Top geregeld

Snel en vakkundig geplaatst zeer tevreden

Alles perfect gegaan.

Heel tevreden

Betrouwbare dienstverlening en duidelijk advies.

Na bezoek aan de showroom en inspectie aan huis is onze houtkachel conform afspraak geleverd en gemonteerd. De monteurs werken netjes, ruimen meteen op En geven een goede demonstratie.

Uitstekend!

Goede, vriendelijke en duidelijke service en mooi werk afgeleverd!

persoonlijke behandeling

Na 1 dag wat opmerkingen over de plaatsing van de haard werd dat binnen 1 dag opgelost

Helemaal blij.

Prachtige showroom, met enorm veel modellen. Goed advies. Super mooi geïnstalleerd door vakkundige medewerkers.

Zowel de verkoop als de installatie van de open haard werden door ervaren mensen gedaan

Je merkt aan alles dat het vakmensen zijn. Ook denken ze met je mee en geven vrijblijvend advies. Ook de installatie gebeurde vakkundig en de mensen werkten netjes. Ook de uitleg over de werking van de open haard was prima. Bij vragen kun je altijd bellen. Zeker een aanbeveling waard!

Hele goede service en een mooi eindresultaat!

Hele goede service en een mooi eindresultaat!

Super mooi!

Onze ervaring met De Groot Kachels is zeer goed. Wij zijn meermalen bij Bernadette geweest om te overleggen en onze wensen goed door te spreken en zij hebben echt naar ons geluisterd om goed samen te kijken wat het mooiste past in onze woning. En of het mooi past! Ieder detail was doorgesproken en exact zoals de tekeningen hebben wij nu een mooi pronkstuk in onze woonkamer! De kwaliteit van de haard en het bijpassende meubel is prachtig en wij zijn zeer blij met het eindresultaat. De fijne service en het meedenken van De Groot waren voor ons de doorslag om deze zaak aan ieder van onze kennissen en vrienden aan te bevelen! Bernadette en de Groot, bedankt!

Verkoop en montage verliepen zeer soepel

Fijn familiebedrijf wat z’n woord nakomt en uitstekend aflevert! Prachtige gesloten gashaard en functioneert uitstekend.

Heel goed!

Blij verrast, vanaf het eerste gesprek ! Prettige samenwerking, goed advies, of het nu ontwerp of kleur betreft! Ben, Simonne en Bernadette Bedankt ik ga genieten van een prachtige Openhaard!

alles heel netjes afgehandeld!

De haard is conform afspraak geplaatst. Ziet er allemaal goed uit. Het is nu wachten tot het wat kouder wordt.

Wij zijn geholpen naar onze verwachtingen.

Wij zijn dik tevreden over het aanschaf van deze haar. We zijn goed geholpen in de winkel, en bij ons op locatie. Ook de flexibiliteit in het verzetten van de datum was prettig. In het geheel erg tevreden en we hopen dan ook weer jaren plezier te hebben van deze haard. Gr Alexander

Keurig, snel en vakmanschap geleverd!

Heel erg tevreden met zowel de haard als het meubel en de plaatsing ervan. Dank daarvoor! Mvg, Robert Jan en Inge

Nette mensen

Ze denken met je mee en geven duidelijk advies.

Goede, snelle en betrouwbare werknemers en directie

Wij hebben de De Groot Kachels als een zeer kundig en snel werkende firma. Alles wat afgesproken is hebben zij op tijd afgehandeld. Zij hebben het goed voor elkaar !

Deskundig advies en installatie.

De Groot Kachels geeft een goed en deskundig advies inzake haarden. De installatie gebeurt door vakmensen die snel en uitstekend werken en de werkplek schoon achterlaten.

Deze mensen maken jouw wensen ondanks hobbels(soms)waar!!

Deze mensen hebben geduld en begrip voor als het soms niet loopt zo als eigenlijk zou moeten,denken probleemoplossenden zijn tevreden als de klant dat ook is.Goed en vriendelijk personeel

Volgens afspraken en op tijd

Mooie ontwerp tekening geeft prima indicatie van eindresultaat. Goede prijs kwaliteit verhouding en plaatsing door prima vakkundig personeel. Eindresultaat staat weer in plakboek van de stucadoor. Wij zijn zeer tevreden.

Vakmensen die van het begin tot het eind alles goed geregeld hebben!

Wij zijn zeer goed geholpen bij het laten plaatsen van een elektrische haard in een bestaande schoorsteen. Snel een goed advies van Bernadette en Ben en een goed staaltje werk van de twee deskundige monteurs!

Behulpzaam en afspraken nagekomen

Goed geholpen en resultaat is zeker naar wens. Dank je wel Simone!

Dienstverlening van de oude stempel. Degelijk, betrouwbaar en vriendelijk.

Wij kregen binnen een aantal weken een prachtige kachel geplaatst. Voor die tijd is nog iemand komen kijken wat er evt. allemaal bij de plaatsing zou komen kijken. Alles is vakkundig en netjes geïnstalleerd en afgewerkt. Wij zijn meer dan tevreden.

Zeer deskundig en aardig

Vanaf de oriëntatie, daarna de verkoop, plaatsing en aftersales, druipt deskundigheid en ervaring van dit bedrijf en mensen af. Geen opdringerigheid, maar oprechtheid en meedenken. Dit was niet alleen bij de verkoop maar ook bij de installatie. Kortom een echte aanbeveling.

Zeer goed werk geleverd

Vier jaar geleden zijn wij Bij de Groot geweest voor informatie voor een gashaard. Door omstandigheden is dit niet door gegaan, we hebben de offerte bewaard. De vriendelijke en vakkundige benadering zijn we met de offerte terug gegaan. En is onze gashaard geplaatst. Medewerkers die hem plaatste werken netje en zorgvuldig. Dank jullie wel.

Bulkseweg 13

5331PK Kerkdriel