snel en daadkrachtig

Prima. Goed geholpen en snel besteld.

Snelle duidelijke communicatie, je weet waar je aan toe bent.

Alle vragen die ik had, werden snel en duidelijk beantwoord. Alles eromheen was duidelijk en vooraf al geïnformeerd.

Helemaal top

De begeleiding die ik heb gekregen van Jaap was duidelijk, vriendelijk, behulpzaam en erg prettig. Heeft goed meegedacht rondom accesoires e.d. Kan niet anders zeggen dan dat Leaselinq ons prima helpt.

De response is vlot en er wordt goed meegedacht

Hele prettige ervaring. Er wordt door Leaselinq goed meegedacht en snel gereageerd.

Ik heb de hulp/ advies als zeer prettig ervaren. Er werd goed meegedacht en heb volledige informatie mogen ontvangen. Ik werd altijd prettig te woord gestaan.

Geweldige begeileding van A-Z

Ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van een lease auto, met goed nagekomen afspraken en pro-actieve benadering.

Zeer goede service en meedenkend personeel

Zeer fijn geholpen door meedenkend personeel. Snelle reactie en goede prijs in combinatie met kwalitatief proactief en meedenkend personeel.

Fijn en snel geholpen

Ik werd snel en prettig geïnformeerd.

Top service!

Cor belde netjes (ruim) een uur van te voren om te melden dat hij onderweg was. Ook bij levering erg vriendelijk en professioneel! Top service!

WoW factor!

Zeer vriendelijk, niet opdringerig, maar wel op een fijne manier betrokken.

adequaat en vlotte aktie

Voor tweede maal nieuwe leaseauto via LeaseLinq geregeld. Ervaring is na 4 jaar nog hetzelfde. Heldere snelle communicatie en afhandeling

kundig en snelle service.

Zeer vriendelijke en kundige service. Erg betrokken en ik kreeg heel snel een scherpe offerte toegestuurd.

Geen onzin.

Gewoon zoals het hoord.

Geachte Dames en Heren , Mijn werkgever heeft jullie de opdracht gegeven een nieuwe lease auto te bestellen. Aangezien de nieuwe auto op leverdatum staat van 14 Juli a.s , kan ik op dit moment nog geen oordeel geven. Tot op heden zijn volgens mijn werkgever, de contacten met leaselinq goed verlopen. M.vr.gr Jeroen Zomerdijk.

Jaap houdt rekening met de wensen van een brijder en probeert deze wensen in te passen. Hulde

De service is top en vlot.

Ze houden me goed up-to-date. De service is altijd snel en de auto was zeker helemaal in orde. De autopech hulpdienst is ook top. Altijd snel ter plaatse.

aangename en vlotte communicatie

Er wordt goed afgestemd en voldoende geinformeerd - tof samenwerken zo

Gewoon top!

Communicatie verliep vlot, vragen werden met kundigheid beantwoord , de adviezen waren erg fijn en juiste geconfigureerde auto werd besteld.

Gewoon top!

Niet voldoende op persoonlijke situatie en behoefte afgestemd.

Ik wordt door zowel Lease Linq als Leaseplan benaderd, het onderscheid tussen beiden is mij niet helder. Ik ontvang informatie, maar deze is gestandaardiseerd en is niet afgestemd op mijn behoefte (de informatie die ik wil weten). Ik wil weten wanneer de auto geleverd kan worden of een indicatie daarvoor en. Er wordt aan mij gevraagd meerdere KTV onderzoeken invullen terwijl het proces nog niet afgerond is. Dat begrijp ik niet en vind ik lichtelijk irritant. Ik vind het vervelend dat ik voor het versturen van deze enquete akkoord moet gaan met het vrijgeven van mijn gegevens.

Niet voldoende op persoonlijke situatie en behoefte afgestemd.

Vlotte reactie, kennis van zaken en servicegericht

Vlotte reactie. Juiste kwalificatie van wensen en een passend aanbod binnen 1 dag. contact daarna ook prima verlopen met aanvullende vragen. goede bereikbaarheid.

Goede bereikbaarheid, aandacht en wil om te helpen.

Heel snel teruggebeld na het achterlaten van informatie. goed inventarisatie en vlotte persoonlijke behandeling. Als mijn contactpersoon er niet was dan was er geen sprake van onduidelijkheid. Gewoon goede service en de wil om het netjes rond te maken. prima ervaring.

Marienhoef 8 3851 ST Ermelo

Over Leaselinq

LeaseLinq is dé onafhankelijke intermediair in autoleasing die zich speciaal richt op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op zelfstandigen zonder personeel (ZZP). U krijgt bij ons de aandacht die u verdient. En wij geven eerlijk en transparant advies. Want als onafhankelijke intermediair zijn wij niet gebonden aan een bepaalde leasemaatschappij. Dit betekent dat u wij u altijd de leaseauto en het leasecontract adviseren die het best passen bij uw specifieke wensen, behoeften en mogelijkheden. Wij zijn specialist in full operational lease en shortlease. Van nieuwe auto’s en gebruikte auto’s.