Fijne zaak met uitgebreide showroom en goed advies

Zo veel keus, maar met hulp en veel geduld van Miriam en Ben een prachtige Kalfire gashaard gekozen. De 3-d tekening geeft inzicht. Communicatie verloopt helder,. Fijn dat oude kachel door vakkundige monteurs werd gedemonteerd. Met zorg is de kachel geplaatst en het meubel met klepkasten staat prachtig. Hiervan gaan wij heel lang genieten. Ik kan iedereen De Groot Kachels aanbevelen.

Prettige communicatie, kwalitatieve service!

Mijn contactmomenten met jullie bedrijf heb ik als positief ervaren. De Corona periode heeft het proces tot aanvang van de werkzaamheden aanzienlijk vertraagd, evenals de trage afhandeling van de verzekering. De communicatie met Johan en Theo, hun deskundigheid en snelheid van werken was plezierig en heeft er toe geleid dat ik met een tevreden gevoel voor de sfeervolle, warme houtkachel zit! Nou nog even de pijp van 1,15 m. erbij op het dak en dan hoor je mij niet meer!

Prima bedrijf

De advisering was kundig en er werd tijd genomen. We hebben naast de haard ook een kastombouw laten maken. We zijn zeer tevreden over uitvoering en afwerking van zowel haard als kast. De plaatsing is fijn verlopen. Volgens afspraak en personeel dat heel precies en netjes te werk gaat! Wij zijn blij met het resultaat.

Zeer goed meedenkend bedrijf

Goede communicatie, keurig werk geleverd, en denken in oplossingen

Uitstekend vakmanschap

Wij hebben nu 3 jaar een haard op gas. Uitstekende service. Komen afspraken na.

Vakmanschap op maat

Zeer blij met de voorlichting, montage en kwaliteit van de haard en afwerking. Ik zou De Groot zeker aanbevelen indien je op zoek bent (of wilt laten adviseren) naar een haard. De communicatie is duidelijk en de afspraken worden 100% nagekomen!

Prima bedrijf, komt afspraken goed na. Vakmanschap

Goed bedrijf, vakmanschap, komt afspraken goed na

In de winkel een goede uitleg gehad over de mogelijkheid wat betreft gaskachel. Uitstekende communicatie in afwachting van plaatsing. Plaatsing is soepel verlopen. Gemaakte afspraken worden goed nagekomen.

In één woord: geweldig

Vanaf het eerste contact tot en met de afwerking is alles prima verlopen. Meedenkend, adviserend en allemaal netjes werkend. Dit ondanks de corona-periode.

Prachtige Kalfire E one haard vakkundig geïnstalleerd!

De Groot kachels heeft voor ons een prachtige elektrische haard van Kalfire geïnstalleerd. Ons absolute pronkstuk in huis. Een echte sensatie deze haard. Alle gemak met een druk op de knop.

Uitstekend.

Zeer prettig geholpen door Simone. Het is een echt familiebedrijf en dat merk je in de fijne omgang naar klanten. Door n gelukje super snelle levering. Kundig geplaatst. Monteurs ook super vriendelijk en kundig. Ivm n buitenlamp die in de weg zat voor uitgang naar buiten, dachten ze goed mee voor n oplossing. We zijn heel tevreden. De gaskachel is prachtig. Blij dat we als eerste bij De Groot uitkwamen en ook gelijk tot aankoop zijn overgegaan.

Kundige en klantvriendelijke monteurs

Duidelijke uitleg en meedenken bij het bepalen van het ontwerp. Snelle levering en plaatsing. Prachtig resultaat.

Goed geadviseerd. Deskundig geplaatst

In de showroom goed advies gekregen mbt mogelijkheden en wensen. De installatie (de kachel en en het plaatsen van een compleet rookkanaal) werd gedaan door twee deskundige De Groot collega's, die bovendien alles erg netjes opleveren. Het inmeten en opnemen vooraf maakte dat de installatie zonder problemen kon plaatsvinden.

Prima advies, keurig geholpen en perfecte levering en installatie .

Deskundig en vriendelijk, klantgericht, meedenken met de client

Deskundig en vriendelijk, klantgericht, meedenken met de wensen van de cliënt.

Totaaloplossing zonder verrassingen

Direct vanaf het contact met De Groot Kachels prettig concreet en volledig. Ontzorgen staat centraal, evenals het advies en de oplossing. Zowel de monteurs, als de stucadoors hebben goed en secuur werk geleverd. Alles is super netjes opgeleverd!

Betrouwbaar en vakmanschap

Goede voorlichting en denken met je mee. Installateurs en stukadoor zijn echte vaklui. Zeer tevreden en blij met onze prachtige DRU gashaard.

Uitstekend!

Fijn personeel en fijne, vakbekwame, monteurs.

netjes/super

alles is prima gegaan !!

De kachel is geplaatst door 2 installateurs, wij waren niet aanwezig. Slechts even in het begin. Toen we na het werk thuiskwamen was alles aangesloten zoals afgesproken en werkzaam. Geen troep of vuil achtergelaten. Super! Blij mee

Professionals en uitstekende kwaliteit

Contact was zeer vriendelijk, correct, deskundig en behulpzaam. Monteurs waren deskundig en werken zeer netjes. Achteraf navraag of alles naar tevredenheid was verlopen geeft aan dat klanttevredenheid hoog in het vaandel staat. Aanrader !

Harde werkers met heel veel zelfinitiatief en prima communicatie vanuit het bedrijf

Top!!!

Nette medewerkers die zeer secuur werken, je goed informeren en flexibel zijn.

fantastisch

Mooie zaak met zeer deskundig personeel. Monteurs waren op tijd en werken zeer netjes. De kast eronder in 1 woord: perfect.

Prachtige 3D tekeningen zodat wij een goed beeld kregen hoe het zou worden, Top

Afspraak is afspraak. Fijn traject geweest met een prachtige afloop. Een mooie gashaard incl meubel op maat. Zeer tevreden en blij hiermee.

Bulkseweg 13 5331PK Kerkdriel