenheden voornemens ook notaris Viveen te vragen.

Een zeer prettige notaris die vakkundig, maar ook persoonlijk haar werk doet.

Notaris Viveen heeft onze familie zeer vakkundig en prettig geholpen met het opstellen, maar ook het persoonlijk uitleggen, van een aantal juridische stukken voor mijn bejaarde ouders. Niet alleen is over alle zaken en consequenties juridisch erg goed nadacht en zijn ze goed vast gelegd; het is ook erg prettig dat alles duidelijk -en in begrijpbare taal - aan mijn ouders is uitgelegd en dat zij goed snappen wat besloten is. Ik kan Notaris Viveen daarom ook van harte aanbevelen. Ze is erg professioneel en zeer prettig om mee samen te werken. Dank en groet, Erik-Jan

Uitgebreide vakkundigheid, heldere blik op de wensen van de klant en bereid om daarbij behulpzaam te

Verhelderend, informatief en zekerheid verschaffend dat mijn dossier in de beste handen verkeert.

Vriendelijk, meedenkend en snel

Vriendelijk, meedenkend en snel geholpen

Professioneel en betrokken

De samenwerking met Marloes heb ik als zeer prettig ervaren, ze was zeer professioneel en tegelijkertijd ook erg vriendelijk en behulpzaam. Mocht ik weer een notaris nodig hebben zou ik zeker weer terugkomen.

Gewoon een prima notaris (zonder poespas)

Een degelijke notarispraktijk zonder de, bij notarissen nogal eens geziene, air van 'sjiek' of 'voornaam'. Mw. Oosterhoff luistert goed en geeft goede feed-back, zodat de klant een optimale akte krijgt. Zeer tevreden. Want ik was een klant die traag reageerde, maar het secretariaat betrachtte geduld met me. Hulde daarvoor. Bij Notea staan kennelijk alle neuzen dezelfde kant op en dat merk je als klant. Tenslotte: ooit was er bij een vorig contact helaas iets niet helemaal goed gegaan. Naast excuses werd me toen een belofte gedaan m.b.t. het volgend contact. En ja! Die belofte is nagekomen, hoewel er zeker 10 jaar(!) tussen zat. Dus ook in dat opzicht een degelijke notaris.

Erg tevreden over Notea. Notaris Suzanne Oosterhoff heeft mij uiterst bekwaam en professioneel geholpen. Heel attent en fijn in de omgang. Ook werd ik vriendelijk ontvangen op kantoor.

uitstekend

vriendelijk,goed gesprek, snelle afhandelig

Een notariskantoor met gedreven eigenaar en staf. Wij zijn zeer blij met Notaris Viveen

Dit is de tweede maal in 3 jaar dat wij Notea om advies gevraagd hebben over het verkrijgen van een Levenstestament, dat we zeer onlangs hebben uitgebreid, vooral om onze twee kinderen goed te ondersteunen en ervoor te zorgen dat ze hun kwaliteiten optimaal kunnen inzetten en gebruiken, zodra dat wegens de medische situatie van mijn vrouw en/of ik nodig is

Wij zijn op een zeer deskundige en vriendelijke wijze geholpen.

Nu al onze wensen op papier staan brengt dat een hoop rust voor de toekomst.

Vlotte afhandeling en vriendelijke ontvangst

Ik ben erg tevreden over Notea. Wat ik fijn vond, is dat er snel werd gereageerd op e-mail. Ook werden we vriendelijk ontvangen op kantoor in Hilversum.

Groest 93 1211 EB Hilversum

Over Notea

Betrokken. Bereikbaar. Betaalbaar. Professioneel in de benadering van het vak, maar open en toegankelijk in de benadering van de klant. Notariswerk in de menselijke maat. Bereikbaar Wij spreken uw taal. We gebruiken geen ‘derhalve’ als een ‘dus’ genoeg is. Een akte staat vaak bol van formele woorden, die we voor u terugbrengen tot heldere taal. Dan weet u waar u voor tekent. Ons kantoor is makkelijk bereikbaar, zowel vanuit Noord-Holland als Utrecht. Ook beschikken wij over ruime parkeergelegenheid. Liever afspreken op een ander locatie of buiten kantooruren? Ook dat is mogelijk. Betrokken Als notariskantoor kunnen we het leven net wat aangenamer maken. Kansen bieden. Voor onze klanten, én de wereld als geheel. Door samen te werken met goede doelen en partijen die verantwoord ondernemen, proberen wij ons steentje bij te dragen. Betaalbaar We vinden het belangrijk dat u vooraf precies weet wat een notaris u kost. Daarom hanteren we een duidelijke tariefstructuur, zonder verborgen kosten. We maken kosteloos een offerte voor u op en u betaalt alleen voor de diensten die u werkelijk van ons afneemt. Over eventuele extra kosten informeren we u altijd vooraf.