Really good experience

We chose Notea for two deeds and we are really happy with it. From the beginning we were well advised and everything was clear. Our Notary was extremely reactive and proactive and everything was done within a short delay. We will use their services again if we need to.

• Would you recommend us? Yes

Voortreffelijk.

De afgelopen vijf jaar heeft Notea verschillende zaken voor mij en mijn vrouw geregeld. Te noemen hierbij zijn o.a. de formele afhandeling van allerlei zaken volgend op het overlijden van mijn vader, het regelen van machtigingen (wij wonen buiten Nederland) en zaken gerelateerd aan de verkoop van mijn ouderlijk huis en de aankoop van een ander pied-a-terre in Nederland. Notea is gewoon onze "huis-notariaat".

Mitch

Wij zijn uitstekend begeleid bij de oprichting van meerdere BVs. De communicatie ging meer dan vlot en de stukken werden snel opgesteld. We konden na akkoord van de conceptakte dezelfde week nog terecht op kantoor. Vervolgens zijn we vriendelijk en duidelijk geholpen bij het tekenen van de aktes. Tussen het eerste contact en de afspraak op kantoor heeft minder dan 3 weken gezeten.

Een fijne, nauwkeurige, professionele, vriendelijke en deskundige notaris

Zeer prettig en deskundig in alle rust geholpen bij het transport van onze nieuwe woning. Sandra is een top notaris.

Groot genoegen

Ondersteuning gekregen van Sandra Viveen voor afwikkeling van een nalatenschap met inbegrip van fiscale afwikkeling. Dit traject is heel professioneel en plezierig begeleid met uitermate behulpzame, gevraagde als ook spontane, adviezen. Werkelijk een groot genoegen om met haar en team van Notea te werken en zeer betaalbaar! Ervaring met andere notariskantoren leert dat al dit voorgaande geen gegeven is en maak dan ook graag weer gebruik van Sandra Viveen en team van Notea!

Prima!

snelle reacties op vragen per mail en heldere, duidelijke uitleg bij vragen. Prettig kantoorpand. Daarnaast zijn de prijzen zeer acceptabel! Volgende keer kies ik weer voor dit kantoor.

snel en efficiënt

Ik ben snel en vriendelijk geholpen, attent en goed geregeld.

Duidelijk uitleg van complexe materie en geduldig

Notaris Viveen heeft ons heel duidelijk en rustig uitgelegd wat de mogelijkheden zijn voor een flexibel testament. Zowel bij het eerste verkennende gesprek als bij het passeren. Volgens ons hebben we nu een testament dat veel beter en flexibeler in elkaar steekt dan het vorige van vijftien jaar geleden. Dank voor de service.

snel, efficiënt en klantvriendelijk

Duidelijk, snel en efficiënt, zeer tevreden over de samenwerking met notea

complexe materie simpel gemaakt

Notea, heeft in een traject met een samenlevingscontract en twee testamenten de voor mij best complexe materie simpel weten uit te leggen. Daarnaast wordt er actief meegedacht en worder er voorstellen gedaan om het niet alleen voor mij, maar ook voor mijn nabestaanden financieel zo gunstig mogelijk te maken.

Vriendelijk, betrokken

Professioneel, vriendelijk en meedenkend.

Very professional and well executed

Notea helped organise all the details when additional money had to be transferred. They helped us give advice on some requirements and always responded within a good time period. They had all of the work ready when we arrived to sign, with nice coffee and some sweets.

ben heel goed geholpen

Ik ben snel en heel vriendelijk geholpen

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Hier word duidelijk uitgelegt wat de mogelijkheden zijn. Ook de vaak wat lastige verwoording op de stukken worden duidelijk uitgelegd en indien nodig nog een toegelicht wij zijn naar volle tevredenheid geholpen.

Vertrouwd en goed geregeld

Mijn ervaring met Notea is heel erg positief. Ik werd erg goed, tijdig en kundig geholpen en de ingewikkelde aktes werden duidelijk uitgelegd.

Deskundig, duidelijk en competent

Het kantoor is zeer vakkundig en heeft ons goed bijgestaan inzake de aanpassing van testamenten, levenstestamenten en huwelijksgoederenregime. Grote fiscale en erfrechtelijke kennis. Goede uitleg en toelichting. Empathie bij bespreking van meer sensibele issues in het levenstestament. Doorlooptijd wel wat lang.

Efficiënt, duidelijk, professioneel en heel vriendelijk

Uitstekend en snel geholpen met het oprichten van een BV. De notaris stelde de juiste vragen en gaf telkens weer geduldig helder advies waar zelfs mijn boekhouder niet aan kon tippen. Van begin tot eind heel geruststellend.

Snel, professioneel en behulpzaam

Hele goede ervaring met Notea notarissen bij het oprichten van mijn B.V.. Heldere communicatie, snelle service en goed betaalbaar.

Vriendelijke, professionele dienstverlening

Notea notarissen hebben ons vriendelijk en professioneel geholpen. Er was een prettige samenwerking.

Duidelijk, helder en klantgericht

Wij zijn zeer goed geholpen. Omdat er wat haast aan onze zijde was, is er met wat schuiven aan hun zijde plek voor ons gemaakt. Dit noem ik service!

Professioneel en begrijpelijk

Een fijne notaris die duidelijke taal gebruikt die voor mij goed te begrijpen is. Dat zie je ook terug in het advies en de bijbehorende kosten. Het is helder en er komen geen verborgen kosten later om de hoek kijken. Dat geeft vertrouwen. Notea is er echt voor jou en houdt het menselijk.

Betrokken en behulpzaam

De betrokkenheid, adviezen en luisterend oor van u en uw medewerkers zijn zeer waardevol. Wij hebben uw begeleiding als zeer prettig ervaren.

Snel, accuraat en goed advies

In moelijke prive-situatie goed en duidelijk advies ontvangen over de mogelijke oplossingen en keuzes. Verder alles snel en accuraat afgehandeld door het Notea-team.

Prima dienstverlening

Prettig, geïnteresseerd en vlot.

efficiënt

Efficiënt en deskundig

Over Notea

Betrokken. Bereikbaar. Betaalbaar. Professioneel in de benadering van het vak, maar open en toegankelijk in de benadering van de klant. Notariswerk in de menselijke maat. Bereikbaar Wij spreken uw taal. We gebruiken geen ‘derhalve’ als een ‘dus’ genoeg is. Een akte staat vaak bol van formele woorden, die we voor u terugbrengen tot heldere taal. Dan weet u waar u voor tekent. Ons kantoor is makkelijk bereikbaar, zowel vanuit Noord-Holland als Utrecht. Ook beschikken wij over ruime parkeergelegenheid. Liever afspreken op een ander locatie of buiten kantooruren? Ook dat is mogelijk. Betrokken Als notariskantoor kunnen we het leven net wat aangenamer maken. Kansen bieden. Voor onze klanten, én de wereld als geheel. Door samen te werken met goede doelen en partijen die verantwoord ondernemen, proberen wij ons steentje bij te dragen. Betaalbaar We vinden het belangrijk dat u vooraf precies weet wat een notaris u kost. Daarom hanteren we een duidelijke tariefstructuur, zonder verborgen kosten. We maken kosteloos een offerte voor u op en u betaalt alleen voor de diensten die u werkelijk van ons afneemt. Over eventuele extra kosten informeren we u altijd vooraf.