De accountmanager Corien is echt top. Niets is haar te veel. Passen kijken meten en snel leveren. Ons bedrijf DTK gaat als de offerte goed is ook zaken met uw bedrijf doen. Vaak zijn accountmanagers vakkenvullers maar Corien niet. Meedenken met de klant en met oplossingen komen echt top.

Goed ,correct ,snel

Snel goed en goede kwaliteit!

Altijd bestellen wij onze artikelen hier ! Lakeman Auto's ALmere B.V

Zeer persoonlijk en klant gericht

Persoonlijk contact en zeer goede begeleiding in het hele proces

Gewoon goed, zoals het hoort te zijn, maar niet overal is!!!

Snelle opvolging van mailverkeer en al net zo snel leveren na bestelling

Altijd goed

Snelle levering van prachtige strandlakens

Voor een geschenk voor onze medewerkers voor de bouwvakvakantie hadden we bedacht om ze een mooi strandlaken mee te geven met het logo van ons bedrijf. De tijd om dit te realiseren was krap, maar door actief meedenken van Erik Kuiper en zijn team is dit toch gelukt. Het badlaken was supermooi en we kregen veel positieve reacties van onze medewerkers.

Goed geholpen en nette service

Altijd goed

Uitstekende behandeling en zeer correcte aflevering order.

Super materiaal

Ik ben zeer vaal benaderd door mensen die een handdoek hebben gekregen, zij waren uiterst tevreden over de kwaliteit.

geen toevoeging.

top

tot nu toe zowel prive als voor de stichting geen problemen gehad

Uitstekende service van start tot levering

prima partij

alles verliep soepel en voorspoedig

klantentevredenheid staat op 1

al diverse keren dingen besteld, 1 x misgegaan met foutive druk, deden zeker niet moeilijk en is keurig opgelost.

Beetje tegenvaller

Sleutelhangers waren niet volgens (onze ) afspraak Communicatie probleem

Voldoet aan de verwachtingen

Prima service,goede kwaliteit!

Je wordt netjes te woord gestaan, verkopers nemen de tijd en doen hun best. Levering is redelijk snel. Als er iets niet goed is wordt het snel hersteld.

Perfect geholpen, alles vlot geregeld en komen alle afspraken na

Perfect geholpen, alles vlot geregeld en komen alle afspraken na

Fijne samenwerking.

Fijne amenwerking

Topbedrijf!!

probleempjes zéér goed opgelost! Een aanrader voor een ieder die de gewenste producten uit het assortiment van Erik Kuiper wil gaan aanschaffen!

Klant vriendelijk

Snelle service een vertegenwoordigster die haar vaak goed verstaat Duidelijke afspraken ook via telefoon en per mail Kortom klantvriendelijk en levering van goede kwaliteitsproducten

prima uitgevoerd, snelle levering

Prima van offerte tot aflevering

Prima van offerte tot aflevering

Postbus 7

7683ZG Den ham ov

Over Erik Kuiper relatiegeschenken

Erik Kuiper Relatiegeschenken is al vele jaren actief met de verkoop van promotionele artikelen, drukwerk, bedrijfskleding, promotionele kleding, sportkleding en sportprijzen. Naast kwaliteit, een correcte levering en scherpe prijzen, hechten wij er veel waarde aan om ervoor te zorgen dat uw naam en/of logo op de juiste manier wordt/worden afgebeeld op de door u bestelde producten. Met een gemotiveerd team, bestaande uit 15 personen, wordt de markt in heel Nederland bewerkt. Elke werkdag zijn er 4 verkoopsters onderweg om u te adviseren over het assortiment of om kleding te laten passen. Wenst u bezoek van een verkoopster mail of bel ons dan even voor een afspraak.