Goede bereikbaarheid, aandacht en wil om te helpen.

Heel snel teruggebeld na het achterlaten van informatie. goed inventarisatie en vlotte persoonlijke behandeling. Als mijn contactpersoon er niet was dan was er geen sprake van onduidelijkheid. Gewoon goede service en de wil om het netjes rond te maken. prima ervaring.

Goede bereikbaarheid, aandacht en wil om te helpen.

Zeer klantgericht met een persoonsgebonden adequaat advies.

Goede service, antwoord op alle vragen en geweldige ondersteuning in keuzeproces.

prima geholpen

prima geholpen

Super organisatie en zeer behulpzaam en meedenkend

Zie hier boven. Fijn contact met Jaap Dwarshuis en zeer goede service.

Goede snelle opvolging

snelle en fijne service - goed meedenken en proactief

Klantvriendelijk en leaselinq is een bedrijf die echt mee denkt met se klant. R

Ik heb alleen maar vriendelijke personen aan de telefoon gehad die heel goed mee hebben gedacht. Omdat ik op korte termijn een auto nodig had hebben ze dit ook in een zeer korte termijn geregeld en een auto naar mijn verwachting.

Zeer goed!

Ik heb de service van Victor van Putten als zeer professioneel en kundig ervaren. Er wordt snel geschakeld en teruggekoppeld n.a.v. de wensen die ik had. De informatie is helder en transparant.

Snel een passende oplossing

Bijzonder blei dat ik door Leaselinq snel een passende en betaalbare oplosing voor mijn mobiliteitprobleem heb kunnen vinden

Snel, duidelijk en correct

Het contact met Mark heb ik als heel prettig ervaren. Duidelijke communicatie en snel handelen. Top.

Goed geholpen met juiste keuze te maken

Hij snel geregeld en heel klantvriendelijk

De beste !!!

Een klantgerichte en transparante organisatie

Op het moment dat ik een mobiele oplossing nodig had, vond ik in Leaslinq een betrouwbare partner die denkt in mogelijkheden en dus met je meedenkt omtrent mobiliteit.

In één woord fantastisch

Alles helemaal tip-top in orde tot nu toe. Snelle, vriendelijke en deskundige communicatie, en de beste prijs van allemaal hebben ze voor me kunnen vinden. Het verschil met de minst goedkope tussenpersoon, voor exact dezelfde auto, was toch maar liefst 65 euro. Ik kon nu zelfs kiezen voor een duurder model, en ben dan alsnog 35 euro goedkoper uit.

Erg tevreden over de snelheid en het gemak van handelen.

Alles verliep erg snel en soepel vanaf aanvraag tot daadwerkelijke bevestiging dat mijn leasauto besteld was. Ben erg tevreden over dit bedrijf. Ik zou iedereen het aanraden om hier zijn leaseauto te regelen.

Goede uitleg in formulier

Goede uitleg in formulier

Heldere voorwaarden en scherpe prijs

Leaselinq kwam met een passend advies, waarbij een scherp aanbod werd gedaan. Persoonlijk nagebeld door accountmanager met duidelijke uitleg omtrent specifieke voorwaarden en de kleine lettertjes. Aanpassing van order was na bespreking eenvoudig geregeld en Leaselinq neemt alle administratieve zaken uit handen.

Slechte en onvolledige informatie

Na een Skoda te hebben besteld met leverdatum half juli, werd deze levertijd zonder enige duidelijke reden opgeschoven naar 26-8, na zelf contact opgenomen te hebben met de leverende dealer ( en er niets bekend was) contact opgenomen met Leaselinq, waar na 1 week wachten op een helder antwoord mij werd verteld dat er intern wat mis is gegaan en dat de gekozen auto voorlopig niet meer leverbaar was. Vervolgens een alternatief gekozen waarbij 15-9 als leverdatum werd vermeld wat nu inmiddels opgeschoven is naar eind oktober. Kortom: slechte informatie en waardeloze beloftes en daardoor meermaals een teleurstelling.

Mark Suierveld heeft ons, voor de tweede keer, supersnel geholpen! Heel fijn!

Super goed geholpen met het uitzoeken van de auto

Super goed geholpen door Elise. Alles is snel geregeld en vrijdag komt de Mustang al bij ons binnen :) Top!

Goede en snelle service, zeer klantgericht

Met Jaap Dwarshuis heb ik de afgelopen twee weken veel contact gehad. Door de goede service en het snelle schakelen uiteindelijk binnen anderhalve week een leaseauto kunnen bestellen, binnen twee dagen werd de shortlease op kantoor afgeleverd. Top service door Leaselinq!

Marienhoef 8

3851 ST Ermelo

Over Leaselinq

LeaseLinq is dé onafhankelijke intermediair in autoleasing die zich speciaal richt op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op zelfstandigen zonder personeel (ZZP). U krijgt bij ons de aandacht die u verdient. En wij geven eerlijk en transparant advies. Want als onafhankelijke intermediair zijn wij niet gebonden aan een bepaalde leasemaatschappij. Dit betekent dat u wij u altijd de leaseauto en het leasecontract adviseren die het best passen bij uw specifieke wensen, behoeften en mogelijkheden. Wij zijn specialist in full operational lease en shortlease. Van nieuwe auto’s en gebruikte auto’s.