Prima geholpen!

Jaap heeft mij uitstekend geholpen. Snel gehandeld en snelle levering.

Het staat al bovenaan: Uitstekend

Vriendelijke verkoop, helaas ging het mis met de levertijd van de eerste auto die we besteld hadden. Dit is keuring opgelost door leaselinq dus gewoon een 10

Fantastisch…

Wij zijn fantastisch geholpen door Elise van leaselinq. Kan niet wachten tot de wagen er zijn, zeer tevreden zijn wij met de werkwijze en de menselijke touch. In 1 woord top…

Heldere informatie verstrekking

Fijne service en heldere informatie verstrekking.

Excellent!

Jaap was very efficient and helpful, everything has gone really smoothly.

• Would you recommend us? Yes

Veel enthousiasme en goede ondersteuning.

Waar ik met Lease vaak de indruk krijg dat er onvoldoende wordt meegedacht vanuit mijn klantperspectief heb ik het gevoel dat ik door Leaselinq echt geholpen ben vanuit de overtuiging dat ze snappen waar ik als ondernemer mee te maken heb en dat ik zoekende ben naar alle mogelijkheden. De enthousiaste ondersteuning, goede bereikbaarheid en accurate opvolging hebben mij echt overtuigd.

Topservice!

Leaselinq informeert goed, tijdig en volledig dus ontzorgt haar klant. Dat doet zij op een prettige en constructieve wijze. Met name Elise Sas is een kei! De klant- en servicegerichte instelling is wat mij als klant heeft doen besluiten om weer een leaseauto via Leaselinq te regelen.

Vriendelijk en goed geadviseerd in het zoeken van de juiste auto.

Ik vond het erg fijn om mijn zoektocht naar de juiste auto uit te besteden, aangezien ik zelf weinig verstand heb van en interesse heb in auto's. Door met een aantal opties te komen werd in de zoektocht snel duidelijker welke auto's geschikt zouden zijn. Ik heb heel vriendelijk contact gehad en altijd een snelle reactie.

Proactief, snel, duidelijk.

Er werd snel contact opgenomen over de aanvraag, waarop er ook snel tot een offerte op maat werd gekomen. T.a.v. de gewenste auto is er direct geschakeld met andere partijen om tot de tijdig gevraagde levering te kunnen komen.

Super goed geholpen!

Ik ben onwijs goed geholpen door Elise van Leaselinq. Mijn eerste leaseauto uitzoeken was best spannend en een proces vol twijfel en onderzoek. Elise heeft mij overal super goed bij geholpen en bleef rustig met mij mee zoeken!

Snel, flexibel, meedenkend en goede prijzen en condities

Als startende VOF op zoek gegaan naar een leasemaatschappij die mij kon helpen met de operational lease van een auto. Waar de meeste leasemaatschappijen (vrijwel) direct afwezen op basis van het (te) jonge bestaan wilde Leaselinq wel kijken. Met een goede financiële constructie heeft dit geresulteerd in een mooi aanbod en vervolgens bestelling

Victor van Putten heeft mij voortreffelijk geholpen met het maken van een juiste keuze.

Zeer vriendelijk en nuttige gesprekken met een deskundig advies

Heel prettig!

Jaap heeft goed en snel geholpen en was erg goed bereikbaar.

Very good

Everything was good

• Would you recommend us? Yes

Prima communicatie. Duidelijk en vlot

Mijn eerste ervaring met Leaselinq is erg positief. Snelle, duidelijke en persoonlijke communicatie.

Goede service en snel schakelen

Ik heb het contact met Leaselinq als prettig ervaren. Er werd snel geregeerd op vragen en ondanks vele verzoeken van mijn zijde leek niets te veel. Ook bij tijdelijke afwezigheid van medewerkers werden verzoeken snel opgepakt door andere collega's.

Gemakkelijke communicatie

Fijne partij om zaken mee te doen. Schakelen kort en communiceren op een fijne manier. Ze hebben gezorgd voor een nette deal met de beste bijbehorende voorwaarden.

Goed en snel handelen

U vraagt wij draaien

Heel servicegericht

Ruben Hartmans heeft heel erg zijn best gedaan om de auto samen te stellen die ik graag wilde. Mede omdat hij wist hoe gek ik op mijn huidige lease auto ben (Fiat Spiaggina). Ook wanneer het erop leek dat een of meerder opties niet mogelijk waren, bleef hij zoeken totdat hij het toch voor elkaar had, zoals de Spiaggina velgen. Het gevolg is dat er straks een nieuwe lease auto klaar staat die helemaal naar mijn wens is.

Na 3,5 jaar goede ervaring toch een domper

Leaselinq denkt altijd in oplossingen! Ze komen ook met oplossingen. Maar toch een iets naardere ervaring meegemaakt. Auto was beloofd en in bestelling genomen maar werd niet geleverd. Omdat deze dubbel besteld was door leaselinq. Om onze mobiliteit te garanderen moesten wij een alternatief contract aangaan. Onder aan de streep zijn we duurder uit en hebben wij een lagere pakket auto gekregen dan die er eerst in bestelling genomen was.

Super snelle en adequate service

Vriendelijke en snelle service. Er wordt meegedacht en er is snelle follow up bij vragen en verzoeken. Erg blij met contact met Elise!

Goede en vlotte service

Ze denken goed met je mee en zijn makkelijk bereikbaar.

Service en snelheid

Als ZZP-er wil ik 100% kunnen vertrouwen op mijn auto. Daarom lease ik die. Maar ik ben geen autofanaat. Voor mij is het een vervoermiddel en waar ik helemaal geen zin in had en heb is het uitpluizen van leasetarieven, voorwaarden, merken, modellen, types enzovoort. Toen ik dat een keer probeerde werd ik echt heel sjacherijnig. Zo kwam ik bij Leaselinq die mij (nu voor de 2e keer) in no time een goed en helder aanbod deden. Gewoon op basis van mijn (soms vage) wensen 2 auto's die beiden goed zijn en ik maak een keuze. Snel, accuraat, vriendelijk en klantgericht. Zo'n verademing!

Uitstekend, meedenkend, en goed aanbod.

Dank voor de service tot zover.

Fijn contact, vriendelijk en op een leuke manier geholpen!

Zeer goed geholpen, waarin waar nodig ook geluisterd wordt naar de wensen die je hebt en het bijpassende budget. Tevens zeer snel in het toesturen van de juiste informatie.

Over Leaselinq

LeaseLinq is dé onafhankelijke intermediair in autoleasing die zich speciaal richt op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op zelfstandigen zonder personeel (ZZP). U krijgt bij ons de aandacht die u verdient. En wij geven eerlijk en transparant advies. Want als onafhankelijke intermediair zijn wij niet gebonden aan een bepaalde leasemaatschappij. Dit betekent dat u wij u altijd de leaseauto en het leasecontract adviseren die het best passen bij uw specifieke wensen, behoeften en mogelijkheden. Wij zijn specialist in full operational lease en shortlease. Van nieuwe auto’s en gebruikte auto’s.