Mooi bedrijf

Ja prima ervaring, van de opname tot de offerte en de montage van onze houtkachel door twee nette en hardwerkende monteurs. Hulde!!

Mooi bedrijf

Netten service, staan voor kwaliteit!

Netten service, staan voor kwaliteit!

Perfect geregeld

Accuraat en goed advies . Ik zou jullie attenderen bij anderen.

Meedenkend en snelle levering Netjes verzorgd

Uitstekend!

We zijn keurig geholpen door firma de Groot! En zitten er nu warm bij! Aanbevolen!

Ik ben zeer tevreden en blij met mijn dru 64 houtkachel

Ik ben erg tevreden en blij met mijn houtkachel die ik bij de Groot kocht.Ben de Groot heeft mij heel goed geadviseerd waardoor ik snel de juiste keuze kon maken, het schoorsteenkanaal bekeken en hij adviseerde mij hoe ik schoon en veilig zou kunnen stoken. Zijn vakmensen zijn zeer professioneel, hebben het schoorsteenkanaal en aansluiting perfect gemaakt en waren , waren beschaafd, aardig en vakkundig. De kachel staat prachtig verwarmd heeerlijk , weinig uitstoot uit de schoorsteen , kortom ik ben zeervtevreden en kan het U aanbevelen!

Deskundig advies en Installatiewerk

In de winkel zeer goed geholpen door Simone en meegedacht wat het beste in onze woonkamer past. Zelfs met een digitale tekening een voorbeeld van het eindresultaat gezien. Afstemming met de aannemer verliep soepel zodat het rookkanaal tijdig in de bouw was meegenomen. De daadwerkelijke plaatsing verliep ook soepel met deskundige vaklui die meedenken en zeer netjes werken. Ik kan iedereen De Groot kachels aanbevelingen

Prima ervaring, goede communicatie.

Goede voorlichting, alles gedaan volgens afspraak, goede communicatie waar ergens afgeweken moest worden.

Goed en snel

Kundige en ervaren monteurs plaatsen de kachel in korte tijd. Flexibele instelling, een onverwachte obstructie in het rookgaskanaal werd creatief opgelost. Nette werkers die rekening houden met stofontwikkeling en vloerbescherming.

Goede service en kwaliteit

Goede kwalitatieve houtkachels en fijne hulp in de showroom met uitzoeken van de eigenaar zelf, alles netjes gemonteerd en afgewerkt.

Specialist in adviseren en plaatsen van kachels

Verschillende adviezen besproken in de showroom. En naar buiten lopen met een goed en juist gevoel. Het plaatsen is gebeurd door vakkundige mensen die met je meedenken.

Vakkundige, rustige installatie van onze nieuwe haard

Keurige installateurs en stucadoor. Project wordt vakkundig en zonder vertraging uitgevoerd.

Fijne service

Fijne service, ze komen van te voren vaak langs om zeker te zijn dat alles klopt voor de installatie. Installateurs zijn vriendelijk, werken netjes en efficiënt.

Vakkundig en goede service

Al enige tijd geleden een mooie gashaard besteld. Destijds goed geholpen in de winkel. Tussendoor fijn contact gehad ivm de plaatsingsdatum. Dagen van tevoren zijn we Hier netjes herinnerd. Plaatsen ging mooi volgens afspraak door aardige monteurs. Kan niet anders zeggen, dan een goede ervaring.

Snel en vakkundig inzethaard geplaatst.

Onderscheidend op basis van (3D-)ontwerp en service

Wij zijn zeer vriendelijk en bovenal vakkundig geholpen. Er was écht tijd om samen tot het mooiste ontwerp te komen aan de hand van 3D-tekeningen. De uiteindelijke realisatie sloot naadloos aan op deze ontwerpen en is prachtig. Van begin tot eind een zeer prettige ervaring.

Goed en betrouwbaar bedrijf

De kachel is heel mooi en zo diep mogelijk in de schouw geplaatst. Alleen de plaat die achter de kachel is geplaatst om het gat van de open haard af te dekken, verdient geen schoonheidsprijs.

positief

goede vakmannen. heel vriendelijk en ook nog fijn advies gekregen.

Prima ervaring

Goede uitleg in showroom en daarna ook netjes geinstalleerd Vriendelijke jongens Bedrijf zeker aan te bevelen

Super netjes

We hebben het plaatsen van de inbouwhaard als zeer kundig en netjes ervaren.